Jammer. Je komt weer eens zonder onderbouwing.quote:Op woensdag 27 februari 2013 18:42 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Geen zin in om erop in te gaan, discussie begint weer nutteloos te worden.
Hopelijk niks ernstigs.quote:Op woensdag 27 februari 2013 18:42 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Ziekenhuis gelegen. Geen mooi verhaal.
Sterkte.quote:Op woensdag 27 februari 2013 18:42 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Haha gelulquote:Op woensdag 27 februari 2013 18:43 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Jammer. Je komt weer eens zonder onderbouwing.
Nee, vervelend wel, maar ik blijf leven.quote:
Ah, Da's klote. Sterkte ermee wat het dan ook is. Kusje.quote:Op woensdag 27 februari 2013 18:42 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Beterschap.quote:Op woensdag 27 februari 2013 18:44 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Nee, vervelend wel, maar ik blijf leven.
Cry me a river.quote:Op woensdag 27 februari 2013 18:45 schreef RubenSosa het volgende:
Ach is caland weer vrijgelaten. Je begint HMF vormen aan te nemen. En nee, dat is niet positief.
Nee precies. Na zo'n chemo sturen ze je zo weer naar huis....quote:Op woensdag 27 februari 2013 18:43 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Hopelijk niks ernstigs.
Aan de andere kant, dan was je er nu vast nog niet uit.
Valt tegen. Althans bij mijn moeder toenquote:Op woensdag 27 februari 2013 18:46 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Nee precies. Na zo'n chemo sturen ze je zo weer naar huis....
(geintje)
Hebben we hem ook weer hoor.quote:Op woensdag 27 februari 2013 18:45 schreef RubenSosa het volgende:
Ach is caland weer vrijgelaten. Je begint HMF vormen aan te nemen. En nee, dat is niet positief.
Niet overdrijven. Caland is juist iemand die wel inhoudelijk is.quote:Op woensdag 27 februari 2013 18:45 schreef RubenSosa het volgende:
Dan heb je hem de laatste dagen niet bezig gezien zeker?quote:Op woensdag 27 februari 2013 18:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niet overdrijven. Caland is juist iemand die wel inhoudelijk is.
Geen TR of bericht in feedback gezien, dus het zal wel meevallen.quote:Op woensdag 27 februari 2013 18:50 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Dan heb je hem de laatste dagen niet bezig gezien zeker?
Wil jij ff je muil houden tegen Caland? Of wil je soms dat ik de Kleine Dominee op je afstuur?quote:Op woensdag 27 februari 2013 18:50 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Dan heb je hem de laatste dagen niet bezig gezien zeker?
Was niet de enig die het opviel.quote:Op woensdag 27 februari 2013 18:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Geen TR of bericht in feedback gezien, dus het zal wel meevallen.
Misschien moeten jullie dan samen een clubje oprichten.quote:Op woensdag 27 februari 2013 18:53 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Was niet de enig die het opviel.
Oke.quote:Op woensdag 27 februari 2013 18:53 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Was niet de enig die het opviel.
Loop gewoon niet zo te janken, dat zou de helft van de trolls schelen Calimero.quote:Op woensdag 27 februari 2013 18:58 schreef HL_Dog43 het volgende:
Onkruid beschermt onkruid? lol, ach af en toe dat hersenloze gelul moet kunnen, maar dat men keer op keer komt trollen. Helaas staat men dat wel vaker toe. Wellicht alleen in dit topic, aangezien ik me niet laat zien in die andere troep.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |