quote:Op woensdag 27 februari 2013 23:51 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Ik wil dood
2 weken niet gewerkt, nergens geen last van. Net 6 uur gewerkt en ik kan niet eens meer een jointje draaien omdat mijn schouder zo'n zeer doet
Uhuhquote:Op woensdag 27 februari 2013 23:56 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
jij bent alleen op Zuil geweest bij die eengezinswoning of niet?
Scheer jij het?quote:Op woensdag 27 februari 2013 23:57 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Koop 't niet, kweek 't niet.... groeit hier ook niet
A.... i like meestal dat jaquote:Op woensdag 27 februari 2013 23:55 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Dan ligt het aan mijIk ben vaak té vrolijk
Nja, ik stond te trillen van woede.. Dat dan weer wel.. En ik heb die avond ook echt heel erg gelachen.. Die zus van H. noemde mij haar schoonzusje. En elke keer als wij dat verbeterden, hadden we niks te zeggen erover.. Dus toen heb ik me ook maar even zo gedragen en dr aangehoord terwijl ik de slingers voor zijn dochter ophing terwijl die lamlul lag te slapen op zijn troonquote:Op woensdag 27 februari 2013 23:55 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Je hebt gewoon gezag... dat heb jeen ook gelijk sowieso
ik ben of heel vrolijk, of stoïcijns, of chagrijnigquote:
Neejoh, tuurlijk niet.quote:Op woensdag 27 februari 2013 23:58 schreef -Engel- het volgende:
[..]
..... volgens mij bedoel je nu iets anderrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrs
nee, ik koop sigaretten.. Dat zelf draaien heb ik 1 keer gedaan, maar dan moet je in zo'n ongemakkelijke houding zitten om halve sigaretten te draaien dat je daarna kapot gaat van de pijn in je rugquote:Op woensdag 27 februari 2013 23:56 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik heb al moeite om een sjaggie te draaien dus een jointje wordt het ook niet.... niet zo'n klikklakding?
je had die studio op het Gewelf moeten zien, dat was een grote tripquote:
Hahahquote:Op woensdag 27 februari 2013 23:58 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nja, ik stond te trillen van woede.. Dat dan weer wel.. En ik heb die avond ook echt heel erg gelachen.. Die zus van H. noemde mij haar schoonzusje. En elke keer als wij dat verbeterden, hadden we niks te zeggen erover.. Dus toen heb ik me ook maar even zo gedragen en dr aangehoord terwijl ik de slingers voor zijn dochter ophing terwijl die lamlul lag te slapen op zijn troon
Wanneer ben je stoïcijns of chaggie?quote:Op woensdag 27 februari 2013 23:58 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik ben of heel vrolijk, of stoïcijns, of chagrijnig
the name is fuckbuddy. Relaties zijn voor burgertrutjes.quote:Op woensdag 27 februari 2013 23:59 schreef -Engel- het volgende:
[..]
HahahIk vind het een goede actie ..... en ach what is the name he
Ik wacht nog steeds op de housewarming voor je huidige stekjequote:Op woensdag 27 februari 2013 23:59 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
je had die studio op het Gewelf moeten zien, dat was een grote trip
als ie ongesteld is/moet worden.quote:Op donderdag 28 februari 2013 00:00 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Wanneer ben je stoïcijns of chaggie?
rot ja.... hmmm ik kan mij de houding niet herinneren.... maar ik lebberde de sjaggie met het dichtplakken nat... en daarna wilde de roker weer zelf draaienquote:Op woensdag 27 februari 2013 23:59 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee, ik koop sigaretten.. Dat zelf draaien heb ik 1 keer gedaan, maar dan moet je in zo'n ongemakkelijke houding zitten om halve sigaretten te draaien dat je daarna kapot gaat van de pijn in je rug
when bored, of aan het wachten enzo ==> stoïcijnsquote:Op donderdag 28 februari 2013 00:00 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Wanneer ben je stoïcijns of chaggie?
ik doe niet aan housewarmings. Buiten dat is het nog niet eens af, want mn pa moet nog steeds mn lampen ophangen en mn kapstok enzoquote:Op donderdag 28 februari 2013 00:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik wacht nog steeds op de housewarming voor je huidige stekje
Ja, maar FB's en dan contact met zijn zusquote:Op donderdag 28 februari 2013 00:00 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
the name is fuckbuddy. Relaties zijn voor burgertrutjes.
Komen hups en ik wel doenquote:Op donderdag 28 februari 2013 00:01 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik doe niet aan housewarmings. Buiten dat is het nog niet eens af, want mn pa moet nog steeds mn lampen ophangen en mn kapstok enzo
ik draai stresshaggies. Of jointjes. Verminderen allebei de stress.quote:Op donderdag 28 februari 2013 00:01 schreef -Engel- het volgende:
[..]
rot ja.... hmmm ik kan mij de houding niet herinneren.... maar ik lebberde de sjaggie met het dichtplakken nat... en daarna wilde de roker weer zelf draaien
quote:Op donderdag 28 februari 2013 00:00 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
als ie ongesteld is/moet worden.
ik ken zijn hele familie, dat is het ergstequote:Op donderdag 28 februari 2013 00:02 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ja, maar FB's en dan contact met zijn zus
Ik ben nu in de war... dat is toch iets meer dan Fb.... naja boeiend ook....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |