Jij droomt echt teveelquote:Op vrijdag 1 maart 2013 13:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
WUT, dat droomde ik vannacht dus, dat ik op de 3e ring in het stadion zat. Zat goddomme zó hoog dat je amper het veld zagWe wonnen trouwens met 2-1 van Sparta.
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 13:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
WUT, dat droomde ik vannacht dus, dat ik op de 3e ring in het stadion zat. Zat goddomme zó hoog dat je amper het veld zag![]()
In de jupiler league?quote:We wonnen trouwens met 2-1 van Sparta.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat valt best meequote:
Natuurlijk niet. De enige echte club van Rotterdam was gepromoveerd.quote:
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 14:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. De enige echte club van Rotterdam was gepromoveerd.
Dat je Gekie Meins kontneukt?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 14:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Meestal droom ik en stuk vreemder
Ho ho, zelfs ik heb m'n grenzen.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:10 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Dat je Gekie Meins kontneukt?
[ afbeelding ]
quote:Bjelland niet fit voor Ajax
FC Twente-speler Andreas Bjelland, die afgelopen dinsdag in het duel met jong Twente in de rust werd gewisseld wegens hielklachten, is nog niet fit genoeg voor de topper tegen Ajax.
Bjelland raakte in het begin van het seizoen geblesseerd aan een enkel. De Deense verdediger moest vervolgens bijna een half jaar revalideren. Vorige week zat de centrumverdediger 90 minuten op de bank tijdens de door FC Twente verloren uitwedstrijd bij sc Heerenveen (1-2).
Alfred Schreuder, de tijdelijke vervanger van de deze week vertrokken Steve McClaren, wil geen enkel risico nemen met Bjelland.
Voor Nacer Chadli komt het duel met Ajax nog te vroeg. Dat geldt ook voor aanvoerder Wout Brama. Sander Boschker, Denny Landzaat en Daniel Fernandes zijn er ook niet bij.
Robber Schilder en Dmitri Bulykin waren vrijdag bij de training van Twente.
Kansen voor Ajax stijgenquote:
Dat is nou juist het hele probleemquote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zetten we gewoon Boerrigter of Lukoki daar neer.
Ik heb je blog gelezen inderdaad.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 14:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dat valt best meeMeestal droom ik en stuk vreemder
haha, gaafquote:
twitter:FardauW twitterde op vrijdag 01-03-2013 om 16:50:06McClaren is dinsdag voor vertrek naar Engeland nog bij Theo Bos geweest om afscheid te nemen. reageer retweet
Zolang we maar passie en werklust zien.quote:
Dat eerste kan Twente dus nietquote:Op vrijdag 1 maart 2013 19:31 schreef Dos37 het volgende:
Beetje positiespel en driehoekjes maken en komen al een eind. En druk zetten
Konden we onder Rutten wel... die tijd mag van mij terugkomen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |