Over wat dan?quote:Op woensdag 27 februari 2013 18:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh ik had het niet alleen over zondag hoor.
Eerdere invalbeurten ook gezien. Zoals ik zei, leuk afmakertje. Maar wat hem zo speciaal maakt dat hij de top gaat bestormen? Mwah.quote:Op woensdag 27 februari 2013 18:15 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dus omdat hij niet in dat kwartiertje tegen Feyenoord een goal maakt is het niks?
In zijn invalbeurten laat hij het juist wel zien. Staat altijd goed en schiet bijna alles erin.quote:Op woensdag 27 februari 2013 18:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Eerdere invalbeurten ook gezien. Zoals ik zei, leuk afmakertje. Maar wat hem zo speciaal maakt dat hij de top gaat bestormen? Mwah.
Kan me de vorige keer niet meer herinnerenquote:
Zei dat ook al voor zijn debuut, mee eens ja.quote:Op woensdag 27 februari 2013 18:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Eerdere invalbeurten ook gezien. Zoals ik zei, leuk afmakertje. Maar wat hem zo speciaal maakt dat hij de top gaat bestormen? Mwah.
Toeval lijkt me, hij was vanmiddag al in Zwolle namelijk en heeft toen pas besloten dat het niet slim is om mee te doen.quote:Op woensdag 27 februari 2013 18:22 schreef Chase_Utley het volgende:
Zou er meer achter zitten of is het gewoon puur toeval?
Ik kan me niet echt herinneren dat ik in 1 jaar ooit 4 x ziek ben geweest. (Al werken wij natuurlijk met een kalender jaar en geen seizoen)
Ja daar is Locadio, ster uit Emmen de Janeiro. Hij ken draaien, hij kan koppen. Hij is bijna niet te stoppen, ja die jongen steelt de show.quote:
Misschien krijgt ie te weinig vatiminetjesquote:Op woensdag 27 februari 2013 18:22 schreef Chase_Utley het volgende:
Ik kan me niet echt herinneren dat ik in 1 jaar ooit 4 x ziek ben geweest. (Al werken wij natuurlijk met een kalender jaar en geen seizoen)
Jij werkt elke dag buiten?quote:Op woensdag 27 februari 2013 18:22 schreef Chase_Utley het volgende:
Nee. Maar kan je dat met statistieken onderbouwen dat buiten werkende mensen vaker ziek zijn?quote:
haha ja hequote:Op woensdag 27 februari 2013 18:40 schreef kapiteintje het volgende:
Vanavond weer rollen over de grond om PSV.
Was geen troll man. Heb je trouwens nog maar weinig gezien na zondag. Hoe komt het, wil je erover praten?quote:
Geen zin in om erop in te gaan, discussie begint weer nutteloos te worden.quote:Op woensdag 27 februari 2013 18:40 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Nee. Maar kan je dat met statistieken onderbouwen dat buiten werkende mensen vaker ziek zijn?
quote:
quote:Op woensdag 27 februari 2013 18:40 schreef kapiteintje het volgende:
Vanavond weer rollen over de grond om PSV.
Ziekenhuis gelegen. Geen mooi verhaal.quote:Op woensdag 27 februari 2013 18:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Was geen troll man. Heb je trouwens nog maar weinig gezien na zondag. Hoe komt het, wil je erover praten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |