1.4 met ofwel 100, 120 of 140pk.quote:Op maandag 4 maart 2013 21:46 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Aah okewat voor motor ligt er bij de Astra in dan? Verbruikt die 120i zoveel?
1.4 ligt er in de Astra.quote:Op maandag 4 maart 2013 21:46 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Aah okewat voor motor ligt er bij de Astra in dan? Verbruikt die 120i zoveel?
quote:Op maandag 4 maart 2013 21:51 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
1.4 ligt er in de Astra.
Maar die 120i lust wel een aardig slokje, zeker als je hem iets sportiever rijdt.
Daarnaast had die bijv. ook geen CC, wat de Astra wel heeft.
Aah oke.quote:Op maandag 4 maart 2013 21:49 schreef Marco001 het volgende:
[..]
1.4 met ofwel 100, 120 of 140pk.
Wij hebben de 120 pk, verbruik c.a. 1:15. Auto weegt iets van 1400kg.
Geinig ding, heeft die ook die ergonomisch goedgekeurde stoelen? Die zitten echt absurd goed!quote:
Geen idee?quote:Op maandag 4 maart 2013 22:00 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Geinig ding, heeft die ook die ergonomisch goedgekeurde stoelen? Die zitten echt absurd goed!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haha, is dat toevallig Cochem?!
quote:Op maandag 4 maart 2013 22:03 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Geen idee?
Deze stoelen zitten er in:Volgens mij zijn dat niet die goedgekeurde stoelen. (ontbreken een paar knopjes naar mijn idee.)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haha, is dat toevallig Cochem?!
Jup, is Cochem inderdaad.Lekker goedkoop daar
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
Deze zitten anders ook prima!quote:Op maandag 4 maart 2013 22:04 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Volgens mij zijn dat niet die goedgekeurde stoelen. (ontbreken een paar knopjes naar mijn idee.)
Jup, is Cochem inderdaad.Lekker goedkoop daar
Ergens in December, volgens mij in het weekend na Sinterklaas. 6-persoon huisje voor 120 euro incl eindschoonmaak.quote:Op maandag 4 maart 2013 22:05 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Deze zitten anders ook prima!
Wanneer ben je daar geweest dan? Ben er inmiddels al 3x geweest.
Stond er afgelopen keer met die kapotte koppeling, die reed ik op een deel 20% vanaf Mayen.
Ik 2 weken geleden. Toevallig!quote:Op maandag 4 maart 2013 22:08 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Ergens in December, volgens mij in het weekend na Sinterklaas. 6-persoon huisje voor 120 euro incl eindschoonmaak.Mijn ouders zullen er nu ook een stuk of 3x zijn geweest, was mijn 1e x.
Gelukkig hebben je ouders jou danquote:Op maandag 4 maart 2013 22:09 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ik 2 weken geleden. Toevallig!
Maar ik heb binnenkort weer een poets-object. Want de garage levert hem 'gepoetst' af, maar dat betekend een of andere vette (je voelt het gewoon aan je handen) filler.
Hoofdauto.quote:Op maandag 4 maart 2013 22:11 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Gelukkig hebben je ouders jou dan![]()
Is de Astra eigenlijk jullie 2e auto of hoofdauto?
Bij ons sort off.. De Astra is van mams, pa rijd in een Corsa..quote:
Kofferbak vind ik zelf nogal tegenvallen.. maar verder zijn ze wel mooi ruim ja.quote:
Vind het tussen een hatch en station in zitten.quote:Op maandag 4 maart 2013 22:20 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Kofferbak vind ik zelf nogal tegenvallen.. maar verder zijn ze wel mooi ruim ja.
Zeker als je bedenkt dat het eigenlijk gewoon een oversized hatchback is.
Lekkere binnenruimte is ook wel fijn. In de cabine.quote:Op maandag 4 maart 2013 22:20 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Kofferbak vind ik zelf nogal tegenvallen.. maar verder zijn ze wel mooi ruim ja.
Zeker als je bedenkt dat het eigenlijk gewoon een oversized hatchback is.
Klopt. Mijn 206 is achterin qua beenruimte misschien nog wel iets ruimer dan de 1.quote:Op maandag 4 maart 2013 22:41 schreef Actaeon het volgende:
[..]
De 1 is helemaal niet ruim volgens mij
Dat bedoel ikquote:Op maandag 4 maart 2013 22:56 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Klopt. Mijn 206 is achterin qua beenruimte misschien nog wel iets ruimer dan de 1.
Dat lijkt tenminste nog een beetje op elkaar. M'n pa rijdt in een Ford S-Max en ma in een VW Up. Volgens mij kan die VW bij de Ford in de kofferbakquote:Op maandag 4 maart 2013 22:17 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Bij ons sort off.. De Astra is van mams, pa rijd in een Corsa..
Daar staat ie om bekend. Sterker nog, de 3 is ook al geen vetpot achterin. Het kan allemaal wel, maar als er grote mensen voorin zitten wordt het achterin al gauw krap. Als ik achter mezelf wil zitten moet ik m'n benen amputerenquote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:40 schreef Kriegel het volgende:
Dan moet het wel goed waardeloos zijn, want ik word in de 206 van m'n zusje al niet vrolijk als ik achterin zit. En ik ben toch echt niet lang.
Je zou het kunnen overwegenquote:Op dinsdag 5 maart 2013 09:28 schreef Piet__Piraat het volgende:
[..]
Daar staat ie om bekend. Sterker nog, de 3 is ook al geen vetpot achterin. Het kan allemaal wel, maar als er grote mensen voorin zitten wordt het achterin al gauw krap. Als ik achter mezelf wil zitten moet ik m'n benen amputeren
Dat is nog beter natuurlijkquote:Op zondag 10 maart 2013 12:12 schreef Piet__Piraat het volgende:
Ik laat 't wel aan iemand anders over en ga gewoon zelf rijden of op de passagiersstoel zitten
Omdat ik ook graag wat wil etenquote:Op zondag 10 maart 2013 12:37 schreef Goddelijker het volgende:
Waarom is de benzine eigenlijk weer zo verdomd duur?
Een soort koekiemonster, maar dan iets andersquote:Op zondag 10 maart 2013 13:10 schreef daNpy het volgende:
Werk je bij de overheid dan? Dat je alle accijnzen en dubbele belastingen opeet?
Wat heb je nu danquote:Op maandag 11 maart 2013 22:13 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Lekker is dat he. Als ik een snelwegstormer heb wil ik dat er ook in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |