Zo iets gooi je toch gelijk weg als de beste man de deur uit is?quote:Op woensdag 27 februari 2013 12:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Haha tof hé. Een vriend van mij, die hard psv'er. Die heeft mijn zoon ook een Phoxy cadeau gedaan () . Nu maar hopen dat het niet zijn favo knuffel wordt
Die pleur je toch gewoon weg zodra die maat de deur uit loopt.quote:Op woensdag 27 februari 2013 12:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Haha tof hé. Een vriend van mij, die hard psv'er. Die heeft mijn zoon ook een Phoxy cadeau gedaan () . Nu maar hopen dat het niet zijn favo knuffel wordt
Gaat niet om jou.quote:Op woensdag 27 februari 2013 12:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Die bolle kanker olifant vind ik maar niks.
De PSV Phoxy Club Babyfoto is jaarlijks weer een hoogtepunt voor mij.quote:Op woensdag 27 februari 2013 12:16 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Mooi man. Die kleine van mij is al met Phoxy op de foto geweest. In zijn PSV outfitje.
Ik heb van een maatje van me ook een jodenpyjamaatje gekregen. Doe ik hem altijd aan als Ajax punten heeft laten liggen, waarma ik een foto naar hem doorstuur van mijn eerstgeborene in die pyjama.quote:Op woensdag 27 februari 2013 12:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 27 februari 2013 12:22 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik heb van een maatje van me ook een jodenpyjamaatje gekregen. Doe ik hem altijd aan als Ajax punten heeft laten liggen, waarma ik een foto naar hem doorstuur van mijn eerstgeborene in die pyjama.
Ik vond Mickey met zijn 16-jarige meisjes al dubieus.quote:Op woensdag 27 februari 2013 12:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De PSV Phoxy Club Babyfoto is jaarlijks weer een hoogtepunt voor mij.
Is al aardig versleten danquote:Op woensdag 27 februari 2013 12:22 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik heb van een maatje van me ook een jodenpyjamaatje gekregen. Doe ik hem altijd aan als Ajax punten heeft laten liggen, waarma ik een foto naar hem doorstuur van mijn eerstgeborene in die pyjama.
quote:
Stuur die foto's eensquote:Op woensdag 27 februari 2013 12:22 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
gwn een bedankje voor die piccasquote:Op woensdag 27 februari 2013 12:23 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja godver wat was dat nou weer voor een DM?
In KPD staan er nog meer.quote:Op woensdag 27 februari 2013 12:24 schreef Mr.Smokey het volgende:
[..]
gwn een bedankje voor die piccas
Kom kom, doe eens rustig jongeman.quote:Op woensdag 27 februari 2013 12:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ollie kanker noemen en wel die Foxy bewaren voor je kind nep feyenoorder.
Kijk eens hoe fotogeniek.quote:Op woensdag 27 februari 2013 12:24 schreef Saind het volgende:
[..]
Stuur die foto's eens![]()
Tevens halloKankerbrak
Fissa jatogquote:Op woensdag 27 februari 2013 12:24 schreef Jojoortje het volgende:
Ha Saind. Waar kun je nou brak van zijn dan? Het is woensdag
hoax die is witquote:Op woensdag 27 februari 2013 12:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kijk eens hoe fotogeniek.
[ afbeelding ]
Mertens![]()
Heb daar een keer gezeten, redelijk net en ouder publiek maar wel meelevend. Genummerd ook.quote:Op woensdag 27 februari 2013 12:26 schreef Jimbo het volgende:
Is vak V een beejte tof in de kuip ?(als in, zitten de mensen daar of staan ze net als op r-s-t gewoon de hele wedstrijd)
Ze zitten daar, en ze zijn nooit blij want die paupers van W1 (rechtergedeelte van W1) staan op de stoelen waardoor je in V amper wat ziet.quote:Op woensdag 27 februari 2013 12:26 schreef Jimbo het volgende:
Is vak V een beejte tof in de kuip ?(als in, zitten de mensen daar of staan ze net als op r-s-t gewoon de hele wedstrijd)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |