Ik heb mijn neef autist genoemd, en hij is echt autistisch en nu negeert hij mij op wapquote:
Moorkop op, lekker wel.quote:
quote:Op woensdag 27 februari 2013 16:33 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik heb mijn neef autist genoemd, en hij is echt autistisch en nu negeert hij mij op wap
daar krijg ik geen honger van.quote:
Zo af en toe is het wel lekker.quote:Op woensdag 27 februari 2013 16:33 schreef JRRY het volgende:
[..]
Er zijn mensen die van de Mc juist geen honger krijgen.
oh zo, ach gewoon even laten gaan hij draait wel weer bijquote:Op woensdag 27 februari 2013 16:33 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik heb mijn neef autist genoemd, en hij is echt autistisch en nu negeert hij mij op wap
Dafuq?quote:
Die vond ik tegenvallen eigenlijkquote:Op woensdag 27 februari 2013 16:35 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ik vind McFlurry Magnum White de lekkerste
Ik ben belangrijker toch wel dan Fok-it?quote:
Jij gister ook hoor.quote:Op woensdag 27 februari 2013 16:36 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
En jij luistert naar Fok-it
Die vond ik juist lekker eigenlijk. En Roloquote:Op woensdag 27 februari 2013 16:36 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Die vond ik tegenvallen eigenlijk
Sorry ik niet begrijpen jouw zin?quote:Op woensdag 27 februari 2013 16:36 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik ben belangrijker toch wel dan Fok-it?
ik las Roroquote:Op woensdag 27 februari 2013 16:36 schreef JRRY het volgende:
[..]
Die vond ik juist lekker eigenlijk. En Rolo
Mag ik dat wel verder vertellen dan?quote:
quote:Op woensdag 27 februari 2013 16:36 schreef promisionxexposed het volgende:
A-J screenshot van de hotties nu
Je leest wat je wilt lezenquote:
Dat je mij belangrijker vindt dan Fok-it, dus eerder naar mij zal luisteren dan naar hem, en dat je dan toch wel die screenshot stuurt.quote:Op woensdag 27 februari 2013 16:37 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Sorry ik niet begrijpen jouw zin?
quote:Op woensdag 27 februari 2013 16:38 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Hij zei lekker, niet: kut irritant lul autist klootzak dom mens lelijk vies bah
quote:Op woensdag 27 februari 2013 16:38 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Dat je mij belangrijker vindt dan Fok-it, dus eerder naar mij zal luisteren dan naar hem, en dat je dan toch wel die screenshot stuurt.
overdrijven, jij kan hetquote:Op woensdag 27 februari 2013 16:38 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Hij zei lekker, niet: kut irritant lul autist klootzak dom mens lelijk vies bah
Oh daarom ga je in de zomer naar China, huwelijksreis plannen dit datquote:Op woensdag 27 februari 2013 16:39 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Fok-it en ik gaan later trouwen, hij is belangrijker
Wat ga je vertellen dan, DMquote:Op woensdag 27 februari 2013 16:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mag ik dat wel verder vertellen dan?
En vogeltjesdans dan? Of hoe hij ook mag heten.quote:Op woensdag 27 februari 2013 16:39 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Fok-it en ik gaan later trouwen, hij is belangrijker
Ja man shhhhtquote:Op woensdag 27 februari 2013 16:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh daarom ga je in de zomer naar China, huwelijksreis plannen dit dat
waarom nouquote:Op woensdag 27 februari 2013 16:39 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Maar ik heb alles al verwijderd
Dankjewelquote:Op woensdag 27 februari 2013 16:39 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
overdrijven, jij kan het
Hij is onze chauffeur.quote:Op woensdag 27 februari 2013 16:40 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
En vogeltjesdans dan? Of hoe hij ook mag heten.
Gescheidenquote:Op woensdag 27 februari 2013 16:40 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
En vogeltjesdans dan? Of hoe hij ook mag heten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |