Ligt er ook aan waar je woont in Nederland natuurlijk.quote:Op woensdag 27 februari 2013 21:39 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Dan zit je volgens mij onder het Nederlandse gemiddelde. Mannen komen tegenwoordig in de buurt van 1,85 is mijn indruk.
Juist wel man. Die lijken sneller breed en hoeven ook minder te eten om groot te worden.quote:Op woensdag 27 februari 2013 21:40 schreef Kiyoaki het volgende:
Korte gasten moeten trouwens niet gaan bodybuilden, dat ziet er echt niet uit, zo'n gespierd opdondertje. Probeer juist om zo slank mogelijk te zijn.
Ja, ze is misschien net wat korter dan mij. Mensen in dit land worden steeds langer.quote:Op woensdag 27 februari 2013 21:41 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Geruststellende post voor deze TS.
Met een goede V vorm en stevige schouders is niets mis.quote:Op woensdag 27 februari 2013 21:40 schreef Kiyoaki het volgende:
Korte gasten moeten trouwens niet gaan bodybuilden, dat ziet er echt niet uit, zo'n gespierd opdondertje. Probeer juist om zo slank mogelijk te zijn.
Dan liever hakkenquote:Op woensdag 27 februari 2013 21:37 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Er is nog een optie; benen uitrekken in china.
Heeft je moeder weer verhalen over me lopen vertellen dan?quote:Op woensdag 27 februari 2013 21:41 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Ja, ze is misschien net wat korter dan mij. Mensen in dit land worden steeds langer.
Sowieso zijn kortere gasten meer in proportie. Als lange slungel moet je wel echt hard je best doen om er enigszins esthetisch uit te zien (of aan de juice).quote:Op woensdag 27 februari 2013 21:42 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Met een goede V vorm en stevige schouders is niets mis.
Inderdaad twee koppen groter.quote:Op woensdag 27 februari 2013 21:41 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Ligt er ook aan waar je woont in Nederland natuurlijk.
Ik ben eerder 1,90 maar niet iedereen kan tegelijkertijd vooraan staan natuurlijk
Brede schouders zien er natuurlijk wel goed uit, maar het brede doet het korte meer uitkomen, vind ik.quote:Op woensdag 27 februari 2013 21:41 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Juist wel man. Die lijken sneller breed en hoeven ook minder te eten om groot te worden.
Alleen maar voordelen lijkt mij. Je moet het natuurlijk alleen niet gaan overdrijven, maar dat lukt de meesten toch niet.
Onzinquote:Op woensdag 27 februari 2013 21:39 schreef vogeltjesdans het volgende:
Je hebt persoonlijkheid of niet TS, daar heeft je lengte geen ene fuck mee te maken.
Je hebt het of je hebt het niet hequote:Op woensdag 27 februari 2013 21:43 schreef Smack10 het volgende:
[..]
15 en nu al zo'n irritant ventje
Want jij bent natuurlijk expert op het gebied van persoonlijkheid en uitstraling, dat weten we allemaal.quote:
Zeker. Ze vind je heel mannelijk.quote:Op woensdag 27 februari 2013 21:43 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Heeft je moeder weer verhalen over me lopen vertellen dan?
Ja eigenlijk welquote:Op woensdag 27 februari 2013 21:45 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Want jij bent natuurlijk expert op het gebied van persoonlijkheid en uitstraling, dat weten we allemaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |