Ja, hier ben ik het wel mee eens. Waarbij moet worden aangetekend dat niet voor elk wissewasje zo'n raadgevend referendum op poten moet worden gezet. Zoiets kost immers ook een hoop geld.quote:Op woensdag 27 februari 2013 10:57 schreef bijdehand het volgende:
Ja, OV moest beter en de belastingen moesten lager. Gaat recht tegen elkaar in, het geld kon nergens meer vandaan komen. Ook andere referenda stonden lijnrecht tegenover elkaar. Ik geloof niet in bindende referenda en ik zie het nut niet in van adviserende referenda, omdat politici allang hebben besloten wat ze gaan doen op het moment dat het referendum plaatsvindt.
Ik geloof niet meer in raadgevende referenda sinds we mochten stemmen over de grondwet van de EU. Als je zo'n referendum gaat gebruiken moet je er ook iets mee doen.quote:Op woensdag 27 februari 2013 11:03 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ja, hier ben ik het wel mee eens. Waarbij moet worden aangetekend dat niet voor elk wissewasje zo'n raadgevend referendum op poten moet worden gezet. Zoiets kost immers ook een hoop geld.
Zit wat in.quote:Op woensdag 27 februari 2013 11:07 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik geloof niet meer in raadgevende referenda sinds we mochten stemmen over de grondwet van de EU. Als je zo'n referendum gaat gebruiken moet je er ook iets mee doen.
quote:Op woensdag 27 februari 2013 09:34 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Naar wat ik begrepen van de users die het fragment daadwerkelijk hebben geluisterd, heeft de beste PvdA'er nooit woorden geuit die ook maar in de buurt komen van hetgeen wordt gesuggereerd in de OP.
Ware het niet dat de bewoording in deze verzonnen is door TS en DDS.quote:Op woensdag 27 februari 2013 10:36 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Wel om de bewoording.
Same thing met Wilders. Die knakker slaat de plank te vaak raak maar wordt uitgekotst om zijn bewoording.
Kan nog wel een poosje duren. Een niet nader te noemen volk op de scheidslijn van Zuidoost-Europa en Azië kan nog steeds niet best tegen opmerkingen over een bepaalde genocide in die regio....quote:Op woensdag 27 februari 2013 12:09 schreef zarGon het volgende:
Het is al 68 jaar geleden, wanneer gaan we het eens achter ons laten?.
quote:Op woensdag 27 februari 2013 12:11 schreef Nielsch het volgende:
Zolang je de burgers die referenda willen ermee kan uitmaken voor nazi's zal de PvdA het niet loslaten.
quote:Op woensdag 27 februari 2013 09:34 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Naar wat ik begrepen van de users die het fragment daadwerkelijk hebben geluisterd, heeft de beste PvdA'er nooit woorden geuit die ook maar in de buurt komen van hetgeen wordt gesuggereerd in de OP.
quote:Op woensdag 27 februari 2013 00:52 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Hij zei dus niet dat referenda niet in een democratie horen.
Hij zei eerder het tegendeel
letterlijke citaat van Thijs Berman:
[..]
http://www.radio1.nl/teru(...)lijn1&day=2013-02-25 op 17.15 minuten
en onderstaande quote op 23.23 minuten
[..]
Zijn ze vergeten om zijn achternaam met een hoofdletter te schrijven?quote:Op woensdag 27 februari 2013 14:56 schreef raptorix het volgende:
Weet je wie ook maar graag 1 kandidaat zag winnen?
[ afbeelding ]
Obama? Bush? Kennedy? Roosevelt? Elke willekeurige president?quote:Op woensdag 27 februari 2013 14:56 schreef raptorix het volgende:
Weet je wie ook maar graag 1 kandidaat zag winnen?
Slotje dan maarquote:Op woensdag 27 februari 2013 14:34 schreef remlof het volgende:
Dit topic gaat dus helemaal nergens over.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |