Hehehe ...quote:Op woensdag 27 februari 2013 23:45 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
euhm. Niet echt. Ik heb laatst een man gezegd datie zijn bek moest houden en moest luisteren naar wat ik vertelde en toen bedreigde ik hem volgens hem. Ik vond het grappig. The end.
Als mensen zeggen: heb je even?, dan krijg ik altijd dit gevoelquote:Op woensdag 27 februari 2013 23:47 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Hehehe ...goed verhaal wel....
Ik heb vandaag tegen iemand gezegd.... Heb je even.... en toen mijn punt gemaakt... kort krachtig niet mijn stijl eigenlijk maar damn het lijkt zowaar effectief te zijn
nja, ik had m aan de telefoon. Een of andere klapmongool die zijn vriendin niet waardeert. En toen heb ik m even verteld wat voor een waardeloze dude ie was, de naam man niet waardig, en dat ie uit haar leven moest blijven.. En respect voor vrouwen kan ie dus niet opbrengen, maar wel voor mij want ik kreeg m stil en hij luisterde hahahaquote:Op woensdag 27 februari 2013 23:47 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Hehehe ...goed verhaal wel....
Ik heb vandaag tegen iemand gezegd.... Heb je even.... en toen mijn punt gemaakt... kort krachtig niet mijn stijl eigenlijk maar damn het lijkt zowaar effectief te zijn
daarom moet je het ook op zn nijmeegs zeggen: heje ff????quote:Op woensdag 27 februari 2013 23:48 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Als mensen zeggen: heb je even?, dan krijg ik altijd dit gevoel![]()
Heje ff tiet voor die van mien?quote:Op woensdag 27 februari 2013 23:50 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
daarom moet je het ook op zn nijmeegs zeggen: heje ff????
Nijmegen. Ik hou ervan.quote:Op woensdag 27 februari 2013 23:51 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Heje ff tiet voor die van mien?
nee joh, ik heb nu 5 gram voor 18,70... Omdat ik al mijn spaarpunten in heb geleverd. De volgende zak wordt wel weer duurquote:
geboren en getogen.. 2 jaar ontsnapt naar Beuningen, maar ik kan mijn stad echt niet missen..quote:Op woensdag 27 februari 2013 23:52 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Jarenlang gewoond en kom er nog steeds af en toe
een joint voor 18,70quote:Op woensdag 27 februari 2013 23:52 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee joh, ik heb nu 5 gram voor 18,70... Omdat ik al mijn spaarpunten in heb geleverd. De volgende zak wordt wel weer duur
Beuningenquote:Op woensdag 27 februari 2013 23:53 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
geboren en getogen.. 2 jaar ontsnapt naar Beuningen, maar ik kan mijn stad echt niet missen..
ik draai light jointjesquote:
Ik weet niet wat normaal is?quote:Op woensdag 27 februari 2013 23:54 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Stop jij ff 5 gram wiet in een joint
antikraak.. Ik moest echt weg bij mijn ouders voor er ongelukken met ze zou gebeuren..quote:
In zo'n stemming was ik niet.... dat merkte de ander ook wel.... (mag ik hopen)quote:Op woensdag 27 februari 2013 23:48 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Als mensen zeggen: heb je even?, dan krijg ik altijd dit gevoel![]()
ok, dan snap ik het welquote:Op woensdag 27 februari 2013 23:54 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
antikraak.. Ik moest echt weg bij mijn ouders voor er ongelukken met ze zou gebeuren..
Was best een leuk huisjequote:Op woensdag 27 februari 2013 23:54 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
antikraak.. Ik moest echt weg bij mijn ouders voor er ongelukken met ze zou gebeuren..
Dan ligt het aan mijquote:Op woensdag 27 februari 2013 23:54 schreef -Engel- het volgende:
[..]
In zo'n stemming was ik niet.... dat merkte de ander ook wel.... (mag ik hopen)
Je hebt gewoon gezag... dat heb jequote:Op woensdag 27 februari 2013 23:49 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nja, ik had m aan de telefoon. Een of andere klapmongool die zijn vriendin niet waardeert. En toen heb ik m even verteld wat voor een waardeloze dude ie was, de naam man niet waardig, en dat ie uit haar leven moest blijven.. En respect voor vrouwen kan ie dus niet opbrengen, maar wel voor mij want ik kreeg m stil en hij luisterde hahaha
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |