abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_123413513
quote:
0s.gif Op woensdag 27 februari 2013 16:05 schreef BlaZ het volgende:

[..]

Ambtenaren verkleinen de persoonlijke vrijheid.
hoeveel persoonlijke vrijheid had je over denken te hebben zonder enige vorm van onderwijs?
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  woensdag 27 februari 2013 @ 16:11:49 #227
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_123413694
quote:
0s.gif Op woensdag 27 februari 2013 16:08 schreef simmu het volgende:

[..]

hoeveel persoonlijke vrijheid had je over denken te hebben zonder enige vorm van onderwijs?
Waarom zou er geen enkele vorm van onderwijs zijn zonder overheidsinmenging?
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
pi_123413727
quote:
0s.gif Op woensdag 27 februari 2013 16:08 schreef simmu het volgende:

[..]

De toekomst van het onderwijs zal op korte termijn sterk veranderen.

Daar waar onderwijs gegeven kan worden via de techniek zoals computers en thuiswerken zal dat de overhand krijgen.

Onderwijs in het bedrijfsleven is een goed en actueel voorbeeld daarvan.

Het aantal leraren zal fors verminderen.
Emigreer...als je van een rijk gevuld leven houdt...in vrijheid.
  woensdag 27 februari 2013 @ 16:13:24 #229
56749 BlaZ
pi_123413769
quote:
0s.gif Op woensdag 27 februari 2013 16:08 schreef JaJammerJan het volgende:
Hopelijk komen er meer problemen, hopelijk komt er een veel grotere economische crisis, hopelijk komt er een enorme oorlog, hopelijk stort hele landen in elkaar. Alleen dan zal men realiseren dat we nu al een hele tijd die weg in aan het gaan zijn met het huidige economische systeem en het gedrag dat daarbij hoort. Beter zo vroeg mogelijk omdraaien en de schade beperken, dan nog 100 jaar op deze manier door te gaan en dan een enorme weg terug moeten lopen met zeer veel schade.
Saoedi Arabië heeft een begrotingsoverschot van 100 miljard. Lekker op de kolonialistische tour en de olie onszelf toeeigenen. Mag de USA Iran hebben, Europa de Saoedische olie ;)
pi_123414224
quote:
0s.gif Op woensdag 27 februari 2013 16:11 schreef BlaZ het volgende:

[..]

Waarom zou er geen enkele vorm van onderwijs zijn zonder overheidsinmenging?
omdat onderwijs vooralsnog wordt uitgevoerd door ambtenaren. en ambtenaren zijn mensen die leven op basis van regels, voorschriften en bepalingen.

Geen inventiviteit en geen eigen mening. Niet naar links, niet naar rechts maar doorlopend een meer van hetzelfde leven.

ze doceren over ariel. schijnt.
pi_123414313
quote:
0s.gif Op woensdag 27 februari 2013 16:12 schreef cempexo het volgende:

[..]

Daar waar onderwijs gegeven kan worden via de techniek zoals computers en thuiswerken zal dat de overhand krijgen.

ah. ja. het nieuwe werken wat zo geweldig gaat.....

^O^
pi_123414451
  woensdag 27 februari 2013 @ 16:32:53 #233
56749 BlaZ
pi_123414671
quote:
0s.gif Op woensdag 27 februari 2013 16:12 schreef cempexo het volgende:

[..]

Alle leerlingen de hele dag op facebook. Wat een succes
pi_123414804
quote:
0s.gif Op woensdag 27 februari 2013 16:24 schreef simmu het volgende:

[..]

ah. ja. het nieuwe werken wat zo geweldig gaat.....

^O^
wen er maar aan ...
pi_123414913
quote:
0s.gif Op woensdag 27 februari 2013 16:32 schreef BlaZ het volgende:

[..]

de ouders en de leerlingen zijn verantwoordelijk voor hun eigen ontwikkeling...dat is dus wat anders dan een instituut verantwoordelijk is zoals bv de overheid.
  woensdag 27 februari 2013 @ 16:39:54 #236
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_123414954
quote:
0s.gif Op woensdag 27 februari 2013 16:32 schreef BlaZ het volgende:

[..]

Mwah, op zich kan ik mij voorstellen (en het lijkt mij zelfs aan te bevelen) dat we overstappen naar iets als de khanacademy.

Geeft een veel grotere flexibiliteit aan vakanties, leraren kunnen zich richten op kinderen iets aanleren ipv boeken stampen, kunnen zelf ook makkelijker vrij nemen en ouders hoeven niet meer te helpen met het maken van het huiswerk of dat af te dwingen.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_123415087
quote:
0s.gif Op woensdag 27 februari 2013 16:36 schreef cempexo het volgende:

[..]

wen er maar aan ...
ironie is niet aan jou besteed he........

ik ben er prima aan gewend dat je vanuit drenthe niet kan werken in de randstad omdat de meeste bedrijven je daadwerkelijke aanwezigheid op kantoor in de randstad nu eenmaal noodzakelijk achten.
pi_123415303
quote:
14s.gif Op woensdag 27 februari 2013 16:39 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Mwah, op zich kan ik mij voorstellen (en het lijkt mij zelfs aan te bevelen) dat we overstappen naar iets als de khanacademy.

Geeft een veel grotere flexibiliteit aan vakanties, leraren kunnen zich richten op kinderen iets aanleren ipv boeken stampen, kunnen zelf ook makkelijker vrij nemen en ouders hoeven niet meer te helpen met het maken van het huiswerk of dat af te dwingen.
de klemtoon van leren zal niet meer liggen op klassikale verbanden zoals scholen. Deze komt te liggen op thuiswerken of werken ergens in een groepje.

Kennisoverdacht vraagt sowieso geen leraar, dat kan geautomatiseerd worden, denk maar aan computers. Vaardigheden en inzichten soms. Het enige probleem kan mogelijk de intrinsieke motivatie zijn van de leerling.
pi_123415344
Nederland betaald de komende 6 jaar 5,5 miljard per jaar aan de europese unie... leeuwendeel gaat naar spanje en polen

http://www.elsevier.nl/Eu(...)ar-Brussel-1185999W/
pi_123415439
quote:
4s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 22:52 schreef Sjabbes het volgende:
De Nederlandse burger moet zich voorbereiden op zeer forse belastingverhogingen in 2014. Dat zeggen economen op basis van de laatste berichtgeving van RTL-Z, die vandaag berichtte dat er extra bezuinigingen van minimaal 4 miljard nodig zijn. Volgens deskundigen zal dit 'met aan 100% grenzende zekerheid' via lastenverzwaringen plaatsvinden. Dat houdt in dat de belastingen in 2014 fors zullen worden verhoogd.

[ afbeelding ]
Minister Dijsselbloem (MinFin; PvdA) bidt alvast voor het Nederlandse volk

Volgens PvdA-leider Diederik Samsom zijn aanvullende lastenverzwaringen voor 2013 'nog niet aan de orde'. Samsom benadrukt wel dat de cijfers van het Centraal Planbureau (CPB), die 27 februari as. bekend worden gemaakt, wel kunnen leiden tot 'herzieningen van bestaand beleid'. Samsom maant wel tot kalmte, aangezien het bestaand beleid 'zeer solide' zou zijn en het onnodig is om bang te zijn. Het is volgens de PvdA-leider wel essentieel om zich te voegen bij de woorden van Halbe Zijlstra (VVD-fractievoorzitter), die zegt 'extreem gehecht' te zijn aan de CPB-cijfers en aangeeft na de bekendmaking 'met blanco visie' nieuw beleid te willen uitstippelen.
Bron: Telegraaiiii
*O* zolang Nederland gewoon lekker sociaal blijft vind ik het niet erg.

ondertussen gewoon lekker de miljarden blijven sturen naar de derde wereld en mensen in de bijstand houden die daar niets te zoeken hebben.
pi_123415558
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 23:42 schreef SaulGoodman het volgende:

[..]

In de trand van: daar in Den Haag zijn het zakkenvullers? Door je stem weg te gooien, heb je mijn inziens helemaal geen recht van spreken. Sterker nog: dat staat haaks tegenover het democratische principe.
Stemmen is alsof je tegen een ander zegt bepaal maar wat we eten. En dan 's avonds zeg je bah dat lust ik niet.
pi_123415655
quote:
0s.gif Op woensdag 27 februari 2013 16:58 schreef JaFFe het volgende:

[..]

Stemmen is alsof je tegen een ander zegt bepaal maar wat we eten. En dan 's avonds zeg je bah dat lust ik niet.
prima. niet stemmen is dan gewoon vooraf niks zeggen over wat je wilt eten. dan moet je dus ook je kop houwen en blij zijn dat je te vreten krijgt :)
pi_123416342
Alles vanaf middenklasse mag bloeden voor de fouten van anderen zowel voor binnenlands als buitenlands beleid.

Zit als starter met een klein appartement (625) nu al op een fucking 1500 euro aan vaste lasten ZONDER eten. Bijna volledig naast huur aan belastingen en verzekeringen. Dit is dan nog naast de >1k aan inkomstenbelasting per maand. Als je iets wilt kopen dan betaal je nog eens 21%.

Dan kijk je waar dit geld allemaal naartoe gaat :(
"Happiness is not getting more, but wanting less"
pi_123416473
quote:
0s.gif Op woensdag 27 februari 2013 17:23 schreef ssebass het volgende:
Alles vanaf middenklasse mag bloeden voor de fouten van anderen zowel voor binnenlands als buitenlands beleid.

Zit als starter met een klein appartement (625) nu al op een fucking 1500 euro aan vaste lasten ZONDER eten. Bijna volledig naast huur aan belastingen en verzekeringen. Dit is dan nog naast de >1k aan inkomstenbelasting per maand. Als je iets wilt kopen dan betaal je nog eens 21%.

875 Aan overige lasten? Volgens mij valt daar best wat winst in te behalen
pi_123417051
quote:
0s.gif Op woensdag 27 februari 2013 17:26 schreef Toefjes het volgende:

[..]

875 Aan overige lasten? Volgens mij valt daar best wat winst in te behalen
Ja bijvoorbeeld auto wegdoen. Zou wel triest zijn als je met een goede baan al je auto weg moet doen, is het zo slecht gesteld met NL. Even ter vergelijking in de VS is het salaris van mijn beroepsgroep boven de 120k dollar.
"Happiness is not getting more, but wanting less"
pi_123417583
quote:
0s.gif Op woensdag 27 februari 2013 17:23 schreef ssebass het volgende:

emigreren loont en begint steeds meer een serieuzere optie te worden van mensen !
  woensdag 27 februari 2013 @ 18:11:32 #247
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_123417950
Er komt vast een toeslagregeling voor mensen die veel belasting betalen. :')

Groeten uit Zwitserland :W
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_123418057
als particulier heb ik het ook zwaar aan de inkomsten kant, maar toch kan ik zonder al te veel moeite zuiniger leven. Waarom lukt het de overheid dan niet? Elk jaar stijgen de uitgaven.
pi_123418148
quote:
0s.gif Op woensdag 27 februari 2013 09:19 schreef raptorix het volgende:
Laten we eens beginnen met echte maatregelen waarbij de overheid gewoon ECHT 20 procent gaat bezuinigen, en niet 20 procent EXTRA bij de burgers weghaalt, daarnaast geen euro meer naar ontwikkelingssamenwerking, kunstsubsidies of andere gekheid, gewoon naar basis stelsel waarbij alleen kerntaken worden uitgevoerd.
Hier ben ik het dus mee eens.
Check my youtube channel with the best music and road movies: http://www.youtube.com/user/StarmanFR
pi_123418336
quote:
0s.gif Op woensdag 27 februari 2013 10:19 schreef 3-voud het volgende:
Altijd zo. Oorlog zet mensen in beweging, hoe cru ook.
Een voortvarende economie maakt mensen lui. Dat hebben we de afgelopen 20 jaar wel langzaam gemerkt. De generatie jeugd nu is niet vooruit te branden. Grote bek en betweterigheid hebben ze wel.
Natuurlijk is de jeugd op zijn zachts gezegd niet enthousiast met dat alles. De babyboomers hebben weliswaar veel uitgevonden op het gebied van techniek en electronica etc. Maar de regeringen hebben wel massaal teveel geld uitgegeven doordat we nu een begrotingstekort hebben. En de frauderende bankiers behoren ook tot de babyboomers.

Straks in de toekomst vrees ik dat de jeugd zoveel moet ophoesten, terwijl de jeugd er de minste schuld aan heeft. En dan klagen dat de jeugd niks wil doen en geen onderbetaalde stages willen doen etc. Want die ouwe lullen zijn toch zo zielig. Zum kotsen. :r
Check my youtube channel with the best music and road movies: http://www.youtube.com/user/StarmanFR
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')