SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 19% gewijzigd door #ANONIEM op 27-02-2013 14:41:13 ]
Zo voorspelbaar he?quote:Op woensdag 27 februari 2013 14:38 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Ik wist dat je met zo'n antwoord zou komen
Zomaar.quote:
Dat is zooo lief.quote:Op woensdag 27 februari 2013 14:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ze zijn voor Cryothics werk
omdat ie weggaat
Zo zat ik vorige week ook alquote:Op woensdag 27 februari 2013 14:46 schreef PeuRac het volgende:
Wil ik een keer op tijd mn belasting aangifte doen, kan dat nog helemaal niet
Ah ja, klopt wel.quote:Op woensdag 27 februari 2013 14:33 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Hard van buiten maar zacht van binnen
sowieso wachten tot maart, dan vullen ze alles voor je inquote:Op woensdag 27 februari 2013 14:46 schreef PeuRac het volgende:
Wil ik een keer op tijd mn belasting aangifte doen, kan dat nog helemaal niet
Je kan het programma nu nog niet eens downloadenquote:Op woensdag 27 februari 2013 14:50 schreef rival het volgende:
[..]
sowieso wachten tot maart, dan vullen ze alles voor je in
Ik ookquote:Op woensdag 27 februari 2013 14:50 schreef Tamashii het volgende:
Heb ik al gedaan. Krijg zelfs geld terug.
Een aangifteprogramma voor 2012 toch wel.. dat heb ik vd week nog gedownloadquote:Op woensdag 27 februari 2013 14:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je kan het programma nu nog niet eens downloaden
Ik ookquote:Op woensdag 27 februari 2013 14:50 schreef Tamashii het volgende:
Heb ik al gedaan. Krijg zelfs geld terug.
oh, dan heb ik niet goed gekeken, vind het ook een kut website. Ik wil gewoon 1 knop "hier aangifte doen" inloggen, controleren, accoderen en verzenden. Met 5min klaar.quote:Op woensdag 27 februari 2013 14:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Een aangifteprogramma voor 2012 toch wel.. dat heb ik vd week nog gedownload
Ben blij dat ik meer terug krijg.quote:
http://www.belastingdiens(...)itaal_aangifte_doen/quote:Op woensdag 27 februari 2013 14:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]
oh, dan heb ik niet goed gekeken, vind het ook een kut website. Ik wil gewoon 1 knop "hier aangifte doen" inloggen, controleren, accoderen en verzenden. Met 5min klaar.
Dank uquote:Op woensdag 27 februari 2013 14:54 schreef LovelyLady het volgende:
Ik heb echt een toffe superoppas
Ze kan alle data die ik opgegeven heb
[..]
http://www.belastingdiens(...)itaal_aangifte_doen/
et voila
ik ben blij met mijn 6 euro hoorquote:Op woensdag 27 februari 2013 14:53 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ben blij dat ik meer terug krijg.
is toch 3 bierquote:
Sinds wanneer is studieschuld aftrekbaar?quote:Op woensdag 27 februari 2013 14:56 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dank u![]()
Hmm, ik zie net dat ik de afgelopen jaren mijn studieschuld op had mogen gevenDat wordt van t weekend mn oude aangiftes erbij pakken en opnieuw invoeren, had misschien toch nog meer geld opgeleverd.
in box 3quote:Op woensdag 27 februari 2013 14:57 schreef fietsie het volgende:
[..]
Sinds wanneer is studieschuld aftrekbaar?
Juh da's alleen voor rijkaardsquote:
Dat is al een hele tijd zoquote:Op woensdag 27 februari 2013 14:57 schreef fietsie het volgende:
[..]
Sinds wanneer is studieschuld aftrekbaar?
Ik kan van mijn teruggave wel een sleeve zettenquote:Op woensdag 27 februari 2013 14:57 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik ben blij met mijn 6 euro hoor
[..]
is toch 3 bier
alsof je dan rijk bentquote:Op woensdag 27 februari 2013 15:02 schreef Tamashii het volgende:
Box 3? Hoezo is dat voor rijke mensen?
geef het dan maar aan mijquote:Op woensdag 27 februari 2013 15:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik kan van mijn teruggave wel een sleeve zetten
Maar dat doe ik niet hoor....
Geen idee, hij zei "tot morgen".quote:Op woensdag 27 februari 2013 15:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
crap
issie er morgen wel?
Anders worden dat biertjes brengen naar Krommenie
Dan zal hij er morgen wel zijn he?quote:Op woensdag 27 februari 2013 15:20 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Geen idee, hij zei "tot morgen".
quote:Op woensdag 27 februari 2013 15:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dan zal hij er morgen wel zijn he?
quote:
En zal ik blijven sparen,quote:Op woensdag 27 februari 2013 15:30 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Maar die heb ik niet,
Dus zal ik mij gedragen,
LALALALALALALAAAAA.quote:Op woensdag 27 februari 2013 15:30 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Maar die heb ik niet,
Dus zal ik mij gedragen,
Je zei kakquote:Op woensdag 27 februari 2013 15:34 schreef muhahaha het volgende:
Boom boom shakalaka boom boom boom shakalakakakakak
Doorspoelen naar vanavond of het weekend. Duh.quote:
Waar in Godsnaam?!quote:Op woensdag 27 februari 2013 15:34 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
waarom las ik mijn naam in deze zin__!!
Matig wel, ik zou superrijk wordenquote:Op woensdag 27 februari 2013 15:38 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Doorspoelen naar vanavond of het weekend. Duh.
ik had het wel geweten. terug naar toen ik 12 was ofzo.quote:
Wat ga je vanavond of het weekend doen dan?quote:Op woensdag 27 februari 2013 15:38 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Doorspoelen naar vanavond of het weekend. Duh.
Beter het winnende lot kopen want aandelen is wat lastiger of je koopt er veel van MSquote:Op woensdag 27 februari 2013 15:39 schreef rival het volgende:
[..]
ik had het wel geweten. terug naar toen ik 12 was ofzo.
en dan van mijn eerste spaarpotje in aandelen gaan handelen / sportuitslagen gokken.
en tegen de tijd dat we weer hier zijn ben ik dan de enige echte fokmultimiljonair
Ik ook.quote:Op woensdag 27 februari 2013 15:39 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Matig wel, ik zou superrijk worden.
Weet jij waar het winnende lot te koop is dan?quote:Op woensdag 27 februari 2013 15:39 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Beter het winnende lot kopen want aandelen is wat lastiger of je koopt er veel van MS.
Serieusquote:Op woensdag 27 februari 2013 15:41 schreef AldoTheApache het volgende:
Ik zou gewoon teruggaan naar de dagen dat ik nog dromen voor de toekomst had
Spaanse loterijquote:Op woensdag 27 februari 2013 15:40 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Weet jij waar het winnende lot te koop is dan?
Terug gaan in de tijd, Google of Facebook uitvinden.quote:Op woensdag 27 februari 2013 15:39 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Beter het winnende lot kopen want aandelen is wat lastiger of je koopt er veel van MS.
Vraag ik me toch ook technisch af... als je terug of vooruit gaat in de tijd... wat kun je dan wel en wat niet meenemen?quote:Op woensdag 27 februari 2013 15:41 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Spaanse loterij, mag je zelf de winnende cijfers kiezen
.
MS, apple, IBM. maar ook merken als toshiba enzo.... je moet alleen ff goed uitzoeken wat er wanneer begon te dalen.. en vlak daarvoor verkopenquote:Op woensdag 27 februari 2013 15:39 schreef muhahaha het volgende:
[..]
alles wat in de capsule past hequote:Op woensdag 27 februari 2013 15:42 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Vraag ik me toch ook technisch af... als je terug of vooruit gaat in de tijd... wat kun je dan wel en wat niet meenemen?
Alleen wat je aanhebt natuurlijkquote:Op woensdag 27 februari 2013 15:42 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Vraag ik me toch ook technisch af... als je terug of vooruit gaat in de tijd... wat kun je dan wel en wat niet meenemen?
Sta je daar met piano. Blijkt die plek ineens verandert te zijn in een voetbalstadionquote:
Moet je zelf kennis voor hebben.quote:Op woensdag 27 februari 2013 15:42 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Terug gaan in de tijd, Google of Facebook uitvinden.
Profit.
Niks, kijk maar naar de Terminator.quote:Op woensdag 27 februari 2013 15:42 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Je kunt ook shorten. Ik zou aandelen MS en apple halen voor de lange termijn en een lot voor de korte termijnquote:Op woensdag 27 februari 2013 15:43 schreef rival het volgende:
[..]
MS, apple, IBM. maar ook merken als toshiba enzo.... je moet alleen ff goed uitzoeken wat er wanneer begon te dalen.. en vlak daarvoor verkopen
Dat lukt wel, alleen je moet met het juiste idee op de luiste tijd komen.quote:Op woensdag 27 februari 2013 15:44 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Moet je zelf kennis voor hebben.
Deze man weetquote:Op woensdag 27 februari 2013 15:44 schreef muhahaha het volgende:
[..]
[..]
Niks, kijk maar naar de Terminator.
[..]
Je kunt ook shorten. Ik zou aandelen MS en apple halen voor de lange termijn en een lot voor de korte termijn.
Ja, en 60 tot 80 uur in de week draaien. Jij denkt serieus dat een bedrijf oprichten simpel is?quote:Op woensdag 27 februari 2013 15:46 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat lukt wel, alleen je moet met het juiste idee op de luiste tijd komen.
dan zou ik een bank overvallen, en met het geld weer terug gaan. zodat er niks gebeurt wasquote:
Sta je daar met je guldensquote:Op woensdag 27 februari 2013 15:47 schreef Cryothic het volgende:
[..]
dan zou ik een bank overvallen, en met het geld weer terug gaan. zodat er niks gebeurt was
in dat geval zie ik wat tekortkomingen in m'n planningquote:Op woensdag 27 februari 2013 15:44 schreef muhahaha het volgende:
[..]
[..]
Niks, kijk maar naar de Terminator.
[..]
Je kunt ook shorten. Ik zou aandelen MS en apple halen voor de lange termijn en een lot voor de korte termijn.
Dan pas je de geschiedenis op een veel grovere manier aan, sowieso ontneem je dan geld van anderen. Dat doe je niet als je aandelen aanschaft of de loterij wintquote:Op woensdag 27 februari 2013 15:47 schreef Cryothic het volgende:
[..]
dan zou ik een bank overvallen, en met het geld weer terug gaan. zodat er niks gebeurt was
Misschien ben ik dat ook welquote:Op woensdag 27 februari 2013 15:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Serieusje klinkt alsof je fokking 65+ bent
Gaat je heul niks aan. iig niks met jou he!quote:Op woensdag 27 februari 2013 15:39 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Wat ga je vanavond of het weekend doen dan?
ga ik gewoon terug naar gisterenquote:Op woensdag 27 februari 2013 15:47 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Sta je daar met je guldens
Tja, zitten wel meer haken en ogen aan tijdreizenquote:Op woensdag 27 februari 2013 15:47 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dan pas je de geschiedenis op een veel grovere manier aan, sowieso ontneem je dan geld van anderen. Dat doe je niet als je aandelen aanschaft of de loterij wint.
Dat zeg ik niet.quote:Op woensdag 27 februari 2013 15:47 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, en 60 tot 80 uur in de week draaien. Jij denkt serieus dat een bedrijf oprichten simpel is?
nu maak je ons nieuwsgierigquote:Op woensdag 27 februari 2013 15:49 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Gaat je heul niks aan. iig niks met jou he!
Doe eens lief tegen die jongen.quote:Op woensdag 27 februari 2013 15:49 schreef Tamashii het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 27 februari 2013 15:49 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dan word je nog steeds gezocht hoorquote:Op woensdag 27 februari 2013 15:49 schreef Cryothic het volgende:
[..]
ga ik gewoon terug naar gisteren
[..]
Tja, zitten wel meer haken en ogen aan tijdreizen
Jup, behoorlijk watquote:Op woensdag 27 februari 2013 15:49 schreef Cryothic het volgende:
Tja, zitten wel meer haken en ogen aan tijdreizen
Waarom zou je dan voor die optie gaan als je werkelijk van alles kunt kiezen.quote:
Naja, dan zit er in ieder geval nog een beetje uitdaging in. Alles maar voorgeschoteld krijgen is ook niet alles. ;-)quote:Op woensdag 27 februari 2013 15:51 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jup, behoorlijk wat.
[..]
Waarom zou je dan voor die optie gaan als je werkelijk van alles kunt kiezen.
Overval op een bank? Na 15 jaar niet meer.quote:Op woensdag 27 februari 2013 15:51 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
[..]
Dan word je nog steeds gezocht hoor
ik ga gokken!quote:Op woensdag 27 februari 2013 15:44 schreef muhahaha het volgende:
Maar Cryo wil terug naar gisterquote:Op woensdag 27 februari 2013 15:52 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Overval op een bank? Na 15 jaar niet meer.
Goed argumentquote:Op woensdag 27 februari 2013 15:51 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Naja, dan zit er in ieder geval nog een beetje uitdaging in. Alles maar voorgeschoteld krijgen is ook niet alles. ;-)
Ook hele goede alleen je rendement is wat lager tov de tijd die je dan kwijt bentquote:Op woensdag 27 februari 2013 15:52 schreef rival het volgende:
[..]
ik ga gokken!
bijvoorbeeld Griekenland europees kampioen 2004. daar zal je maar een tonnetje op hebben gezet
of Ajax de CL in 95
ff 30 jaar terug... weddenschapje met Bill Gates dat ie de rijkste man van de wereld zou worden. En als het hem lukt, hij jou een miljard geeft. Mocht het hem nooit lukken betaal jij hem 2 miljard.quote:Op woensdag 27 februari 2013 15:52 schreef rival het volgende:
[..]
ik ga gokken!
bijvoorbeeld Griekenland europees kampioen 2004. daar zal je maar een tonnetje op hebben gezet
of Ajax de CL in 95
ik noem nu maar 2 voorbeelden he dagelijks zijn er wedstrijden en er zijn er genoeg met belachelijke uitbetalingenquote:Op woensdag 27 februari 2013 15:53 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ook hele goede alleen je rendement is wat lager tov de tijd die je dan kwijt bent.
als het verschil met de op 1 na rijkste man minder is dan 1 miljard dan geeft hij dat bedrag weg aan een goed doel ofzoquote:Op woensdag 27 februari 2013 15:53 schreef Cryothic het volgende:
[..]
ff 30 jaar terug... weddenschapje met Bill Gates dat ie de rijkste man van de wereld zou worden. En als het hem lukt, hij jou een miljard geeft. Mocht het hem nooit lukken betaal jij hem 2 miljard.
Terug naar vandaag, en nog even herinneren aan die weddenschap
ik gok dat iemand met een tijdmachine me voor is geweest idd...quote:Op woensdag 27 februari 2013 15:54 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
als het verschil met de op 1 na rijkste man minder is dan 1 miljard dan geeft hij dat bedrag weg aan een goed doel ofzo
Ik zit nu aan die aflevering van family guy te denken van Stweie en Brianquote:Op woensdag 27 februari 2013 15:55 schreef Cryothic het volgende:
[..]
ik gok dat iemand met een tijdmachine me voor is geweest idd...
[ afbeelding ]
Perfect verwoordquote:Op woensdag 27 februari 2013 15:55 schreef Cryothic het volgende:
[..]
ik gok dat iemand met een tijdmachine me voor is geweest idd...
[ afbeelding ]
Ik krijg bezoek na mijn werk.quote:Op woensdag 27 februari 2013 15:52 schreef BobbyB het volgende:
Ja, wat ga je vanavond eigenlijk doen, Tammie
Oh leuk, doe hem de groeten.quote:
quote:
quote:
Nee hoor. Ik zou niet meer durven.quote:Op woensdag 27 februari 2013 16:08 schreef Ishimaru het volgende:
Zijn jullie tams weer aan het plagen?
quote:Op woensdag 27 februari 2013 16:08 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik zou niet meer durven.
quote:Op woensdag 27 februari 2013 16:08 schreef Ishimaru het volgende:
Jaquote:Op woensdag 27 februari 2013 16:09 schreef fietsie het volgende:
Ik heb totaal geen zin om te koken. Is dat erg?
voor ons niet, tenzij je van plan was om voor iemand hier te koken.quote:Op woensdag 27 februari 2013 16:09 schreef fietsie het volgende:
Ik heb totaal geen zin om te koken. Is dat erg?
Heb al genoeg klappen gehad gister.quote:
Nee, die slaan we over. Is ook zo'n onzin iedere keer, dat die bladeren groeien en dan weer eraf vallen enzo. Nu kunnen ze gewoon blijven liggen.quote:
Maar de lammetjes danquote:Op woensdag 27 februari 2013 16:14 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, die slaan we over. Is ook zo'n onzin iedere keer, dat die bladeren groeien en dan weer eraf vallen enzo. Nu kunnen ze gewoon blijven liggen.
Ja. IRL durven ze niet.quote:Op woensdag 27 februari 2013 16:08 schreef Ishimaru het volgende:
Die zijn al geweest in de campagne.quote:
Lol.quote:
Owquote:Op woensdag 27 februari 2013 16:19 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Die zijn al geweest in de campagne.
Ik wou net zeggen.quote:
Riep zij na een heul uur stilte op de SCquote:
Er is wel opeens weer een beetje leven hier.quote:Op woensdag 27 februari 2013 17:25 schreef fietsie het volgende:
[..]
Riep zij na een heul uur stilte op de SC
Ligt eraan of je nog wat gaat doen vanavond.quote:Op woensdag 27 februari 2013 17:42 schreef AldoTheApache het volgende:
Nu nog aankleden is ook zo zinloos
Bier drinken voor de tv met een zak chipsquote:Op woensdag 27 februari 2013 17:43 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ligt eraan of je nog wat gaat doen vanavond.
Niet aankleden dus.quote:Op woensdag 27 februari 2013 17:43 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Bier drinken voor de tv met een zak chips
Ben je toch ook.quote:Op woensdag 27 februari 2013 17:44 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Maar dan voel ik me zo tokkie
Ik heb geen beeld van je, dat is het probleem.quote:Op woensdag 27 februari 2013 17:48 schreef AldoTheApache het volgende:
Ik ben trouwens zo benieuwd naar wat voor beeld jij over mij hebt Foto
Zou je die willen dan?quote:Op woensdag 27 februari 2013 17:50 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik heb geen beeld van je, dat is het probleem.
Dat zou wel het laatste zijn waar ik benieuwd naar zou kunnen zijn.quote:Op woensdag 27 februari 2013 17:48 schreef AldoTheApache het volgende:
Ik ben trouwens zo benieuwd naar wat voor beeld jij over mij hebt Foto
Aber ich spreche schon richtig gut Deutsch, ja!quote:Op woensdag 27 februari 2013 17:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat zou wel het laatste zijn waar ik benieuwd naar zou kunnen zijn.![]()
Waarschijnlijk is het iets als 'hij is geen duitser dus hij is niet tof!'
Aldo is tofquote:Op woensdag 27 februari 2013 17:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat zou wel het laatste zijn waar ik benieuwd naar zou kunnen zijn.![]()
Waarschijnlijk is het iets als 'hij is geen duitser dus hij is niet tof!'
Ik zal binnekort wel even een beeld van me laten makenquote:
Eetsmakelijkquote:Op woensdag 27 februari 2013 17:54 schreef Fototoestel90 het volgende:
Mja, tijd voor de biefstukjes ... aiaiai![]()
Geef maar hierquote:Op woensdag 27 februari 2013 17:54 schreef Fototoestel90 het volgende:
Mja, tijd voor de biefstukjes ... aiaiai![]()
En die kun je daar dan niet verorberen?quote:
Nee. Dat gaat niet helaas.quote:Op woensdag 27 februari 2013 18:13 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
En die kun je daar dan niet verorberen?![]()
Ja, hmnmnmnmnmn met Tammii van Klantenservice
*spuit curry op der worst
Hallo. Onbeperkt gratis chocolademelk en cup a soup.quote:Op woensdag 27 februari 2013 18:17 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
wat een kutwerk heb je dan eigenlijk
OK, ik ben omquote:Op woensdag 27 februari 2013 18:24 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Hallo. Onbeperkt gratis chocolademelk en cup a soup.
Warme chocolademelk?quote:Op woensdag 27 februari 2013 18:24 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Hallonquote:
Daar zou ik het ook voor doenquote:Op woensdag 27 februari 2013 18:24 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dat is minder, maar callcentra zijn wat dat betreft moeilijkquote:Op woensdag 27 februari 2013 18:35 schreef Tamashii het volgende:
Jaaaa. En ook toffe gesprekken en lekker fokken facebooken shit. En GVD waarom krijg ik geen ziekte uren of iets.
Cup-a-Soup hebben ze weggehaald nadat ze besloten dat het de soepen in de bedrijfskantine tweveel kannibaliseerde.quote:Op woensdag 27 februari 2013 18:24 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Niet meer ziek.. andere dingenquote:Op woensdag 27 februari 2013 19:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat is niet zo mooi.
Ziek of iets anders?
quote:Op woensdag 27 februari 2013 18:13 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
En die kun je daar dan niet verorberen?![]()
Ja, hmnmnmnmnmn met Tammii van Klantenservice
*spuit curry op der worst
Ging het maar zo makkelijkquote:Op woensdag 27 februari 2013 20:17 schreef muhahaha het volgende:
[..]
* muhahaha raapt LoLa's motivatie op.
Alsje.
Wat een stomme opmerking, je ziet toch dat zei keihard billenkoek wilt.quote:
Johquote:Op woensdag 27 februari 2013 20:20 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Wat een stomme opmerking, je ziet toch dat zei keihard billenkoek wilt.
Mja mannen he?quote:Op woensdag 27 februari 2013 20:20 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Wat een stomme opmerking, je ziet toch dat zei keihard billenkoek wilt.
Een handleiding hoe je met een vrouw omgaat, die is heel kort. Onmogelijkquote:Op woensdag 27 februari 2013 20:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mja mannen he?die moet je nog net geen handleiding geven
Kom van die kast af jongenquote:Op woensdag 27 februari 2013 20:22 schreef muhahaha het volgende:
Ach guttegut, had ik dat gezegd dan had ik weer open deuren ingetrapt.
Beetje matig tijntjequote:Op woensdag 27 februari 2013 20:22 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Een handleiding hoe je met een vrouw omgaat, die is heel kort. Onmogelijk
Trek me er maar vanafquote:
Wil je nu dat hij uit de kast komt?quote:
Oh dus daarom is het zo lastig iemand te vindenquote:Op woensdag 27 februari 2013 20:22 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Een handleiding hoe je met een vrouw omgaat, die is heel kort. Onmogelijk
VAN die kastquote:Op woensdag 27 februari 2013 20:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wil je nu dat hij uit de kast komt?
PFfft, gek word je daar van echt.quote:Op woensdag 27 februari 2013 20:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mannen kijken nooit in een handleiding.quote:Op woensdag 27 februari 2013 20:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
RTFM....quote:Op woensdag 27 februari 2013 20:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Mannen kijken nooit in een handleiding.
Ditquote:Op woensdag 27 februari 2013 20:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dus jij wil zeggen dat het mogelijk is om een vrouw te begrijpenquote:
Ik ook nietquote:Op woensdag 27 februari 2013 20:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Klappen.quote:
Ja ja, nog anderhalf uur wachten bitchz.quote:
Dan word je toch lekker pot?quote:Op woensdag 27 februari 2013 20:25 schreef Tamashii het volgende:
Neee mannen. Echt. Wat een doos onzin is dat. En maar praten. En voetbal kijken. En niet opruimen. En vervelend zijn. En vieze drankjes drinken. En niet kunnen koken. En alles verwachten. En een grote bek. En gewoon zo stom. Echt mannen.
En toch is het mogelijk, ik weet niet hoe. Misschien maar eens vragen aan iemandquote:Op woensdag 27 februari 2013 20:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oh dus daarom is het zo lastig iemand te vinden
Ben je n'óg steeds aan het werk?quote:Op woensdag 27 februari 2013 20:25 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja ja, nog anderhalf uur wachten bitchz.
quote:Op woensdag 27 februari 2013 20:25 schreef Tamashii het volgende:
Neee mannen. Echt. Wat een doos onzin is dat. En maar praten. En voetbal kijken. En niet opruimen. En vervelend zijn. En vieze drankjes drinken. En niet kunnen koken. En alles verwachten. En een grote bek. En gewoon zo stom. Echt mannen.
Nu niet meer dusquote:Op woensdag 27 februari 2013 20:25 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja ja, nog anderhalf uur wachten bitchz.
Ik kan wel koken.quote:Op woensdag 27 februari 2013 20:25 schreef Tamashii het volgende:
Je moet ze ook zo nu en dan de welverdiende klappen gevenquote:Op woensdag 27 februari 2013 20:25 schreef Tamashii het volgende:
Niet drukken? *TOET*quote:Op woensdag 27 februari 2013 20:25 schreef muhahaha het volgende:
Gewoon direct aan die knopjes draaien.
Hmz... beetje lastig dus alleen maar?quote:Op woensdag 27 februari 2013 20:25 schreef Tamashii het volgende:
Je bent een komma vergeten.quote:Op woensdag 27 februari 2013 20:26 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja mag ik twijfelen, kut taal.
Even weggestreept wat niet op mij van toepassing is.quote:Op woensdag 27 februari 2013 20:25 schreef Tamashii het volgende:
JA tot 9.quote:Op woensdag 27 februari 2013 20:26 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ben je n'óg steeds aan het werk?
12 puntenquote:Op woensdag 27 februari 2013 20:27 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Je bent een komma vergeten.
Geen idee.quote:Op woensdag 27 februari 2013 20:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nou en zo makkelijk is dat niet hoor
Kijk maar naar rokjon
oh wacht...
Vervang man door vrouw en het klopt nog steedsquote:Op woensdag 27 februari 2013 20:25 schreef Tamashii het volgende:
Ja, dat vind ik dus zo naar he. Dat ik er dus echt om moet vragen. En dan ook nog met de harde hand. Ik word daar zo moe van. Alsof je een kind opvoed en het beloon/straf systeem opzet!quote:Op woensdag 27 februari 2013 20:26 schreef Evie het volgende:
[..]
Je moet ze ook zo nu en dan de welverdiende klappen geven
Haphaphap.quote:Op woensdag 27 februari 2013 20:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik kan wel koken.
En soms ruim ik ook wel op.
Ja denk je echt dat ik nu nog eruit ga voor jou? Flikker maar lekker op hoor.quote:
quote:Op woensdag 27 februari 2013 20:28 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik dus zo naar he. Dat ik er dus echt om moet vragen. En dan ook nog met de harde hand. Ik word daar zo moe van. Alsof je een kind opvoed en het beloon/straf systeem opzet!
[..]
Haphaphap.
quote:Op woensdag 27 februari 2013 20:28 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik dus zo naar he. Dat ik er dus echt om moet vragen. En dan ook nog met de harde hand. Ik word daar zo moe van. Alsof je een kind opvoed en het beloon/straf systeem opzet!
That's how we rollquote:Op woensdag 27 februari 2013 20:25 schreef Tamashii het volgende:
Kom over een jaar nog maar eens terugquote:Op woensdag 27 februari 2013 20:30 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Te brede schouders, zou niet geven
NEE.quote:Op woensdag 27 februari 2013 20:26 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja mag ik twijfelen, kut taal.
Maar ze heb wel een mooie kondt.quote:Op woensdag 27 februari 2013 20:30 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Te brede schouders, zou niet geven
Heeft ze dan haar schouders eraf gehakt ofzo?quote:Op woensdag 27 februari 2013 20:31 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Kom over een jaar nog maar eens terug.
Ja jij bent al helemaal, huilen met de kraan open ofzo.quote:Op woensdag 27 februari 2013 20:27 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Even weggestreept wat niet op mij van toepassing is.
quote:Op woensdag 27 februari 2013 20:32 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Zie ik toch niet in dat plaatje
De uitdrukking is dweilen met de kraan openquote:Op woensdag 27 februari 2013 20:32 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja jij bent al helemaal, huilen met de kraan open ofzo.
Dan ben jij zo geil dat je echt alles neuktquote:Op woensdag 27 februari 2013 20:32 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Heeft ze dan haar schouders eraf gehakt ofzo?
quote:Op woensdag 27 februari 2013 20:33 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dan ben jij zo geil dat je echt alles neukt.
Dan heb ik allang je zusje geneuktquote:Op woensdag 27 februari 2013 20:33 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dan ben jij zo geil dat je echt alles neukt.
Je zit nu echt de draak onder m'n gordel te steken. Escaleert echt uit de klauwen met jouw gedrag.quote:Op woensdag 27 februari 2013 20:32 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja jij bent al helemaal, huilen met de kraan open ofzo.
Want. JE komt ook niet naar Arnhem!quote:Op woensdag 27 februari 2013 20:28 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
bijna klaar om naar Rotterdam te gaan dus
Het klinkt wel hetzelfde.quote:
Ja en nee.quote:
You wishquote:Op woensdag 27 februari 2013 20:34 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Dan heb ik allang je zusje geneukt
Nee klopt, des te meer reden om naar Rotterdam te komen dusquote:Op woensdag 27 februari 2013 20:34 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Want. JE komt ook niet naar Arnhem!
quote:
quote:
Huuuuu.quote:Op woensdag 27 februari 2013 20:28 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja denk je echt dat ik nu nog eruit ga voor jou? Flikker maar lekker op hoor.
IM GONNA POP SOME TAGS. ONLY GOT 20 DOLLAR IN MY POCKET.quote:
ROOOOXXXAAAANNNNEEEEquote:Op woensdag 27 februari 2013 20:35 schreef Tamashii het volgende:
[..]
IM GONNA POP SOME TAGS. ONLY GOT 20 DOLLAR IN MY POCKET.
Wat is het nu? Je lijkt wel een vrouwquote:Op woensdag 27 februari 2013 20:35 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Het klinkt wel hetzelfde.
[..]
Ja en nee.
quote:Op woensdag 27 februari 2013 20:32 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Heeft ze dan haar schouders eraf gehakt ofzo?
Jij moet altijd lachen om mijn grapjesquote:Op woensdag 27 februari 2013 20:35 schreef Tamashii het volgende:
[..]Jeez, moet lachen, echt. kut klant.
Het is niet zo moeilijk hoor.quote:Op woensdag 27 februari 2013 20:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat is het nu? Je lijkt wel een vrouw
Fuck u.quote:Op woensdag 27 februari 2013 20:33 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
De uitdrukking is dweilen met de kraan open
of
om te huilen
1e is fout, 2e is goed
quote:
Dus jij staat zo lang droog en nee je zal niet alles pakken waar een gat in zit.quote:
Hahahaha altijd elitair lopen doen, anderen verbeteren en boos worden als je zelf op fouten gewezen wordtquote:
Weet ikquote:
Neen, als je langer droog staat gaat de lat omlaag.quote:Op woensdag 27 februari 2013 20:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dus jij staat zo lang droog en nee je zal niet alles pakken waar een gat in zit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |