Met de hunt of met de box?quote:Op woensdag 27 februari 2013 00:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ze komen als het goed is gewoon met de hunt,
maar ook 1 per dag ergens verstopt in Nederland. Ze geven tips over de locatie en de eerste die dan bij de juiste locatie is aangekomen krijgt die verstopte box.
ZE verstoppen een luxe gevulde doos ergens in het land die moet je vinden en dan win je als je er als eerste bent.quote:
Wat is dat?quote:Op woensdag 27 februari 2013 00:42 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Tevens vandaag lufleé gekocht bij de kruidvat. God wat is dat lekker!
dafaq is dat?quote:Op woensdag 27 februari 2013 00:42 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Oké, duidelijk.quote:Op woensdag 27 februari 2013 00:42 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
ZE verstoppen een luxe gevulde doos ergens in het land die moet je vinden en dan win je als je er als eerste bent.
Is dat een soort toffee ofzo?quote:Op woensdag 27 februari 2013 00:42 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Maar van wie ben jij een kloon dan? Heb geen idee namelijkquote:Op woensdag 27 februari 2013 00:43 schreef Speedo-drager het volgende:
Ik ga ibood bellen dat ze de tweede dag de doos in mijn huis mogen verstoppen.
Oh daar heb ik ook nog repen vanquote:Op woensdag 27 februari 2013 00:43 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
[..]
Milka!
[ afbeelding ]
Milka brosquote:Op woensdag 27 februari 2013 00:43 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
[..]
Milka!
[ afbeelding ]
Komen morgen.quote:Op woensdag 27 februari 2013 00:44 schreef tralalala het volgende:
ClickToBuy heeft geeneens een verrassingspakket vandaag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |