Ho, ik moet wel verder typen natuurlijkquote:
Oh dat is wel spijtigquote:Op woensdag 27 februari 2013 22:25 schreef bambino het volgende:
[..]
Als jij 20 accounts voor me maakt en me die inlog gegevens dm-ed.
Dan log ik die 1 voor 1 in om shit weg te halen.
Met die nieuwe ga ik dat nu niet doen.
Vannacht ook al de box gemist omdat account gezeik.
Kreeg bijna een hart aanval.quote:Op woensdag 27 februari 2013 22:27 schreef Karina het volgende:
Ah daar is ie al. hoe kreeg je dat nou voor elkaar
Nieuw topic, handmatig topic link ID invullen, en later de op plakken.quote:Op woensdag 27 februari 2013 22:27 schreef Karina het volgende:
Ah daar is ie al. hoe kreeg je dat nou voor elkaar
Open nieuw deel is snellerquote:Op woensdag 27 februari 2013 22:27 schreef bambino het volgende:
[..]
Nieuw topic, handmatig topic link ID invullen, en later de op plakken.
Als je TS wilt hunten doe het dan in ieder geval eerlijk
Ik klikte op nieuw. Maar loop te kloten met muis plus laptop inbouw muis. Dan word die tekst blauw en weg is die. Maak er ooit een filmpje van.quote:Op woensdag 27 februari 2013 22:27 schreef bambino het volgende:
[..]
Nieuw topic, handmatig topic link ID invullen, en later de op plakken.
Als je TS wilt hunten doe het dan in ieder geval eerlijk
Niet als je van te voren al een nieuw topic open hebt staan.quote:
Maar geen gele.quote:Op woensdag 27 februari 2013 22:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ho, ik moet wel verder typen natuurlijkZo'n stormparaplu
Oh dus zo doe je datquote:Op woensdag 27 februari 2013 22:28 schreef bambino het volgende:
[..]
Niet als je van te voren al een nieuw topic open hebt staan.
Dan hoef je alleen nog maar op "post" te klikken.
Ik snap de lol niet, topic is toch zo weer vol.quote:Op woensdag 27 februari 2013 22:28 schreef bambino het volgende:
[..]
Niet als je van te voren al een nieuw topic open hebt staan.
Dan hoef je alleen nog maar op "post" te klikken.
Een nieuwe openen.quote:Op woensdag 27 februari 2013 22:29 schreef RocketRogiani het volgende:
Ik had sowieso geen flauw idee wat ik moest doen voor een nieuw topic ^^
Ja idd, geen gelequote:
Als een topic dicht zit hoef je alleen maar op het knopje open nieuw deel te klikken en niks te veranderen dan is er een nieuw topic.quote:Op woensdag 27 februari 2013 22:29 schreef RocketRogiani het volgende:
Ik had sowieso geen flauw idee wat ik moest doen voor een nieuw topic ^^
Kwaad daglicht? Het is niet tegen de regels om het te doenquote:Op woensdag 27 februari 2013 22:29 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Bambino zet mij momenteel in een kwaad daglicht... Note?
Dat vraagt om een note voor koelkastquote:Op woensdag 27 februari 2013 22:30 schreef bambino het volgende:
[..]
Kwaad daglicht? Het is niet tegen de regels om het te doen
En vragen om een Note? C'mon.
Hey hey, blijven lachen he.quote:Op woensdag 27 februari 2013 22:30 schreef bambino het volgende:
[..]
Kwaad daglicht? Het is niet tegen de regels om het te doen
En vragen om een Note? C'mon.
Volgens mijn vader zijn ze het zelf schuld.quote:
dat hoort niet in dit topic...quote:
Ja heeft hij wel gelijk in.quote:Op woensdag 27 februari 2013 22:30 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Volgens mijn vader zijn ze het zelf schuld.
Okquote:Op woensdag 27 februari 2013 22:30 schreef Piger het volgende:
[..]
dat hoort niet in dit topic...
we zijn hier meer van
3 cinderella dekbed - 2 cinderella kussens
Ja volgens hem moet Erikson en zo niet op de bank zitten. Ik heb geen verstand van voetbal.quote:
Melleyn moet even de gelijkmaker maken.quote:Op woensdag 27 februari 2013 22:30 schreef Piger het volgende:
[..]
dat hoort niet in dit topic...
we zijn hier meer van
3 cinderella dekbed - 2 cinderella kussens
op vakantie aan t ibood hunten toch?quote:Op woensdag 27 februari 2013 22:31 schreef essnhills het volgende:
[..]
Melleyn moet even de gelijkmaker maken.
Ja, op zoek naar kussens, dus vandaarquote:Op woensdag 27 februari 2013 22:32 schreef Piger het volgende:
[..]
op vakantie aan t ibood hunten toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |