Bah, helemaal mee eens. Zijn hele houding ook.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:36 schreef RubenSosa het volgende:
flikker dan lekker naar turkije terug. Gatverdamme man!
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:37 schreef GGMM het volgende:
Die achtergrond doet me denken aan het watermerk van mrstylo.
I tink hies from the Nedderlends.quote:
Ook wel de snorlax type.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:36 schreef alors het volgende:
Als zijn moeder een snor heeft, en die kans is niet gering, is het dan nog wel een moedertaal?
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:37 schreef GGMM het volgende:
Die achtergrond doet me denken aan het watermerk van mrstylo.
Die Ronaldo. Poh.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:37 schreef Abed het volgende:
Iemand Real Madrid nog gezien? Ohh die gassies kunnen echt ballen he?
Zag je die aanname van Ronaldo? Zo op zijn stropdas.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:37 schreef Abed het volgende:
Man man man das niet te geloven joh euziel ha je m gezien?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:37 schreef Abed het volgende:
Maar die Pepe is echt niet goed bij zijn eikel hequote:
Precies.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:38 schreef alors het volgende:
Ik vind het prima dat ze die taal willen blijven spreken, maar lekker op eigen kosten. Dan kun je wel aan de gang blijven.
Gewoon Duits lerenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:38 schreef Specularium het volgende:
Dan heb je meer aan Nederlands en Engels.
Ik ook, heb er geen flikker aan.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:38 schreef MilaNL het volgende:
Ik heb 3 jaar Frans en 5 jaar Duits gehad
Dat betwijfel ik.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:38 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Serieus, moedertaal turks en dan naar de bassischool al DIRECT een achterstand... Je woont hier toevallig in een land waar iedereen nederlands spreekt
Heeft aardig wat bereiktquote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:37 schreef Slobeend het volgende:
[..]
I tink hies from the Nedderlends.
Dat rijtje van de 3e naamval ken ik nog steeds uit m'n hoofdquote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:39 schreef tralalala het volgende:
[..]
Gewoon Duits leren![]()
Lekker agressief taaltje
Da's niet normaal joh, die kan ballen.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Man man man das niet te geloven joh euziel ha je m gezien?
je opa was joods?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:39 schreef tong80 het volgende:
'Heeft u banden met Duitsland ?'
'Ja mijn opa was fout in de oorlog.'
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA!
Ik kon vorige week foutloos een braadworst met patat bestellen in het Oostenrijkse.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:39 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik ook, heb er geen flikker aan.
Betaal voor je turkse les als je dat zelf wil of geef je kind zelf lesquote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:40 schreef alors het volgende:
Een recht voor de burger ja, geen plicht van Nederland. Dus richt lekker zelf een school op.
Die van mij liet zijn bedrijf bunkers bouwen voor de Duitsers.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:39 schreef tong80 het volgende:
Liever niet, krijg je weer dat aparte onderwijs.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:40 schreef alors het volgende:
Een recht voor de burger ja, geen plicht van Nederland. Dus richt lekker zelf een school op.
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:39 schreef tong80 het volgende:
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:40 schreef RensAjacied het volgende:
Wat een vertoning meneer de Turk.Heb je het over die jongen met die umlauts?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is helemaal geen uitspraak van Johanquote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:40 schreef alors het volgende:
Geen grappen over de oorlog. Mijn opa is in Dachau omgekomen.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:39 schreef tong80 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TTTTTTTTTTTRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
Een notoire blaag is het inderdaad.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:40 schreef Caland het volgende:
Die Turkkol gedraagt zich als ene mister bigstar. Die denkt dat hij het uitgevonden heeft die meester professor doctorandus
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:41 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Geen grappen over de oorlog. Mijn opa is in Dachau omgekomen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Nee over die motoragent die wilt vechten zonder zijn wapen op straat. Zo'n gozer van een balkon schreeuwt dat naar hem á Louis v. Gaal.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heb je het over die jongen met die umlauts?
Jopiequote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zitten Derksen, Genee en Gijp aan tafel ofzo?
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:41 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Jawel, hij zit daar de boerenkool op te eten ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |