Uit mijn broekzak!quote:Op woensdag 27 februari 2013 15:44 schreef Nallie het volgende:
Waar haal je die mannen nou weer vandaan
quote:Op woensdag 27 februari 2013 15:46 schreef Perruche het volgende:
[..]
Uit mijn broekzak!
oh, wacht....
quote:Op woensdag 27 februari 2013 15:48 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Sorry zal er in het vervolg uitblijven, was alleen de weg kwijtgeraakt op zoek naar het ass complex
Heel logisch: mannen hebben nuts en komen van mars.quote:Op woensdag 27 februari 2013 15:44 schreef Nallie het volgende:
Waar haal je die mannen nou weer vandaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vond 'de ambt van Nijkerk' in Nijkerk wel een lekekr hotel.quote:Op woensdag 27 februari 2013 15:53 schreef XcUZ_Me het volgende:
Heeft iemand nog tips voor een korte mini-break op korte termijn? Duuf en ik willen laatste keer met zn tweetjes weekendje weg, aangezien een zomervakantie er dit jaar niet in zit.
De vereisten:
* niet vliegen (dus aanrijdbare of aantreinbare afstand)
* beetje comfort is érg welkom
* niet iets met veel trappen/lopen ivm mijn (beginnende) bekkeninstabiliteit
* natuur of stad of mix daartussen
Iemand wellicht zelf een goede ervaring ergens gehad?
quote:Op woensdag 27 februari 2013 15:57 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ik moest de " : 9 " uittypen om te checken wat het was
Even wat gepaniekzaai in de spoiler, moet gewoon even wat van me afschrijven.Wordt tijd voor de bloedvatenkluw-mantra CocoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
En wat je zelf zegt, op jouw leeftijd en met jouw achtergrond is het stukje na 'mgoed' heel wat waarschijnlijker.[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
Ok! Het mag ook België/Duitsland/Noord-Frankrijk zijnquote:Op woensdag 27 februari 2013 15:58 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Vond 'de ambt van Nijkerk' in Nijkerk wel een lekekr hotel.
v.d. Valk Assen is ook fijn
Maak nou maar.quote:Op woensdag 27 februari 2013 15:59 schreef the85mc het volgende:
Oh. ik wou een hele slechte grap over snickers en mannen maken.. Maar die vond ik zelfs te slecht..
quote:Op woensdag 27 februari 2013 16:14 schreef Goodbye het volgende:
Ik zou Google even met rust laten Coco, wordt je ook niet veel wijzer van. Zou je morgen nou uitslag krijgen? Bigvoor jou iig!
quote:Op woensdag 27 februari 2013 16:16 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Coco een big noemen lijkt me nou ook niet bijster constructief...
+1quote:
Red de bermslet uit de vorstverlet?quote:Op woensdag 27 februari 2013 16:21 schreef Mufasa208 het volgende:
[..]
+1
Erger dan hossel de mossel kan haast niet.
@Coco, zoveel info... zoveel mogelijkheden. Afwachten op de aardige manarts.
ik kan het me zo goed voorstellen. Gelukkig heb je morgen al de echo, dat had ook rustig nog 2 weken kunnen duren.quote:Op woensdag 27 februari 2013 16:23 schreef Cocotrimonium het volgende:
GB, ik weet het, google is bad nu. En Xm, je hebt gelijk, ik moet gewoon de mantra vasthouden. The 85mc, ik ben normaal geen piekeraar, en boek ligt al klaar
Het lukt alleen even niet. Zonder in paniekmodus te schieten, en zo objectief mogelijk bekeken: er zijn gewoon steeds meer aanwijzingen voor slecht nieuws morgen. Schiet ik daar verder iets mee op? Helemaal niks. Alleen dat ik nu steeds meer rekening houd met slecht nieuws.
Anyhoo. Ik ga mn boek maar even lezen ofzo.
Ooh ja, vergeten... jij werd al de vunzige dichter genoemd.quote:Op woensdag 27 februari 2013 16:26 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Red de bermslet uit de vorstverlet?
Maastrichtquote:Op woensdag 27 februari 2013 16:13 schreef Goodbye het volgende:
Maastricht vind ik in eigen land altijd erg leuk!![]()
En de Belgische Ardennen zijn ook prachtig, maar misschien iets minder geschikt als je niet (veel) kunt wandelen?
Zozo, nu al weekendjes met de hele familie?quote:
ik mis het nog heel vaak! Gelukkig volgende week een weekendje terug. Mijn laatste vriendin die nog daar woont gaat nu langzamerhand ook weg verhuizen...quote:Op woensdag 27 februari 2013 16:31 schreef Novem het volgende:
[..]
Maastricht![]()
Als het niet totaal onmogelijk zou zijn voor mijn vriend om daar werk te vinden zou ik daar best naartoe willen verhuizen
quote:Op woensdag 27 februari 2013 16:28 schreef Mufasa208 het volgende:
[..]
Ooh ja, vergeten... jij werd al de vunzige dichter genoemd.
quote:Op woensdag 27 februari 2013 16:23 schreef Cocotrimonium het volgende:
GB, ik weet het, google is bad nu. En Xm, je hebt gelijk, ik moet gewoon de mantra vasthouden. The 85mc, ik ben normaal geen piekeraar, en boek ligt al klaar
Het lukt alleen even niet. Zonder in paniekmodus te schieten, en zo objectief mogelijk bekeken: er zijn gewoon steeds meer aanwijzingen voor slecht nieuws morgen. Schiet ik daar verder iets mee op? Helemaal niks. Alleen dat ik nu steeds meer rekening houd met slecht nieuws.
quote:Op woensdag 27 februari 2013 17:42 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
De koekjes zijn lekker. Ik herhaal, de koekjes zijn lekker.
wanneer kan ik langskomen?quote:Op woensdag 27 februari 2013 17:42 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
De koekjes zijn lekker. Ik herhaal, de koekjes zijn lekker.
Ingesproken door Bert Brussen dus?quote:Op woensdag 27 februari 2013 17:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
Gelukkig was dat niet waar.
Maar we hebben wel de hele reeks in gesproken vorm.
ML heeft toch gewoon een langdurige relatie incl. samenwonen? Heb ik iets gemist?quote:Op woensdag 27 februari 2013 16:32 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Zozo, nu al weekendjes met de hele familie?
Dan is het nogal heftig aan zeker.
quote:Op woensdag 27 februari 2013 16:23 schreef Cocotrimonium het volgende:
Spoiler omdatquote:Op woensdag 27 februari 2013 19:43 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Hehehe, tot aan de rij voor de kassa niet rechtstreeks gecommuniceerd met mensen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder ben ik nog wel blij met mezelf, maar niet echt met onderbouwing.crap in = crap out
Geen luiers, geen maandverband, 19:30 boodschappen doen. Schalks lachen kan ik volgende week vast weer, dan kleed ik me ook iets beter.quote:Op woensdag 27 februari 2013 19:58 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Hehehhee, goed verhaal.
Waar herken je vrijgezellenboodschappen aan trouwens?
En heb je nog wel vriendelijk/schalks geglimlacht naar de man in kwestie?
hehehe, goed punt.quote:Op woensdag 27 februari 2013 20:01 schreef loveli het volgende:
[..]
Geen luiers, geen maandverband, 19:30 boodschappen doen. Schalks lachen kan ik volgende week vast weer, dan kleed ik me ook iets beter.
Haha, geweldig verhaal Loveli....jammer dat jij chaggo bent, want hoe je het vertelt stemt mij vrolijkquote:Op woensdag 27 februari 2013 20:01 schreef loveli het volgende:
[..]
Geen luiers, geen maandverband, 19:30 boodschappen doen. Schalks lachen kan ik volgende week vast weer, dan kleed ik me ook iets beter.
Nee, wij zijn wat strenger op de stemmen. Andere voorlezer dusquote:Op woensdag 27 februari 2013 18:04 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ingesproken door Bert Brussen dus?
Deze versie:
Dat verbaasde mij nog het meest inderdaad. Niet aallee dat 50 tinten grijs alshoorboek werd uitgegeven, maar vooral dat bert b. de voorlezer is. Vind zijn stem niet prettig.quote:Op woensdag 27 februari 2013 20:30 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nee, wij zijn wat strenger op de stemmen. Andere voorlezer dus.
Ik kan het boek nergens vinden in online shops, dus heb geen idee of het klopt dat Bert Brussen het ingesproken heeft. Van dat filmpje ben ik nou ook niet echt onder de indruk.quote:Op woensdag 27 februari 2013 20:30 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nee, wij zijn wat strenger op de stemmen. Andere voorlezer dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |