een vreemde wedstrijd als PSV dan nog bovenaan staat. Dan is verliezen voor AZ gunstigerquote:za 20-4 20.45 AZ - PSV
PSV moet Ajax maar pakken in de competitie.quote:Op woensdag 27 februari 2013 22:33 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Toch jammer. Had wel zin in finale tegen Ajax.
We hebben weer een scenariotje als vorig jaar? Dat ze oppleuren met die kutbeker. Het beïnvloed ieder seizoen de competitie.quote:Op woensdag 27 februari 2013 22:29 schreef rubbereend het volgende:
als t zo blijft wordt
[..]
een vreemde wedstrijd als PSV dan nog bovenaan staat. Dan is verliezen voor AZ gunstiger
Bovenaan in de competitie en in de finale van de beker.quote:
Dat sowiesoquote:Op woensdag 27 februari 2013 22:35 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
PSV moet Ajax maar pakken in de competitie.
gewoon finale na het seizoen spelen. Gek gedoe nu op donderdag voor de laatste wedstrijd nog ff een avondwedstrijdquote:Op woensdag 27 februari 2013 22:36 schreef Buitendam het volgende:
[..]
We hebben weer een scenariotje als vorig jaar? Dat ze oppleuren met die kutbeker. Het beïnvloed ieder seizoen de competitie.
Gewoon 3 punten los staan tegen die tijd.quote:Op woensdag 27 februari 2013 22:47 schreef rubbereend het volgende:
[..]
gewoon finale na het seizoen spelen. Gek gedoe nu op donderdag voor de laatste wedstrijd nog ff een avondwedstrijd
Gewoon.. even inderdaad..quote:Op woensdag 27 februari 2013 22:49 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Gewoon 3 punten los staan tegen die tijd.
Precies.quote:
Ik verwacht Depay niet meer. Die heeft het op de een of andere manier verbruid bij Advocaat.quote:Op woensdag 27 februari 2013 22:53 schreef MRN89 het volgende:
Locadia
Had stiekem ook nog op minuten van Depay gehoopt..maargoed..op naar de finale
Wat een onzin weer.quote:Op woensdag 27 februari 2013 22:55 schreef Buitendam het volgende:
Depay is druk bezig met het kiezen van de juist line-up voor z'n feestje. Locadia is druk bezig met heel veel doelpunten maken. Daarom moet je op een avond als deze ook eigenlijk alleen de naam van laatstgenoemde naar voren laten komen. Die verdient dat tenminste.
Want?quote:
Dat van zijn oorbellen was een incident tegen Ajax wat al een tijd geleden is, gouden brommer?quote:Op woensdag 27 februari 2013 23:31 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Want?
Depay is de laatste maanden alleen maar bezig met de mooiboy spelen, populair doen op Twitter, zijn oorbellen, zijn gouden brommer etc.
Locadia focust zich op het voetbal.
En dat is het verschil tussen de van Persie's en Zeefuik's van deze wereld.
Tja, als je kampioen wordt zal er ook ineens een miljoen of 25 zijn om weer aan te vullen. En tis altijd maar weer wachten wie er gaan. Mertens speelt nou niet echt wekelijks de pannen van t dak de laatste tijd.quote:Op woensdag 27 februari 2013 23:24 schreef Doublepain het volgende:
Volgend seizoen kan trouwens best een somber seizoen worden, als je ziet wie er allemaal weg kunnen..
Maar een Wijnaldum zie ik ook wel vertrekken (Maher) Toivonen die nog 1 jaar contract heeft, Lens die weg wil en Matavz zie ik ook wel vertrekken.quote:Op woensdag 27 februari 2013 23:35 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Tja, als je kampioen wordt zal er ook ineens een miljoen of 25 zijn om weer aan te vullen. En tis altijd maar weer wachten wie er gaan. Mertens speelt nou niet echt wekelijks de pannen van t dak de laatste tijd.
Strootman gaat vrijwel zeker.
Lens zei laatst weer dat hij niet persé weg hoeft inmiddelsquote:Op woensdag 27 februari 2013 23:36 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Maar een Wijnaldum zie ik ook wel vertrekken (Maher) Toivonen die nog 1 jaar contract heeft, Lens die weg wil en Matavz zie ik ook wel vertrekken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |