Wegpesten, pesten? een paar dagen verkondigen ?quote:Op woensdag 27 februari 2013 22:40 schreef pullup het volgende:
[..]
Toppie!
Ik zal dan alvast aankondigen dat ik pas morgen weer ga posten omdat ik wat anders ga doen.
Voor dat je weer een paar dagen aan loos het verkondigen bent dat je de enige bent die door blijft posten omdat je iedereen hebt weggepest.
Zie het als een stukje afgedwongen behulpzaamheid bij het timen van je egoboosten.
Neen, trouwens, pure nieuwsgierigheid van deze kant, de TT heeft enige subtiliteit, je kunt er alle kanten mee uit, daar hou ik van, een beetje zoals "zwammen." Het plaatje is overdone en haalt de subtiliteit van de TT onderuit en getuigt van de opgekropte frustratiequote:
Meer meer !!quote:Op woensdag 27 februari 2013 22:53 schreef Jian het volgende:
[..]
Neen, trouwens, pure nieuwsgierigheid van deze kant, de TT heeft enige subtiliteit, je kunt er alle kanten mee uit, daar hou ik van, een beetje zoals "zwammen." Het plaatje is overdone en haalt de subtiliteit van de TT onderuit en getuigt van de opgekropte frustratie
Ja, hoor daar is ie, toch terug, en dat na de stellige bewering dat ie wat anders ging doen, nou kom op m'n frustje, maar denk aan je bloeddruk hèquote:
Is het volle maan ofzoquote:Op woensdag 27 februari 2013 22:56 schreef Poezewoes het volgende:
Nou was weer reuze gezellig vanavond
Heb je nog een leuk kattenfilmpje?quote:
Jij hebt ook je dag niet he?quote:Op woensdag 27 februari 2013 23:00 schreef Jian het volgende:
Die pullup, speelt als een oude gitaar, zo vertrouwd, zo voorspelbaar, elke snaar klinkt zoals je verwacht, dat zijn nou dankbare instrumenten
Zatquote:Op woensdag 27 februari 2013 22:59 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Heb je nog een leuk kattenfilmpje?
Die van gisteren heb je honger was zo leuk!
nou blij is het juiste woord niet, maar steeds blijven huilen is ook niksquote:
Ah, wat ik zeg, gewoon landskampioen worden, dan is alles vergeten.quote:Op woensdag 27 februari 2013 23:14 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nou blij is het juiste woord niet, maar steeds blijven huilen is ook niks
Vind Pullup best aardigquote:Op woensdag 27 februari 2013 23:00 schreef Jian het volgende:
Die pullup, speelt als een oude gitaar, zo vertrouwd, zo voorspelbaar, elke snaar klinkt zoals je verwacht, dat zijn nou dankbare instrumenten
Dat hoop ik echt voor Frank, gun het hem zoquote:Op woensdag 27 februari 2013 23:15 schreef Jian het volgende:
[..]
Ah, wat ik zeg, gewoon landskampioen worden, dan is alles vergeten.
Alleen jammer dat hij altijd kramp in zijn lachspieren heeft, vind zijn broer leukerquote:Op woensdag 27 februari 2013 23:17 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Dat hoop ik echt voor Frank, gun het hem zo
Ja, precies ik gun het de Boer ook gewoonquote:Op woensdag 27 februari 2013 23:17 schreef Toverheks het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 27 februari 2013 23:18 schreef Margo37 het volgende:
Dat Ajax maar ff in deze flow mag blijven, iig t/m zaterdag
Dat is niet aardigquote:Op woensdag 27 februari 2013 23:20 schreef Jian het volgende:
[..]
Och, zelf hou ik meer van olifantenpoep, maar ieder z'n meug
Hoezo zou je het een andere trainer niet gunnenquote:Op woensdag 27 februari 2013 23:17 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Nee dat snap ik, maar jullie zijn normaal toch goed met elkaar?quote:
Niet alles hier is wat het lijkt Poezewoestquote:Op woensdag 27 februari 2013 23:23 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Nee dat snap ik, maar jullie zijn normaal toch goed met elkaar?
Ok, maar blijf erbij Pullup is leuke posterquote:Op woensdag 27 februari 2013 23:27 schreef Jian het volgende:
[..]
Niet alles hier is wat het lijkt Poezewoest
Probeer ik je op andere gedachten te brengen?quote:Op woensdag 27 februari 2013 23:28 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Ok, maar blijf erbij Pullup is leuke poster
Gaat niet gebeuren. Ajax mag geen kampioen worden van de KNVB en ze hebben expres de slechtste scheidsrechter op de wedstrijd gezetquote:Op woensdag 27 februari 2013 23:13 schreef Jian het volgende:
AZ doet Ajax pijn
AMSTERDAM -
AZ heeft Ajax woensdagavond flink pijn gedaan
http://www.telegraaf.nl/t(...)oet_Ajax_pijn__.html
Kan je wel zeggen, maar je kunt je nu in elk geval volledig op de competitie richten, geen excuses en gewoon landskampioen worden!
O god, ik heb niet naar de stream gekeken, maar wat zal ie ontdaan zijnquote:Op woensdag 27 februari 2013 23:32 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Gaat niet gebeuren. Ajax mag geen kampioen worden van de KNVB en ze hebben expres de slechtste scheidsrechter op de wedstrijd gezet
Hij heeft betere dagen gekendquote:Op woensdag 27 februari 2013 23:33 schreef Jian het volgende:
[..]
O god, ik heb niet naar de stream gekeken, maar wat zal ie ontdaan zijn
Nee, i have a mind of my ownquote:Op woensdag 27 februari 2013 23:31 schreef Jian het volgende:
[..]
Probeer ik je op andere gedachten te brengen?
Nee, zo klonk het een beetje met "ik blijf erbij" Ik bedoel het zal mij verder echt worst zijn wie jij een leuke poster vindt Poezenwoest, al vind je Margo een leuke poster, be my guestquote:
Vind ik ookquote:Op woensdag 27 februari 2013 23:35 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee, zo klonk het een beetje met "ik blijf erbij" Ik bedoel het zal mij verder echt worst zijn wie jij een leuke poster vindt Poezenwoest, al vind je Margo een leuke poster, be my guest
Jou ook wel maar alleen vanavond niet, vanavond was je bloemetjesshirt!quote:Op woensdag 27 februari 2013 23:38 schreef Jian het volgende:
[..]
Nou, kijk es aan, je vind Margo en pullup leuke posters en dat vind ik ook best leuk
Poezenwoest is aan mijn eigen brein ontsproten, je kunt het eventueel in deze topicreeks terugzoeken, niet dat ik er een claim op leg ofzo.quote:Op woensdag 27 februari 2013 23:39 schreef Margo37 het volgende:
Hij heeft wel Poezenwoest gejat, let je wel op Poezewoes
neequote:Op woensdag 27 februari 2013 23:22 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Hoezo zou je het een andere trainer niet gunnen
Je bent KAK, Kortzichtige, Amsterdamse, K .............. eeeeehquote:
Ik ben soms hard en best gemeen, hè Poezenwoest, ik weet 't, maar ik zoek niemands goedkeuring en ik sluit me niet aan bij verheven clannetjes, dat dan weer nietquote:Op woensdag 27 februari 2013 23:39 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Jou ook wel maar alleen vanavond niet, vanavond was je bloemetjesshirt!
je wilt eigenlijk KUTJE tegen me zeggen hequote:Op woensdag 27 februari 2013 23:44 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Je bent KAK, Kortzichtige, Amsterdamse, K .............. eeeeeh
oke Ronald gun ik het een klein beetje, een heel klein beetje maar he begrijp me niet verkeerdquote:
Dat past nou net niet in het rijtjequote:Op woensdag 27 februari 2013 23:46 schreef Toverheks het volgende:
[..]
je wilt eigenlijk KUTJE tegen me zeggen he
quote:Op woensdag 27 februari 2013 23:46 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Dat past nou net niet in het rijtje
Ben je gek, heb al notes genoegquote:Op woensdag 27 februari 2013 23:47 schreef Toverheks het volgende:
[..]wat wilde je dan zeggen, zeg op, zeg op
ik heb er lekker meer dan jouquote:
Je kan je muur ermee behangen?quote:
ging wel gauw ff checken, al een hele week geen note erbij, zie je wel ik kan het best, me gedragenquote:
Mag je je Arabiertje wel bedanken, daarom was je er minderquote:Op woensdag 27 februari 2013 23:50 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ging wel gauw ff checken, al een hele week geen note erbij, zie je wel ik kan het best, me gedragen
Maar vind jij het dan prettig als je nooit eens tegengas krijgt? Clan is weer zo'n heavy woord.quote:Op woensdag 27 februari 2013 23:44 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik ben soms hard en best gemeen, hè Poezenwoest, ik weet 't, maar ik zoek niemands goedkeuring en ik sluit me niet aan bij verheven clannetjes, dat dan weer niet
ja dat is waar, maar heb nu 2 dagen vrijquote:Op woensdag 27 februari 2013 23:50 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Mag je je Arabiertje wel bedanken, daarom was je er minder
Ik ook nog 2 dagen vrij en dan begint de herrie weerquote:Op woensdag 27 februari 2013 23:51 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja dat is waar, maar heb nu 2 dagen vrij
Mijn hemel heb ik geen tegengas gekregen? lees nog even terugquote:Op woensdag 27 februari 2013 23:50 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Maar vind jij het dan prettig als je nooit eens tegengas krijgt? Clan is weer zo'n heavy woord.
Ik kom graag op een bepaald forum, omdat ik mij er thuis voel, dat vind ik geen clan.
Denk wel dat ik weet waar dat vandaan komt!
ach, is ook wel weer lekker hoor, ff gesjellig met je jongens, en weer hun troep achter hun kont opruimenquote:Op woensdag 27 februari 2013 23:52 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Ik ook nog 2 dagen vrij en dan begint de herrie weer
Poezewoes is lid van een clan hoorquote:Op woensdag 27 februari 2013 23:53 schreef Jian het volgende:
[..]
Mijn hemel heb ik geen tegengas gekregen? lees nog even terugEn met die verheven clannetjes verwijs ik echt niet naar jou hoor
Heb het niet eens over de troep nog, herrie, echte herrie, goed geisoleerde huizen scheelt een heleboel gelukkigquote:Op woensdag 27 februari 2013 23:53 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ach, is ook wel weer lekker hoor, ff gesjellig met je jongens, en weer hun troep achter hun kont opruimen
ik heb ook een bloementjesjurk aangeschaft, zo gesjelligquote:Op woensdag 27 februari 2013 23:55 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Poezewoes is lid van een clan hoorverplicht een bloementjesjurk aantrekken als je er inlogd
Je draagt geen bloemetjesjurk, je BENT een bloemetjesjurk dat is een groot verschilquote:Op woensdag 27 februari 2013 23:56 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik heb ook een bloementjesjurk aangeschaft, zo gesjellig
hahahaha, hier vragen ze meestal, mam zet dat ding eens zachterquote:Op woensdag 27 februari 2013 23:55 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Heb het niet eens over de troep nog, herrie, echte herrie, goed geisoleerde huizen scheelt een heleboel gelukkig
quote:Op woensdag 27 februari 2013 23:56 schreef Jian het volgende:
[..]
Je draagt geen bloemetjesjurk, je BENT een bloemetjesjurk dat is een groot verschil
Nee, ik omschrijf slechts wat in zijn algemeenheid, ik beticht jou nergens vanquote:Op woensdag 27 februari 2013 23:57 schreef Toverheks het volgende:
[..]ga je me nou zitten te beledigen
rare zin als ik hem zo terug lees
![]()
Dat is bloemetjesjurkentaalquote:Op woensdag 27 februari 2013 23:59 schreef Poezewoes het volgende:
Goh heb pijn in mijn spieren van het gymmen zeggen ze nog dat ik dat twee dagen moet gaan doen.
Simpel?quote:Op donderdag 28 februari 2013 00:00 schreef Poezewoes het volgende:
Waar staat een bloemetjesjurk eigenlijk voor?
Voor burgertrutquote:Op donderdag 28 februari 2013 00:00 schreef Poezewoes het volgende:
Waar staat een bloemetjesjurk eigenlijk voor?
Burgertrutquote:
Kom sowieso waar ik wil, aan clans doe ik niet, hooguit doe ik aan punniken.quote:Op donderdag 28 februari 2013 00:06 schreef Toverheks het volgende:
ach, of je nou een bloementjesjurk draagt, of een Burka, we zijn allemaal wel ergens lid op Internet van het 1 of ander, of we FOKKEN, of we Klitten
Nee, niet echtquote:
Ben lid van de TROS, vanwege dat kleine tv gidsje waar ik zelf nooit lees, ow ja internet ook.quote:Op donderdag 28 februari 2013 00:06 schreef Toverheks het volgende:
ach, of je nou een bloementjesjurk draagt, of een Burka, we zijn allemaal wel ergens lid op Internet van het 1 of ander, of we FOKKEN, of we Klitten
Vind ik dus wel een definitie van simpel, kortzichtigquote:Op donderdag 28 februari 2013 00:08 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee, niet echt![]()
In de basis was het een term die vooral voor de doldwaze aanhangers van Huub in DGK werd gebruikt, voornamelijk huismoeders die geen kwaad woord over die kleine etter wilden horen.
waarom post je dan niet mee in MIJN knutselfreubelTopic op het forumwatnietgenoemdmagwordenhierquote:Op donderdag 28 februari 2013 00:07 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Kom sowieso waar ik wil, aan clans doe ik niet, hooguit doe ik aan punniken.
quote:Op donderdag 28 februari 2013 00:08 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee, niet echt![]()
In de basis was het een term die vooral voor de doldwaze aanhangers van Huub in DGK werd gebruikt, voornamelijk huismoeders die geen kwaad woord over die kleine etter wilden horen.
Maar hij heeft niet gewonnen door die bloemetjesjurkenquote:Op donderdag 28 februari 2013 00:08 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee, niet echt![]()
Zal dit jaar nog mijn punniksjaal plaatsenquote:Op donderdag 28 februari 2013 00:11 schreef Toverheks het volgende:
[..]
waarom post je dan niet mee in MIJN knutselfreubelTopic op het forumwatnietgenoemdmagwordenhierheb nog geen foto van gepunnik gezien hoor
gesjelligquote:Op donderdag 28 februari 2013 00:12 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Zal dit jaar nog mijn punniksjaal plaatsen
Moet ik poffer nog gaan punniken ookquote:
Kortzichtig is in zekere zin wel correct, ze wilden geen kwaad woord over die kabouter horen en als je wel wat over die kabouter zei dan kreeg je de hele clan over je heen.quote:Op donderdag 28 februari 2013 00:10 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Vind ik dus wel een definitie van simpel, kortzichtig
Ja ja je hebt het gezegtquote:Op donderdag 28 februari 2013 00:15 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Moet ik poffer nog gaan punniken ook
quote:Op donderdag 28 februari 2013 00:15 schreef Jian het volgende:
[..]
Kortzichtig is in zekere zin wel correct, ze wilden geen kwaad woord over die kabouter horen en als je wel wat over die kabouter zei dan kreeg je de hele clan over je heen.
Ik weet nog dat Huub op een gegeven moment die site had en dat we daar met een aantal aan het rellen waren, PB, Versabommie, en nog wel een paar. Het fanatisme waarmee ze tegen ons in gingen, echt niet normaal, was wel lachen
En nu zijn ze allemaal vergeten, alleen terror Jaap nog een keer bij sterren springen.quote:Op donderdag 28 februari 2013 00:15 schreef Jian het volgende:
[..]
Kortzichtig is in zekere zin wel correct, ze wilden geen kwaad woord over die kabouter horen en als je wel wat over die kabouter zei dan kreeg je de hele clan over je heen.
Ik weet nog dat Huub op een gegeven moment die site had en dat we daar met een aantal aan het rellen waren, PB, Versabommie, en nog wel een paar. Het fanatisme waarmee ze tegen ons in gingen, echt niet normaal, was wel lachen
Dat waren dan ook de echte FANS denk ik, een aantal namen ken ik nog wel van toen, 123 of zoiets, erieberie en die er op bezoek gingenquote:Op donderdag 28 februari 2013 00:15 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik weet er nog wel een paar, maar lang niet allemaal meer, zelf was ik OpaPrins, een oude mopperkont, waarvan ze in het begin dachten dat die aan hun kant stondquote:
ik was van alles, heb zoveel namen daar gehad, heerlijk ook met o.a.Pb gereld tegen dat zooitje, waren mooie tijdenquote:Op donderdag 28 februari 2013 00:19 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik weet er nog wel een paar, maar lang niet allemaal meer, zelf was ik OpaPrins, een oude mopperkont, waarvan ze in het begin dachten dat die aan hun kant stond
Klopt Mooiiiii, die postte hier ook op Fok, die was pas fanatiek, maar ik geloof dat, dat dezelfde als Erieberie wasquote:Op donderdag 28 februari 2013 00:18 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Dat waren dan ook de echte FANS denk ik, een aantal namen ken ik nog wel van toen, 123 of zoiets, erieberie en die er op bezoek gingen
nee, op Plopperdeplop zijn weblogquote:Op donderdag 28 februari 2013 00:21 schreef Poezewoes het volgende:
Bedenk me ineens toen was ik alleen lezend lid, in die tijd waagde je het niet om gelijk te gaan posten op fok.
Mooii was Erieberiie, ook wel een lieverd hoor maar gewoon te fanatiekquote:Op donderdag 28 februari 2013 00:21 schreef Jian het volgende:
[..]
Klopt Mooiiiii, die postte hier ook op Fok, die was pas fanatiek, maar ik geloof dat, dat dezelfde als Erieberie was
Ja, klopt, ik zat er ook onder verschillende namen, maar OpaPrins was echt geweldig toen. Toen ze ontdekten dat ik dat was, moest ik nog net niet rennen voor m'n levenquote:Op donderdag 28 februari 2013 00:21 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik was van alles, heb zoveel namen daar gehad, heerlijk ook met o.a.Pb gereld tegen dat zooitje, waren mooie tijden
Daar heb ik ook wel gelezen, maar hij liet in het begin alles staan.quote:Op donderdag 28 februari 2013 00:22 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee, op Plopperdeplop zijn weblog
daar was ik voor benaderd of ik in man bijt hond wildequote:Op donderdag 28 februari 2013 00:22 schreef Margo37 het volgende:
Der was ook eens een filmpje van bij Man bijt Hond, ben alleen die namen vergeten.
Maar wie waren dat ook alweerquote:Op donderdag 28 februari 2013 00:23 schreef Toverheks het volgende:
[..]
daar was ik voor benaderd of ik in man bijt hond wildeheb toen een producente aan de lijn gahd hahah nee en toen doorgeschoven naar een echte fan, ik was van niemand fan
Nou, Mooiiii was dus een echte, echte bloemetjesjurkquote:Op donderdag 28 februari 2013 00:22 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Mooii was Erieberiie, ook wel een lieverd hoor maar gewoon te fanatiek
tonneke of Lonneke zoiets, en dacht een andreaquote:
Nee, nou kan ik niet slapenquote:Op donderdag 28 februari 2013 00:25 schreef Toverheks het volgende:
[..]
tonneke of Lonneke zoiets, en dacht een andrea
maar je kon zeggen wat je over berieberie dacht, ze heeft altijd die aktie`s tot in de puntjes verzorgd, met uitdraaien wat het kosten etc etc. nou kan wel namen noemen die geld achter over hebben gestoken. maar erie was goudeerlijk, net als floortjeikhoudervan123quote:Op donderdag 28 februari 2013 00:24 schreef Jian het volgende:
[..]
Nou, Mooiiii was dus een echte, echte bloemetjesjurk
Meerdere keren d8 ik, heel verhaal over zijn jas toen of zoiets die stuk was.quote:Op donderdag 28 februari 2013 00:25 schreef Poezewoes het volgende:
Sly is toch ook eens in DGK geweest?
Ja, klopt, op Nowlive barstte het trouwens van de bloemetjesjurken, alhoewel je op VOL toen ook wel een hele batterij had hoorquote:Op donderdag 28 februari 2013 00:25 schreef Poezewoes het volgende:
Sly is toch ook eens in DGK geweest?
Weet het al denk, was dat niet Hawn?quote:Op donderdag 28 februari 2013 00:25 schreef Toverheks het volgende:
[..]
tonneke of Lonneke zoiets, en dacht een andrea
je kan lullen wat je wilt, Evil Won was groot met al zijn leden, en elke dag fanatiek posten he, maar helaas slaai kreeg grootsheidswaanzin en achtervolgings waanzin en heeft het aan hemzelf te danken dat het forumpje van hem nu misschien nog 30 leden heeftquote:Op donderdag 28 februari 2013 00:27 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, klopt, op Nowlive barstte het trouwens van de bloemetjesjurken, alhoewel je op VOL toen ook wel een hele batterij had hoor
neequote:Op donderdag 28 februari 2013 00:28 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Weet het al denk, was dat niet Hawn?
Wordt echt weer eens tijd voor een rl soap met streams.quote:Op donderdag 28 februari 2013 00:27 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, klopt, op Nowlive barstte het trouwens van de bloemetjesjurken, alhoewel je op VOL toen ook wel een hele batterij had hoor
Heb daarna nooit meer echt een rls gevolgd, vond alles prut na die tijd.quote:Op donderdag 28 februari 2013 00:29 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Wordt echt weer eens tijd voor een rl soap met streams.
de bunker was erg leuk, maar kwam we zaten hier alles te beslissen op FOK, en Danny poste fanatiek meequote:Op donderdag 28 februari 2013 00:31 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Heb daarna nooit meer echt een rls gevolgd, vond alles prut na die tijd.
Dan is het wel leuker ja, maar voor mij was de spontaniteit er af, als die er al was bij DGKquote:Op donderdag 28 februari 2013 00:31 schreef Toverheks het volgende:
[..]
de bunker was erg leuk, maar kwam we zaten hier alles te beslissen op FOK, en Danny poste fanatiek mee
Secret story hier op fok gepost, hoop mensen van toen zie je niet meer op fok, heb er wel een paar nog op twitterquote:Op donderdag 28 februari 2013 00:31 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Vergeleken met DGK, was het natuurlijk allemaal minder, maar ik moet zeggen dat ik me Rot gelachen heb met The Bunker, maar dat speelde zich eigenlijk natuurlijk alleen hier op FOK af en met Studio Vlemmix heb ik me ook echt vermaakt hier, omg wat is daar allemaal niet voorgevallen.quote:Op donderdag 28 februari 2013 00:31 schreef Margo37 het volgende:
[..]
SS was gewoon een flop, niks meer niks minder, wat was dat dom, keek nog amper, deed wel de live streamverslagen dat had ik eenmaal beloofd, maar voor de restquote:Op donderdag 28 februari 2013 00:33 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Secret story hier op fok gepost, hoop mensen van toen zie je niet meer op fok, heb er wel een paar nog op twitter
en toen kwam Opaquote:Op donderdag 28 februari 2013 00:36 schreef Poezewoes het volgende:
Ja Vlemmix, daarna nog meestal in het weekend nog naar Peter gekeken, en toen kwam opa!
De archieven op VOL gaan er morgen allemaal aan, dat is veel hoor, het aantal DGK posts daar zit gewoon in de buurt van dat van FOK.. Daarom is die mummie ook zo recalcitrant, hij is in de rouwquote:Op donderdag 28 februari 2013 00:35 schreef Toverheks het volgende:
zou wel alle verhalen van EvilWon eens willen herlezen, maar die topic`s zijn vernietigd, oh en Selam was onze grootste fan
Had seven dat forum over moeten nemen.quote:Op donderdag 28 februari 2013 00:38 schreef Jian het volgende:
[..]
De archieven op VOL gaan er morgen allemaal aan, dat is veel hoor, het aantal DGK posts daar zit gewoon in de buurt van dat van FOK.. Daarom is die mummie ook zo recalcitrant, hij is in de rouw
ja las zoiets hier, VOL stopt ermee, hebben ze niet genoeg posters daar?? wel jammer in de tijd van DGK las ik wel eens op VOLquote:Op donderdag 28 februari 2013 00:38 schreef Jian het volgende:
[..]
De archieven op VOL gaan er morgen allemaal aan, dat is veel hoor, het aantal DGK posts daar zit gewoon in de buurt van dat van FOK.. Daarom is die mummie ook zo recalcitrant, hij is in de rouw
Der kwam een nieuw forum voor in de plaats begreep ik?quote:Op donderdag 28 februari 2013 00:38 schreef Jian het volgende:
[..]
VOL is een afscheiding van Fok en eigendom van Snaptnix en Weetwel, (medeoprichter overigens: Versabommie!) en die stoppen er gewoon mee. Eigen zaak, kinderen, te druk. En Vol is natuurlijk ook geen schim meer van wat het eens was.quote:Op donderdag 28 februari 2013 00:40 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja las zoiets hier, VOL stopt ermee, hebben ze niet genoeg posters daar?? wel jammer in de tijd van DGK las ik wel eens op VOL
Ja, dat is er al, vollig, ik moet nog zien of het wat wordt, maar het is al in de lucht, lang niet zo mooi en proffi als VOL, maar er is een begin.quote:Op donderdag 28 februari 2013 00:40 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Der kwam een nieuw forum voor in de plaats begreep ik?
ook van Versabommie, dat wist ik niet, wat heb ik gelachen met bommie, knettergek poste hij af en toe, en alles hequote:Op donderdag 28 februari 2013 00:43 schreef Jian het volgende:
[..]
VOL is een afscheiding van Fok en eigendom van Snaptnix en Weetwel, (medeoprichter overigens: Versabommie!) en die stoppen er gewoon mee. Eigen zaak, kinderen, te druk. En Vol is natuurlijk ook geen schim meer van wat het eens was.
Trustquote:Op donderdag 28 februari 2013 00:46 schreef Toverheks het volgende:
maar ga ff mijn film afkijken, slaap lekker all
Ik ga ook, morgen vroeg opquote:Op donderdag 28 februari 2013 00:46 schreef Toverheks het volgende:
maar ga ff mijn film afkijken, slaap lekker all
Heel af en toe ging er wel eens kijken maar was me gegevens kwijt, zag hoofdzakelijk nog veel oude dingen staan bij VOL.quote:Op donderdag 28 februari 2013 00:44 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, dat is er al, vollig, ik moet nog zien of het wat wordt, maar het is al in de lucht, lang niet zo mooi en proffi als VOL, maar er is een begin.
Dan ga ik ook nog ff een film kijken, kijken hoe ver ik kom, trust, poezenwoest ookquote:
Danny gedroeg zich als de bloemetjesjurk from hell. Dat was echt een aanwinst.quote:Op donderdag 28 februari 2013 00:31 schreef Toverheks het volgende:
[..]
de bunker was erg leuk, maar kwam we zaten hier alles te beslissen op FOK, en Danny poste fanatiek mee
quote:Op woensdag 27 februari 2013 23:00 schreef Jian het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doet Frank de Boer een opaatje?
[ Bericht 0% gewijzigd door Poezewoes op 28-02-2013 08:59:20 ]Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
Foutje bedankt, heb het al hersteldquote:
Ik vond het wel passendquote:Op donderdag 28 februari 2013 08:53 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Foutje bedankt, heb het al hersteld
Ga nog maar een bakkie nemenquote:CPB: eerst krimp dan groei
De Nederlandse economie zal dit jaar een krimp van 0,5% laten zien. Dat heeft het Centraal Plan Bureau (CPB) beraamd.
Gooi volgende keer maar wat extreme shit hier neer. Roepen wij heel hard It Giet Oan, totdat we doorhebben dat het niet in Nederland is.quote:Op woensdag 27 februari 2013 17:25 schreef ZOA het volgende:
[..]
Ik heb er idd een paar keer voor gestaan om afgelopen winter het weer in Lvov (Lviv, Lwow, Lemberg, Leopolis) met wat fototjes naar Fok te mailen .. ik vind dat weeritem op de FP elke morgen best leuk
En nu?quote:Op donderdag 28 februari 2013 10:22 schreef Jian het volgende:
Oh, voor de liefhebberts, de nieuwe Suske & Wiske is uit;
[ afbeelding ]
Nee wacht op nieuwe fotobewerkingen, van die en gene.quote:Op donderdag 28 februari 2013 10:27 schreef Jian het volgende:
[..]
Wat "en nu?" verwacht je een opdracht?
Ik liep net tegen het album aan en ik vond hem gewoon erg toepasselijk, verdere bewerkingen is me nu even teveel werk.quote:Op donderdag 28 februari 2013 10:28 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Nee wacht op nieuwe fotobewerkingen, van die en gene.
Ben jij eigenlijk de man die al die boze avatars heeft ontworpen?quote:Op donderdag 28 februari 2013 10:30 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik liep net tegen het album aan en ik vond hem gewoon erg toepasselijk, verdere bewerkingen is me nu even teveel werk.
Leuk zijn ze hèquote:Op donderdag 28 februari 2013 10:32 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Ben jij eigenlijk de man die al die boze avatars heeft ontworpen?
Als Pietje binnenkomt schrik ik al.
Neuh, dat is Ian, erg leuke aktie toenquote:Op donderdag 28 februari 2013 10:32 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Als ik het over Fok had zei ik, de boze gezichtjesclubquote:Op donderdag 28 februari 2013 10:32 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 28 februari 2013 10:36 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Als ik het over Fok had zei ik, de boze gezichtjesclub![]()
Goeie s'morgenss
Heb me er nog niet in verdiept eerlijk gezegdquote:Op donderdag 28 februari 2013 10:38 schreef Poezewoes het volgende:
[..]![]()
Goeie benaming, maar best knap je hebt hier maar weinig ruimte voor avatar
Nee dat zie ik, misschien ava van doggies?quote:Op donderdag 28 februari 2013 10:41 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Heb me er nog niet in verdiept eerlijk gezegd
Kijk wel een keer als ik me verveelquote:Op donderdag 28 februari 2013 10:43 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Nee dat zie ik, misschien ava van doggies?
quote:Op donderdag 28 februari 2013 10:22 schreef Jian het volgende:
[ afbeelding ]
Wat vond je eigenlijk van de wedstrijd Ajax AZ?quote:Op donderdag 28 februari 2013 10:43 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Kijk wel een keer als ik me verveel
Tja moet je ervan vinden, iig ik gun het AZquote:Op donderdag 28 februari 2013 10:50 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Wat vond je eigenlijk van de wedstrijd Ajax AZ?
Volgens Opa mogen ze geen kampioen worden van de KNVB
Ongeveer zoals de meeste posts van je de laatste paar dagen.quote:Op donderdag 28 februari 2013 10:58 schreef Jian het volgende:
[..]
Hilarisch ....![]()
Hoe vind je 'm zelf
Heb even gegoogled ik ken ze niet, heb je een clipje?quote:
Het is fijne takkeherriequote:Op donderdag 28 februari 2013 11:03 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Heb even gegoogled ik ken ze niet, heb je een clipje?
Gevonden! Valt niet tegen.quote:Op donderdag 28 februari 2013 11:03 schreef pullup het volgende:
[..]
Het is fijne takkeherrie
En er zijn genoeg hitjes te vinden als je op youtube zoekt
Het ging over jouw post hè en voor de rest, de fantast die kaatst ......quote:Op donderdag 28 februari 2013 11:02 schreef pullup het volgende:
[..]
Ongeveer zoals de meeste posts van je de laatste paar dagen.
Het kostte even moeite om naadloos aan te sluiten bij het niveau van de erboven geposte shop inderdaad.quote:Op donderdag 28 februari 2013 11:11 schreef Jian het volgende:
[..]
Het ging over jouw post hè en voor de rest, de fantast die kaatst ......
Ik zag gisteren dat vd Laan de afwerkplek voor de mensen die tegen het koningshuis wilden gaan demonstreren al aan het uitzoeken is.quote:Op donderdag 28 februari 2013 11:17 schreef Poezewoes het volgende:
Ga maar feesten op de nieuwe koning!
[ afbeelding ]
Mogen de amsterdammers op die dag wel overal komen, of zijn er afzettingen?quote:Op donderdag 28 februari 2013 11:19 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik zag gisteren dat vd Laan de afwerkplek voor de mensen die tegen het koningshuis wilden gaan demonstreren al aan het uitzoeken is.
Voorlopig gaat hij uit van het goede van de mens en is er alleen een behoorlijke omheining rond het paleis gepland geloof ik.quote:Op donderdag 28 februari 2013 11:21 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Mogen de amsterdammers op die dag wel overal komen, of zijn er afzettingen?
In Delft is het altijd triest, daar zijn alleen de begrafenissen.quote:Op donderdag 28 februari 2013 11:22 schreef pullup het volgende:
[..]
Voorlopig gaat hij uit van het goede van de mens en is er alleen een behoorlijke omheining rond het paleis gepland geloof ik.
Dat begrijp ik, je normale niveau van maar wat zwammen en fantaseren laat je niet zo maar even losquote:Op donderdag 28 februari 2013 11:17 schreef pullup het volgende:
[..]
Het kostte even moeite om naadloos aan te sluiten bij het niveau van de erboven geposte shop inderdaad.
Jullie maken wel netjes ruzie, met steekjesquote:Op donderdag 28 februari 2013 11:24 schreef Jian het volgende:
[..]
Dat begrijp ik, je normale niveau van maar wat zwammen en fantaseren laat je niet zo maar even los
quote:Op donderdag 28 februari 2013 10:22 schreef Jian het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 28 februari 2013 10:32 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Die kleine drummer was een van mijn vrienden op de lagere school vandaar dat ik ze altijd extra volgdequote:
ohhhhhh Concerto, doe me een plezier en zet de c.d.`s van Marvin vooraan. ( deed ik altijd)quote:Op donderdag 28 februari 2013 11:00 schreef pullup het volgende:
Vanavond even bij Concerto langs waar een wel heel oude Amsterdamse groep Claw Boys Claw hun nieuwste CD komt presenteren.
Ik vind de winkel eigenlijk best leuk bezig de laatste paar jaar met wat toch nog een beetje aanvoelt als de laatste stuiptrekking van de platenzaak. Maar voorlopig leeft het er wel dus wellicht houd dit ze overeind.
quote:Op donderdag 28 februari 2013 11:29 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ohhhhhh Concerto, doe me een plezier en zet de c.d.`s van Marvin vooraan. ( deed ik altijd)
je snapt me wel, heb eens een heel leuk gesprekje gehad met Herman Brood,( hoi, mag ik er even langs, Herman deed een stap opzij en zei natuurlijk meidquote:Op donderdag 28 februari 2013 11:30 schreef pullup het volgende:
[..]Dat is toch nergens voor nodig
Die komen vanzelf wel weer vooraan.
vind het wel leuk dat Pullup zijn oude avatar gebruikt, ja ik blijf eeuwig trouw aan de mijne, warm plekje voor Ian nog steeds.quote:
Als ik die bakken doorstruin zet ik altijd de platen en cd's die ik eventueel later nog wil ophalen juist achteraan.quote:Op donderdag 28 februari 2013 11:33 schreef Toverheks het volgende:
[..]
je snapt me wel, heb eens een heel leuk gesprekje gehad met Herman Brood,( hoi, mag ik er even langs, Herman deed een stap opzij en zei natuurlijk meid) met Lola op zijn arm
Deze van mij gaat vrij snel vervelen helaas. Hij is iets te minimalistischquote:Op donderdag 28 februari 2013 11:34 schreef Toverheks het volgende:
[..]
vind het wel leuk dat Pullup zijn oude avatar gebruikt, ja ik blijf eeuwig trouw aan de mijne, warm plekje voor Ian nog steeds.
ik had toen al veel van Marvin, maar de dubbele juist vooraan, dat andere dachten, he de beste zanger van de wereld, die neem ik ook ff meequote:Op donderdag 28 februari 2013 11:34 schreef pullup het volgende:
[..]
Als ik die bakken doorstruin zet ik altijd de platen en cd's die ik eventueel later nog wil ophalen juist achteraan.
Och, persoonlijk maakt het me niet zoveel uit welke ava hij gebuikt, zolang hij dat op een ander forum doet.quote:Op donderdag 28 februari 2013 11:34 schreef Toverheks het volgende:
[..]
vind het wel leuk dat Pullup zijn oude avatar gebruikt, ja ik blijf eeuwig trouw aan de mijne, warm plekje voor Ian nog steeds.
Economisch nieuws ?quote:Op donderdag 28 februari 2013 11:37 schreef Poezewoes het volgende:
Zo even journaal afgezet wordt je alleen maar depri van
Geloof me, als je het gewoon 2 weken niet volgt kom je erachter dat je eigenlijk niets hebt gemist en dat het leven gewoon doorgaat en je wordt er een stuk blijer van!quote:
Je hebt wel gelijk!quote:Op donderdag 28 februari 2013 11:40 schreef Jian het volgende:
[..]
Geloof me, als je het gewoon 2 weken niet volgt kom je erachter dat je eigenlijk niets hebt gemist en dat het leven gewoon doorgaat en je wordt er een stuk blijer van!
Ik ga zeker de stad inquote:Op donderdag 28 februari 2013 11:41 schreef Toverheks het volgende:
we krijgen een Oranjeplein de 30e April, wordt Museumplein omgedoopt tot Oranjeplein, ook Amsterdam Noord het IJ en het Javaeiland wordt in de route opgenomen, nou zolang ze AT5 maar niet in de weg lopen vind ik alles best. lekker voor de tv, echt de stad niet in![]()
![]()
Lang leven de nieuwe Koning, Hoera Hoera Hoera
misschien s`morgens met een vriendin de Jordaan in, maar weet niet tot hoe ver het is afgezet, denk dat ze het zekere voor het onzekeren nemen en tot de rozengracht afzetten, en het Rokin en richting CSquote:Op donderdag 28 februari 2013 11:44 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik ga zeker de stad inmaar niet op de toeristische knelpunten hangend natuurlijk, dat moet dodelijk zijn.
Ga wel tv kijkenquote:Op donderdag 28 februari 2013 11:50 schreef Toverheks het volgende:
[..]
misschien s`morgens met een vriendin de Jordaan in, maar weet niet tot hoe ver het is afgezet, denk dat ze het zekere voor het onzekeren nemen en tot de rozengracht afzetten, en het Rokin en richting CS
zie nog helemaal geen oranje prullen, geen vlaggen etc, en mijn voetbalvlaggetjes zijn zo verkleurd, want wil een Oranje balkonnetje natuurlijkquote:
Ja is voor jou en de heren dichtbij, dan zou ik het ook wel willen zien.quote:Op donderdag 28 februari 2013 11:56 schreef Toverheks het volgende:
[..]
zie nog helemaal geen oranje prullen, geen vlaggen etc, en mijn voetbalvlaggetjes zijn zo verkleurd, want wil een Oranje balkonnetje natuurlijk
Een van mijn eerste 'celebrity-interviews' was met CBC. Toen ik stage liep bij het Limburgs Dagblad. In mijn uppie naar Amsterdam voor een interview met echte rockers.quote:Op donderdag 28 februari 2013 11:00 schreef pullup het volgende:
Vanavond even bij Concerto langs waar een wel heel oude Amsterdamse groep Claw Boys Claw hun nieuwste CD komt presenteren.
je kan hem niet openen, hij doet het niet die linkquote:Op donderdag 28 februari 2013 12:14 schreef Margo37 het volgende:
Heks even voor jou, waar we het gisteren over hadden heb ik ff opgezocht van DGK, wilde weten wie dat waren![]()
Man bijt hond, slechte kwaliteit trouwens.
http://www.zideo.nl/playzideo/6c6f4b566e56593d
Jawel hoor, bij mij doet ie het gewoon. Wat een figuren toch. "Ja, het wordt een gelukkig huwelijk dat zie je zo, echte liefde verloochent zich niet"quote:Op donderdag 28 februari 2013 12:22 schreef Toverheks het volgende:
[..]
je kan hem niet openen, hij doet het niet die link
Die bedoelde ik dusquote:Op donderdag 28 februari 2013 12:23 schreef Jian het volgende:
[..]
Jawel hoor, bij mij doet ie het gewoon. Wat een figuren toch. "Ja, het wordt een gelukkig huwelijk dat zie je zo, echte liefde verloochent zich niet"
echt, ik krijg de link niet openquote:
Vreemd, hier geen probleem.quote:Op donderdag 28 februari 2013 12:26 schreef Toverheks het volgende:
[..]
echt, ik krijg de link niet open
okequote:Op donderdag 28 februari 2013 12:28 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Vreemd, hier geen probleem.
Waren Bianca en Tonneke dus.
Idd, deze is ook ergquote:Op donderdag 28 februari 2013 12:31 schreef Toverheks het volgende:
[..]
okenou vaag he dat ik hem niet open krijg
whaaaaa hij krijgt medicijnen voor slaapaanvallen, iets waar ze meisjes ook mee verkrachten zegt ze tussen neus en lippen door, niet dat hun dat doen hoor, weer een rare zin van mij.zal wel 1 of andere drug wezen denk ik,echt erg dit en zij is dus een Huubsopper, en andijvie met een kippenpoot, lijkt me geen lekkere combinatie.quote:Op donderdag 28 februari 2013 12:33 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Idd, deze is ook erg![]()
http://www.manbijthond.nl/fragmenten/gouden-kooi
Partydrugquote:Op donderdag 28 februari 2013 12:41 schreef Toverheks het volgende:
[..]
whaaaaa hij krijgt medicijnen voor slaapaanvallen, iets waar ze meisjes ook mee verkrachten zegt ze tussen neus en lippen door, niet dat hun dat doen hoor, weer een rare zin van mij.zal wel 1 of andere drug wezen denk ik,echt erg dit en zij is dus een Huubsopper, en andijvie met een kippenpoot, lijkt me geen lekkere combinatie.
zwaai zwaaiquote:Op donderdag 28 februari 2013 12:47 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Partydrug![]()
Maar ze liep dus de hele dag met die kopfoon door het huis, dat waren wel de echte fans![]()
Zat dus steeds te denken wie waren dat ook alweer, maar ik kan weer verder met me leven, boodschappen doen![]()
quote:Op donderdag 28 februari 2013 13:59 schreef BendeBielzen het volgende:
[ afbeelding ]
Goeiemiddaggggggggggggg
Maar natuurlijk wordt het uitgezonden, prime time vanzelfsprekend, de vraag is nog even door wie, De AVRO is in gevecht met RTL en SBS over de uitzendrechten, maar dat komt uiteindelijk wel goedquote:Op donderdag 28 februari 2013 17:35 schreef Poezewoes het volgende:
Maar wordt het ook uitgezonden, of komt het op youtube?
En Johan is weer boven Jan!quote:Op donderdag 28 februari 2013 18:21 schreef Jian het volgende:
[..]
Maar natuurlijk wordt het uitgezonden, prime time vanzelfsprekend, de vraag is nog even door wie, De AVRO is in gevecht met RTL en SBS over de uitzendrechten, maar dat komt uiteindelijk wel goed
Dag pausjequote:Op donderdag 28 februari 2013 19:12 schreef Toverheks het volgende:
vergeten we niet vanavond de Paus uit te zwaaienhij gaat met de VUT, om 8 uur vanavond doet hij zijn Pauselijke ring af en gaat heerlijk genieten in de pauselijke Villa ergens onder het Italiaanse Zonnetje
Ja hij s al onderweg, zag in de krant de pauselijke Helicopterquote:
zit nu je clip te kijken, wat een stem zeg. klinkt goedquote:
De enige die mij boeit is de bassist van Golden Earringquote:Op donderdag 28 februari 2013 19:38 schreef danaqui het volgende:
Zo gebeurt er niets in je dorpje/stadje zo komen er 3 BN'ers deze maand.
Zaterdag bassist van de Golden Earring die komt een boek signeren.
13de komt Constantijn voor de Geuzenpenning, en ja ja de 30ste komt Wolter Kroes stad/dorp onveilig maken hier![]()
hey mutsquote:Op donderdag 28 februari 2013 19:38 schreef danaqui het volgende:
Zo gebeurt er niets in je dorpje/stadje zo komen er 3 BN'ers deze maand.
Zaterdag bassist van de Golden Earring die komt een boek signeren.
13de komt Constantijn voor de Geuzenpenning, en ja ja de 30ste komt Wolter Kroes stad/dorp onveilig maken hier![]()
Heel mooi, ik ben benieuwdquote:
Ik 'ken' hem sinds hij met The Roots meedeed:quote:Op donderdag 28 februari 2013 19:46 schreef Toverheks het volgende:
zit nu je clip te kijken, wat een stem zeg. klinkt goed
ik zit te wachten nu, kijk nu naar iets boeiends, een schrijver van NRC die eerst vrouw was en nu man en daar een boek over heeft geschrevenquote:
helemaal te gek, en hoor de riff ( van Jian geleerd) van de Stones er tussen doorquote:Op donderdag 28 februari 2013 19:51 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik 'ken' hem sinds hij met The Roots meedeed:
I push my seed in her bush for life ...
hai meisquote:Op donderdag 28 februari 2013 19:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De enige die mij boeit is de bassist van Golden Earring
Wolter Kroes mag hard door het dorp hier heen rijdenen Constantijn is hier al eens geweest , toen ben ik ook niet gaan kijken
quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:04 schreef Toverheks het volgende:
[..]
helemaal te gek, en hoor de riff ( van Jian geleerd) van de Stones er tussen door
Succesquote:Op donderdag 28 februari 2013 20:10 schreef pullup het volgende:
Morgen in de Melkweg duskaartjes zullen er wel niet meer inzitten maar ik ga toch een poging doen.
Ik kan geen keuze maken.quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:09 schreef pullup het volgende:
het is ook wel mijn favoriete nummer van the Roots zo ongeveer
hoop dat het je gaat lukken, zit nu te joetoepenquote:Op donderdag 28 februari 2013 20:10 schreef pullup het volgende:
Morgen in de Melkweg duskaartjes zullen er wel niet meer inzitten maar ik ga toch een poging doen.
. zitten veel soul invloeden tussendoor verwezen, oude soul bedoel ikquote:Op donderdag 28 februari 2013 20:21 schreef Copycat het volgende:
En dan zeggen sommigen nog steeds dat alle rap dom yo-yo gebral is.
Gewoon nog te koop.quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:10 schreef pullup het volgende:
Kijk dat klinkt goedquote:
Pullup, ff op de fiets nu naar de Melkweg en een kaartje kopen, zal je zien morgen uitverkochtquote:
Tickets koop je heel simpel online heks. Daarom verbaast het me ook dat het kleine zaaltje van De Melkweg nog niet uitverkocht is, enkele uren nadat deze artiest voor ruim een miljoen toeschouwers een lokkertje ten gehore mocht geven. Het geeft maar weer eens aan dat genialiteit lang niet altijd door het grote publiek geapprecieerd of zelfs maar herkend wordt. Ook niet door mij bijvoorbeeld. Ik ben meer van de 'muziek' die sommigen als simpele boem-boem-boem herrie beschrijven.quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:20 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Pullup, ff op de fiets nu naar de Melkweg en een kaartje kopen, zal je zien morgen uitverkocht
ben niet van de on line tickets kopen, zal ik dat doen dan slaap ik er gewoon niet van, bang dat ze me kaartje toch doorverkocht hebben, ja ja ik weet het maar dan krijg ik al buikpijn als ik aan zoiets denk, dan gewoon maar ff op de fiets of een trammetje naar de Melkweg en dan heb ik het kaartje in mijn handen.quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:49 schreef Gert het volgende:
[..]
Tickets koop je heel simpel online heks. Daarom verbaast het me ook dat het kleine zaaltje van De Melkweg nog niet uitverkocht is, enkele uren nadat deze artiest voor ruim een miljoen toeschouwers een lokkertje ten gehore mocht geven. Het geeft maar weer eens aan dat genialiteit lang niet altijd door het grote publiek geapprecieerd of zelfs maar herkend wordt. Ook niet door mij bijvoorbeeld. Ik ben meer van de 'muziek' die sommigen als simpele boem-boem-boem herrie beschrijven.En natuurlijk gitaarherrie. Gitaarherrie!
![]()
quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:56 schreef pullup het volgende:
Ik heb in ieder geval de kaartjes binnen ondertussen en ben er superblij mee
Ik heb mijn tickets voor Hij gelooft in mij gewoon via Seetickets gekocht en dat gaat heel makkelijk hoorquote:Op donderdag 28 februari 2013 22:57 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ben niet van de on line tickets kopen, zal ik dat doen dan slaap ik er gewoon niet van, bang dat ze me kaartje toch doorverkocht hebben, ja ja ik weet het maar dan krijg ik al buikpijn als ik aan zoiets denk, dan gewoon maar ff op de fiets of een trammetje naar de Melkweg en dan heb ik het kaartje in mijn handen.
Hoop dat Pullup al een kaartje gehaald of online gekocht heeft.
Ik kwam er daarnet toch langs uit de stad dus ben inderdaad langsgegaan. Het was er verdacht rustig vandaag overigens en ik hoop dat dat morgen toch anders is.quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:58 schreef Toverheks het volgende:
[..]post net dat ik hoopte dat je kaartje hebt, en die heb je, leuk maak maar mooie foto voor Cc
quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:02 schreef pullup het volgende:
Morgen in de aanbieding !!
[ afbeelding ]
Mag dat niet?quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:03 schreef Toverheks het volgende:
Lavenderr, leuk dat je daar heen gaat, maar je weet het he, je mag NIET meezingen. Heel veel plezier, al ben ik niet zo gecharmeerd van C. Jansen, maar die gozer die Hazes speelt![]()
Pullup, helemaal te gek en hoop inderdaad dat het super is en een zaal vol, heel erg veel plezier en als je dan thuis komt morgen ff posten hier hoe het was.
nee dat mag niet, het is een emoverhaal en Meneer vd Ende was bij de premiere niet amusant dat mensen dachten dat je lekker mee kon blerren, geen gebler maar luisteren dusquote:Op donderdag 28 februari 2013 23:05 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Mag dat niet?![]()
Nou dan hou ik gewoon mijn mond en neurie stiekem een beetje mee
quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:06 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee dat mag niet, het is een emoverhaal en Meneer vd Ende was bij de premiere niet amusant dat mensen dachten dat je lekker mee kon blerren, geen gebler maar luisteren dus
Ik ga naar aardig wat concerten per jaar, heb altijd wel wat in de lade liggen, en koop mijn tickets altijd online. Nooit problemen mee, of het moet de belachelijke "service fee" zijn die tegenwoordig gerekend wordt.quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:59 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik heb mijn tickets voor Hij gelooft in mij gewoon via Seetickets gekocht en dat gaat heel makkelijk hoor.
Streng hoorquote:Op donderdag 28 februari 2013 23:06 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee dat mag niet, het is een emoverhaal en Meneer vd Ende was bij de premiere niet amusant dat mensen dachten dat je lekker mee kon blerren, geen gebler maar luisteren dus
Pas je een beetje op, dadelijk worden Jian's dijen ruw en rood van het kletsen.quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:02 schreef pullup het volgende:
Morgen in de aanbieding !!
[ afbeelding ]
dit verhaal gaat geloof ik over zijn drankgebruik, de op hande zijnde scheiding van Rachel etc. weet niet of zijn 1e en 2e vrouw ook een rol is toebedeeld en zijn andere 2 kinderen.quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:07 schreef pullup het volgende:
[..]Zijn begrafenis is al een tijdje geleden geweest hoor
Ik probeerde deze langs god zelf te sneakenquote:Op donderdag 28 februari 2013 23:09 schreef Gert het volgende:
[..]
Pas je een beetje op, dadelijk worden Jian's dijen ruw en rood van het kletsen.
Transactiekosten 2,10quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik ga naar aardig wat concerten per jaar, heb altijd wel wat in de lade liggen, en koop mijn tickets altijd online. Nooit problemen mee, of het moet de belachelijke "service fee" zijn die tegenwoordig gerekend wordt.
denk dat je geniet Lavenderr, hoop dat dit nummer ook voorbij komt, 1 van de mooiste nummers van Hazes vind ik, de muziek onder de zang pppfftttt prachtig met die harp ertussen door.quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:08 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Streng hoor, nou ja, dan maar niet.
Hoop wel dat het leuk is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |