Maar daar zeggen ze ook friet.quote:Op woensdag 27 februari 2013 22:55 schreef PowerLoungen het volgende:
In Belgie kan je alles maken dus
Schandalig . Tijd om mijn valies te pakkenquote:Op woensdag 27 februari 2013 22:55 schreef Specularium het volgende:
[..]
Maar daar zeggen ze ook friet.
Bijna. Als minderjarige Belg kan je in het buitenland alles maken.quote:Op woensdag 27 februari 2013 22:55 schreef PowerLoungen het volgende:
In Belgie kan je alles maken dus
Dat wilde ik ook liever niet horen inderdaadquote:Op woensdag 27 februari 2013 22:57 schreef OProg het volgende:
Een pittig rood kapsel dat niet meer geil is.
Fijn om te weten.
Dat was het inderdaad!quote:
Nou nee dat houd ik voor mezelfquote:Op woensdag 27 februari 2013 23:00 schreef OProg het volgende:
Nou Karina, wil jij ook nog wat zeggen?
wel hoorquote:Op woensdag 27 februari 2013 23:00 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Ik zou haar doen. Die met die bril.
Geen schaamte en "lekker gek ik kom op tv".quote:Op woensdag 27 februari 2013 23:00 schreef Karina het volgende:
Dat die mensen dat allemaal op tv gaat vertellen
Hier is tante Angela niet nodig iig.quote:Op woensdag 27 februari 2013 23:00 schreef Karina het volgende:
Dat die mensen dat allemaal op tv gaat vertellen
Dat was mijn moederquote:Op woensdag 27 februari 2013 23:01 schreef RensAjacied het volgende:
Geeft je moeder van 50 commentaar geven voor de camera zie je haar nu terug
Oh man dan schaam je je toch kapot.quote:Op woensdag 27 februari 2013 23:01 schreef RensAjacied het volgende:
Geeft je moeder van 50 commentaar geven voor de camera zie je haar nu terug
chanant zegquote:Op woensdag 27 februari 2013 23:02 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Dat was mijn moeder
Serieus?quote:Op woensdag 27 februari 2013 23:02 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Dat was mijn moeder
quote:
Hoezo leuk? Geil je op je moeder ofzo?quote:Op woensdag 27 februari 2013 23:06 schreef Quotidien het volgende:
M'n moeder zit meestal naast me als ik Pownews kijk, leuk als er dan zo'n plaatje in beeld komt waar orale handelingen verricht worden.
Ben jij 12 ofzo?quote:Op woensdag 27 februari 2013 23:06 schreef Quotidien het volgende:
M'n moeder zit meestal naast me als ik Pownews kijk, leuk als er dan zo'n plaatje in beeld komt waar orale handelingen verricht worden.
quote:
Dat niet nee, maarja. Het is toch wat ongemakkelijk.quote:
Iets met sarcasmequote:Op woensdag 27 februari 2013 23:17 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hoezo leuk? Geil je op je moeder ofzo?
Laat gaan johquote:Op donderdag 28 februari 2013 22:50 schreef Eenskijken het volgende:
ze houden wel van seks in hun uitzending zeg.. dit is al de zoveelste keer dat er voor 23.00 seksitems op de publieke zenders te zien/horen is.
Mag na 22:00.quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:50 schreef Eenskijken het volgende:
ze houden wel van seks in hun uitzending zeg.. dit is al de zoveelste keer dat er voor 23.00 seksitems op de publieke zenders te zien/horen is.
hoe wou je het tegen houden? Straks hebben we allemaal een holodeck in de huiskamerquote:Op donderdag 28 februari 2013 23:01 schreef Specularium het volgende:
Dit moeten wij toch niet willen met zijn allen?
Fisten bah.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 22:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
ik versta fisten, heel gek is dat
quote:
quote:
En dan zo'n volledig contactgestoorde lampekap de kans geven om achter powned en Rutger aan te lopen. Zouden ze nu nog niet doorhebben dat je dan dit krijgt?quote:Op maandag 4 maart 2013 22:53 schreef Specularium het volgende:
Groen Links, wat een teringzooi hebben ze er van gemaakt,.
Luchtfietserij.quote:Op maandag 4 maart 2013 22:57 schreef OProg het volgende:
Het probleem is hier wel mooi duidelijk. Een groot deel van Nederland Snapt niet waar die partij nu precies voor staat.
Diamanten plukken ja.quote:Op maandag 4 maart 2013 22:58 schreef Karina het volgende:
Glanzende carriere als reggaezanger gaat hij tegemoet in Sierra Leone
ja, meer over de "normale" mens. en dan met een flink stukje knip, plak en monteer werk waar ze bij man bijt hond nog wat van kunnen lerenquote:Op maandag 4 maart 2013 23:02 schreef Darkestrah het volgende:
Is PowNews eigenlijk niet gewoon Shownieuws met een andere benadering?
Niet echt want Shownieuws doet geen politiek.quote:Op maandag 4 maart 2013 23:02 schreef Darkestrah het volgende:
Is PowNews eigenlijk niet gewoon Shownieuws met een andere benadering?
quote:Op maandag 4 maart 2013 23:19 schreef WammesWaggel het volgende:
Klote bejaarde, die negert had haar moeten hoeken... Had hij zo mogen blijven van mij
Alsof 't zijn bloedeigen dochter is.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 03:09 schreef Amarantha het volgende:
Haha Rutger was ook wel weer goed aanwezig. Godver, ik moest hard lachen toen hij gekkie riep naar die vrouwprachtig
Die heeft een jeep.quote:Op donderdag 7 maart 2013 22:45 schreef Specularium het volgende:
Zou Marco Borsato al zo'n fiets hebben?
Zou jij d'r doen?quote:
Sportdagquote:Op donderdag 7 maart 2013 22:58 schreef Karina het volgende:
Als ik ergens een hekel aan had op school was het wel sportdag
Ik zal wel weer de enige zijn die vindt dat ze groot gelijk heeft.quote:Op donderdag 7 maart 2013 23:00 schreef Karina het volgende:
Sjesus wat kinderachtig van haar ze laat zich wel kennen he.
Dan is ze haar baan kwijtquote:Op donderdag 7 maart 2013 23:01 schreef TUFKAL het volgende:
Maar goed ik zou Rutger ook een paar tikken geven.
Of je kan er wel mee omgaan zoals Buma.quote:Op donderdag 7 maart 2013 23:01 schreef TUFKAL het volgende:
Maar goed ik zou Rutger ook een paar tikken geven.
Toch niet op deze manier ?quote:Op donderdag 7 maart 2013 23:01 schreef Modus het volgende:
[..]
Ik zal wel weer de enige zijn die vindt dat ze groot gelijk heeft.
Gewoon wat vragen beantwoorden en je bent van hem af. Nu krijg je dit.quote:Op donderdag 7 maart 2013 23:01 schreef Modus het volgende:
[..]
het is wel geniaal. en die jorritsma is natuurlijk oerdom dat ze dit zo doetquote:Op donderdag 7 maart 2013 23:02 schreef Palomar het volgende:
wat ook eigenlijk een ontzettende rat is die rutger ook
Regentengedrag van den ouden stempel.quote:Op donderdag 7 maart 2013 23:01 schreef Mani89 het volgende:
Waarom kan dit domme varken niet gewoon een paar vragen beantwoorden, wat is het probleem??
Rutgerquote:Op donderdag 7 maart 2013 23:01 schreef Mani89 het volgende:
Waarom kan dit domme varken niet gewoon een paar vragen beantwoorden, wat is het probleem??
Eigenlijk wel ja.quote:Op donderdag 7 maart 2013 23:02 schreef Specularium het volgende:
[..]
Of je kan er wel mee omgaan zoals Buma.
quote:Op donderdag 7 maart 2013 23:03 schreef Eenskijken het volgende:
maar dit is dus een burgemeester godverdomme...
Door schade en schande wijs geworden denk ik dan maar, toch? Ik zou echt niet weten wat haar zou verplichten die kneuzen te woord te staan.quote:Op donderdag 7 maart 2013 23:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Gewoon wat vragen beantwoorden en je bent van hem af. Nu krijg je dit.
Ze kan er zo makkelijk vanaf zijn, maar zij kiest de moeilijke en doodlopende weg.quote:Op donderdag 7 maart 2013 23:02 schreef Palomar het volgende:
wat ook eigenlijk een ontzettende rat is die rutger ook
als publiek figuur en bestuurder moet je gewoon iedereen te woord staan, of je wil of niet. anders maak je het jezelf zo moeilijk dat je niet verder kan.quote:Op donderdag 7 maart 2013 23:04 schreef Modus het volgende:
[..]
Door schade en schande wijs geworden denk ik dan maar, toch? Ik zou echt niet weten wat haar zou verplichten die kneuzen te woord te staan.
Inderdaad ook nog eens een vrouw met jaren ervaring. Wat een domme zet, Rutger zet je zo aan de kant.quote:Op donderdag 7 maart 2013 23:04 schreef Modus het volgende:
[..]
Door schade en schande wijs geworden denk ik dan maar, toch? Ik zou echt niet weten wat haar zou verplichten die kneuzen te woord te staan.
Inderdaad en allemaal van onze belasting schuldenquote:Op donderdag 7 maart 2013 23:03 schreef Eenskijken het volgende:
maar dit is dus een burgemeester godverdomme...
En als je daar dan nu nog intrapt ben je wel heel erg stom.quote:Op donderdag 7 maart 2013 23:06 schreef Buitendam het volgende:
Rutger is zo bijzonder beperkt. Heeft een trucje, wat ie het liefst zo vaak mogelijk herhaalt.
Nee.quote:Op donderdag 7 maart 2013 23:05 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
als publiek figuur en bestuurder moet je gewoon iedereen te woord staan, of je wil of niet. anders maak je het jezelf zo moeilijk dat je niet verder kan.
jawel. je moet jezelf verantwoorden aan iedereen. anders hoor je niet in die functie plaats.quote:
Ze kan gelijk hebben, maar dit werkt echt zó averechts. Ga er luchtig mee om en je hebt geen last van 'm.quote:Op donderdag 7 maart 2013 23:01 schreef Modus het volgende:
Dat kan op meerdere manieren.quote:Op donderdag 7 maart 2013 23:08 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
jawel. je moet jezelf verantwoorden aan iedereen. anders hoor je niet in die functie plaats.
Ehmmm misschien is dat wel je ehhh BAAN. Waar je zegmaar geld voor krijgt...quote:Op donderdag 7 maart 2013 23:04 schreef Modus het volgende:
[..]
Kromste vergelijkingen in jaren.quote:Op donderdag 7 maart 2013 23:09 schreef MrSweets het volgende:
[..]
Ehmmm misschien is dat wel je ehhh BAAN. Waar je zegmaar geld voor krijgt...
Als ik een badkamer moet tegelen, en de tegels staan mij niet aan, dan ga ik toch ook niet kappen met tegelen of wel ?
dat kan, maar soms heb je die luxe niet. dan moet je maar ermee dealen.quote:
Echt wel. En kom op Rutger is zeker niet nieuw in medialand. Elk zichzelf respecterend politicus kan hem aan, zeker met al die jaren ervaring die zij heeft.quote:
Precies die geeft gewoon Pownews niveau antwoorden.quote:Op donderdag 7 maart 2013 23:13 schreef waaromniet1988 het volgende:
Aboutaleb deed dat dan weer heel goed
Ja nee misschien niet als je ergens in een weet ik veel wat voorn marokaans land woont!quote:Op donderdag 7 maart 2013 23:10 schreef Buitendam het volgende:
[..]
je hoeft helemaal niet altijd en overal vragen te beantwoorden van journalisten.
Leer het eerst een spellen.quote:Op donderdag 7 maart 2013 23:16 schreef MrSweets het volgende:
[..]
Ja nee misschien niet als je ergens in een weet ik veel wat voorn marokaans land woont!
Inderdaad maar ondertussen wel lekker vangen iedere maand van onze belastingschulden!quote:Op donderdag 7 maart 2013 23:16 schreef Mani89 het volgende:
Die Jorritsma is gewoon contactgestoord omdat ze alleen omgaat met de elite die elkaar in de kont kruipt, zodra een normaal persoon haar aanspreekt schiet ze in een kramp.
Een burgemeester krijgt betaald om op te treden in jolige tv-programma's? Apart.quote:Op donderdag 7 maart 2013 23:09 schreef MrSweets het volgende:
Ehmmm misschien is dat wel je ehhh BAAN. Waar je zegmaar geld voor krijgt...
quote:Op donderdag 7 maart 2013 23:16 schreef ddx het volgende:
En Rutger zal dit binnenkort dus weer doen bij haar.
Als ze gewoon kort antwoord had gegeven was ze snel van hem af geweesd.
(maar had ze vorige keren dan al moeten doen)
De Pers is daar uitgenodigd en heus niet om daar gezellig te gaan sudokuen, neen die mogen daar gewoon vragen stellen. Pownews hoort nu eenmaal bij de pers, of je het nu leuk vind of niet, of hun stijl nu mag of niet...quote:Op donderdag 7 maart 2013 23:17 schreef k_man het volgende:
[..]
Een burgemeester krijgt betaald om op te treden in jolige tv-programma's? Apart.
"belastingschulden"quote:Op donderdag 7 maart 2013 23:17 schreef MrSweets het volgende:
[..]
Inderdaad maar ondertussen wel lekker vangen iedere maand van onze belastingschulden!
Ja, dus? Was er iemand die ze verhinderde om vragen te stellen dan?quote:Op donderdag 7 maart 2013 23:19 schreef MrSweets het volgende:
[..]
De Pers is daar uitgenodigd en heus niet om daar gezellig te gaan sudokuen, neen die mogen daar gewoon vragen stellen. Pownews hoort nu eenmaal bij de pers, of je het nu leuk vind of niet, of hun stijl nu mag of niet...
toen het chanant werd en uit de hand liep wel ja, en dat is al triest genoeg. dat een burgemeester zichzelf neit kan redden.quote:Op donderdag 7 maart 2013 23:20 schreef k_man het volgende:
[..]
Ja, dus? Was er iemand die ze verhinderde om vragen te stellen dan?
Wat werd het?quote:Op donderdag 7 maart 2013 23:22 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
toen het chanant werd en uit de hand liep wel ja, en dat is al triest genoeg. dat een burgemeester zichzelf neit kan redden.
Dat is FOK slang, opa.quote:Op donderdag 7 maart 2013 23:23 schreef TUFKAL het volgende:
"chanant" alle Jezus wat een niveau hier. conform Pownews dat wel.
Inderdaad, dat was echt niveau niks.quote:Op donderdag 7 maart 2013 23:25 schreef Littlerabbit het volgende:
"En nu weg of ik haal de politie erbij"
Dat was wel echt het dieptepunt.
Ik ben je dude niet. Ga terug naar ONZ of KLB of zo.quote:Op donderdag 7 maart 2013 23:35 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
dude... c'mon.. ken je klassiekers
boos omdat je de discussie niet kan winnen?quote:Op donderdag 7 maart 2013 23:36 schreef k_man het volgende:
[..]
Ik ben je dude niet. Ga terug naar ONZ of KLB of zo.
quote:Op donderdag 7 maart 2013 23:49 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
boos omdat je de discussie niet kan winnen?
kindje
Waren wij in discussie? Ik reageerde op Mr Sweets.quote:Op donderdag 7 maart 2013 23:49 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
boos omdat je de discussie niet kan winnen?
kindje
Het is de bedoeling dat ze, hele normale vragen, gewoon heel normaal beantwoord.quote:Op donderdag 7 maart 2013 23:20 schreef k_man het volgende:
[..]
Ja, dus? Was er iemand die ze verhinderde om vragen te stellen dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |