Ja dextro werkt bij mij ook wel maar echt dat vind ik zo smerig spul blegh....quote:Op zaterdag 2 maart 2013 19:21 schreef peter2671 het volgende:
[..]
Me too! (vaak te laag bloedsuiker/hypoglykemie)
Heb ik ook altijd bij..Te veel suiker in ene innemen is ook niet goed.
Die DEXTRO werkt, iig bij mij, prima![]()
En een zo goed mogelijk eetpatroon(ik wil nog weleens 'zondigen' daar in)
Geen van beiden.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 19:30 schreef gridjuh het volgende:
[..]
Ja dextro werkt bij mij ook wel maar echt dat vind ik zo smerig spul blegh....
en zondigen....tja gebeurd bij mij ook vaak....
Maar ik vergeet nog weleens dat als ik te laag zit ik mijn insuline pomp moet uitzetten :|
gebruik je een pomp of gewoon pennen?
Bij hem ook ja.. zelfs als hij te ver heen is om het zelf in te nemen (gebeurd ontzettend zelden hoor) dan kan i khet over zn lippen heensmeren en dan komt hij toch bijquote:Op zaterdag 2 maart 2013 19:21 schreef peter2671 het volgende:
[..]
Me too! (vaak te laag bloedsuiker/hypoglykemie)
Heb ik ook altijd bij..Te veel suiker in ene innemen is ook niet goed.
Die DEXTRO werkt, iig bij mij, prima![]()
En een zo goed mogelijk eetpatroon(ik wil nog weleens 'zondigen' daar in)
Ja bij pomp gebruik krijg je dus glucagen, dit is voor als je echt nok bent, dit moet ook direct in mijn spier/arm gespoten wordenquote:Op zaterdag 2 maart 2013 20:04 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Bij hem ook ja.. zelfs als hij te ver heen is om het zelf in te nemen (gebeurd ontzettend zelden hoor) dan kan i khet over zn lippen heensmeren en dan komt hij toch bijideaal.. want hem dan iets te drinken geven als hij niet kan slikken is natuurlijk levensgevaarlijk.. en op deze manier hoeft er toch geen dokter bij te komen
Ja kijk was bij mij niets aan te doen, dat ik aan de insuline moest.....quote:Op zaterdag 2 maart 2013 19:55 schreef peter2671 het volgende:
[..]
Geen van beiden.
Kort samengevat: ik probeer het zolang mogelijk vol te houden door een zoveel mogelijk gericht eet en leefpatroon
Meerdere hypo's gehad, waaronder 1 heftige(wakker worden in het ziekenhuis).
quote:Op zaterdag 2 maart 2013 20:11 schreef gridjuh het volgende:
[..]
Ja kijk was bij mij niets aan te doen, dat ik aan de insuline moest.....
Was eerst naar dokter geweest, nuchter bloed prikken. Was op een vrijdag.
Ze zouden op maandag terug bellen, dit werd vrijdagmiddag, mijn suiker was te hoog.
Of ik even langs de spoedeisende hulp wilde gaan, voor controle...
Mocht wel gelijk blijven, had een suiker van maar 30 :| Oeps(liep er ook al maanden mee eigenlijk)
hij heeft een pomp gehad.. maar zijn lichaam reageerde daar ontzettend slecht op.. blijkbaar verzadigd hij heel snel.. want de pomp gaf elke keer na een halfuur aangesloten te zijn aan dat het slangetje verstopt was.. hij had dan ook heel vaak suikers van 30+.. en dan in de nacht nam zn lichaam t wel op.. waardoor hij waker werd met suikers als anderhalf.. :S dus uiteindelijk maar weer mee gestoprquote:Op zaterdag 2 maart 2013 20:09 schreef gridjuh het volgende:
[..]
Ja bij pomp gebruik krijg je dus glucagen, dit is voor als je echt nok bent, dit moet ook direct in mijn spier/arm gespoten wordenMaar goed dat weet mijn vriend wel
Nee ik ben begonnen eerst met pennen, maar toch gevraagd om pomp....quote:Op zaterdag 2 maart 2013 20:15 schreef superkimmi het volgende:
[..]
hij heeft een pomp gehad.. maar zijn lichaam reageerde daar ontzettend slecht op.. blijkbaar verzadigd hij heel snel.. want de pomp gaf elke keer na een halfuur aangesloten te zijn aan dat het slangetje verstopt was.. hij had dan ook heel vaak suikers van 30+.. en dan in de nacht nam zn lichaam t wel op.. waardoor hij waker werd met suikers als anderhalf.. :S dus uiteindelijk maar weer mee gestopr
Beetje soort van erkenning en zelfdisiplinequote:Op zaterdag 2 maart 2013 20:21 schreef superkimmi het volgende:
ja, t stomme was.. hij begon met pennen en dat ging niet lekker, dus aan de pomp.. dat ging dramatisch.. terug op de pen.. en sindsdien.. gaat het bijzonder goed haha
Bij ons een combinatie van zieken en mensen waarvan het contract niet wordt verlengt omdat die niet mee gaan/willen met de 'overtocht'quote:Op zaterdag 2 maart 2013 20:26 schreef Anonymousz het volgende:
het was niet druk maar we kwamen wat mensen te kort
we komen altijd mensen te kort (na 11 uur) want twee derde van onze team moeten ook post bezorgenquote:Op zaterdag 2 maart 2013 20:55 schreef peter2671 het volgende:
[..]
Bij ons een combinatie van zieken en mensen waarvan het contract niet wordt verlengt omdat die niet mee gaan/willen met de 'overtocht'
Vandaag had er iemand afscheid genomen die gisteren te horen kreeg dat het contract niet werd verlengd.......
Ja hier na 11uur lopen er ook enkelen in hun outdoor outfit rondquote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:53 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
we komen altijd mensen te kort (na 11 uur) want twee derde van onze team moeten ook post bezorgen
En hoeveel word er in het rood gedraaid daar? Of krijgen jullie dat niet te horen.?quote:Op zondag 3 maart 2013 08:54 schreef gelestipjes het volgende:
Bij ons hebben we op de zaterdagen meestal een idioot hoge bezetting, waardoor we eigenlijk nooit na 10 uur klaar zijn. Zal ook wel komen doordat de fulltimers nu 3 van de 4 zaterdagen moeten werken, de meeste parttimers of 3 van de 4 of gewoon alle zaterdagen, de voorbereiders moeten natuurlijk ook alle zaterdagen, en dan zijn er nog wat zaterdagkrachten. Meestal mogen de eersten om half 9 al weg om de straat op te gaan. Ik denk dat de teamcoach zelf ook gewoon graag vroeg klaar wil zijn op zaterdag aangezien die ook iedere zaterdag moet werken
En de week erna weer koud met kans op schee.quote:Op zondag 3 maart 2013 09:21 schreef KatrienDuck het volgende:
Dat was leuk wakker worden vanochtend! Hoorde op het weerbericht dat het van de week 15 kan worden!
Hè neeeeeeeeee!quote:Op zondag 3 maart 2013 09:27 schreef dud0r het volgende:
[..]
En de week erna weer koud met kans op schee.![]()
Hoewel de weermodellen elke dag een ander beeld geven werd mij verteld (vriend van mij is meteorloog)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |