Wegpesten, pesten? een paar dagen verkondigen ?quote:Op woensdag 27 februari 2013 22:40 schreef pullup het volgende:
[..]
Toppie!
Ik zal dan alvast aankondigen dat ik pas morgen weer ga posten omdat ik wat anders ga doen.
Voor dat je weer een paar dagen aan loos het verkondigen bent dat je de enige bent die door blijft posten omdat je iedereen hebt weggepest.
Zie het als een stukje afgedwongen behulpzaamheid bij het timen van je egoboosten.
Neen, trouwens, pure nieuwsgierigheid van deze kant, de TT heeft enige subtiliteit, je kunt er alle kanten mee uit, daar hou ik van, een beetje zoals "zwammen." Het plaatje is overdone en haalt de subtiliteit van de TT onderuit en getuigt van de opgekropte frustratiequote:
Meer meer !!quote:Op woensdag 27 februari 2013 22:53 schreef Jian het volgende:
[..]
Neen, trouwens, pure nieuwsgierigheid van deze kant, de TT heeft enige subtiliteit, je kunt er alle kanten mee uit, daar hou ik van, een beetje zoals "zwammen." Het plaatje is overdone en haalt de subtiliteit van de TT onderuit en getuigt van de opgekropte frustratie
Ja, hoor daar is ie, toch terug, en dat na de stellige bewering dat ie wat anders ging doen, nou kom op m'n frustje, maar denk aan je bloeddruk hèquote:
Is het volle maan ofzoquote:Op woensdag 27 februari 2013 22:56 schreef Poezewoes het volgende:
Nou was weer reuze gezellig vanavond
Heb je nog een leuk kattenfilmpje?quote:
Jij hebt ook je dag niet he?quote:Op woensdag 27 februari 2013 23:00 schreef Jian het volgende:
Die pullup, speelt als een oude gitaar, zo vertrouwd, zo voorspelbaar, elke snaar klinkt zoals je verwacht, dat zijn nou dankbare instrumenten
Zatquote:Op woensdag 27 februari 2013 22:59 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Heb je nog een leuk kattenfilmpje?
Die van gisteren heb je honger was zo leuk!
nou blij is het juiste woord niet, maar steeds blijven huilen is ook niksquote:
Ah, wat ik zeg, gewoon landskampioen worden, dan is alles vergeten.quote:Op woensdag 27 februari 2013 23:14 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nou blij is het juiste woord niet, maar steeds blijven huilen is ook niks
Vind Pullup best aardigquote:Op woensdag 27 februari 2013 23:00 schreef Jian het volgende:
Die pullup, speelt als een oude gitaar, zo vertrouwd, zo voorspelbaar, elke snaar klinkt zoals je verwacht, dat zijn nou dankbare instrumenten
Dat hoop ik echt voor Frank, gun het hem zoquote:Op woensdag 27 februari 2013 23:15 schreef Jian het volgende:
[..]
Ah, wat ik zeg, gewoon landskampioen worden, dan is alles vergeten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |