quote:Op woensdag 27 februari 2013 12:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Saind is dan ook nog blanker dan jouw been nadat het gips eraf mocht.
Daar heb je wel een punt. Foxy gaat vanmiddag nog de prullenbak in.quote:Op woensdag 27 februari 2013 12:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ollie kanker noemen en wel die Foxy bewaren voor je kind nep feyenoorder.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De activiteitencommissiequote:Op woensdag 27 februari 2013 12:29 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ah ok
Wie geeft er nou een feestje op een dinsdagavond?
Ik gebruik momenteel het woord 'onmeunig' bovengemiddeld vaak. Dat je het weet.quote:
quote:Op woensdag 27 februari 2013 12:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Heb daar een keer gezeten, redelijk net en ouder publiek maar wel meelevend. Genummerd ook.
Maar echt een mooi vak precies tegen W en de gele zijde aan.
Was altijd mijn bedoeling om daar te gaan zitten als ik wat minder fanatiek ben maarja dan zal waarschijnlijk dat nieuwe stadion er al staan.
Ah jammer, ik wacht dan wel tot ik een ander vak kan krijgen richting gele zijde.quote:Op woensdag 27 februari 2013 12:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ze zitten daar, en ze zijn nooit blij want die paupers van W1 (rechtergedeelte van W1) staan op de stoelen waardoor je in V amper wat ziet.
Onmeunig vaak zeg je danquote:Op woensdag 27 februari 2013 12:30 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik gebruik momenteel het woord 'onmeunig' bovengemiddeld vaak. Dat je het weet.
Fix een kaartje voor W.quote:Op woensdag 27 februari 2013 12:30 schreef Jimbo het volgende:
[..]
[..]
Ah jammer, ik wacht dan wel tot ik een ander vak kan krijgen richting gele zijde.
Vind zn zit-wedstrijd zo kut
quote:Op woensdag 27 februari 2013 12:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Daar heb je wel een punt. Foxy gaat vanmiddag nog de prullenbak in.Stuur naar mij dan. Krijg jij dat pyjamaatje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk
Dat is alleen W en Z, en dan ook nog eens gedeeltelijk.quote:Op woensdag 27 februari 2013 12:30 schreef Jimbo het volgende:
[..]
[..]
Ah jammer, ik wacht dan wel tot ik een ander vak kan krijgen richting gele zijde.
Vind zn zit-wedstrijd zo kut
Nu ben je al bijna een Tukker.quote:Op woensdag 27 februari 2013 12:30 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik gebruik momenteel het woord 'onmeunig' bovengemiddeld vaak. Dat je het weet.
Wat moet ik met een jodenpyjama?quote:Op woensdag 27 februari 2013 12:31 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Stuur naar mij dan. Krijg jij dat pyjamaatje.
Godver Mikey.quote:Op woensdag 27 februari 2013 12:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik heb gister mijn schaamhaar geknipt krijg ik nu commentaar of ik dat niet meer in de keuken wil doen.
Pyjama's gebruik je meestal om in te slapenquote:Op woensdag 27 februari 2013 12:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat moet ik met een jodenpyjama?
Boxershort.quote:Op woensdag 27 februari 2013 12:32 schreef Saind het volgende:
[..]
Pyjama's gebruik je meestal om in te slapen
Ik slaap nakend, jullie?
Ik slaap niet.quote:Op woensdag 27 februari 2013 12:32 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik slaap nakend, jullie?
Ik gebruik het te pas, maar ook te onpas. Aangezien het hier niet common is knikken mensen dan zo een beetje net of ze begrijpen wat ik zeg. Dat soort momenten haal ik een hoop vreugde uit.quote:
Ik zeg het ook wel eens, waar komt het vandaan?quote:Op woensdag 27 februari 2013 12:32 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik gebruik het te pas, maar ook te onpas. Aangezien het hier niet common is knikken mensen dan zo een beetje net of ze begrijpen wat ik zeg. Dat soort momenten haal ik een hoop vreugde uit.
Naveltruitje.quote:Op woensdag 27 februari 2013 12:32 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik slaap nakend, jullie?
Uut de achterhoek.quote:Op woensdag 27 februari 2013 12:33 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik zeg het ook wel eens, waar komt het vandaan?
Ik vind dat niet hygienisch. En ook niet echt fijn trouwens.quote:Op woensdag 27 februari 2013 12:32 schreef Saind het volgende:
[..]
Moet je eens uittrekken, echt een bevrijding
Traingingsbroek.quote:Op woensdag 27 februari 2013 12:32 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik slaap nakend, jullie?
Ja wel beter om eerst efkes te douchenquote:Op woensdag 27 februari 2013 12:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind dat niet hygienisch. En ook niet echt fijn trouwens.
Daar zal ik zeker eens mn best voor gaan doen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |