SPOILER: Transferbeleid 2012-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 27 februari 2013 22:54 schreef Santello het volgende:
Deze man had het klusje allang afgemaakt:
[ afbeelding ]
Nee dat klopt, al zou een bal normaal aannemen wel prettig zijn hoor.quote:Op woensdag 27 februari 2013 22:53 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Gelukkig moet een centrumspits het spel niet maken.
Zeker, was een behoorlijke vernedering. Maar toch, als ik dit vergelijk met alle zooi die de rest van de clubs de afgelopen jaren over zich heen hebben gekregen. We zijn gewoon nog steeds regerend kampioen en iedereen hier weet dondersgoed dat dit Ajax gewoon een flink stuk minder is als vorig jaar. Laten ze ook het hele seizoen ook zien. Niks mis mee, want het was al ingecalculeerd. Dan kan het een keer gebeuren dat je ongenadig op de flikker krijgt, boeiend. Zijn ze zondag weer wat meer gemotiveerd.quote:Op woensdag 27 februari 2013 22:50 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dit was wel een afstraffinkje. Ook de manier waarop.
quote:Op woensdag 27 februari 2013 22:48 schreef Class het volgende:
[..]
Zondag 2 onterecht afgekeurd, vandaag 2 onterecht goedgekeurd
Jammer dat hij weg isquote:Op woensdag 27 februari 2013 22:54 schreef Santello het volgende:
[ afbeelding ]
Zaterdagquote:Op woensdag 27 februari 2013 22:54 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Zeker, was een behoorlijke vernedering. Maar toch, als ik dit vergelijk met alle zooi die de rest van de clubs de afgelopen jaren over zich heen hebben gekregen. We zijn gewoon nog steeds regerend kampioen en iedereen hier weet dondersgoed dat dit Ajax gewoon een flink stuk minder is als vorig jaar. Laten ze ook het hele seizoen ook zien. Niks mis mee, want het was al ingecalculeerd. Dan kan het een keer gebeuren dat je ongenadig op de flikker krijgt, boeiend. Zijn ze zondag weer wat meer gemotiveerd.
Nog liever 6e dan die kerel in Ajax 1.quote:Op woensdag 27 februari 2013 22:54 schreef Santello het volgende:
[ afbeelding ]
Neen.quote:Op woensdag 27 februari 2013 22:54 schreef Santello het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 27 februari 2013 22:55 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Neen.
Deze baas wel
[ afbeelding ]
Tello, Cuenca en Deulofeu zijn prima spelers. Pedro in normale doen ook.quote:Op woensdag 27 februari 2013 22:55 schreef Syntix het volgende:
Het probleem is dat blijkbaar zelfs Barca geen buitenspelers kan opleiden, want ook die moeten een Sanchez/Villa en zometeen Neymar halen voor de buitenkant. Wij hebben datzelfde probleem bij Ajax.
Je bent de afgelopen weken afwezig geweest, beroepsmongool dat je bent?quote:Op woensdag 27 februari 2013 22:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat een paniek weer om een verloren bekerwedstrijd.
!!!!!!!!! DIE MAN!quote:Op woensdag 27 februari 2013 22:55 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Neen.
Deze baas wel
[ afbeelding ]
Het is gewoon zonde, bekerfinaletje tegen PSV was leuk geweest.quote:Op woensdag 27 februari 2013 22:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Pantelic in de spits, de jong er achter.quote:Op woensdag 27 februari 2013 22:55 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Neen.
Deze baas wel
[ afbeelding ]
Toen er verloren werd van Steaua en gelijkgespeeld tegen Roda en ADO was er ook niks aan de hand volgens jouquote:Op woensdag 27 februari 2013 22:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Pedro is wel een Busquets no.2 heh, als ik tegen hem zou spelen had ik hem allang koek gegevenquote:Op woensdag 27 februari 2013 22:56 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Tello, Cuenca en Deulofeu zijn prima spelers. Pedro in normale doen ook.
Wij leiden Lukoki opquote:Op woensdag 27 februari 2013 22:56 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Zit 'm alleen in de afronding. We hebben genoeg kansen gehad tegen Roda & ADO.quote:Op woensdag 27 februari 2013 22:56 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Toen er verloren werd van Steaua en gelijkgespeeld tegen Roda en ADO was er ook niks aan de hand volgens jou
Klopt, er is nog steeds helemaal niks aan de hand. Toch wel prettig zo'n normale clubleiding.quote:Op woensdag 27 februari 2013 22:56 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Toen er verloren werd van Steaua en gelijkgespeeld tegen Roda en ADO was er ook niks aan de hand volgens jou
Daar is de Jong als enige wel goed. Op 10 achter baas Pantelic.quote:Op woensdag 27 februari 2013 22:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Pantelic in de spits, de jong er achter.
Vandaag hebben we 1 kans gehad.quote:Op woensdag 27 februari 2013 22:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zit 'm alleen in de afronding. We hebben genoeg kansen gehad tegen Roda & ADO.
Komt wel goed man
Jammer dat zijn kinderen zo nodig in Gucci enzo moesten rondlopenquote:
Er is zeker wat aan de hand: ze weten niet meer te scoren.quote:Op woensdag 27 februari 2013 22:56 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
En nu gaat AZ een rol spelen in een eventueel kampioenschap van PSV.quote:Op woensdag 27 februari 2013 22:56 schreef S0nic het volgende:
[..]
Het is gewoon zonde, bekerfinaletje tegen PSV was leuk geweest.
Vind ik wel wat te makkelijkquote:Op woensdag 27 februari 2013 22:54 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Zeker, was een behoorlijke vernedering. Maar toch, als ik dit vergelijk met alle zooi die de rest van de clubs de afgelopen jaren over zich heen hebben gekregen. We zijn gewoon nog steeds regerend kampioen en iedereen hier weet dondersgoed dat dit Ajax gewoon een flink stuk minder is als vorig jaar. Laten ze ook het hele seizoen ook zien. Niks mis mee, want het was al ingecalculeerd. Dan kan het een keer gebeuren dat je ongenadig op de flikker krijgt, boeiend. Zijn ze zondag weer wat meer gemotiveerd.
Ze weten ook nauwelijks steekpasses meer te geven ofzo, allemaal bang om de bal te verliezenquote:Op woensdag 27 februari 2013 22:57 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
Er is zeker wat aan de hand: ze weten niet meer te scoren.
Hij had heel Ajax hervormd.quote:Op woensdag 27 februari 2013 22:57 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Jammer dat zijn kinderen zo nodig in Gucci enzo moesten rondlopen
Anders had Ajax nu zeker 1 CL titel erbij gehad door deze man
Die staan allemaal niet in 1. Misschien komen ze er wel aan, maar je begrijpt mijn punt. Buitenspeler zijn bij Ajax (en Barca) is gewoon erg lastig.quote:Op woensdag 27 februari 2013 22:56 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Dat is wel zuur jaquote:Op woensdag 27 februari 2013 22:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En nu gaat AZ een rol spelen in een eventueel kampioenschap van PSV.
Moisander tegen de paal, Schöne was ook dichtbij, Boerrigter die een goede actie had waar Sigthorsson op een haar mistte. Lukoki die wat kansen verprutste.quote:Op woensdag 27 februari 2013 22:58 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Welke kans tussen de palen nog meer dan?
Er is ook niks aan de hand, zodra we maar gaan scoren en die kansen dus gaan afmaken. Het spel vind ik nog steeds prima en erg verzorgt.quote:Op woensdag 27 februari 2013 22:56 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Je aankopen Villa en Alexis staan er ook niet in.quote:Op woensdag 27 februari 2013 22:58 schreef Syntix het volgende:
[..]
Die staan allemaal niet in 1. Misschien komen ze er wel aan, maar je begrijpt mijn punt. Buitenspeler zijn bij Ajax (en Barca) is gewoon erg lastig.
Dat noem ik geen echte 100% kansen.quote:Op woensdag 27 februari 2013 22:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Moisander tegen de paal, Schöne was ook dichtbij, Boerrigter die een goede actie had waar Sigthorsson op een haar mistte. Lukoki die wat kansen verprutste.
Misschien hebben ze wel het zelfde probleem als Ajax? of valt het kwartje nu pas bij jou?quote:Op woensdag 27 februari 2013 22:59 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Je aankopen Villa en Alexis staan er ook niet in.
Altijd wat te zeiken met Smoofie.quote:Op woensdag 27 februari 2013 22:59 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dat noem ik geen echte 100% kansen.
Eerst heb je het over tussen de palen, nu een 100% kans. Anders blijf je gewoon eens bij iets wat je zegt ofzo.quote:Op woensdag 27 februari 2013 22:59 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dat noem ik geen echte 100% kansen.
Natuurlijk maar als je zo'n wedstrijd met je 2e garnituur begint onderschat je of de tegenstander of je overschat je selectiequote:Op woensdag 27 februari 2013 22:59 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik niet. Elke ploeg ter wereld krijgt weleens hard op zijn donder.
Schreuder gaat op dezelfde voet verder alsquote:Op woensdag 27 februari 2013 23:00 schreef kurk_droog het volgende:
Beter winnen ze zaterdag wel, anders gaat het een lange reis worden
Kunnen we ons gewoon alvast richten op volgend seizoenquote:Op woensdag 27 februari 2013 23:00 schreef kurk_droog het volgende:
Beter winnen ze zaterdag wel, anders gaat het een lange reis worden
quote:Op woensdag 27 februari 2013 23:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kunnen we ons gewoon alvast richten op volgend seizoen
Of je richt je op de belangrijkste prijs. Is wel een gok natuurlijk, maar Frank vond dat het blijkbaar waard.quote:Op woensdag 27 februari 2013 23:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
Natuurlijk maar als je zo'n wedstrijd met je 2e garnituur begint onderschat je of de tegenstander of je overschat je selectie
Die Lukoki.quote:Op woensdag 27 februari 2013 22:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Moisander tegen de paal, Schöne was ook dichtbij, Boerrigter die een goede actie had waar Sigthorsson op een haar mistte. Lukoki die wat kansen verprutste.
Treurige waarheid.quote:Op woensdag 27 februari 2013 22:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar is de Jong als enige wel goed. Op 10 achter baas Pantelic.
PSV krijgt makkelijk programma. Ajax nog wat lastige wedstrijden, we zitten nu in neerwaartse spiraal. Geen geluk meer. Ik zie het niet meer gebeurenquote:
Serero was ook schattig, hoe die grote bal zomaar tussen z'n kleine beentjes kwam en hij er pardoes overheen maaide.quote:
quote:Op woensdag 27 februari 2013 23:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
PSV krijgt makkelijk programma. Ajax nog wat lastige wedstrijden, we zitten nu in neerwaartse spiraal. Geen geluk meer. Ik zie het niet meer gebeuren
Een schotje van 30 km/u recht op de keeper,tussen de palen, noem ik geen kans...(tussen de palen). Als je de 100% weglaat kom je op hetzelfde aantal.quote:Op woensdag 27 februari 2013 23:00 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Eerst heb je het over tussen de palen, nu een 100% kans. Anders blijf je gewoon eens bij iets wat je zegt ofzo.
quote:Op woensdag 27 februari 2013 23:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
PSV krijgt makkelijk programma. Ajax nog wat lastige wedstrijden, we zitten nu in neerwaartse spiraal. Geen geluk meer. Ik zie het niet meer gebeuren
Ik denk nog steeds dat Ajax kampioen wordt hoor. PSV kan echt niet met die verdediging en Feyenoord leunt alleen op de Pel.quote:Op woensdag 27 februari 2013 23:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Of niet.quote:Op woensdag 27 februari 2013 23:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]. Neerwaartse spiraal, kom op man. Gaat toch een partij fietsen.
PSV gaat ook nog wel punten verliezen waar je het niet verwacht.
Dit soort dingen doen ze bij Real, Man U toch ook?quote:Op woensdag 27 februari 2013 23:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
Natuurlijk maar als je zo'n wedstrijd met je 2e garnituur begint onderschat je of de tegenstander of je overschat je selectie
Omdat we al twee seizoenen met Siem de Jong kampioen worden en dat met o.a. Huntelaar en Pantelic niet lukte?quote:Op woensdag 27 februari 2013 23:02 schreef Santello het volgende:
Waarom hebben wij geen echte spits?
Maar die wedstrijden van de laatste weken is nou ook niet echt goed voor het zelfvertrouwen denk ikquote:Op woensdag 27 februari 2013 23:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Ja maar dit gaat wel in die koppies zitten hoor. Eerst eruit in Europa waar het niet verwacht is, dan weer thuis een gelijkspel en dat het niet meezit, en dan nu ook eruit in de beker. Dan zaterdag nog naar Twente, die er dan opeens vol op gaan. Maar ik laat me graag verrassenquote:Op woensdag 27 februari 2013 23:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Niet inzien dat we met rete veel geluk kampioen zijn geworden, tot 2x aan toequote:Op woensdag 27 februari 2013 23:03 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
Omdat we al twee seizoenen met Siem de Jong kampioen worden en dat met o.a. Huntelaar en Pantelic niet lukte?
Je moet wel toegeven dat 4 wedstrijden achter elkaar geen winst niet goed is. Ik vind het positiespel echt bijzonder slecht, je ziet nooit een aanval direct via het middenveld gaan.quote:Op woensdag 27 februari 2013 23:03 schreef Ajacied422 het volgende:
sukkeltjequote:Op woensdag 27 februari 2013 23:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Stelletje lafbekken allemaal. Straks staan jullie vooraan bij het vieren van de schaal alsof het helemaal niets ana heth andje was het hele seizoen.
quote:Op woensdag 27 februari 2013 23:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Stelletje lafbekken allemaal. Straks staan jullie vooraan bij het vieren van de schaal alsof het helemaal niets ana heth andje was het hele seizoen.
Ach wat, over het algemeen reageert iedereen heel realistisch. Ga eens in het psv topic kijken na een nederlaag bij Feyenoord - wat kan gebeuren. Alsof de wereld in brand staat.quote:
Ja ik ben er nu niet gerust op. Maar als ze dan alsnog de schaal winnen, is de opluchting en blijdschap nog groterquote:Op woensdag 27 februari 2013 23:04 schreef Ajacied422 het volgende:
14 keer op rij winnen, o.a. tegen directe concurrentie, is geen geluk.quote:Op woensdag 27 februari 2013 23:04 schreef Santello het volgende:
[..]
Niet inzien dat we met rete veel geluk kampioen zijn geworden, tot 2x aan toe
Ik heb de Boer er best hoog op staan, maar waarom hij Lukoki laat spelen is mij een raadsel.quote:Op woensdag 27 februari 2013 23:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
Inderdaad hoe krijg je een bal zover naast, dat is bijna knapper dan op doel schieten
Heb je de bank van Real gezien? Bij Ajax weet je gewoon dat je zomaar 30% inlevert qua kwaliteit, verder geen probleem hoorquote:Op woensdag 27 februari 2013 23:03 schreef CaasS het volgende:
[..]
Dit soort dingen doen ze bij Real, Man U toch ook?
Eriksen en de Jong hadden net 3 wedstrijden in 7 dagen gespeeld waarvan 1 van 120 min. Dat is toch logisch? Om van Fischer, Cuenca (reactie knie) en Sigthorsson maar niet te spreken.
Wat er allemaal hier wordt geluld is lachwekkend. De watersnoodramp lijkt dichterbij dan ooit sinds 1953. red je kinderen, evacueer de ArenA.quote:Op woensdag 27 februari 2013 23:05 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
Ach wat, over het algemeen reageert iedereen heel realistisch. Ga eens in het psv topic kijken na een nederlaag bij Feyenoord - wat kan gebeuren. Alsof de wereld in brand staat.
Ajax laat ook nog punten liggen. Of er moet een ommekeer komen net als NAC-uit vorig seizoen.quote:Op woensdag 27 februari 2013 23:05 schreef Smoofie het volgende:
Echt zo'n drogreden, "PSV laat nog wel punten liggen".
Dat ben ik met je eensquote:Op woensdag 27 februari 2013 23:06 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik heb de Boer er best hoog op staan, maar waarom hij Lukoki laat spelen is mij een raadsel.
quote:Op woensdag 27 februari 2013 23:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat er allemaal hier wordt geluld is lachwekkend. De watersnoodramp lijkt dichterbij dan ooit sinds 1953. red je kinderen, evacueer de ArenA.
Oh no
Jawel. De bank heeft duidelijk gemaakt vandaag waarom ze normaal niet spelen, maar ik zei het omdat het met overbelasting te maken heeft denk ik.quote:Op woensdag 27 februari 2013 23:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
Heb je de bank van Real gezien? Bij Ajax weet je gewoon dat je zomaar 30% inlevert qua kwaliteit, verder geen probleem hoor
Hij heeft blijkbaar niks beters. Overmars mag flink aan het werk om voor kwaliteit op de flanken te zorgen.quote:Op woensdag 27 februari 2013 23:06 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik heb de Boer er best hoog op staan, maar waarom hij Lukoki laat spelen is mij een raadsel.
Bekerquote:Op woensdag 27 februari 2013 23:06 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Vond het wel meevallen hij was gewoon boos. En legde uit waarom het niet lukte.quote:
Bert is ook afhankelijk van zijn materiaal.quote:Op woensdag 27 februari 2013 23:07 schreef Stiggie het volgende:
Heb wel zin in de wedstrijd tegen Twente.
Hoop niet dat Bert daar de nieuwe coach wordt maar één of andere nieuwe faalhaas.
Frank stoomt ze gewoon wel klaar voor zaterdag. Die weet ook wel dat het alleen in het afwerken zit.quote:Op woensdag 27 februari 2013 23:08 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Vond het wel meevallen hij was gewoon boos. En legde uit waarom het niet lukte.
Steve heb ik nog nooit op enige emotie kunnen betrappen
Bert heeft het als coach overal wel goed gedaan ondanks dat het een grijze muis isquote:Op woensdag 27 februari 2013 23:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bert is ook afhankelijk van zijn materiaal.
waar is die triple nou?quote:Op woensdag 27 februari 2013 23:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat er allemaal hier wordt geluld is lachwekkend. De watersnoodramp lijkt dichterbij dan ooit sinds 1953. red je kinderen, evacueer de ArenA.
Oh no
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |