Dat waren cowboytijden.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:48 schreef tralalala het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor.
Toen Derksen er was ging het veel harder.
[/quote]quote:[quote]Op dinsdag 26 februari 2013 23:48 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
dinsdag 26 februari 2013 23:46 schreef Nativism het volgende:[/b]
Waarom komt een onderwerp als dit bij P&W?Het kan mij niet voorstellen dat mensen buiten Enschede hier ook maar iets om geven.
De worpquote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:49 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Joop komt ook wel in wijken buiten Enschede. Hij was laatst bijvoorbeeld ergens in Deventer...welke wijk was dat ook weer?
Had hij inderdaad beter met z'n vrouw een wijntje kunnen drinken.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:49 schreef Nativism het volgende:
Hij komt te gast in P&W, maar hij wil niet ingaan op de details. Blijf dan gewoon lekker weg
johannes_vermeer, verdien je nog ene beetje aan deze filmpjes eigenlijk?quote:
0 euro maar stuur mij een dm als je een donatie wil doenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:50 schreef tralalala het volgende:
[..]
johannes_vermeer, verdien je nog ene beetje aan deze filmpjes eigenlijk?
Mwa, hij heeft nu al het kapsel van een homofiele slagerzangerquote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:50 schreef OProg het volgende:
Joopie zou eens het kapsel van Wilders moeten doen. Gewoon omdat het kan.
Je kan je aanmelden bij Youtube toch om inkomsten te genereren ?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
De trainer beïnvloedt het team en wat daar het belang van is weet iedereen.
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:52 schreef GGMM het volgende:
Patrick Kluivert is genoemd.
Caland in 3,2,1....
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:52 schreef Caland het volgende:
Kluivert gaat de bus besturen hi-ha-ho
Autorijden kan hij niet verkrachten dat weer wel HEY!quote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:52 schreef OProg het volgende:
Jingle bels jingle bels Kluivert in de cel.
Tja, ik kijk wel af en toe meldingen dat er beelden van derden gebruikt worden (alhoewel het eigenlijk om de audio gaat) maar toch lijkt het me geen slim idee om daar geld mee te willen gaan verdienen.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:52 schreef tralalala het volgende:
[..]
Je kan je aanmelden bij Youtube toch om inkomsten te genereren ?
Die Sierd de Vos filmpjes gaan uiteraard zo ziek hard dat dat wel minimaal 10k moet opleveren.
Ja die had ik al gemaakt.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:54 schreef GGMM het volgende:
Joop heeft anderhalf uur in de auto gezeten en niks gezegd.
Blijf dan gewoon thuis met je vrouw. Schenk een lekker wijntje in.
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Tja, ik kijk wel af en toe meldingen dat er beelden van derden gebruikt worden (alhoewel het eigenlijk om de audio gaat) maar toch lijkt het me geen slim idee om daar geld mee te willen gaan verdienen.
Ik doe het omdat Sierd een baas is.
quote:
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:32 schreef Dj_Day-V het volgende:
Joop zit 4 uur in de auto en houdt van 1 uur zijn mond dicht.
Dan zeg ik altijd: Joop blijf lekker thuis en schenk een wijntje in met je vrouw.
Hihi, pas 3 keer gemaakt die grap.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:54 schreef GGMM het volgende:
Joop heeft anderhalf uur in de auto gezeten en niks gezegd.
Blijf dan gewoon thuis met je vrouw. Schenk een lekker wijntje in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |