disssssssssquote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Haha, ik wist het gaat hij het opzoeken.
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:56 schreef DrDentz het volgende:
Joop heeft anderhalf uur in de auto gezeten en niks gezegd.
Blijf dan gewoon thuis met je vrouw. Schenk een lekker wijntje in.
Niet eens...quote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:55 schreef RensAjacied het volgende:
Nog een grappig filmpje voor het einde?
Hierna het programma: Pauw & ...
Ik wist niet dat Leroy ook op jongetjes viel.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:57 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Het is een neefje van Leroy Fer!
Vergeet geen Davy © bij deze tekst te zetten, anders gaat hij huilen.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:57 schreef mrstylo het volgende:
dissssssquote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vergeet geen Davy © bij deze tekst te zetten, anders gaat hij huilen.
Zoals altijd de mosterd na de maaltijd.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:58 schreef RensAjacied het volgende:
Joop heeft twee uur in de auto gezeten en niks gezegd.
Ik denk dan blijf gewoon thuis met je vrouw. Schenk een lekker wijntje in.
Inderdaad dit is al vaker gezegd.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:58 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Zoals altijd de mosterd na de maaltijd.
Waar is z'n vrouw heen?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
Joop heeft één uur en drie kwartier in de huifkar gezeten en weinig gezegd.
Blijf dan gewoon thuis met je hond. Schenk een lekkere Spa Rood in.
Gelukkig heeft ie niet zo'n dominant wijf als Van Geel.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waar is z'n vrouw heen?
De wijken in?
Ik was dus niet de enige die het opvielquote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:59 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Inderdaad dit is al vaker gezegd.
Is het weer Rensie Rensie pesten?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:59 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Inderdaad dit is al vaker gezegd.
Probeer je Gijp na te doen?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:56 schreef DrDentz het volgende:
quote:Op woensdag 27 februari 2013 00:02 schreef IAmdissapoint het volgende:
[..]
Probeer je Gijp na te doen?
Oh ik ben niet op de hoogte van de fok humorquote:
Ja, vrouwen en voetbal. Tss.quote:Op woensdag 27 februari 2013 00:03 schreef IAmdissapoint het volgende:
[..]
Oh ik ben niet op de hoogte van de fok humor![]()
Plaatsvervangende schaamte trouwens voor die boerin die zich in het Fc Twente verhaal probeerde te mengen
Zo generaliserend wil ik het niet stellen, maar als je van het weiland wordt getrokken en een keer een verhaaltje op TV mag houden blijf dan in godsnaam bij je leest...quote:Op woensdag 27 februari 2013 00:05 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ja, vrouwen en voetbal. Tss.
Politiek-correct tegenover vrouwen. Politiek-incorrect tegenover boeren.quote:Op woensdag 27 februari 2013 00:07 schreef IAmdissapoint het volgende:
[..]
Zo generaliserend wil ik het niet stellen, maar als je van het weiland wordt getrokken en een keer een verhaaltje op TV mag houden blijf dan in godsnaam bij je leest...
Ik zou hetzelfde zeggen als je uit een kunsthal wordt opgeroepen en je gaat je mengen in een discussie over paardenvlees. Niets politiek incorrect aan, maar zit niet door die man heen te praten midden in zijn verhaal..quote:Op woensdag 27 februari 2013 00:32 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Politiek-correct tegenover vrouwen. Politiek-incorrect tegenover boeren.
Nou, jij valt niet in een hokje te plaatsen!
Toch een keer Antoine over de paus.quote:Auke Zeldenrust
Verslaggever beschouwt de pro-formazitting van Jasper S.
Antoine Bodar
Priester bespreekt het naderende afscheid van paus Benedictus.
Tot het einde van het programma want die moet daarna nog een woonboot inspecteren en dat kan ze beter zonder hem doen.quote:Op woensdag 27 februari 2013 21:51 schreef arjan1212 het volgende:
Neemt ie ook die blonde mevr. die hem overal achtervolgd mee?
Waarschijnlijk juist een van de weinige die dat niet is. Vroeger wel homo, maar daar is hij nu waarschijnlijk van "genezen"quote:
Die pedoseksuelen zijn vaak homofiel, ze vallen nooit op iets te jonge meisjes.quote:Op woensdag 27 februari 2013 23:07 schreef Martinello het volgende:
[..]
Waarschijnlijk juist een van de weinige die dat niet is. Vroeger wel homo, maar daar is hij nu waarschijnlijk van "genezen"
Daar in het midden mag nog wel wat kunstmest op.quote:Op woensdag 27 februari 2013 23:10 schreef Specularium het volgende:
Wat een smerige grasmaaierkapsel van Diederik.
Doe dan gewoon kaal.quote:Op woensdag 27 februari 2013 23:10 schreef alors het volgende:
[..]
Daar in het midden mag nog wel wat kunstmest op.
Binnen de RK kerk inderdaad niet, dat is tamelijk opvallend idd, maar er zijn volgens mij ook geen meisjes misdienaar. Maar ik ben niet van katholieke komaf dus ik weet er weinig van.quote:Op woensdag 27 februari 2013 23:08 schreef Specularium het volgende:
[..]
Die pedoseksuelen zijn vaak homofiel, ze vallen nooit op iets te jonge meisjes.
Is stukken beter dan dit.quote:
Er zijn ook meisjesinternaten geweest waar misbruik voor kwam.quote:Op woensdag 27 februari 2013 23:13 schreef Martinello het volgende:
[..]
Binnen de RK kerk inderdaad niet, dat is tamelijk opvallend idd, maar er zijn volgens mij ook geen meisjes misdienaar. Maar ik ben niet van katholieke komaf dus ik weet er weinig van.
Lekker rustig.quote:Op woensdag 27 februari 2013 23:16 schreef RensAjacied het volgende:
Topic is stukken minder leuk zonder de VI Hooligans
Kan er geen verbod komen op die hele kerk, wat een bendequote:Op woensdag 27 februari 2013 23:16 schreef Specularium het volgende:
[..]
Er zijn ook meisjesinternaten geweest waar misbruik voor kwam.
Maar dat waren dan weer de nonnen.
Ik ook.quote:
Dat is goed om te horen.quote:Op woensdag 27 februari 2013 23:27 schreef Specularium het volgende:
[..]
Prima uitzending voor de verandering.
quote:
Dit lijkt me wel aardig.quote:Buma en Baarsma
Fractievoorzitter en econoom over sombere economische cijfers CPB.
Vast mee in de klas gezetenquote:Op donderdag 28 februari 2013 16:21 schreef golfer het volgende:
Naast Buma en Baarsma ook nog 2 andere gasten bekend:
Freddy Mols
Advocaat Brent L. over het niet uitleveren van zijn minderjarige cliënt.
Giels Brouwer
Medeoprichter 'SciSports' over zijn transferprogramma voor voetbalclubs.
Met wie heb je in de klas gezeten?quote:
quote:Op donderdag 28 februari 2013 19:45 schreef matthijst het volgende:
[..]
Je bent een kneusje?
Maar je nick is Syntix
Ik hoorde dus dat Brent eigenlijk een hele rustige jongen is die dit zonder groepsdruk en uitlokking nooit had gedaan.quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:50 schreef Specularium het volgende:
Ben benieuwd hoe Freddy het gedrag van Brent goed gaat praten.
tranen met tuiten inderdaad. de arme jongen.quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:02 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ik hoorde dus dat Brent eigenlijk een hele rustige jongen is die dit zonder groepsdruk en uitlokking nooit had gedaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |