Ik heb mijn neef autist genoemd, en hij is echt autistisch en nu negeert hij mij op wapquote:
Moorkop op, lekker wel.quote:
quote:Op woensdag 27 februari 2013 16:33 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik heb mijn neef autist genoemd, en hij is echt autistisch en nu negeert hij mij op wap
daar krijg ik geen honger van.quote:
Zo af en toe is het wel lekker.quote:Op woensdag 27 februari 2013 16:33 schreef JRRY het volgende:
[..]
Er zijn mensen die van de Mc juist geen honger krijgen.
oh zo, ach gewoon even laten gaan hij draait wel weer bijquote:Op woensdag 27 februari 2013 16:33 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik heb mijn neef autist genoemd, en hij is echt autistisch en nu negeert hij mij op wap
Dafuq?quote:
Die vond ik tegenvallen eigenlijkquote:Op woensdag 27 februari 2013 16:35 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ik vind McFlurry Magnum White de lekkerste
Ik ben belangrijker toch wel dan Fok-it?quote:
Jij gister ook hoor.quote:Op woensdag 27 februari 2013 16:36 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
En jij luistert naar Fok-it
Die vond ik juist lekker eigenlijk. En Roloquote:Op woensdag 27 februari 2013 16:36 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Die vond ik tegenvallen eigenlijk
Sorry ik niet begrijpen jouw zin?quote:Op woensdag 27 februari 2013 16:36 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik ben belangrijker toch wel dan Fok-it?
ik las Roroquote:Op woensdag 27 februari 2013 16:36 schreef JRRY het volgende:
[..]
Die vond ik juist lekker eigenlijk. En Rolo
Mag ik dat wel verder vertellen dan?quote:
quote:Op woensdag 27 februari 2013 16:36 schreef promisionxexposed het volgende:
A-J screenshot van de hotties nu
Je leest wat je wilt lezenquote:
Dat je mij belangrijker vindt dan Fok-it, dus eerder naar mij zal luisteren dan naar hem, en dat je dan toch wel die screenshot stuurt.quote:Op woensdag 27 februari 2013 16:37 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Sorry ik niet begrijpen jouw zin?
quote:Op woensdag 27 februari 2013 16:38 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Hij zei lekker, niet: kut irritant lul autist klootzak dom mens lelijk vies bah
quote:Op woensdag 27 februari 2013 16:38 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Dat je mij belangrijker vindt dan Fok-it, dus eerder naar mij zal luisteren dan naar hem, en dat je dan toch wel die screenshot stuurt.
overdrijven, jij kan hetquote:Op woensdag 27 februari 2013 16:38 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Hij zei lekker, niet: kut irritant lul autist klootzak dom mens lelijk vies bah
Oh daarom ga je in de zomer naar China, huwelijksreis plannen dit datquote:Op woensdag 27 februari 2013 16:39 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Fok-it en ik gaan later trouwen, hij is belangrijker
Wat ga je vertellen dan, DMquote:Op woensdag 27 februari 2013 16:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mag ik dat wel verder vertellen dan?
En vogeltjesdans dan? Of hoe hij ook mag heten.quote:Op woensdag 27 februari 2013 16:39 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Fok-it en ik gaan later trouwen, hij is belangrijker
Ja man shhhhtquote:Op woensdag 27 februari 2013 16:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh daarom ga je in de zomer naar China, huwelijksreis plannen dit dat
waarom nouquote:Op woensdag 27 februari 2013 16:39 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Maar ik heb alles al verwijderd
Dankjewelquote:Op woensdag 27 februari 2013 16:39 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
overdrijven, jij kan het
Hij is onze chauffeur.quote:Op woensdag 27 februari 2013 16:40 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
En vogeltjesdans dan? Of hoe hij ook mag heten.
Gescheidenquote:Op woensdag 27 februari 2013 16:40 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
En vogeltjesdans dan? Of hoe hij ook mag heten.
Sorry. Vergeef mequote:Op woensdag 27 februari 2013 16:40 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
waarom nouik wil de hotties van de SC zien
Rust in RIPquote:
Ja, een Iraanse met snorquote:Op woensdag 27 februari 2013 16:42 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Hij had toch een ander gezoend? ¼
Wat is er vrijdag dan?quote:Op woensdag 27 februari 2013 16:42 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Nu moet ik wachten tot vrijdag gvd
Geilquote:Op woensdag 27 februari 2013 16:44 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
dan slaap ik bij Tæx toch
Weet niet, ben oversekstquote:Op woensdag 27 februari 2013 16:45 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
waarom is alles meteen geil volgens jou
dat laatstequote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:45 schreef JRRY het volgende:
onaardig over prom
[..]
een homo met een heterostijl of een hetero als stijlhomo?
Ja, best welquote:Op woensdag 27 februari 2013 16:46 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Dat is te merken, sta je alweer zo lang droog ja?
Ik neem een dildo mee?quote:Op woensdag 27 februari 2013 16:50 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
maar dat is niet hetzelfde als een piem0l
Nee, jij?quote:Op woensdag 27 februari 2013 16:54 schreef mr_chuck het volgende:
Dus gaat iemand nog iets leuks doen vandaag?
Kickboksen en naar leuke jongens kijkenquote:Op woensdag 27 februari 2013 16:54 schreef mr_chuck het volgende:
Vanavond naar Ajax - AZquote:Op woensdag 27 februari 2013 16:54 schreef mr_chuck het volgende:
Kijken bij ballet omdat ik zelf niet mag meedoenquote:Op woensdag 27 februari 2013 16:54 schreef mr_chuck het volgende:
quote:Op woensdag 27 februari 2013 16:58 schreef AppelCake het volgende:
[..]
De wethouder uit mijn dorp heeft een vrouw verkracht en ik heb het gezien. ;$
Nee iets leuks.quote:Op woensdag 27 februari 2013 16:55 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Kickboksen en naar leuke jongens kijken
Jij en ik zouden nog eens gaan sparren!quote:Op woensdag 27 februari 2013 16:55 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Kickboksen en naar leuke jongens kijken
Zo meteen nog een paar lijntjes zetten dan uitgaan in de stad en morgenochtend weer naar schoolquote:Op woensdag 27 februari 2013 16:54 schreef mr_chuck het volgende:
appolquote:Op woensdag 27 februari 2013 17:00 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Eigenlijk alleen getongd maar dat is ook verkrachting iksdee
Leukquote:Op woensdag 27 februari 2013 17:00 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Zo meteen nog een paar lijntjes zetten dan uitgaan in de stad en morgenochtend weer naar school
Gast, je bent 14, ik kan je aan met 2 vingersquote:Op woensdag 27 februari 2013 17:00 schreef mr_chuck het volgende:
[..]
Jij en ik zouden nog eens gaan sparren!
Geen zorgen ik zal rustig aan doen
1 wat?quote:Op woensdag 27 februari 2013 17:03 schreef hamerhaaitje het volgende:
Nog 1tje en dan klaar voor vandaag
Nee, jongens kijken is leuk.quote:Op woensdag 27 februari 2013 17:02 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Nee meisjes kijken is leuk.
Ik ben anders groter dan jou,quote:Op woensdag 27 februari 2013 17:02 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Gast, je bent 14, ik kan je aan met 2 vingers
Maar ik ben geen lesboquote:Op woensdag 27 februari 2013 17:02 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Nee meisjes kijken is leuk.
homoquote:Op woensdag 27 februari 2013 17:03 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Nee, jongens kijken is leuk.
stoere jongen, nu alleen nog Nederlanders leren.quote:Op woensdag 27 februari 2013 17:04 schreef mr_chuck het volgende:
[..]
Ik ben anders groter dan jou,
Zou ik niet op rekenen!
Ik kan aikido
oohja is ook zoquote:
hey ik ben ook 14 wanneer word je 15?quote:Op woensdag 27 februari 2013 17:00 schreef mr_chuck het volgende:
[..]
Jij en ik zouden nog eens gaan sparren!
Geen zorgen ik zal rustig aan doen
ik moet jou ook niet en zeg ook niet dat je jan en alleman verkracht als je iemand zoent.quote:
3 aprilquote:Op woensdag 27 februari 2013 17:06 schreef AppelCake het volgende:
[..]
hey ik ben ook 14 wanneer word je 15?
ik ben een vrouw ik mag datquote:Op woensdag 27 februari 2013 17:06 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
homo
[..]
stoere jongen, nu alleen nog Nederlanders leren.
[..]
oohja is ook zo
toch?
Seksueel het lichaam binnendringen is verkrachten, dus tongen = verkrachten.quote:Op woensdag 27 februari 2013 17:07 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik moet jou ook niet en zeg ook niet dat je jan en alleman verkracht als je iemand zoent.
Dus iedereen die seks heeft verkracht?quote:Op woensdag 27 februari 2013 17:08 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Seksueel het lichaam binnendringen is verkrachten, dus tongen = verkrachten.
Dus?quote:Op woensdag 27 februari 2013 17:08 schreef AppelCake het volgende:
[..]
IK 24 APRIL!
Je bent
21 dagen ouder.
Ik kan geen enkele vechtsport, maar ik hoek jou alsnog in 1 klapquote:Op woensdag 27 februari 2013 17:04 schreef mr_chuck het volgende:
[..]
Ik ben anders groter dan jou,
Zou ik niet op rekenen!
Ik kan aikido
ligt eraan of de tegenpartij het wildequote:Op woensdag 27 februari 2013 17:08 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Seksueel het lichaam binnendringen is verkrachten, dus tongen = verkrachten.
Aikido is de tegenstander met zijn eigen kracht neer halenquote:Op woensdag 27 februari 2013 17:10 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Ik kan geen enkele vechtsport, maar ik hoek jou alsnog in 1 klap
Godsamme, jij snapt ook niets van vechten hequote:Op woensdag 27 februari 2013 17:10 schreef mr_chuck het volgende:
[..]
Aikido is de tegenstander met zijn eigen kracht neer halen
O.a
Dus je hoekt jezelf in een klap
ongewenst moet er voor danquote:Op woensdag 27 februari 2013 17:09 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Dus iedereen die seks heeft verkracht?
Die wilde het niet, daarom is hij dus ook moeten stoppen als wethouder.quote:Op woensdag 27 februari 2013 17:10 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ligt eraan of de tegenpartij het wilde
Het was daarom ook een grapquote:Op woensdag 27 februari 2013 17:11 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Godsamme, jij snapt ook niets van vechten he
En wat moeten wij nu met die info?quote:Op woensdag 27 februari 2013 17:11 schreef AppelCake het volgende:
[..]
ongewenst moet er voor dan
[..]
Die wilde het niet, daarom is hij dus ook moeten stoppen als wethouder.
Ik pak je bij je gezichtje vast, sla je neus krom en gooi je met je hoofd naar de grond.quote:Op woensdag 27 februari 2013 17:10 schreef mr_chuck het volgende:
[..]
Aikido is de tegenstander met zijn eigen kracht neer halen
O.a
Dus je hoekt jezelf in een klap
Hij heeft mijn familie het leven zuur gemaakt voor vele jaren dus ik ben blij.quote:Op woensdag 27 februari 2013 17:12 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
En wat moeten wij nu met die info?
Kom eerst maar van zolder af, dan praten we verderquote:Op woensdag 27 februari 2013 17:12 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Ik pak je bij je gezichtje vast, sla je neus krom en gooi je met je hoofd naar de grond.
aikido me now bitch
Primaquote:Op woensdag 27 februari 2013 17:13 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Dus alles, zal ik een UI voor je maken?
i couln't care lessquote:Op woensdag 27 februari 2013 17:12 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Hij heeft mijn familie het leven zuur gemaakt voor vele jaren dus ik ben blij.
Zo weer, dan moet ik naar beneden om de telefoon te halenquote:Op woensdag 27 februari 2013 17:13 schreef mr_chuck het volgende:
[..]
Kom eerst maar van zolder af, dan praten we verder
Wat dan?quote:Op woensdag 27 februari 2013 17:12 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Hij heeft mijn familie het leven zuur gemaakt voor vele jaren dus ik ben blij.
*grinnikt*quote:Op woensdag 27 februari 2013 17:14 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Zo weer, dan moet ik naar beneden om de telefoon te halen![]()
ik zal toch ergens wat moeten laten bestellen![]()
quote:Op woensdag 27 februari 2013 17:14 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Zo weer, dan moet ik naar beneden om de telefoon te halen![]()
ik zal toch ergens wat moeten laten bestellen![]()
Hij gaf mijn vader overal de schuld van van wat bij de gemeente gebeurde maar mijn vader was toen gewoon al gestopt.quote:
Hoe groot ben je?quote:Op woensdag 27 februari 2013 17:15 schreef mr_chuck het volgende:
Ik doe niet aan nutteloos geweld trouwens, alleen ter zelfverdediging
nah dat gun ik je nietquote:Op woensdag 27 februari 2013 17:14 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Laat mij gelukkig zijn sgatje.
Als je jezelf tegen mij moet verdedigen is het al te laatquote:Op woensdag 27 februari 2013 17:15 schreef mr_chuck het volgende:
quote:Op woensdag 27 februari 2013 17:17 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Als je jezelf tegen mij moet verdedigen is het al te laat
hihi ik ben groterquote:
Snap ik ook wel, ik ben dan ook een stom klein kutkind.quote:Op woensdag 27 februari 2013 17:16 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
nah dat gun ik je niet
Hihahoquote:Op woensdag 27 februari 2013 17:00 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Eigenlijk alleen getongd maar dat is ook verkrachting iksdee
kloptquote:Op woensdag 27 februari 2013 17:17 schreef AppelCake het volgende:
[..]
hihi ik ben groter
[..]
Snap ik ook wel, ik ben dan ook een stom klein kutkind.
quote:Op woensdag 27 februari 2013 17:15 schreef mr_chuck het volgende:
?quote:Op woensdag 27 februari 2013 17:21 schreef AppelCake het volgende:
[..]
come on rude boy boy can you get it up
Time to bailquote:Op woensdag 27 februari 2013 17:22 schreef AppelCake het volgende:
Mijn vriendin kan zogenaamd geesten zien.
jawel doe het!!! dan kunnen we je allemaal bewonderenquote:Op woensdag 27 februari 2013 17:20 schreef AppelCake het volgende:
Hihi, sbs6 staat met een busje op de markt om mensen te ondervragen wat ze ervan vinden wat de wethouder heeft gedaan.
Ik durf er niet naartoe te gaan en om op tv te komen.
Een vriendin van mij kan dat echtquote:Op woensdag 27 februari 2013 17:22 schreef AppelCake het volgende:
Mijn vriendin kan zogenaamd geesten zien.
Dat laatste beetje shag in een pakje, dat wat heel los is. en als dat in je mond komt is het smerigquote:
Ik zit me al tijd zwaar te ergeren aan het gebrek aan grammatica in die zinquote:Op woensdag 27 februari 2013 17:23 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Come here rude boy boy Is you big enough
Junior Manager Burgerflipperquote:Op woensdag 27 februari 2013 17:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
OF's toekomstige werkgever in de TT
Durf ik niet.quote:Op woensdag 27 februari 2013 17:22 schreef msacras het volgende:
[..]
jawel doe het!!! dan kunnen we je allemaal bewonderen
quote:
Zij ook maar ik weet niet of ik het moet geloven.quote:Op woensdag 27 februari 2013 17:23 schreef mr_chuck het volgende:
[..]
Een vriendin van mij kan dat echt
Is blijkbaar gewoon hip...quote:Op woensdag 27 februari 2013 17:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik zit me al tijd zwaar te ergeren aan het gebrek aan grammatica in die zin
Hijquote:Op woensdag 27 februari 2013 17:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
OF's toekomstige werkgever in de TT
Het is waar, sommige mensen kunnen dat echtquote:Op woensdag 27 februari 2013 17:24 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Durf ik niet.
[..]
Heb medelijden plz...
[..]
Zij ook maar ik weet niet of ik het moet geloven.
quote:Op woensdag 27 februari 2013 17:25 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Gewoon een boete geven aan zo'n mensen.
Gewoon slaan.quote:Op woensdag 27 februari 2013 17:25 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Gewoon een boete geven aan zo'n mensen.
U mad?quote:Op woensdag 27 februari 2013 17:27 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Doe eens niet zo dom achterlijke idioot
chris brownquote:Op woensdag 27 februari 2013 17:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Gewoon slaan.
Net als chris brown
bedoel je een mals lammetje?quote:Op woensdag 27 februari 2013 17:28 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ik ben zo blij als een lammetje in de malse lentewei
Of plasbuisontsteking idk, maar plassen enalles doet in ieder geval pijn.quote:Op woensdag 27 februari 2013 17:30 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
God heeft zijn werk gedaan
Ja da's kut manquote:Op woensdag 27 februari 2013 17:31 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Of plasbuisontsteking idk, maar plassen enalles doet in ieder geval pijn.
Wat doe jij wel niet?quote:Op woensdag 27 februari 2013 17:31 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Of plasbuisontsteking idk, maar plassen enalles doet in ieder geval pijn.
Neequote:Op woensdag 27 februari 2013 17:32 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Heb je daar ook wel eens last van?
Komt hij weer aan hoorquote:Op woensdag 27 februari 2013 17:34 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
ga weg als je niet normaal kan doen
die zuidelijkequote:
Ik ben veel interesanterquote:Op woensdag 27 februari 2013 17:34 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Uithoorn of vroeg je het niet aan mij?
och och wat een fantasieënquote:Op woensdag 27 februari 2013 17:35 schreef AppelCake het volgende:
[..]
die zuidelijke
[..]
Ik ben veel interesanter
Ja die jongen heeft last van een ontsteking, ga jij lollig doenquote:Op woensdag 27 februari 2013 17:34 schreef mr_chuck het volgende:
[..]
Komt hij weer aan hoor
Zie ginds komt de lastpost en roept ons reeds toe
quote:Op woensdag 27 februari 2013 17:35 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
och och wat een fantasieën
Ja, alsof ik daar grappen over maakquote:Op woensdag 27 februari 2013 17:36 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ja die jongen heeft last van een ontsteking, ga jij lollig doen
Nee jij bent gewoon strontirritantquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
Ja dat doe je, dus haal die emo.gif maar weg.quote:Op woensdag 27 februari 2013 17:37 schreef mr_chuck het volgende:
[..]
Ja, alsof ik daar grappen over maak
Dat is sneu en ik ga niet iemand de gek aansteken zomaar
Ik heb dat alleen wanneer ik net gefapt hebquote:Op woensdag 27 februari 2013 17:32 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Heb je daar ook wel eens last van?
Dan moet je meteen gaan pissen.quote:Op woensdag 27 februari 2013 17:39 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Ik heb dat alleen wanneer ik net gefapt heb
quote:Op woensdag 27 februari 2013 17:40 schreef mr_chuck het volgende:
Laten we het een beetje beleefd houden!
Vroeger las ik wel eens een boek:quote:
quote:Op woensdag 27 februari 2013 17:43 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Vroeger las ik wel eens een boek:
'De kleine kapitein'.
Kus als je hem begrijpt.
gastquote:Op woensdag 27 februari 2013 17:43 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Vroeger las ik wel eens een boek:
'De kleine kapitein'.
Kus als je hem begrijpt.
quote:Op woensdag 27 februari 2013 17:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Producers die gratis tracks weggeven in .wav formaat ipv .mp3
Hoezo OTquote:Op woensdag 27 februari 2013 17:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Producers die gratis tracks weggeven in .wav formaat ipv .mp3
QFTquote:Op woensdag 27 februari 2013 17:45 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Niks is offtopic in een slowchat
omdat het minder direct is dan bijvoorbeeld msn ofzo en de responstijd vaak trager isquote:Op woensdag 27 februari 2013 17:49 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Waarom heet het eigenlijk Slow ?
Oohja, logisch eigenlijkquote:Op woensdag 27 februari 2013 17:50 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
omdat het minder direct is dan bijvoorbeeld msn ofzo en de responstijd vaak trager is
ach al heette het schildpaddenchat, als het maar leuk isquote:Op woensdag 27 februari 2013 17:51 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Oohja, logisch eigenlijk
That's life?quote:Op woensdag 27 februari 2013 17:55 schreef promisionxexposed het volgende:
Waarom praten sommige mensen zoveel en verwachten ze dan perse antwoord op alles wat ze zeggen
radijsjesquote:Op woensdag 27 februari 2013 17:58 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Ik eet radijsjes, maar ik weet niet waarom want ze zijn vies.
jij moet stoppen met het eten van jouw radijsjesquote:Op woensdag 27 februari 2013 17:59 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik blijf ze maar eten, nu ben ik misselijk
Veel plezier SVquote:Op woensdag 27 februari 2013 18:00 schreef Spaghettivreter het volgende:
Tijd om te vertrekken naar de ArenA
Veel plezier man!quote:Op woensdag 27 februari 2013 18:00 schreef Spaghettivreter het volgende:
Tijd om te vertrekken naar de ArenA
Pizza weet toch allesquote:Op woensdag 27 februari 2013 18:04 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
jij weet dat SV plezier moet hebben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |