Is dat lekker? Ik heb ook nog orangequote:Op woensdag 27 februari 2013 00:37 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Oew, die ga ik ook even pakken. Mixen met jus de orange.
Gelijk een smoes om even wat hotdogs te halen daarquote:Op woensdag 27 februari 2013 00:38 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/10164487/
10 voor 10 euro
quote:Op woensdag 27 februari 2013 00:38 schreef essnhills het volgende:
Ik zit ondertussen lekker aan de mentholsnoepjes en water (iets anders is niet te drinken daarbij)
De mijne 21-09-2007quote:
Heerlijkquote:Op woensdag 27 februari 2013 00:38 schreef tralalala het volgende:
[..]
Gelijk een smoes om even wat hotdogs te halen daar
Oeh lekkerquote:Op woensdag 27 februari 2013 00:38 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]Mijn neus zit al 3 weken dicht ik mis iets in mijn bloed waardoor ik heel snel ontstekingen krijg aan de slijmvliezen.
Wie zn doos?quote:Op woensdag 27 februari 2013 00:39 schreef Speedo-drager het volgende:
Ik voel het de doos gaat komen.
Heb alleen Tequila en Sambuca in huis.quote:
Ja kussen en zo zal later ook wel klote voor me worden steeds verkouden of zo.quote:Op woensdag 27 februari 2013 00:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oeh lekker
Ik ben sinds zondag ontzettend verkouden..
Is er ergens een korte samenvatting van hoe je de box kan krijgen dit jaar?quote:
Ik heb niet eens een flauw idee waar jullie het over hebbenquote:Op woensdag 27 februari 2013 00:40 schreef tralalala het volgende:
[..]
Is er ergens een korte samenvatting van hoe je de box kan krijgen dit jaar?
Niet helemaal meegekregen.
Ja, ik mis ook wat zo te zienquote:Op woensdag 27 februari 2013 00:41 schreef bambino het volgende:
[..]
Ik heb niet eens een flauw idee waar jullie het over hebben
Ze komen als het goed is gewoon met de hunt,quote:Op woensdag 27 februari 2013 00:40 schreef tralalala het volgende:
[..]
Is er ergens een korte samenvatting van hoe je de box kan krijgen dit jaar?
Niet helemaal meegekregen.
Volgens mj moet je een foto maken vna jezelf + box ergens in Nederland.quote:Op woensdag 27 februari 2013 00:41 schreef bambino het volgende:
[..]
Ik heb niet eens een flauw idee waar jullie het over hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |