abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_123753867
Lesje wel weer geleerd, altijd de HAH planning bekijken :X
Normaal waarschuwt de baas wel als er op donderdag wat bij zit..

Dus ik werd onaangenaam verrast door 4 volle zware tassen HAH :( was echt een wijk die handiger is met een karretje, alleen jammer dat ie nu op 10 minuten van het depot af ligt. Wilde de 2e ronde eigenlijk wel fietsen, maar dat ging echt niet met die zware zooi. Dus was ik al 40 minuten kwijt alleen aan heen en weer lopen :')

Hoop dat ze me morgen niet uit bed bellen voor wat extra's :P
Nobody ever seems to remember life is a game we play
  donderdag 7 maart 2013 @ 20:20:02 #277
390705 peter2671
Hergebruiker
pi_123760441
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2013 16:11 schreef gelestipjes het volgende:
Niet drukker dan op andere donderdagen, heb op donderdag meestal 10 a 11 blauwe bakken per wijk, en vandaag dus ook.
:o En ik vond het al druk met 5 blauwe en 1 rode per wijk,
Was om 11:00 klaar en toen nog een collegaatje meegeholpen tot 11:30 :)
Kringloper
pi_123761636
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2013 16:30 schreef gelestipjes het volgende:

[..]

hoezo oplichters?
omdat ze troep verkopen voor een hoop geld(eigen ervaring)
pi_123761869
als we dit echt hier krijgen,gaan we nog minder verdienen bij de post(of toch wel geld meenemen om te mogen werken)
http://www.nujij.nl/econo(...)emmen.21946447.lynkx
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 7 maart 2013 @ 20:44:54 #280
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_123761967
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2013 20:43 schreef ophaling10 het volgende:
als we dit echt hier krijgen,gaan we nog minder verdienen bij de post(of toch wel geld meenemen om te mogen werken)
http://www.nujij.nl/econo(...)emmen.21946447.lynkx
dat is minimumloon aanpassen aan de standaard van het land
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_123762304
quote:
14s.gif Op donderdag 7 maart 2013 20:44 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

dat is minimumloon aanpassen aan de standaard van het land
Misschien het beste om naar het oude systeem te gaan,weg van alle europese onzin.
Alles weer rijks(post,ov etc..)
  donderdag 7 maart 2013 @ 20:49:45 #282
177779 GeintegreerdePool
Space... The Final Frontier
pi_123762314
Volgende week donderdag HAH van de Albert Heijn voor iedereen, lees ik net op mijnpostnl.nl. De Paaspecial, was dat er ook vorig jaar, is dat een zwaar blaadje?

Hier een normale dag.
Divide et impera
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 7 maart 2013 @ 20:51:42 #283
Maffe Fries
pi_123762429
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2013 20:49 schreef GeintegreerdePool het volgende:
Volgende week donderdag HAH van de Albert Heijn voor iedereen, lees ik net op mijnpostnl.nl. De Paaspecial, was dat er ook vorig jaar, is dat een zwaar blaadje?
klopt en volgende week zaterdag eentje van C1000 naast het normale foldertje
pi_123762631
https://mijnpostnl.mijnpo(...)enigdkoninkrijk.aspx

dat zetten ze op de site,alsof er een tussen zit die dat even in z n achterzak heeft:)
pi_123762691
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2013 16:11 schreef gelestipjes het volgende:
Niet drukker dan op andere donderdagen, heb op donderdag meestal 10 a 11 blauwe bakken per wijk, en vandaag dus ook.
Zijn die 11 blauwe bakken wel helemaal vol? Ik kan mij er niets bij voorstellen, hier op donderdag 5 blauwe bakken voor mijn wijken. en daar heb ik al een hele kluif aan!
"Everybody lies..."
House M.D.
pi_123762894
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2013 20:56 schreef KatrienDuck het volgende:

[..]

Zijn die 11 blauwe bakken wel helemaal vol? Ik kan mij er niets bij voorstellen, hier op donderdag 5 blauwe bakken voor mijn wijken. en daar heb ik al een hele kluif aan!
11 is nostalgie(vol) plus 4-6 rode per wijk
pi_123763476
quote:
14s.gif Op donderdag 7 maart 2013 20:51 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

klopt en volgende week zaterdag eentje van C1000 naast het normale foldertje
3 keer C1000 in één week dus? Dat is echt belachelijk! :(

Het is maar goed dat dit forum bestaat want anders zou ik donderdag voor een onaangename verrassing hebben gestaan (voor zover dat nu al niet het geval is :P)
pi_123763539
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2013 21:10 schreef Rafierafie het volgende:

[..]

Het is maar goed dat dit forum bestaat want anders zou ik donderdag voor een onaangename verrassing hebben gestaan (voor zover dat nu al niet het geval is :P)
die donderdag wordt alweer redelijk misbruikt(voor hah)zonder een cent extra
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 7 maart 2013 @ 21:14:04 #289
Maffe Fries
pi_123763686
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2013 21:10 schreef Rafierafie het volgende:

[..]

volgende week zaterdag hebben we bij ons dus vier folders, want naast 2x C1000 gaan ook de gewone bonusfolder van de AH en de Poiesz weer mee.
pi_123763955
quote:
14s.gif Op donderdag 7 maart 2013 21:14 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

volgende week zaterdag hebben we bij ons dus vier folders, want naast 2x C1000 gaan ook de gewone bonusfolder van de AH en de Poiesz weer mee.
https://mijnpostnl.mijnpostnl.nl/Images/630261_MZ155.pdf
hier gaat het ook niet helemaal goed:
een wijk(vb)450 afgiftepunten en toch krijg je maar 5 min(totaal) denk dat als dat bekend wordt,
er een megaclaim(over jaren ingevoerd wordt)
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 7 maart 2013 @ 21:22:09 #291
Maffe Fries
pi_123764210
het artikel dat er na komt is ook toepasselijk :+
pi_123764700
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2013 21:18 schreef ophaling10 het volgende:

[..]

https://mijnpostnl.mijnpostnl.nl/Images/630261_MZ155.pdf
hier gaat het ook niet helemaal goed:
een wijk(vb)450 afgiftepunten en toch krijg je maar 5 min(totaal) denk dat als dat bekend wordt,
er een megaclaim(over jaren ingevoerd wordt)
Dit is toch niks nieuws?
Ik denk dat veel mensen ook niet weten hoeveel afgiftepunten hun wijk heeft. Over het algemeen is deze info namelijk moeilijk terug te vinden tenzij je de papiertjes op je HAH bundels bekijkt.
Sowieso is deze hele regeling met die afgiftepunten voor een wijk als die van mij niet echt geweldig. Het is namelijk een grote wijk met relatief weinig afgiftepunten door de grote tuinen.
  donderdag 7 maart 2013 @ 21:36:14 #293
177779 GeintegreerdePool
pi_123765120
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2013 21:29 schreef Rafierafie het volgende:

[..]

Dit is toch niks nieuws?
Ik denk dat veel mensen ook niet weten hoeveel afgiftepunten hun wijk heeft. Over het algemeen is deze info namelijk moeilijk terug te vinden tenzij je de papiertjes op je HAH bundels bekijkt.
Sowieso is deze hele regeling met die afgiftepunten voor een wijk als die van mij niet echt geweldig. Het is namelijk een grote wijk met relatief weinig afgiftepunten door de grote tuinen.
Met het nieuwe systeem van Georoute, CVL en mijnpostnl.nl is het vrij makkelijk om het aantal afgiftepunten te zien. Je klikt op je depot, krijgt een kaartje van iedere wijk te zien plus de route per wijk en het aantal afgiftepunten per adres + plus totaal aantal afgiftepunten. Ik zit boven de 400 afgiftepunten. Op zich wel een handig systeem als je een keer een andere wijk moet lopen.

Alleen de tijden die erbij horen, zijn volledig uit de lucht gegrepen. Sommige wijken loop je zo binnen de tijd weg, bij andere zit er makkelijk 1-1,5 uur overheen.
Divide et impera
pi_123765539
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2013 21:36 schreef GeintegreerdePool het volgende:

[..]

Met het nieuwe systeem van Georoute, CVL en mijnpostnl.nl is het vrij makkelijk om het aantal afgiftepunten te zien. Je klikt op je depot, krijgt een kaartje van iedere wijk te zien plus de route per wijk en het aantal afgiftepunten per adres + plus totaal aantal afgiftepunten. Ik zit boven de 400 afgiftepunten. Op zich wel een handig systeem als je een keer een andere wijk moet lopen.

Alleen de tijden die erbij horen, zijn volledig uit de lucht gegrepen. Sommige wijken loop je zo binnen de tijd weg, bij andere zit er makkelijk 1-1,5 uur overheen.
Vergeet niet dat jij een van de weinigen, zo niet de enige hier bent die daadwerkelijk iets kan met mijnpostnl. Ik kan namelijk ook helemaal niks vinden over die HAH van volgende week.
Het enige wat ik op dit moment kan op die site is mijn contract en loonstrookjes bekijken. That's it!
Ik snap toch niet waarom het zo lang duurt voordat dat systeem werkt zoals het hoort.

EDIT: Heb net zitten zoeken maar ik kan echt niets vinden in de trant van 'depot'. Je had het toch over mijnpostnl? Misschien ben ik weer scheel hoor :P

[ Bericht 8% gewijzigd door Rafierafie op 07-03-2013 21:51:30 ]
  donderdag 7 maart 2013 @ 21:54:04 #295
177779 GeintegreerdePool
pi_123766326
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2013 21:42 schreef Rafierafie het volgende:

[..]

Vergeet niet dat jij een van de weinigen, zo niet de enige hier bent die daadwerkelijk iets kan met mijnpostnl. Ik kan namelijk ook helemaal niks vinden over die HAH van volgende week.
Het enige wat ik op dit moment kan op die site is mijn contract en loonstrookjes bekijken. That's it!
Ik snap toch niet waarom het zo lang duurt voordat dat systeem werkt zoals het hoort.
Klopt, dat komt omdat Ede een van de eerste gebieden was waar de nieuwe systemen/werkwijze ingevoerd werden.

Het is echt raar om te lezen hoe verschillend PostNL te werk gaat in diverse gebieden. Vooral als ik lees dat sommigen hier hun eigen wijk sorteren en daarna wegbrengen. En ook nog contact hebben met andere collega's.

Hier staan elke morgen een paar zakken met post klaar in een garagebox, je haalt ze op, brengt het weg, en schrijft eventuele extra uren of meldingen op via mijnpostnl. Collega's zie je nauwelijks, je hebt geen idee wie je post voorbereidt heeft, de TC zie je bijna nooit, behalve om de paar maanden tijdens een werkoverleg.
Divide et impera
pi_123766358
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2013 20:56 schreef KatrienDuck het volgende:

[..]

Ja hoor, het zijn van die wijken met heel veel kerkpost en post van christelijke organisaties etc. En boerenwijken hebben sowieso meestal veel meer post. We hebben bij ons team natuurlijk ook wel wijken met 5 bakken, maar dat zijn wel echt de kleinere wijken bij ons.
pi_123766606
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2013 21:54 schreef GeintegreerdePool het volgende:

[..]

Klopt, dat komt omdat Ede een van de eerste gebieden was waar de nieuwe systemen/werkwijze ingevoerd werden.

Het is echt raar om te lezen hoe verschillend PostNL te werk gaat in diverse gebieden. Vooral als ik lees dat sommigen hier hun eigen wijk sorteren en daarna wegbrengen. En ook nog contact hebben met andere collega's.

Hier staan elke morgen een paar zakken met post klaar in een garagebox, je haalt ze op, brengt het weg, en schrijft eventuele extra uren of meldingen op via mijnpostnl. Collega's zie je nauwelijks, je hebt geen idee wie je post voorbereidt heeft, de TC zie je bijna nooit, behalve om de paar maanden tijdens een werkoverleg.
Is ook raar. Ik ben benieuwd hoe lang het gaat duren voordat de werkwijze eindelijk uniform is in heel het land.

Gelukkig loop ik vanaf een groot depot waar ik altijd als eerste aanwezig ben. Ik zie dus iedere dag minstens een stuk of 4 collega's en de chauffeurs. Vroeger kwam ik ook vaak op kleinere depots waar ik zelden iemand tegenkwam. Vreselijk ongezellig!
TC zie ik hier ook maar zelden. Volgens mij is dat wel overal hetzelfde :D
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 7 maart 2013 @ 21:58:27 #298
Maffe Fries
pi_123766619
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2013 21:42 schreef Rafierafie het volgende:

[..]

EDIT: Heb net zitten zoeken maar ik kan echt niets vinden in de trant van 'depot'. Je had het toch over mijnpostnl? Misschien ben ik weer scheel hoor :P
er bestaan twee versies van de site. Eentje voor postbezorgers en eentje voor de rest.
  donderdag 7 maart 2013 @ 21:58:51 #299
177779 GeintegreerdePool
pi_123766653
@Rafie
Ik heb boven een menu met Hoofdpagina (hier staan alle nieuwsitems in), Meldingen (meldingen over bundels, tijden, ongelukken kan ik hier doorgeven), Mijn Depot (hier de routes), Vraagbak, Extra beschikbaarheid, Verlofaanvragen, Verlofoverzicht

Edit: Aan de zijkant een menu met planning, aantal uren die week, salaris, documenten, oranje kaart.
Divide et impera
pi_123768331
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2013 21:58 schreef GeintegreerdePool het volgende:
@Rafie
Ik heb boven een menu met Hoofdpagina (hier staan alle nieuwsitems in), Meldingen (meldingen over bundels, tijden, ongelukken kan ik hier doorgeven), Mijn Depot (hier de routes), Vraagbak, Extra beschikbaarheid, Verlofaanvragen, Verlofoverzicht

Edit: Aan de zijkant een menu met planning, aantal uren die week, salaris, documenten, oranje kaart.
Zo ziet het er bij mij uit:

Als ik het zo lees ontbreekt er behoorlijk wat.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')