heb je al aan een recente wegenbelastingvrije auto gedacht ? dan heb je lage vaste kosten per maandquote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:51 schreef Nerdmans het volgende:
goedkoper in alles!
Wil een 1.2 Audi A1 max 16k incl BTW.
Ik probeer met de transactie wat liquiditeit over te houden
Jawel ,maar daar zit niks leuks bij.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 21:03 schreef sturmpie het volgende:
[..]
heb je al aan een recente wegenbelastingvrije auto gedacht ? dan heb je lage vaste kosten per maand
Zijn leuke auto's in dat segment inderdaad!quote:Op dinsdag 26 februari 2013 21:22 schreef sturmpie het volgende:
alfa romeo mito ?
http://www.marktplaats.nl(...)3e3a&previousPage=lr
Ik vind 'm wel wat krap. Maar dat vind ik elke auto in dat segmentquote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:25 schreef sturmpie het volgende:
ik ben een keer meegereden in een mito. r i l a x T
I knowquote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:28 schreef sturmpie het volgende:
ik ben zelf niet zo groot en het reed geweldig
alfa romeo heeft ook best grote auto's
http://pictureshd.imagest(...)omobiles-02-750x500/quote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:33 schreef Actaeon het volgende:
[..]
I knowIk ben ook niet heel groot maar ik hou gewoon van grote auto's.
Ik ben geen Dodge man...hoezo?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:38 schreef sturmpie het volgende:
[..]
http://pictureshd.imagest(...)omobiles-02-750x500/
http://www.bpmberekenen.com/bpm-teruggave-bij-export.htmlquote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:57 schreef blup het volgende:
Volgens mij vroeg TS niet om auto's maar iets over terug vorderen van BPM.
Dit dus. Dit is al vaker aan bod gekomen. Particulier verkopen kent twee voordelen: Meer geld voor je huidige auto én afdingen bij de aankoop van de nieuwe auto. Doe je hem inruilen krijg je in verhouding erg weinig voor je huidige én afdingen gaat hem niet meer 'grootschalig' lukken want de korting wordt met de inruil verrekend. Dus, snel dat ding op Marktplaats, Autoscout24 en Autotrack zetten.quote:Op woensdag 20 maart 2013 10:59 schreef Aptoide het volgende:
Kan jij die ttrs niet beter gewoon zelf verkopen, en die a1 van dat geld betalen?
Het lijkt mij dat je bij inruil te veel geld moet inleveren, gezien de garage ook zijn winst er op wil pakken.
Op zich kan ik hem eens op autotrack zetten ofzo...quote:Op woensdag 20 maart 2013 10:59 schreef Aptoide het volgende:
Kan jij die ttrs niet beter gewoon zelf verkopen, en die a1 van dat geld betalen?
Het lijkt mij dat je bij inruil te veel geld moet inleveren, gezien de garage ook zijn winst er op wil pakken.
Ik weet niet als je er veel haast bij hebt, maar zo niet dan lijkt mij dat wel de optie waar je het minste verlies op pakt.quote:Op donderdag 21 maart 2013 16:36 schreef Nerdmans het volgende:
[..]
Op zich kan ik hem eens op autotrack zetten ofzo...
autoscout24 (gratis) gaat 10x zo snel (zeker nu er veel reclame voor wordt gemaakt op dit moment of marktplaats kost wel wat maar gaat echt 20x zo snel met de verkoop.quote:Op donderdag 21 maart 2013 16:36 schreef Nerdmans het volgende:
[..]
Op zich kan ik hem eens op autotrack zetten ofzo...
Zie ik het verkeerd of heeft die auto 4 pedalen?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 21:22 schreef sturmpie het volgende:
alfa romeo mito ?
http://www.marktplaats.nl(...)3e3a&previousPage=lr
dat is een metalen plaatje waar je je linker voet op kan laten rustenquote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:03 schreef XSbig het volgende:
[..]
Zie ik het verkeerd of heeft die auto 4 pedalen?
Die optie al bekeken, levert niks opquote:Op zaterdag 23 maart 2013 20:39 schreef F10F30 het volgende:
Verkoop hem aan een Duitse dealer/handelaar, en vraag zelf bij de RDW de rest-BPM terug.
Dit zal je zéker meer opleveren dan in Nederland verkopen.
Om de rest-BPM te berekenen heb je alleen het kenteken nodig.
ja die ja...quote:Op maandag 25 maart 2013 12:19 schreef F10F30 het volgende:
Dan snap je er blijkbaar hélemaal niks van.
Wacht even, jij bent dezelfde die hier advies kwam vragen over een motormanagementlampje maar niet naar de dealer wilde rijden om hem uit te lezen?
Geen wonder dat het je "niks op zal leveren"
Linkje klopt niet.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 18:57 schreef Nerdmans het volgende:
http://www.autoscout24.nl(...)t&ppt=MyAreaMigrated
nog op of aanmerkingen op de advertentie?
Mooi dingquote:Op woensdag 27 maart 2013 10:50 schreef Nerdmans het volgende:
http://www.autoscout24.nl(...)196110000000&asrc=st
als t goed is deze
Ik heb 30 foto's, maar er kunnen er maar 15 op...quote:Op woensdag 27 maart 2013 15:10 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
[..]
Zeker!
Wellicht foto's van de motor?
Misschien wat kritischer zijn op de foto'squote:Op woensdag 27 maart 2013 15:40 schreef Nerdmans het volgende:
[..]
Ik heb 30 foto's, maar er kunnen er maar 15 op...
Maar de motor is niet zo spannend hoor, veul plastic
Leuke locatie opzoeken voor de foto, sfeerplaatjes zonder al die afleidende factoren (voorbeeld)quote:Op dinsdag 26 maart 2013 18:57 schreef Nerdmans het volgende:
http://www.autoscout24.nl(...)t&ppt=MyAreaMigrated
nog op of aanmerkingen op de advertentie?
Ja lachen he?quote:Op donderdag 28 maart 2013 20:13 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Leuke locatie opzoeken voor de foto, sfeerplaatjes zonder al die afleidende factoren (voorbeeld)
Misschien foto van het afgestempelde onderhoudsboekje?
Zo langs de kant van de weg, met jouw schaduw en reflectie, dat ziet er toch een klein beetje uit als hap-snapfoto's..
Hier heb je nog wat leuke plaatjes van je auto, jammer van die stickers..![]()
http://mobiel.rijtesten.n(...)25_tfsi_quattro.html
Mooie kar inderdaad..
Dat zou ik zeker niet doen, niemand zit te wachten op een ex-demo auto die door journalisten/willekeurige consumenten op zijn donder heeft gekregen voor het blok goed ingereden is.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 10:01 schreef Nerdmans het volgende:
[..]
Ja lachen he?
Kan ook gewoon het tijdschrift meegeven als referentie
Tja heeft geen toegevoegde waarde, dus ik haal um er lekker uit.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 10:44 schreef kevin20vt het volgende:
Op 40k Een subwoofer meerprijs voor ¤ 750,-
Is dat een onderhandelingstrategie?![]()
PS: Dikke bak!
Hahaha nee hij is origineel.quote:Op dinsdag 2 april 2013 17:21 schreef Fer het volgende:
340pk... Tuning eruit gehaald? Of vouwt de nieuwe eigenaar hem straks gelijk om een boom omdat ie 200pk meer heeft dan opgegeven?
Dan haal ik hem er uitquote:Op dinsdag 2 april 2013 21:40 schreef rizzla het volgende:
Wat ga je doen als koper geen 750 voor subwoofer wil betalen?
Dat is wel de afspraak voor mij.quote:Op woensdag 3 april 2013 21:01 schreef Fer het volgende:
Dus de nieuwe eigenaar kan gratis de tuning weer ophalen bij JD?
Ik zie dat niet helemaal terug in het topic.quote:Op donderdag 4 april 2013 00:15 schreef FAUSTI het volgende:
Zoveel geld voor een auto en de verkoper doet net alsof het een zak pepernoten is. Daar word je niet blij van als koper hoop voor je dat men dit topic dan ook niet leest als zij het plan hebben om jou auto aan te schaffen.
Neh, maar de versterker en Condensator en speaker kan ik eventueel bij de cabrio inbouwen of een leuke kist maken voor de Subaru.quote:Op donderdag 4 april 2013 12:23 schreef rizzla het volgende:
[..]
Daarna bedoel ik, in je A1 op de hoedenplak leggen?
Lees je topic zelfs eens terugquote:Op donderdag 4 april 2013 14:17 schreef Nerdmans het volgende:
[..]
Ik zie dat niet helemaal terug in het topic.
Waar baseer je dat op dan?
De motor is al verkocht inmiddels en nu probeer ik de TTRS te verkopen.quote:Op donderdag 4 april 2013 15:29 schreef henkde_j het volgende:
Ik begin het wat ongeloofwaardig te vinden allemaal ..
Je wil goedkoper rijden om meer liquiditeit op te bouwen. Maar ondertussen heb je:
- een audi TT RS
- een Subaru Impreza
- een MV Agusta Bruatle 910 S
- een cabrio
Mij lijkt dan een meer logische keuze om een van je vervoersmiddelen weg te doen ipv te vervangen voor een goedkopere wagen...
Ik zie het nog steeds niet helemaal, maar ik vermoed dat jij ook niet direct in de categorie potentieel koper valt. Dat lult dan sowieso wat makkelijker....quote:Op donderdag 4 april 2013 15:33 schreef FAUSTI het volgende:
[..]
Lees je topic zelfs eens terug![]()
Je auto is getuned maar je bent te lui wat je zelf overigens netjes zegt om dan even terug te gaan naar JD. Dat mag de volgende eigenaar dan maar doenDaarnaast die subwoofer werkelijk gooi dan je prijs met 750 omgaan of haal hem eruit. en het is een ex demo auto had daar niets over gezegd was slimmer geweest.
Ook als ik je oude topics bekijk word ik al bang en daarnaast nog een tip scherm je sociale media af. En een papegaai in je auto parkeren en daar dan weer een foto van maken vinden kopers echt niet tof hoor. Op basis van al die info wat ik gevonden heb over jou en de auto door middel van dit topic zou ik als koper geen interesse hebben om bij jou te kopen.
Ah ok. Mooi dat je zo kan leven.quote:Op donderdag 4 april 2013 16:12 schreef Nerdmans het volgende:
[..]
De motor is al verkocht inmiddels en nu probeer ik de TTRS te verkopen.
De Subaru blijft in bezit, krijg er toch niks voor, dus win daar niks mee.
Cabrio is in gebruik bij t vrouwtje
Dus ik heb optie motor en Audi en die staan te koop.
Lol een papegaaiquote:Op donderdag 4 april 2013 15:33 schreef FAUSTI het volgende:
[..]
Lees je topic zelfs eens terug![]()
Je auto is getuned maar je bent te lui wat je zelf overigens netjes zegt om dan even terug te gaan naar JD. Dat mag de volgende eigenaar dan maar doenDaarnaast die subwoofer werkelijk gooi dan je prijs met 750 omgaan of haal hem eruit. en het is een ex demo auto had daar niets over gezegd was slimmer geweest.
Ook als ik je oude topics bekijk word ik al bang en daarnaast nog een tip scherm je sociale media af. En een papegaai in je auto parkeren en daar dan weer een foto van maken vinden kopers echt niet tof hoor. Op basis van al die info wat ik gevonden heb over jou en de auto door middel van dit topic zou ik als koper geen interesse hebben om bij jou te kopen.
Pas op met je woorden.Overigens was mijn schrijven ook een hele duidelijke waarschuwing wat jij dus niet wilt/kunt begrijpen. Volgde dit topic al langer overigens.quote:Op donderdag 4 april 2013 16:18 schreef Nerdmans het volgende:
[..]
Ik zie het nog steeds niet helemaal, maar ik vermoed dat jij ook niet direct in de categorie potentieel koper valt. Dat lult dan sowieso wat makkelijker....
Tja ik had dat al een paar jaar in mn kop zitten.quote:Op donderdag 4 april 2013 17:27 schreef Charged het volgende:
Wat de Subaru betreft geloof ik je direct...ongeacht wat je erin gestopt hebt..zie je never nooit niet meer terug..hobby toch?
Alles wat ik online zet mag ook gewoon gezien worden hoor.quote:Op donderdag 4 april 2013 20:14 schreef FAUSTI het volgende:
[..]
Pas op met je woorden.Overigens was mijn schrijven ook een hele duidelijke waarschuwing wat jij dus niet wilt/kunt begrijpen. Volgde dit topic al langer overigens.
Link even vanaf Marktplaats, http://link.marktplaats.nl/662548000 in plaats van een beschrijving moet ik doorgaan naar deze link, http://www.autoscout24.nl(...)196110000000&asrc=st Jou Audi dus.
Zet er een fatsoenlijke beschrijving bij met nette foto's en vooral met de motorkap omhoog. Als potentieel koper doe ik altijd vooronderzoek en vooral omdat er in dit topic al enkele zaken aan bod zijn geweest wil ik meer weten van de verkoper. Dan ga ik toch even Googelen daar verging mijn persoonlijke interesse al vrij snel.
Maar toch...
Ben op je Facebook terecht gekomen en dit snap ik trouwens werkelijk niet van een man welke toch een eigen bedrijf heeft. Je Facebook account staat gewoon volledig open na alles gezien te hebben vorm ik mij een beeld van jou als persoon.
Tenslotte heb ik ook al je foto's op je Facebook account kunnen zien maar stel nu eens dat ik een autodief was welke jou Audi maar wat graag wilden ''lenen'' je weet hoe het op vandaag werkt mag ik hopen. Weet inmiddels ook praktisch waar je woont en waar de auto dus mogelijk zou kunnen staan. Op zijn zachts gezegd niet handig en ook niet dat wanneer ik informatie over jou type wagen zoek ook nog eens op dit topic stuit.
En dan ook nog zo'n antwoord? Bekijk het koop wel ergens anders maar dat was zoals je leest toch al van plan.
Nou ga ik ook niet beweren dat ik your average guy ben.quote:Op donderdag 4 april 2013 16:44 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ah ok. Mooi dat je zo kan leven.![]()
Maar je koop en verkoop topics blijven raar
Had ook al wat meer info gevonden. M'n twijfels leken onterecht. Volgens mij ben je een harde werker en levensgenieter. Respect daarvoorquote:Op vrijdag 5 april 2013 13:19 schreef Nerdmans het volgende:
[..]
Nou ga ik ook niet beweren dat ik your average guy ben.
Maar als ik een topic open om te kopen of verkopen, dan koop of verkoop ik ook daadwerkelijk.
Wellicht met de nodige nonchalance, maar het zijn geen zever topics ofzo.
Ik moet het hebben van de directe manier, dan kan ik me veel beter uiten dan online.
Als ik mezelf terug lees moet ik ook wel eens lachen hoor.
In mijn hoofd lopen zaken ooit anders dan dat ik ze schrijf.
Mijn mond volgt over het algemeen mijn gedachten gang beter
Zoals gezegd als er een "echte" koper aankomt, dan heb ik nog nooit een deal gemist.quote:Op vrijdag 5 april 2013 13:23 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Had ook al wat meer info gevonden. M'n twijfels leken onterecht. Volgens mij ben je een harde werker en levensgenieter. Respect daarvoor![]()
Je verkoop van wagens zouden misschien wat handiger kunnen maar soit.
Succes!
Whehe laat het je vriendin maar niet lezenquote:Op vrijdag 5 april 2013 13:26 schreef Nerdmans het volgende:
[..]
Zoals gezegd als er een "echte" koper aankomt, dan heb ik nog nooit een deal gemist.
Daar komt mogelijk ook bij dat ik er zelf niet 100% achter sta.
Al verkoop ik niet is dat ook prima.....
Het is een beetje vrouwtje happy krijgen en laten zien dat ik "volwassen" keuzes kan maken.
Daar hoort gfeld dumpen op autohobby helaas niet bij.
http://www.autotrack.nl/autogids/testverslag/audi/tt/2167quote:Op woensdag 27 maart 2013 10:50 schreef Nerdmans het volgende:
http://www.autoscout24.nl(...)196110000000&asrc=st
als t goed is deze
De auto was een demo van PON.quote:Op vrijdag 5 april 2013 16:28 schreef Keukendrol het volgende:
[..]
http://www.autotrack.nl/autogids/testverslag/audi/tt/2167
Zelfde kenteken?
Edit: Ja. Maar huh? Dat is gewoon een testverslag in samenwerking met autoweek. Heb je je auto daarvoor uitgeleend?
Sinds oktober 2011 van jou zie ik. Dus kan daarvoor getest zijn.
checkquote:Op maandag 8 april 2013 14:24 schreef Lesley-91 het volgende:
Heb je de nieuwe A3 al gezien veel leuker dan zo'n A1. Heb hem sinds oktober en bevalt prima
En dan even zoeken op de Sportback met COD
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |