Hmm okequote:Op woensdag 27 februari 2013 15:25 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Heb obsession normaal... Die is wel okay..
geen wifi, geen 4k filmen , mist nog meer opties. minder frames enzoquote:Op woensdag 27 februari 2013 15:25 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Wat is eht verschil ?
Sta op het punt tan-code in te voeren.
Ik zou het er niet op gokken, sowieso is die geur altijd in de aanbieidng lijkt het.quote:
Laat hem denk ik ook maar staanquote:Op woensdag 27 februari 2013 15:27 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Ik zou het er niet op gokken, sowieso is die geur altijd in de aanbieidng lijkt het.
Wat had je gekocht dan?quote:Op woensdag 27 februari 2013 15:27 schreef So_Surreal het volgende:
Heb maar geannuleerd.
Kitesurf nog niet goed genoeg vind ik, koop er volgens jaar wel een wanneer ik beter ben.
Luchtjes online koop ik eigenlijk alleen als ik ze al kenquote:Op woensdag 27 februari 2013 15:27 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Ik zou het er niet op gokken, sowieso is die geur altijd in de aanbieidng lijkt het.
Wilde die gopro 3 silver, maar dacht ook dat het het duurste model was aan de adviesprijs te zienquote:
En welke is dat dan?quote:Op woensdag 27 februari 2013 15:28 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
deze moet je eens proberen in de winkel of oz.
[ afbeelding ]
Oh dat is ruk.quote:Op woensdag 27 februari 2013 15:28 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Wilde die gopro 3 silver, maar dacht ook dat het het duurste model was aan de adviesprijs te zien
Neen ik heb zonet ook nog een ding geannuleerd. Misschien als je het bij 5 aanbiedingen achter elkaar doet dat je dan pas ban krijgt.quote:Op woensdag 27 februari 2013 15:28 schreef So_Surreal het volgende:
Krijg ik nu geen ban omdat ik mijn bestelling geannuleerd heb ?
Nee kan wel maar 10x ofzo.quote:Op woensdag 27 februari 2013 15:28 schreef So_Surreal het volgende:
Krijg ik nu geen ban omdat ik mijn bestelling geannuleerd heb ?
quote:Op woensdag 27 februari 2013 15:28 schreef Rzr101 het volgende:
Kut luchtje is het. Krijg er dikke huid-irritatie van, goedkope rommel
Ja er zit een mannelijke geur in.quote:Op woensdag 27 februari 2013 15:29 schreef Xeor het volgende:
[..]
Zal eens een keer gaan kijken ruiken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |