quote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:31 schreef Deepfreeze het volgende:
Mofo? Octo?
In ieder geval hoop ik dat de kies er snel door is..
Wij hebben nog steeds maar 6 tanden, maar gezien het kwijlen zal er binnenkort wel iets meer bijkomen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hahahaha ik dacht ik reageer eerst niet maar heb het ondertussen 3x gelezen en ik moet er elke keer om lachenquote:Op vrijdag 1 maart 2013 10:23 schreef Kyara het volgende:
Zijn er meer dreumessen die op/aan hun bed knagen?
Hij krijgt wel gewoon te eten of zo. Tandjes ook niet denk ik want hij kauwt verder niet op andere dingen.
moest ook lachen om die zin jaquote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:44 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Hahahaha ik dacht ik reageer eerst niet maar heb het ondertussen 3x gelezen en ik moet er elke keer om lachen![]()
Die droge opmerking na dat knagen van "hij krijgt wel gewoon te eten"![]()
zojuist Anouk nog verschoond en nog steeds een meisje hoor!quote:Op vrijdag 1 maart 2013 19:34 schreef bitterend het volgende:
Zo te lezen is het een mannen ding! mijn dreumes knaagt ook niet aan spullen
maar jij geeft ook nog bv, zou dat ook invloed hebben op de structuur?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 20:47 schreef bitterend het volgende:
Hier ook smeuïg! en plakkerig! je moet het echt eraf schrobben
Ja vast wel!quote:Op vrijdag 1 maart 2013 21:03 schreef Zana het volgende:
[..]
maar jij geeft ook nog bv, zou dat ook invloed hebben op de structuur?
Das nog best handig, die van mij doet de ramen....quote:Op vrijdag 1 maart 2013 21:36 schreef Susie het volgende:
Hier poetst ze de tafel met dat doekje.... van wie zou ze dat nou hebben
Dat doet de mijne niet, want dat heeft ze nog nooit gezien. Mijn hulp doet dat en die komt op donderdag en dan is ze op de KOVquote:Op vrijdag 1 maart 2013 21:37 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Das nog best handig, die van mij doet de ramen....
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 21:36 schreef Susie het volgende:
Hier poetst ze de tafel met dat doekje.... van wie zou ze dat nou hebben
En nieuw is; "Anouk poep in haar broek?" En dan snel weg "rennen" en je verstoppen onder je speeltafel
hahahaha ook goed toch! ik heb hekel aan rammenlappen !!quote:Op vrijdag 1 maart 2013 21:37 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Das nog best handig, die van mij doet de ramen....
Hahaha, ik doe het ook niet met plezier, maar die doeken laten zo waas achter en dan gaat ze nog even met dr vingers napoetsen ook....afijn heb ik nog meer reden om ze niet te doen, want ze maakt ze toch meteen vies.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 21:41 schreef bitterend het volgende:
[..]
hahahaha ook goed toch! ik heb hekel aan rammenlappen !!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel het meest d'r vader ja. Vanmorgen nog met de telefoon. En dan mij komen uithuilen als ze weggezet wordt. Ze ziet het volgens mij ook als spelletje. Maar wij vinden het geen leuk spelletje.quote:Op maandag 4 maart 2013 13:17 schreef Deepfreeze het volgende:
Lastig FR., ook alleen je man?
Chris beet op die leeftijd een poosje. Dan zat hij op je schoot en opeens was het een hap. Eerst geprobeerd met waarschuwen, maar hij zag alleen een leuk spelletje. Het was snel over met direct wegzetten. Dus zodra hij beet, zette ik hem weg.
Vaak huilde hij dan wel even, en na een 10-20seconden pakte ik hem echt wel weer op. Met die aanpak was het nog 3 dagen geloof ik..
Hier een dreumes met papa bui trouwens. Maar gelukkig geen grote brullen nog als hij iets met mij moet.. Alleen als hij moet kiezen (zoals gisteren toen hij stond te huilen vanwege een klein beetje pijn), dan kiest hij voor papa ( na 4 keer papa aankijken, terwijl die nog aardappels schilde kwam hij naar mij)
Klinkt als ean. Echt huilen als je nee zegt.quote:Op maandag 4 maart 2013 15:01 schreef Take_A_Picture het volgende:
Gefeliciteerd met Cristel PE!
Eva slaat ook weleens. Ze ziet het als spelletje, maar ze doet het ook weleens als ze iets niet mag. We corrigeren haar dan wel en zeggen dan dat ze lief moet zijn en moet aaien. En ze aait dan ook... en geeft daarna weer een petsOf ze zet meteen een pruillip op als we zeggen dat ze niet mag slaan.
Ze moet trouwens altijd heel hard lachen als je 'au!' zegt
Ach, ik heb grote broer als voorbeeld. Die trok ook in periodes naar zijn papa. Meestal is het na een paar weken wel weer normaal. Maar daan wil nog wel gewoon dingen van me aannemen, dus het geeft geen problemen.quote:Op maandag 4 maart 2013 13:20 schreef ferrari_rood het volgende:
Is ook wel even wennen dat hij vooral naar je man trekt of niet? Ean trekt voornamelijk naar mij.
* Kuukske noteert.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 16:57 schreef Juud79 het volgende:
Vorige zomer heb ik een Waterplay gekocht, daar heeft Lientje toen heel fijn mee gespeeld en ik gok de komende zomers ook nog. Een ideaal ding, zo neergezet en als het maar even lekker weer is dan kunnen ze al lekker met water en bootjes kledderen en spelen.
Ow en nu koop je ze ook nog overal voor een habbekrats, want nog (net) geen weer ervoor.![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |