Uit mijn broekzak!quote:Op woensdag 27 februari 2013 15:44 schreef Nallie het volgende:
Waar haal je die mannen nou weer vandaan
quote:Op woensdag 27 februari 2013 15:46 schreef Perruche het volgende:
[..]
Uit mijn broekzak!
oh, wacht....
quote:Op woensdag 27 februari 2013 15:48 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Sorry zal er in het vervolg uitblijven, was alleen de weg kwijtgeraakt op zoek naar het ass complex
Heel logisch: mannen hebben nuts en komen van mars.quote:Op woensdag 27 februari 2013 15:44 schreef Nallie het volgende:
Waar haal je die mannen nou weer vandaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vond 'de ambt van Nijkerk' in Nijkerk wel een lekekr hotel.quote:Op woensdag 27 februari 2013 15:53 schreef XcUZ_Me het volgende:
Heeft iemand nog tips voor een korte mini-break op korte termijn? Duuf en ik willen laatste keer met zn tweetjes weekendje weg, aangezien een zomervakantie er dit jaar niet in zit.
De vereisten:
* niet vliegen (dus aanrijdbare of aantreinbare afstand)
* beetje comfort is érg welkom
* niet iets met veel trappen/lopen ivm mijn (beginnende) bekkeninstabiliteit
* natuur of stad of mix daartussen
Iemand wellicht zelf een goede ervaring ergens gehad?
quote:Op woensdag 27 februari 2013 15:57 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ik moest de " : 9 " uittypen om te checken wat het was
Even wat gepaniekzaai in de spoiler, moet gewoon even wat van me afschrijven.Wordt tijd voor de bloedvatenkluw-mantra CocoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
En wat je zelf zegt, op jouw leeftijd en met jouw achtergrond is het stukje na 'mgoed' heel wat waarschijnlijker.[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
Ok! Het mag ook België/Duitsland/Noord-Frankrijk zijnquote:Op woensdag 27 februari 2013 15:58 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Vond 'de ambt van Nijkerk' in Nijkerk wel een lekekr hotel.
v.d. Valk Assen is ook fijn
Maak nou maar.quote:Op woensdag 27 februari 2013 15:59 schreef the85mc het volgende:
Oh. ik wou een hele slechte grap over snickers en mannen maken.. Maar die vond ik zelfs te slecht..
quote:Op woensdag 27 februari 2013 16:14 schreef Goodbye het volgende:
Ik zou Google even met rust laten Coco, wordt je ook niet veel wijzer van. Zou je morgen nou uitslag krijgen? Bigvoor jou iig!
quote:Op woensdag 27 februari 2013 16:16 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Coco een big noemen lijkt me nou ook niet bijster constructief...
+1quote:
Red de bermslet uit de vorstverlet?quote:Op woensdag 27 februari 2013 16:21 schreef Mufasa208 het volgende:
[..]
+1
Erger dan hossel de mossel kan haast niet.
@Coco, zoveel info... zoveel mogelijkheden. Afwachten op de aardige manarts.
ik kan het me zo goed voorstellen. Gelukkig heb je morgen al de echo, dat had ook rustig nog 2 weken kunnen duren.quote:Op woensdag 27 februari 2013 16:23 schreef Cocotrimonium het volgende:
GB, ik weet het, google is bad nu. En Xm, je hebt gelijk, ik moet gewoon de mantra vasthouden. The 85mc, ik ben normaal geen piekeraar, en boek ligt al klaar
Het lukt alleen even niet. Zonder in paniekmodus te schieten, en zo objectief mogelijk bekeken: er zijn gewoon steeds meer aanwijzingen voor slecht nieuws morgen. Schiet ik daar verder iets mee op? Helemaal niks. Alleen dat ik nu steeds meer rekening houd met slecht nieuws.
Anyhoo. Ik ga mn boek maar even lezen ofzo.
Ooh ja, vergeten... jij werd al de vunzige dichter genoemd.quote:Op woensdag 27 februari 2013 16:26 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Red de bermslet uit de vorstverlet?
Maastrichtquote:Op woensdag 27 februari 2013 16:13 schreef Goodbye het volgende:
Maastricht vind ik in eigen land altijd erg leuk!![]()
En de Belgische Ardennen zijn ook prachtig, maar misschien iets minder geschikt als je niet (veel) kunt wandelen?
Zozo, nu al weekendjes met de hele familie?quote:
ik mis het nog heel vaak! Gelukkig volgende week een weekendje terug. Mijn laatste vriendin die nog daar woont gaat nu langzamerhand ook weg verhuizen...quote:Op woensdag 27 februari 2013 16:31 schreef Novem het volgende:
[..]
Maastricht![]()
Als het niet totaal onmogelijk zou zijn voor mijn vriend om daar werk te vinden zou ik daar best naartoe willen verhuizen
quote:Op woensdag 27 februari 2013 16:28 schreef Mufasa208 het volgende:
[..]
Ooh ja, vergeten... jij werd al de vunzige dichter genoemd.
quote:Op woensdag 27 februari 2013 16:23 schreef Cocotrimonium het volgende:
GB, ik weet het, google is bad nu. En Xm, je hebt gelijk, ik moet gewoon de mantra vasthouden. The 85mc, ik ben normaal geen piekeraar, en boek ligt al klaar
Het lukt alleen even niet. Zonder in paniekmodus te schieten, en zo objectief mogelijk bekeken: er zijn gewoon steeds meer aanwijzingen voor slecht nieuws morgen. Schiet ik daar verder iets mee op? Helemaal niks. Alleen dat ik nu steeds meer rekening houd met slecht nieuws.
quote:Op woensdag 27 februari 2013 17:42 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
De koekjes zijn lekker. Ik herhaal, de koekjes zijn lekker.
wanneer kan ik langskomen?quote:Op woensdag 27 februari 2013 17:42 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
De koekjes zijn lekker. Ik herhaal, de koekjes zijn lekker.
Ingesproken door Bert Brussen dus?quote:Op woensdag 27 februari 2013 17:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
Gelukkig was dat niet waar.
Maar we hebben wel de hele reeks in gesproken vorm.
ML heeft toch gewoon een langdurige relatie incl. samenwonen? Heb ik iets gemist?quote:Op woensdag 27 februari 2013 16:32 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Zozo, nu al weekendjes met de hele familie?
Dan is het nogal heftig aan zeker.
quote:Op woensdag 27 februari 2013 16:23 schreef Cocotrimonium het volgende:
Spoiler omdatquote:Op woensdag 27 februari 2013 19:43 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Hehehe, tot aan de rij voor de kassa niet rechtstreeks gecommuniceerd met mensen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder ben ik nog wel blij met mezelf, maar niet echt met onderbouwing.crap in = crap out
Geen luiers, geen maandverband, 19:30 boodschappen doen. Schalks lachen kan ik volgende week vast weer, dan kleed ik me ook iets beter.quote:Op woensdag 27 februari 2013 19:58 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Hehehhee, goed verhaal.
Waar herken je vrijgezellenboodschappen aan trouwens?
En heb je nog wel vriendelijk/schalks geglimlacht naar de man in kwestie?
hehehe, goed punt.quote:Op woensdag 27 februari 2013 20:01 schreef loveli het volgende:
[..]
Geen luiers, geen maandverband, 19:30 boodschappen doen. Schalks lachen kan ik volgende week vast weer, dan kleed ik me ook iets beter.
Haha, geweldig verhaal Loveli....jammer dat jij chaggo bent, want hoe je het vertelt stemt mij vrolijkquote:Op woensdag 27 februari 2013 20:01 schreef loveli het volgende:
[..]
Geen luiers, geen maandverband, 19:30 boodschappen doen. Schalks lachen kan ik volgende week vast weer, dan kleed ik me ook iets beter.
Nee, wij zijn wat strenger op de stemmen. Andere voorlezer dusquote:Op woensdag 27 februari 2013 18:04 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ingesproken door Bert Brussen dus?
Deze versie:
Dat verbaasde mij nog het meest inderdaad. Niet aallee dat 50 tinten grijs alshoorboek werd uitgegeven, maar vooral dat bert b. de voorlezer is. Vind zijn stem niet prettig.quote:Op woensdag 27 februari 2013 20:30 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nee, wij zijn wat strenger op de stemmen. Andere voorlezer dus.
Ik kan het boek nergens vinden in online shops, dus heb geen idee of het klopt dat Bert Brussen het ingesproken heeft. Van dat filmpje ben ik nou ook niet echt onder de indruk.quote:Op woensdag 27 februari 2013 20:30 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nee, wij zijn wat strenger op de stemmen. Andere voorlezer dus.
Kan je het niet als handbagage meenemen?quote:Op woensdag 27 februari 2013 21:31 schreef Probability het volgende:
weet iemand hoe ik mijn bagage online kan aanmelden?
ik vlieg met transavia en heb nu teveel spullen dus moet nu wel ruimbagage..
iemand een idee hoe?
uhm nee want ik heb heel veel gekocht..quote:Op woensdag 27 februari 2013 21:36 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Kan je het niet als handbaggage meenemen?
Ik neem soms ook een volgepropte rugzak mee en mijn handtas, is tot nu toe altijd goed gegaan.
LOL@Li: ik had ook zo'n zelfmoordbroek. Had
Ehm, inloggen bij mijn transavia en dan je boeking wijzigen geloof ik, dan kan je meer bagage bijboeken.quote:Op woensdag 27 februari 2013 21:31 schreef Probability het volgende:
weet iemand hoe ik mijn bagage online kan aanmelden?
ik vlieg met transavia en heb nu teveel spullen dus moet nu wel ruimbagage..
iemand een idee hoe?
Dan staat er dit:quote:Op woensdag 27 februari 2013 21:37 schreef MarMar het volgende:
[..]
Ehm, inloggen bij mijn transavia en dan je boeking wijzigen geloof ik, dan kan je meer bagage bijboeken.
Nou dat is raar, want op de heenweg kon dat wel nog een paar uur van te voren en er stond dat dat alleen voor de heenreis was..quote:
jep maar voor dat geld kan ik beter eerder naar het vliegveld gaan..quote:Op woensdag 27 februari 2013 21:43 schreef MarMar het volgende:
Denk dat je bij het callcenter meer kans maakt op een oplossing dan bij de slankies
Da's de bedoeling, gewoon even door blijven kijkenquote:Op woensdag 27 februari 2013 21:53 schreef the85mc het volgende:
Ik ben shutter island aan het kijken. Op zijn minst een aparte film tot nu toe.
Het boek lezen. De film lijkt er helemaal niet op. Beetje jammer.quote:Op woensdag 27 februari 2013 21:53 schreef the85mc het volgende:
Ik ken het boek niet, dus ik heb niet een bepaalde verwachting..quote:Op woensdag 27 februari 2013 22:11 schreef An24 het volgende:
[..]
Het boek lezen. De film lijkt er helemaal niet op. Beetje jammer.
Verwachtingen doe ik sowieso nooit aan. Tis meer dat het originele verhaal echt de moeite waard isquote:Op woensdag 27 februari 2013 22:37 schreef the85mc het volgende:
[..]
Ik ken het boek niet, dus ik heb niet een bepaalde verwachting..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lijstje:
O: griekse yoghurt met honing
B: half uur wandelen
T: gekookt ei
L: 3 vlk boterhammen filet americain
T: plakjes leverworst
D: risotto met ui, knof, spinazie en kaas
T: pecannoten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.crap in = crap out
Dat vond ik nogal een butfilm, Shutter Island was m.i. beter.quote:Op woensdag 27 februari 2013 23:18 schreef the85mc het volgende:
De verhaallijn van de film was ook wel interessant. Misschien als er wat meer 'lagen' in zouden zitten zoals in bijv memento dat het nog wel beter zou zijn. Nu tijd om te slapen!
quote:Op woensdag 27 februari 2013 23:39 schreef Xennia het volgende:
Dat is weer schrikken, Coco. Maar het is vast goed nieuws. Ik geloof er niet in dat geluk op kan raken in ieder geval. Bovendien heb je ook al best wat tegenslagen gehad.
Prob, wat heb je allemaal gekocht in Spanje? En is je huisgenoot alweer gekalmeerd?Doen! Wij zitten in dezelfde situatie. Het lucht echt op als je huis weg is en nu draag je het geld ook naar de zee. Straks heb je weer overzicht en wordt het bedrag vanzelf kleiner. Succes!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lijstje:
O: griekse yoghurt met honing
B: half uur wandelen
T: gekookt ei
L: 3 vlk boterhammen filet americain
T: plakjes leverworst
D: risotto met ui, knof, spinazie en kaas
T: pecannoten
Volgens mij ken ik die (is het al een film die een paar jaar oud is)? Of haal ik hem nu door de war met een horrorfilmquote:Op woensdag 27 februari 2013 21:53 schreef the85mc het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
Is uit 2010, gister op tv, vandaar dat ik em keek. Zou em zelf niet zo snel opzetten. Horror? Nee dat niet, meer drama, thriller zoiets.quote:Op donderdag 28 februari 2013 08:37 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Volgens mij ken ik die (is het al een film die een paar jaar oud is)? Of haal ik hem nu door de war met een horrorfilm
Neem een kopje t.quote:Op donderdag 28 februari 2013 09:25 schreef Nallie het volgende:
Succes Coco!
Shutter Island heb ik niet gezien, volgens mij vond ik de trailer 'eng' ofzo
Leonardo vindt ik eigenlijk best appetijtelijk
Ja, zoiets idd.quote:
quote:Op donderdag 28 februari 2013 09:48 schreef Mufasa208 het volgende:
Opruimen, stoffen, stofzuigen, dweilen, andere meuk afnemen...
Als je even doorzet kun je dat makkelijk voor 13u. klaar hebben.quote:Op donderdag 28 februari 2013 09:48 schreef Mufasa208 het volgende:
Nog bezig met koffie.
Vandaag een vrije dag, vanochtend eerst langs de smoelensmid geweest... ik heb een dunnere draad. Daarna boodschapjes gedaan, de huisarts gebeld voor een verwijsbrief, om dan straks te beginnen met het huishouden. Opruimen, stoffen, stofzuigen, dweilen, andere meuk afnemen... zo na een vakantie is het een bende en ik heb geen zin.
Ooh well.
Slapen doet goed, was gister voor het sporten echt drama aan het doen vanwege de vermoeidheid.
^ ditquote:Op woensdag 27 februari 2013 18:12 schreef anna82 het volgende:
[..]
ML heeft toch gewoon een langdurige relatie incl. samenwonen? Heb ik iets gemist?
quote:Op donderdag 28 februari 2013 10:50 schreef Mufasa208 het volgende:
Je hebt me al wel eens gezien, het was erg modderig.
Niet voor mij.
Nieuwe ronde, nieuwe kansen?quote:Op donderdag 28 februari 2013 11:11 schreef MariaEtcetera het volgende:
Foto? Welke foto![]()
*aagje*
In de drek zeker? Daar was ik niet bij!
Ik mis geloof ik ietsquote:
Je vroeg iets in te trant of ik een bekende was van iemand die op dat moment in het topic gepost had. Aangezien zij toen nog niet in het topic gepost had....quote:Op donderdag 28 februari 2013 11:07 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
en je zei dat het niet waar was toen ik het je vroeg!
Naam wijzigen naar Muwaha208.quote:Op donderdag 28 februari 2013 11:15 schreef Mufasa208 het volgende:
Je vroeg iets in te trant of ik een bekende was van iemand die op dat moment in het topic gepost had. Aangezien zij toen nog niet in het topic gepost had....
Je hebt z'n vervanger een keer gezienquote:Op donderdag 28 februari 2013 11:17 schreef anna82 het volgende:
Ik weet niet wie Mufasa is! Al had ik wel het vermoeden dat er link met Henk was. Dus nu wil ik die foto ook zien
Wat incestueus Li!quote:Op donderdag 28 februari 2013 11:18 schreef loveli het volgende:
[..]
Je hebt z'n vervanger een keer gezien
maar ze post al zo lang in het topic.aiaiaiai....wat gemeen! Ik dacht het nog steeds, aangezien vakanties op dezelfde tijd, etc. etc...quote:Op donderdag 28 februari 2013 11:15 schreef Mufasa208 het volgende:
[..]
Je vroeg iets in te trant of ik een bekende was van iemand die op dat moment in het topic gepost had. Aangezien zij toen nog niet in het topic gepost had....
quote:Op donderdag 28 februari 2013 10:00 schreef Mufasa208 het volgende:
Gelukkig niet!
Al dacht ik wel voordat ik die bocht doorging: "Hopen dat ik niet uitglij en mijn tanden eerst het asfalt raken."En toen *boem*
Cuteness overload!
Sorry! Maar wou experimenteren hoe lang ik mijn identiteit geheim kon houden.quote:Op donderdag 28 februari 2013 11:23 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
maar ze post al zo lang in het topic.aiaiaiai....wat gemeen! Ik dacht het nog steeds, aangezien vakanties op dezelfde tijd, etc. etc...
Mr. Conehead laat het niet toe.quote:Op donderdag 28 februari 2013 11:20 schreef MaJo het volgende:
Kan iemand uitleggen waar het over gaat
nee, hoor, ik had toen ook een vermoeden. Heb zelfs facebook gebruikt om te kijken of dat vermoeden klopte...quote:Op donderdag 28 februari 2013 11:29 schreef V1z0R het volgende:
Ik had bij de foto in de lift al het vermoeden! Heb ik nu een prijs gewonnen?
Ik weet inmiddels hoe het zit alleen de mr conehead opmerking snap ik nietquote:Op donderdag 28 februari 2013 11:28 schreef Mufasa208 het volgende:
[..]
Sorry! Maar wou experimenteren hoe lang ik mijn identiteit geheim kon houden.
[..]
Mr. Conehead laat het niet toe.
Even teruglezen. Een paar topics.quote:Op donderdag 28 februari 2013 11:35 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik weet inmiddels hoe het zit alleen de mr conehead opmerking snap ik niet
Hmmm meestal lees ik wel terug maar de afgelopen dagen wel wat gemist hier en daarquote:Op donderdag 28 februari 2013 11:37 schreef loveli het volgende:
[..]
Even teruglezen. Een paar topics.
^^ Maar zeer selectief bijlezen helpt ook niet mee waarschijnlijk. Iemand een DM over? Mystery solvedquote:
[ afbeelding ]quote:Op donderdag 28 februari 2013 11:45 schreef Mufasa208 het volgende:
[..]
die ziet er helemaal niet lekker uit!
^^quote:
Daar heb ik er maar eentje van op.quote:Op donderdag 28 februari 2013 13:02 schreef loveli het volgende:
Balansdagje na de brio-koekjes van gisteren?
wij betalen 120 euro per jaar, echt weinigquote:Op donderdag 28 februari 2013 13:13 schreef motorbloempje het volgende:
170gbp per jaar hier voor water, onbeperkt dan wel.
Mogge![]()
quote:Op donderdag 28 februari 2013 13:16 schreef MariaEtcetera het volgende:
"Heuh er beweegt iets achter me!"
"Oh het is mn eigen reflectie in mn laptopscherm"
^^quote:
Wat Vaiz al zeiquote:
quote:Op donderdag 28 februari 2013 14:49 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Wat Vaiz al zei
Geen tumoren, wel leververvetting. Kan wel ook nog iets met mijn galblaas zijn (ontstekingen). Het staat allebei in ieder geval in verband met de colitis. De leververvetting nog eens met mijn vele medicijngebruik.
Krijg nog vervolgonderzoek waarschijnlijk, maar het is in ieder geval niet zo erg als ik vreesde
Yesquote:Op donderdag 28 februari 2013 14:49 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Wat Vaiz al zei
Geen tumoren, wel leververvetting. Kan wel ook nog iets met mijn galblaas zijn (ontstekingen). Het staat allebei in ieder geval in verband met de colitis. De leververvetting nog eens met mijn vele medicijngebruik.
Krijg nog vervolgonderzoek waarschijnlijk, maar het is in ieder geval niet zo erg als ik vreesde
Dure regio zit je schijnt. Maar die van ons moet nog binnenkomen.quote:Op donderdag 28 februari 2013 13:09 schreef loveli het volgende:
Pfft.. Waterschap, 207 euro. Hoeveel mag je daarvoor door het riool spoelen?
Zoals vaiz al zei, vertellen over volwassen tikkertjequote:Op donderdag 28 februari 2013 13:43 schreef Perruche het volgende:
Majo wat voor iets deed je zus op TV?
Leuk. Ik vind ook dat er meer gespeeld moet worden.quote:Op donderdag 28 februari 2013 15:49 schreef MaJo het volgende:
[..]
Zoals vaiz al zei, vertellen over volwassen tikkertjeze heeft een bureau waarmee ze volwassen mensen aan het spelen wil krijgen.
Heb je het gezien vaiz?
En Coco wat een super nieuws!
Echt?quote:Op donderdag 28 februari 2013 16:13 schreef Xennia het volgende:
[..]
Leuk. Ik vind ook dat er meer gespeeld moet worden.
Ik speel nog wel eens verstoppertje![]()
Dan is b. Bijvoorbeeld even wat te drinken halen en dan ga ik snel onder de bank liggen, of in een keukenkastje zitten.
En dan mijn lach inhouden als ik hem naar me hoor roepen.
Of tijdens een gesprek me even omdraaien en dan snel een varkensneus, van de feestwinkel, opzetten. En dan heel serieus kijken en verder praten.
Jamaar, Ik ben op vakantiein een andere tijdzone en probeer hier sporadisch bij te lezen voor belangrijke dingen, zoals nu de uitslag van Coco's onderzoek... Kan iemand me even een PM sturen?quote:Op donderdag 28 februari 2013 15:20 schreef Jagärtrut het volgende:
fijn coco!
En die gene die mufasa niet snappen, hebben gewoon niet goed opgelet de afgelopen dagen!
Den Haag vond ik ook nogal aan de prijs, vallen onder Delfland geloof ik. Voor drie eenheden (met twee of meer betaal je automatisch voor drie mensen) betalen wij 12 maanden lang 66 Euro per maand, dus 788 euro. Is voor riool en waterschap en afvalstoffen volgens mij. Als huurders dus hè!quote:Op donderdag 28 februari 2013 15:41 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Dure regio zit je schijnt. Maar die van ons moet nog binnenkomen.
Coco wat fijn van de uitslag! Een grote opluchting.
Oei dat zou hier ook nog kunnen. Hoop het niet. Blijkbaar valt dit bedrag wel mee (vorig jaar betalen we maar zes termijnen van 44! Watskeburt!?)quote:Op donderdag 28 februari 2013 17:01 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
voor Coco!
![]()
Niet dat leververvetting goed is, maar niet zo erg als gevreesd.![]()
Ik kreeg van de gemeente een rekening van 600 nog wat euro. Waterschap komt apart geloof ik. Ben benieuwd hoeveel dat is.
Dit ja! Al is tijdzone =/= nachtdienstquote:Op donderdag 28 februari 2013 16:51 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Jamaar, Ik ben op vakantiein een andere tijdzone en probeer hier sporadisch bij te lezen voor belangrijke dingen, zoals nu de uitslag van Coco's onderzoek... Kan iemand me even een PM sturen?
geweldigquote:Op donderdag 28 februari 2013 16:13 schreef Xennia het volgende:
[..]
Dan is b. Bijvoorbeeld even wat te drinken halen en dan ga ik snel onder de bank liggen, of in een keukenkastje zitten.
Of tijdens een gesprek me even omdraaien en dan snel een varkensneus, van de feestwinkel, opzetten. En dan heel serieus kijken en verder praten.
Huh? Mis ik iets? Ben ook echt niet scherp meer merk ik.. Op je telefoon kijken werkt meestal wel om niet te praten. Anders van de hak op de tak gaan dan denken ze dat je niet spoortquote:Op donderdag 28 februari 2013 17:17 schreef Perruche het volgende:
Uniek wanneer gaan jullie trouwen??
Coco
Er zit iemand naast me die steeds probeert een gesprekje aan te knopen maar ik heb daar geen zin in
Kom op hè, je kunt het!quote:Op donderdag 28 februari 2013 17:23 schreef Mufasa208 het volgende:
voor Coco!
Ik zei toch dat ik geen zin had in schoonmaken... nu met goede reden! Moet nog de wc doen, stofzuigen en dweilen.
Heb zo'n beetje alles lopen opruimen, afnemen, afstoffen... ook de keuken, ja... en dat is al een dagtaak.
*verder gaat*
Hij is al wegquote:Op donderdag 28 februari 2013 17:30 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Zeggen dat je geen zin hebt in een gesprek omdat je moe bent een optie?
Haha coolquote:Op donderdag 28 februari 2013 16:13 schreef Xennia het volgende:
[..]
Mja meerdere stapels inderdaadquote:Op donderdag 28 februari 2013 18:07 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hoe kun je nu 2,5 jaar achterloop met je admnistratie? Heb je dan een stapel van 3 meter hoog op het bureau liggen of zo?.
Kan prima hoor. Sommige mensen lopen we'll zes jaar achter. En een 3 meter lukt mij pas na. 30 jaarquote:Op donderdag 28 februari 2013 18:07 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hoe kun je nu 2,5 jaar achterloop met je admnistratie? Heb je dan een stapel van 3 meter hoog op het bureau liggen of zo?.
Dat laatste wist ik dan weer niet.quote:Op donderdag 28 februari 2013 17:36 schreef the85mc het volgende:
Mufasa is een man, of anders een vrouw met hele grote armen en een pionhoofd. Mufasa is geen setje met HPKW wel met iemand anders uit het topic. En de rest weet ik ook niet.
Wat fijn Cocoquote:Op donderdag 28 februari 2013 14:49 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Wat Vaiz al zei
Het heeft geholpen! Klaar!quote:Op donderdag 28 februari 2013 17:27 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Kom op hè, je kunt het!
Tofquote:Op donderdag 28 februari 2013 19:05 schreef Mufasa208 het volgende:
[..]
Het heeft geholpen! Klaar!
Mijn s is het huishouden voor vandaag.
Ik ben gecoacht. Is vast onderdeel van de opleiding om analist te wordenquote:Op donderdag 28 februari 2013 19:20 schreef _aurum_ het volgende:
Ben jij gecoacht An? Of heb je iemand gecoacht?
Pff, wat een dag..kan geen boe of bah meer zeggen.
Lijstje:
O: geroosterde boterham, avocado en kipfilet
T: gekookt eitje en rijstewafels
L: heel groot bord met salade nicoise, amuse erwtensoep en stukjes brood met boter
T: handje amandelen
D: de eigenlijke salade van vanmiddag (kip, sla, tomaat, paprika/dressing) geen fut om te koken en dit was makkelijk
T: 1/2 bak kwark
Klinkt tof! Misschien voor in de toekomst.quote:Op donderdag 28 februari 2013 19:22 schreef An24 het volgende:
[..]
Ik ben gecoacht. Is vast onderdeel van de opleiding om analist te worden
Ik ben wel trots. Dat non verbaal analyseren is een vorm van profilen, dus gedrag determineren en voorspellen van gedrag. Mijn analyse van Holleeder was helemaal "spot on". Woei, leer het wel!![]()
Is ook tof. Ben super blij dat ik dit mag doen. Dat ter plekke analyseren begin ik nu door te krijgen. Eerst deed ik er met video's een uur over. Nu kan ik soms tijdens een real life gesprek al in tien minuten een determinatie hebben.quote:Op donderdag 28 februari 2013 19:27 schreef Mufasa208 het volgende:
[..]
Klinkt tof! Misschien voor in de toekomst.
"Waar die rugklachten vandaan komen snap ik nou wel, maar u liegt dat u barst over die affaire met de schoonmaaksterquote:Op donderdag 28 februari 2013 19:27 schreef Mufasa208 het volgende:
[..]
Klinkt tof! Misschien voor in de toekomst.Mijn patienten ter plekke analyseren.
Hoe lang heb je daarvoor nodig gehad met oefenen?quote:Op donderdag 28 februari 2013 19:29 schreef An24 het volgende:
[..]
Is ook tof. Ben super blij dat ik dit mag doen. Dat ter plekke analyseren begin ik nu door te krijgen. Eerst deed ik er met video's een uur over. Nu kan ik soms tijdens een real life gesprek al in tien minuten een determinatie hebben.
quote:Op donderdag 28 februari 2013 19:32 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
"Waar die rugklachten vandaan komen snap ik nou wel, maar u liegt dat u barst over die affaire met de schoonmaakster"
Zoiets?
Maak je niet druk. Die coaching gaat ook over het kunnen loslaten/ uitzetten van analyseren, hoe je zelf in elkaar zit qua non verbals en wat mijn analyses met anderen kunnen doen. Dat maakt het juist zo heftig: het is niet zomaar een trucje dat je leertquote:Op donderdag 28 februari 2013 19:33 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik durf An nooit meer te meeten, zometeen snapt ze me beter dan ik dat zelf doe
Ik ben nu sinds eind september bezig, inclusief boeken lezen tussen de 4 en 20 uur per week.quote:Op donderdag 28 februari 2013 19:38 schreef Mufasa208 het volgende:
[..]
Hoe lang heb je daarvoor nodig gehad met oefenen?
[..]
Kijken of iemand dan ook wat doet met je advies of niet.
"Ik verwijs je door naar de drill seargant."![]()
- "Maar?"![]()
![]()
"Niks te maren, ik zie het aan je rechter wenkbrauw. Jij gaat die oefeningen niet doen."
Eens met je bloemkool/ broccoli conclusiequote:Op donderdag 28 februari 2013 19:58 schreef uniekhoorn het volgende:
Mijn lief vond de kippensoep lekker en hij ligt allang weer op bed maar ik heb mij toch een lekker toetje voor hem gemaakt voor straks.
Volle yoghurt, vla, halve kiwi, halve banaan, halve mandarijn, paar aardbeien, beetje gedroogde munt en brokjes kandijsuiker...
Ow ik lees steeds dat gegrilde bloemkool lekkerder is dan gekookt.
Heb ik even geprobeerd maar ik hou meer van wat gekookte bloemkool
Broccoli daarintegen is gegrild wel lekkerder.
Dus......................
quote:Op donderdag 28 februari 2013 19:32 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
"Waar die rugklachten vandaan komen snap ik nou wel, maar u liegt dat u barst over die affaire met de schoonmaakster"
Zoiets?
Let je dan op wat en hoe degene iets zegt of focus je vooral op lichaamstaal? En wat 'ontdek' je dan? Of iemand liegt of iets verzwijgt?quote:Op donderdag 28 februari 2013 19:29 schreef An24 het volgende:
[..]
Is ook tof. Ben super blij dat ik dit mag doen. Dat ter plekke analyseren begin ik nu door te krijgen. Eerst deed ik er met video's een uur over. Nu kan ik soms tijdens een real life gesprek al in tien minuten een determinatie hebben.
Micro expressies. Ieder mens heeft een non verbaal gedragspatroon en die is vooral te zien als iemand onder spanning staat. Er zijn 12 type persoonlijkheden/ strategieen. (Vanuit evolutieleer zag Darwin er twee of drie, onlangs ontdekt zijn er 12). Ik zie aan het gezicht welk type iemand is en wanneer hij onder spanning staat. Dat helpt mij onwaarheden te ontmaskeren. Lie to me heeft hetzelfde principe, maar minder gedefinieerd, omdat het enkel gebasseerd is op hoe emoties zich op het gezicht uiten.quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:17 schreef the85mc het volgende:
[..]
Let je dan op wat en hoe degene iets zegt of focus je vooral op lichaamstaal? En wat 'ontdek' je dan? Of iemand liegt of iets verzwijgt?
In het gezicht dus? Dat zijn hele korte of hele kleine expressies ofzo? Best interessant. Heb daar nog nooit serieus in verdiept en het lijkt me ook heel lastig om goed te leren. Ga je dan niet echt gezicht staren?quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:27 schreef An24 het volgende:
[..]
Micro expressies. Ieder mens heeft een non verbaal gedragspatroon en die is vooral te zien als iemand onder spanning staat. Er zijn 12 type persoonlijkheden/ strategieen. (Vanuit evolutieleer zag Darwin er twee of drie, onlangs ontdekt zijn er 12). Ik zie aan het gezicht welk type iemand is en wanneer hij onder spanning staat. Dat helpt mij onwaarheden te ontmaskeren.
Ja, het gezicht. Alle spieren in het gezicht zijn geprogrammeerd om in een spannende situatie te reageren. Ik leer daar de taal van. Het gaat vaak inderdaad om fracties van seconden. Staren doe je, tot je door hebt waar je op moet letten. Het is veel oefenen, net zoals een nieuwe taal leren. Eerst doe je dat met video's. Daarna in 1 op 1 gesprekken en nu leer ik observeren van bijvoorbeeld twee mensen die in gesprek zijn. Expressies zijn op het gezicht eerder te zien, dan dat de hersenen de emotie registreren. Zodoende kun je gedrag voorspellen en ingrijpen als dat nodig is.quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:36 schreef the85mc het volgende:
[..]
In het gezicht dus? Dat zijn hele korte of hele kleine expressies ofzo? Best interessant. Heb daar nog nooit serieus in verdiept en het lijkt me ook heel lastig om goed te leren. Ga je dan niet echt gezicht staren?![]()
Ik merk wel dat ik vaak onbewust op lichaamshouding van anderen let. Is soms best handig.
Klinkt ook belangrijker dan het is hoor, gewoon rekeningen, jaaropgaven enz.quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:36 schreef Goodbye het volgende:
Ik vind dat altijd zo volwassen klinken, administratie bijwerken. Ik heb geen administratie.Belangrijke papieren gooi ik in een bakje in mijn kast, klaarrrrr!
Uhh dokter?quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:47 schreef MaJo het volgende:
[..]
Klinkt ook belangrijker dan het is hoor, gewoon rekeningen, jaaropgaven enz.
En ik maak me nu toch wel een beetje zorgenBen al weken misselijk en sinds een paar dagen ook buikpijn, gisteren de hele dag diaree en nu een plas bloed bij de ontlasting
Schrok me echt dood. Ga nu allemaal enge dingen zitten denken
Daar ga ik morgen zeker een afspraak mee makenquote:
Ik weet niet, maar als ik een plas bloed verlies uit welke opening dan ook zou ik naar de huisartsenpost gaan.quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:57 schreef MaJo het volgende:
[..]
Daar ga ik morgen zeker een afspraak mee makenMaar tot die tijd zit ik allemaal enge dingen te denken
Ik denk niet dat het zo acuut is om naar de huisartsenpost te gaan. Heb net mijn moeder gebeld, die is verpleegster geweest en die zei dat het wel tot morgen kan wachten.quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:58 schreef Novem het volgende:
[..]
Ik weet niet, maar als ik een plas bloed verlies uit welke opening dan ook zou ik naar de huisartsenpost gaan.
Deed ik ook met een sneetje in m'n vinger![]()
Kan ook iets relatiefs onschuldigs zijn. Bij mij was het een stukje glas wat ik in had geslikt. Maar natuurlijk wel naar de dokter gaan.quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:57 schreef MaJo het volgende:
[..]
Daar ga ik morgen zeker een afspraak mee makenMaar tot die tijd zit ik allemaal enge dingen te denken
SPOILER: voor MajoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bodypower (bodypump) was heftig en tof en ging lekker en ik heb dus gewoon squats en lunges gedaan, dat hield ik drie maanden geleden niet voor mogelijk!![]()
quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:10 schreef MarMar het volgende:
SPOILER: voor MajoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bodypower (bodypump) was heftig en tof en ging lekker en ik heb dus gewoon squats en lunges gedaan, dat hield ik drie maanden geleden niet voor mogelijk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
Daar schrok ik dus ook zo van, het was echt een plasjequote:Op donderdag 28 februari 2013 21:16 schreef XcUZ_Me het volgende:
Een plas bloed? Dat vind ik niet als 'een wondje' klinken eigenlijk.
Nee de laatste heeft ook op FB gestaan. Overmorgen vieren Duuf en ik onze verjaardagen. Dan komt er vast wel weer een fotootje denk ik!quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:18 schreef _aurum_ het volgende:
Ik negeer de spoilers vanaaf![]()
![]()
Hoe is het XM? Zijn er nog update foto's?
Wat lekker! Rhodos is erg leukquote:Op donderdag 28 februari 2013 21:42 schreef uniekhoorn het volgende:
Coco, jij bent een schat!
Heb net vakantie in september geboekt.. kan het ook gewoon NIET laten![]()
11 dgn Rhodos
Faliraki?quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:42 schreef uniekhoorn het volgende:
Coco, jij bent een schat!
Heb net vakantie in september geboekt.. kan het ook gewoon NIET laten![]()
11 dgn Rhodos
Ik vind de muziek bij de trailer van het nieuwe Game of Thrones seizoen heel goed gekozen (hoe kort, weinig en op de achtergrond het ook is, het maakt het echt een stuk fijner nog).quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:45 schreef the85mc het volgende:
Sommige filmmuziek is echt prachtig, net uit wie is de mol:
Zit mobiel, dus weet niet of t werkt.
Oeh hoe gaat het met lezen, vind je het wat? Hoe ver ben je? Ik wil niet langer wachten op het nieuwe deelquote:Op donderdag 28 februari 2013 22:06 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik vind de muziek bij de trailer van het nieuwe Game of Thrones seizoen heel goed gekozen (hoe kort, weinig en op de achtergrond het ook is, het maakt het echt een stuk fijner nog).
Ik zit nu pas op het einde van boek 1. Je zou denken dat ik juist heel veel tijd heb om te lezen nu, maar dat valt vies tegenquote:Op donderdag 28 februari 2013 22:08 schreef MaJo het volgende:
[..]
Oeh hoe gaat het met lezen, vind je het wat? Hoe ver ben je? Ik wil niet langer wachten op het nieuwe deel
Ach met boeken van rond de 700 bladzijden is het niet zo gek dat je er even over doet hoorquote:Op donderdag 28 februari 2013 22:09 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik zit nu pas op het einde van boek 1. Je zou denken dat ik juist heel veel tijd heb om te lezen nu, maar dat valt vies tegen
M. is een schatquote:Op donderdag 28 februari 2013 22:11 schreef Cocotrimonium het volgende:
Wel tof boek! Zin om te lezen enzo. Kruip zo ook in bed en ga dan nog even lezen. Dan lekker slapen. Ook al heb ik ondanks spanning best goed geslapen de laatste twee nachten, ik ben doodmoe. Waarschijnlijk gewoon stress in het algemeen.
M. zit nu even bij een vriend. Hij kan namelijk pas praten als alles voorbij is. Was ook doodongerust maar hij vindt dat hij dat niet moet laten merken omdat hij sterk moet zijn voor mij. Nu het voorbij is, moet hij even zijn hart gaan luchten bij een goede vriend (heeft het er nu uiteraard ook met mij over gehad, maar ik snap dat hij het ook nog met iemand anders door wil praten).
Je bent liefquote:Op donderdag 28 februari 2013 22:11 schreef Cocotrimonium het volgende:
Wel tof boek! Zin om te lezen enzo. Kruip zo ook in bed en ga dan nog even lezen. Dan lekker slapen. Ook al heb ik ondanks spanning best goed geslapen de laatste twee nachten, ik ben doodmoe. Waarschijnlijk gewoon stress in het algemeen.
M. zit nu even bij een vriend. Hij kan namelijk pas praten als alles voorbij is. Was ook doodongerust maar hij vindt dat hij dat niet moet laten merken omdat hij sterk moet zijn voor mij. Nu het voorbij is, moet hij even zijn hart gaan luchten bij een goede vriend (heeft het er nu uiteraard ook met mij over gehad, maar ik snap dat hij het ook nog met iemand anders door wil praten).
Goed om te horen dat het niks naars is! En jullie relatie klinkt echt zo tofquote:Op donderdag 28 februari 2013 22:11 schreef Cocotrimonium het volgende:
Dat klinkt heerlijk!quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:01 schreef Nallie het volgende:
Heb je nou twee vakanties op 1 dag geboekt Uniekje?
Ik heb lekker gegeten! Eendeborst in rode portsaus met verschillende groenten en wat frietjes en citroenmeringue taart toe
Goeie instellingquote:Op donderdag 28 februari 2013 22:19 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Dat klinkt heerlijk!
Vroeger toen mijn vader nog de eenden schoot, slachtte enzo
Mijn moeder ze klaarmaakte, 2 nachtjes in azijnwater met laurier e.d. om het vlees versneld te laten sterven...
Lekker!
Wij hebben de tickets binnen voor Gran Canaria en heb dus nu geboekt voor Rhodos.. gewoon omdat het kan
Stel je voor dat ik over 10 jaar geen geld heb dan ben ik iig veel op vakantie geweest
Heerlijk toch! Van genieten nu het kanquote:Op donderdag 28 februari 2013 22:19 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Dat klinkt heerlijk!
Mijn moeder ze klaarmaakte, 2 nachtjes in azijnwater met laurier e.d. om het vlees versneld te laten sterven...
Lekker!
Wij hebben de tickets binnen voor Gran Canaria en heb dus nu geboekt voor Rhodos.. gewoon omdat het kan
Stel je voor dat ik over 10 jaar geen geld heb dan ben ik iig veel op vakantie geweest
quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:02 schreef An24 het volgende:
Maria!!
http://m.youtube.com/watch?v=JlezOeXGt4c
quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:19 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Dat klinkt heerlijk!
Lekker!
Het is echt mijn motto... doodgaan kan altijd nog .quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:32 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]![]()
Jij postte ook zoiets toen ik twijfelde over Nepal, had ik nog vaak aan gedacht toen ik mezelf aan het overhalen wasBlij dat ik geweest ben
Munchkin?quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:19 schreef MariaEtcetera het volgende:
AN, die linkte Mufasa ook!Gewoon schaamteloos nog een keer gekeken
Wat voor poezel is die met die korte pootjes ergens aan het begin?
![]()
Coco en M.Knuffels voor beide
En beterschaap voor de mister van onze Eenhoorn!
De waarheid als een koeiquote:Op donderdag 28 februari 2013 22:51 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Het is echt mijn motto... doodgaan kan altijd nog .
Maar dat meen ik ook serieus maar ik heb makkelijk praten want geen kinderen of wens.
Dan is het toch anders en meer egoistisch.Heel fijn dat je bent gegaan, die heb je in de pocket als herinnering en dat pakt niemand je meer af !
Zou kunnen! Had hoop dat het niet zo'n maf doorgefokt dinges was ><quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:19 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Munchkin?
Moet ook een tof spel wezen...
Ik probeer als ik bijv door de douane wil met teveel spullen altijd heel ontspannen te kijken haha.. Maar idd best moeilijk! Wat zegt dat over je type? Of worden die anders ingedeeld?quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:27 schreef An24 het volgende:
[..]
Micro expressies. Ieder mens heeft een non verbaal gedragspatroon en die is vooral te zien als iemand onder spanning staat. Er zijn 12 type persoonlijkheden/ strategieen. (Vanuit evolutieleer zag Darwin er twee of drie, onlangs ontdekt zijn er 12). Ik zie aan het gezicht welk type iemand is en wanneer hij onder spanning staat. Dat helpt mij onwaarheden te ontmaskeren. Lie to me heeft hetzelfde principe, maar minder gedefinieerd, omdat het enkel gebasseerd is op hoe emoties zich op het gezicht uiten.
Rond mijn 16e was ik echt altijd de sjaak, altijd werd ik uit de rij gehaald om gefouilleerd te wordenquote:Op donderdag 28 februari 2013 23:40 schreef Probability het volgende:
[..]
Ik probeer als ik bijv door de douane wil met teveel spullen altijd heel ontspannen te kijken haha.. Maar idd best moeilijk! Wat zegt dat over je type? Of worden die anders ingedeeld?
Dat zegt inderdaad helemaal niets over je type. Ik moet iemand IRL zien, op foto's of op video's.quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:40 schreef Probability het volgende:
[..]
Ik probeer als ik bijv door de douane wil met teveel spullen altijd heel ontspannen te kijken haha.. Maar idd best moeilijk! Wat zegt dat over je type? Of worden die anders ingedeeld?
ik vind de 'oude' ook al zo mooi!quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:06 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik vind de muziek bij de trailer van het nieuwe Game of Thrones seizoen heel goed gekozen (hoe kort, weinig en op de achtergrond het ook is, het maakt het echt een stuk fijner nog).
ik snap niet zo goed wat de quote van Maria met jouw post te maken heeft, maar munchkin is idd een tof spel! Absurd, slaat nergens op, maar je hebt een hoop lolquote:Op donderdag 28 februari 2013 23:19 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Munchkin?
Moet ook een tof spel wezen...
cool! Wanneer hoor je iets?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 07:39 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Zo, gister nog precies op tijd mijn inschrijving voor Heel Holland Bakt verstuurd (met 20 foto's erbij, wilden ze zelf) en nu eens rustig wakker worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |