quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit gigantische ding wat die gast in zn handen heeftOp donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
quote:Op woensdag 27 februari 2013 21:59 schreef Speedo-drager het volgende:
Ik wil gewoon vriendschap en liefde, geborgenheid samen companions zijn. Neuken hoeft van mij niet.
Bijna ik zou hem bijna kopen mijn mio move is klote.quote:
quote:Op woensdag 27 februari 2013 22:01 schreef Speedo-drager het volgende:
MAG EEN MENS NIET EVEN 20 SECONDEN NADENKEN? KLOTE HUNT DIT.
Whehehehequote:Op woensdag 27 februari 2013 22:01 schreef Speedo-drager het volgende:
KLOTEZOOI WIL IK HEM KOPEN IS DIE UITVERKOCHT FUCK DIT!
Komt wel goed schatjequote:
Ja dat is waar. Ik zal kracht vinden in andere dingen.quote:Op woensdag 27 februari 2013 22:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
Komt wel goed schatje*schuift glas roosvicee naar Speedo*
quote:Op woensdag 27 februari 2013 22:03 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Ja dat is waar. Ik zal kracht vinden in andere dingen.
Welnee, we hebben wel meer truucjes hier!quote:
quote:Op woensdag 27 februari 2013 22:04 schreef Melleyn het volgende:
Ik druk steeds met mn dikke worstenvingers op de TT ipv refresh
Ik klik soms per ongeluk op iemands notes en dan gluur ik evenquote:Op woensdag 27 februari 2013 22:04 schreef Melleyn het volgende:
Ik druk steeds met mn dikke worstenvingers op de TT ipv refresh
Heb ik ook notes?quote:Op woensdag 27 februari 2013 22:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik klik soms per ongeluk op iemands notes en dan gluur ik even
ben ik nou al eens over de 100 heen ?quote:Op woensdag 27 februari 2013 22:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik klik soms per ongeluk op iemands notes en dan gluur ik even
Neequote:
Nee heb je niet.quote:Op woensdag 27 februari 2013 22:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
Heb ik ook notes?Waar kun je dat zien?
Nope. Kun je zien he hoeveel je er hebt.quote:Op woensdag 27 februari 2013 22:05 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ben ik nou al eens over de 100 heen ?
quote:
Hihi, mijn telefoon is eigenlijk te groot, ik kan niet over m'n hele scherm met m'n duimdquote:Op woensdag 27 februari 2013 22:06 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Nee
En ik moet nog een beetje wennen aan mn nieuwe telefoon, deze drukt net iets lager dan mn vorige
Dat bepaal ik zelf wel ja!quote:
Ja dat mag ik niet zeggen hequote:Op woensdag 27 februari 2013 22:06 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Wat is mij slechtste en beste note?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |