SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 27 februari 2013 20:06 schreef Mineola het volgende:
Waar ik Foley leuk bij Axel vonden er een grote diversiteit aan Oost-Groningse namen bestaat.
Game on!
Mijn man dacht Casey, dat kan natuurlijk ook.quote:
duhyneequote:Op donderdag 28 februari 2013 18:58 schreef Kleurdoos het volgende:
Ah net als ons buurmeisje, geen idee of t nou Djenee, Djanay Dyenay whatever t is
Beeldig. Ik hou ook van jou.quote:Op donderdag 28 februari 2013 19:05 schreef lady-wrb het volgende:
bij L. in de klas zit een * * * * *
je zal er mee opgezadeld worden
quote:Op donderdag 28 februari 2013 19:00 schreef Kleurdoos het volgende:
en mijn buurmeisje eigenlijk DJ Nee
Ha ik ken iemand en die heet ook zo maar dan met een Y ipv i.. dat vind ik nog erger..quote:Op donderdag 28 februari 2013 19:05 schreef lady-wrb het volgende:
bij L. in de klas zit een T i a m o
je zal er mee opgezadeld worden
Vorige keer hebben we het met een namenboek gedaan.. Waarin ook pareltjes stonden zoals Habakuk.quote:Op donderdag 28 februari 2013 17:45 schreef Spees_Eend het volgende:
Een meisjesnaam zou bij ons net zoveel moeite opleveren denk ik. Biedt de SVB lijst geen uitkomst?
het arme kind.... Ik woon niet op Urk..quote:Op donderdag 28 februari 2013 19:42 schreef Pvoesss het volgende:
Waarom gaan jullie dan niet gewoon voor Habakuk?![]()
hihi die stelde mijn vriend hier nog voor toen we op dreef warenquote:Op donderdag 28 februari 2013 19:41 schreef laiveneertiekje het volgende:
[..]
Vorige keer hebben we het met een namenboek gedaan.. Waarin ook pareltjes stonden zoals Habakuk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |