Dat wel jaquote:Op vrijdag 1 maart 2013 22:53 schreef Zelva het volgende:
[..]
Zo raar is het niet. Het betaalt goed, heel erg goed.
Ik ben blij dat die sneeuw weg is, en jij gaat het vrijwillig opzoeken?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 10:28 schreef Keano het volgende:
Zo! Nog 1 dagje werken en dan op naar de Schnee!
Dan moet het weer wel extreem omslaan als we hier nog sneeuw gaan krijgen. Volgende week dubbele getallen in temperatuur.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 08:59 schreef Rafierafie het volgende:
[..]
Ik ben blij dat die sneeuw weg is, en jij gaat het vrijwillig opzoeken?
Geniet ervan, maar hou die sneeuw dan wel daar!
Lekker! Ik kan niet wachtenquote:Op zaterdag 2 maart 2013 09:09 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dan moet het weer wel extreem omslaan als we hier nog sneeuw gaan krijgen. Volgende week dubbele getallen in temperatuur.
Dat wordt weer BBQ tijd
Hoe is de hoeveelheid bij de rest? Hier valt het op zich wel mee. Allemaal prima te doen.
Beterschap. Ziek maar even lekker uit!quote:Op zaterdag 2 maart 2013 10:59 schreef superkimmi het volgende:
pfoe. ik ben blij dat ik heb afgezegd. wat een rotnacht!
Eerst tussen 11 en 3 ongeveer om t halfuur wakker uit dezelfde soort droom. Daarna niet kunnen slapen tot 6 uur.. om 6 uur eindelijk weer in slaap gevallen, waarna ik rond 8 uur zwetend en ijskoud, maar ook bloedheet wakker werd..
nja, het eruit zweten is meestal wel ee ngoed tekenmaar ben blij dat ik nu wel kan slapen wanneer ik er behoefte aan heb
Oh dat geloof ik best, dat het koud was. Jij zult ook wel uitkijken naar hogere temperaturen van volgende week!quote:Op zaterdag 2 maart 2013 11:25 schreef Selestha het volgende:
[..]
Lekker! Ik kan niet wachten
+8 uur buiten staan schoffelen met deze wind is... kouhoud
Huh? Hoe laat beginnen jullie dan? Wij beginnen om half 7 met 3 vossers, en de overige voorbereiders komen tussen 7 en 8 binnen. De wijken zijn dan meestal rond half 12 klaar, als het extreem rustig is een uur eerder, bij grote drukte (of HSM-storing) een uur later.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 12:28 schreef gelestipjes het volgende:
Extreem rustig hier, om 9 uur waren alle wijken al klaar.
Vossers beginnen om 6 uur, voorbereiders tussen 7 en half 8quote:Op zaterdag 2 maart 2013 14:49 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Huh? Hoe laat beginnen jullie dan? Wij beginnen om half 7 met 3 vossers, en de overige voorbereiders komen tussen 7 en 8 binnen. De wijken zijn dan meestal rond half 12 klaar, als het extreem rustig is een uur eerder, bij grote drukte (of HSM-storing) een uur later.
Door het CVL is hier in Ede de post vaak al net iets na 9 uur op het depot en in principe altijd voor 10 uur. Dat betekent dan dat de voorbereiders in Nieuwegein rond 8 uur klaar zijn.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 14:49 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Huh? Hoe laat beginnen jullie dan? Wij beginnen om half 7 met 3 vossers, en de overige voorbereiders komen tussen 7 en 8 binnen. De wijken zijn dan meestal rond half 12 klaar, als het extreem rustig is een uur eerder, bij grote drukte (of HSM-storing) een uur later.
Nou, dat hoop ik niet zeg, ik zit bijna altijd boven mijn contracturen!quote:Op zaterdag 2 maart 2013 15:03 schreef peter2671 het volgende:
08:00uur begonnen...11:00uur klaar(laatste half uur een collega meegeholpen).
Voorbereiders beginnen bij ons om 07:00 07:30 08:00 en 08:30
Afgelopen donderdag was het erg druk..
Zou de hoeveelheid post nu naar de donderdag worden verschoven zodat op zaterdag geen extra toeslag hoeft worden uitgekeerd?![]()
Er was vandaag sprake van dat we de uren wellicht niet meer door hoeven te geven omdat die al bekend zijn....
Maar de TC weet niet altijd tot hoe laat je werkt, die maakt wel een inschatting.
Helaas was deze vandaag niet aanwezig om op deze 'speculatie' in te gaan.
Lijkt mij een beetje vreemd, maar wellicht zoals dat de postbode een bepaald aantal uur voor zijn/haar wijk krijgt, krijgt de voorbereider dat ook?
Als ik aan mijn contract uren zit, is het dan werken in eigen tijd?
Zoja, dan stop ik wanneer ik mijn uren heb gedraaid
Nou, op zich wel, dat is immers het hele idee van dat piek- en dalsysteem.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 17:10 schreef Deezertje het volgende:
Lag toevallig nog een werkbriefje van iemand op het depot van gisteren: 1 uurtje gewerkt!
En vandaag had ik de twijfelachtige eer om ALLE Nuon, Makro, HAH en mailing glasvezel en andere zooi rond te brengen. Totaal bijna 5 uur rondgelopen... Je snapt niet waarom ze gisteren dan niet een deel van die Nuon gidsen erbij deden.
Ja, maar de verschillen zijn wel erg extreem .Gisteren dus voor die postbezorger amper één tasje post, en nu had ik er vijf voor mijn ene wijk en vijf voor de andere... en dan nog eens HAH.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 17:11 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
Nou, op zich wel, dat is immers het hele idee van dat piek- en dalsysteem.
Dat is hier ook normaal met het piek-dal systeem. Woensdag/vrijdag 1 tas, dinsdag/donderdag minimaal 4 tassen plus HAH, meestal 5-6, record was 9 plus HAH.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 17:13 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ja, maar de verschillen zijn wel erg extreem .Gisteren dus voor die postbezorger amper één tasje post, en nu had ik er vijf voor mijn ene wijk en vijf voor de andere... en dan nog eens HAH.
Ja, maar dat is ook de bedoeling. Die verschillen zullen nog wel groter gaan worden. Jij hebt toch al huis aan huis, dus jij moet toch al overal stoppen, dus dan komt het het bedrijf uiteraard beter uit als het merendeel van de post dan ook op die dag is, zodat de woensdagen en vrijdagen lekker goedkoop zijnquote:Op zaterdag 2 maart 2013 17:13 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ja, maar de verschillen zijn wel erg extreem .Gisteren dus voor die postbezorger amper één tasje post, en nu had ik er vijf voor mijn ene wijk en vijf voor de andere... en dan nog eens HAH.
vroeger had je het merk libertel(nu voda)die hadden ook piek en dal(abonnementen)dit is uiteindelijkquote:Op zaterdag 2 maart 2013 17:11 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
Nou, op zich wel, dat is immers het hele idee van dat piek- en dalsysteem.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |