Is dat lekker? Ik heb ook nog orangequote:Op woensdag 27 februari 2013 00:37 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Oew, die ga ik ook even pakken. Mixen met jus de orange.
Gelijk een smoes om even wat hotdogs te halen daarquote:Op woensdag 27 februari 2013 00:38 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/10164487/
10 voor 10 euro
quote:Op woensdag 27 februari 2013 00:38 schreef essnhills het volgende:
Ik zit ondertussen lekker aan de mentholsnoepjes en water (iets anders is niet te drinken daarbij)
De mijne 21-09-2007quote:
Heerlijkquote:Op woensdag 27 februari 2013 00:38 schreef tralalala het volgende:
[..]
Gelijk een smoes om even wat hotdogs te halen daar
Oeh lekkerquote:Op woensdag 27 februari 2013 00:38 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]Mijn neus zit al 3 weken dicht ik mis iets in mijn bloed waardoor ik heel snel ontstekingen krijg aan de slijmvliezen.
Wie zn doos?quote:Op woensdag 27 februari 2013 00:39 schreef Speedo-drager het volgende:
Ik voel het de doos gaat komen.
Heb alleen Tequila en Sambuca in huis.quote:
Ja kussen en zo zal later ook wel klote voor me worden steeds verkouden of zo.quote:Op woensdag 27 februari 2013 00:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oeh lekker
Ik ben sinds zondag ontzettend verkouden..
Is er ergens een korte samenvatting van hoe je de box kan krijgen dit jaar?quote:
Ik heb niet eens een flauw idee waar jullie het over hebbenquote:Op woensdag 27 februari 2013 00:40 schreef tralalala het volgende:
[..]
Is er ergens een korte samenvatting van hoe je de box kan krijgen dit jaar?
Niet helemaal meegekregen.
Ja, ik mis ook wat zo te zienquote:Op woensdag 27 februari 2013 00:41 schreef bambino het volgende:
[..]
Ik heb niet eens een flauw idee waar jullie het over hebben
Ze komen als het goed is gewoon met de hunt,quote:Op woensdag 27 februari 2013 00:40 schreef tralalala het volgende:
[..]
Is er ergens een korte samenvatting van hoe je de box kan krijgen dit jaar?
Niet helemaal meegekregen.
Volgens mj moet je een foto maken vna jezelf + box ergens in Nederland.quote:Op woensdag 27 februari 2013 00:41 schreef bambino het volgende:
[..]
Ik heb niet eens een flauw idee waar jullie het over hebben
Met de hunt of met de box?quote:Op woensdag 27 februari 2013 00:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ze komen als het goed is gewoon met de hunt,
maar ook 1 per dag ergens verstopt in Nederland. Ze geven tips over de locatie en de eerste die dan bij de juiste locatie is aangekomen krijgt die verstopte box.
ZE verstoppen een luxe gevulde doos ergens in het land die moet je vinden en dan win je als je er als eerste bent.quote:
Wat is dat?quote:Op woensdag 27 februari 2013 00:42 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Tevens vandaag lufleé gekocht bij de kruidvat. God wat is dat lekker!
dafaq is dat?quote:Op woensdag 27 februari 2013 00:42 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Oké, duidelijk.quote:Op woensdag 27 februari 2013 00:42 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
ZE verstoppen een luxe gevulde doos ergens in het land die moet je vinden en dan win je als je er als eerste bent.
Is dat een soort toffee ofzo?quote:Op woensdag 27 februari 2013 00:42 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Maar van wie ben jij een kloon dan? Heb geen idee namelijkquote:Op woensdag 27 februari 2013 00:43 schreef Speedo-drager het volgende:
Ik ga ibood bellen dat ze de tweede dag de doos in mijn huis mogen verstoppen.
Oh daar heb ik ook nog repen vanquote:Op woensdag 27 februari 2013 00:43 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
[..]
Milka!
[ afbeelding ]
Milka brosquote:Op woensdag 27 februari 2013 00:43 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
[..]
Milka!
[ afbeelding ]
Komen morgen.quote:Op woensdag 27 februari 2013 00:44 schreef tralalala het volgende:
ClickToBuy heeft geeneens een verrassingspakket vandaag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |