Ook datquote:
Want zo doen is geen klasse?....ik vond Patrick juist heerlijk als hij zo deedquote:Op woensdag 27 februari 2013 19:05 schreef Renesite het volgende:
zo is hij niet meer. Patrick heeft meer klasse hedendaags
En dan heeft ie iets met iemand uit zo'n lage kastequote:Op woensdag 27 februari 2013 19:05 schreef Renesite het volgende:
zo is hij niet meer. Patrick heeft meer klasse hedendaags
quote:Op woensdag 27 februari 2013 19:07 schreef Lutte het volgende:
[..]
En dan heeft ie iets met iemand uit zo'n lage kaste_!
Zo doe ik wel hoor. Let niet op dattes!quote:Op woensdag 27 februari 2013 19:06 schreef Laysa het volgende:
[..]
Want zo doen is geen klasse?....ik vond Patrick juist heerlijk als hij zo deed
Ow sorry mevrouw ik heb wel op de universiteit gezeten hoor!quote:Op woensdag 27 februari 2013 19:07 schreef Lutte het volgende:
[..]
En dan heeft ie iets met iemand uit zo'n lage kaste_!
quote:Op woensdag 27 februari 2013 19:06 schreef Laysa het volgende:
[..]
Want zo doen is geen klasse?....ik vond Patrick juist heerlijk als hij zo deed
Gelukkig...ik zat al te snikken op de bank. Er is niks mis met oprechte terechte valsigheid op zn tijdquote:Op woensdag 27 februari 2013 19:11 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Zo doe ik wel hoor. Let niet op dattes!
quote:Op woensdag 27 februari 2013 19:14 schreef Laysa het volgende:
[..]
Gelukkig...ik zat al te snikken op de bank. Er is niks mis met oprechte terechte valsigheid op zn tijd
quote:Op woensdag 27 februari 2013 19:14 schreef Laysa het volgende:
[..]
Gelukkig...ik zat al te snikken op de bank. Er is niks mis met oprechte terechte valsigheid op zn tijd
Lange dagquote:
Ja sta nu in de keuken met appelpad te kijken naar hoe aardappels bruin wordenquote:
Ajax straks aanmoedigen?quote:Op woensdag 27 februari 2013 19:56 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Zekers!
Welkom thuis Uccie! *toeters, bellen, bord met leus*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |