Was een idee van Pino onlangs.quote:
Succes muisquote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:09 schreef henkde_j het volgende:
Shoarma gegeten.
Even een flinke bolus draaien.
het is alsof iemand zich maar half heeft aangekleed en waarbij de lelijke onderdelen zichtbaar zijnquote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:08 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Was een idee van Pino onlangs.
Ik vond het wel een leuke gedachte!!
henkde_j is net koffie aan het zetten, ieniemienimuis zaagt even een houten zitkuipje voor je en ik steek geen vinger uit.quote:
*zaagt*quote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:18 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
henkde_j is net koffie aan het zetten, ieniemienimuis zaagt even een houten zitkuipje voor je en ik steek geen vinger uit.
Het is hier gezellig!
Er zitten wel wat stukjes in de koffiequote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:18 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
henkde_j is net koffie aan het zetten, ieniemienimuis zaagt even een houten zitkuipje voor je en ik steek geen vinger uit.
Het is hier gezellig!
Ik ben er ook nogquote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:18 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Het is hier gezellig!
Nog steeds tegen F aan het kijken?quote:
Ja, nu is het spontane er wel ontzèttend af...quote:
Om het ijs te brekenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:26 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, nu is het spontane er wel ontzèttend af...![]()
Neuken dan maar?
Ok!quote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:26 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, nu is het spontane er wel ontzèttend af...![]()
Neuken dan maar?
Nee joh, was om 18u al vrijquote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:26 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Nog steeds tegen F aan het kijken?
Dat, en de rest van het huis. En als hij vervelend is, al zijn bottenquote:
Yay!quote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:27 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ok!
Ik pak de brommer even
Tot volgende week
Daarom altijd een vaas mee op datequote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:30 schreef ieniminimuis het volgende:
brommers kiek'n is Achterhoeks voor zoenen.
Bloemetjes plukken is neuken.
Mss wil Wolf alleen maar zoenen met Mint?
Daar zou ik oprecht van balen...quote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:30 schreef ieniminimuis het volgende:
brommers kiek'n is Achterhoeks voor zoenen.
Bloemetjes plukken is neuken.
Mss wil Wolf alleen maar zoenen met Mint?
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:37 schreef ieniminimuis het volgende:
nog maar 3 dagen Caro
Dan Mainstreet
niet zo trollen, henkquote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:37 schreef ieniminimuis het volgende:
nog maar 3 dagen Caro
Dan Mainstreet
Dat zou geweldig zijn!!quote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:37 schreef ieniminimuis het volgende:
nog maar 3 dagen Caro
Dan Mainstreet
op sport 1 gratis voor digitale tv kijkersquote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:46 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
wats!
Ik wilde net naar Cloud Atlas gaan kijken
jajajaquote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:46 schreef Evertjan het volgende:
[..]
op sport 1 gratis voor digitale tv kijkers
quote:
bedquote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:57 schreef ieniminimuis het volgende:
ik ga tv kieken en daarna na bedje toe.
Veel plezierquote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:57 schreef ieniminimuis het volgende:
ik ga tv kieken en daarna na bedje toe.
voetbalquote:
Ik heb er niet zoveel mee... Ook niet tegen, zolang ik er maar niet al te vaak naar hoef te kijkenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 21:42 schreef Againzender het volgende:
[..]
voetbal
BarcaReal
![]()
(en Barca is geenvanwege Messi, maar dat gegeil van de Nederlandse pers op die ploeg. cht, pak je tissues en doe die microfoon dicht)
Ik, en ik denk ook dat ik namens wolf mag spreken, ben FUCKING TROTS OP JE!quote:Op dinsdag 26 februari 2013 21:14 schreef henkde_j het volgende:
Nog even een boomstam uit m'n rug drukken
M'n eerstequote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:16 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik, en ik denk ook dat ik namens wolf mag spreken, ben FUCKING TROTS OP JE!
BAAS!
Het duurde maar een kleine 3 minuten en ik ben luiquote:
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 21:14 schreef henkde_j het volgende:
Nog even een boomstam uit m'n rug drukken
Is Henk onze verloren broer?quote:
Ik kwikquote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:32 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Kwik kwek en kwak.
Ik wil kwak zijn. Lijkt me duidelijk.
Je zei "trek"quote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:34 schreef minthy het volgende:
[..]
Jullie praten vies, dat trek ik niet
Jawel jij bent een tof wijf, jij kan het hebben!quote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:34 schreef minthy het volgende:
[..]
Jullie praten vies, dat trek ik niet
Getsie!!quote:
OMG!!quote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:35 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Jawel jij bent een tof wijf, jij kan het hebben!
[ afbeelding ]
De drie toiletiersquote:
Doet 'ie actief mee of zit hij in het publiek?quote:
quote:
Nee dit klinkt leukquote:
Zij is niet mijn typequote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:45 schreef SilentChaos het volgende:
Nee dit klinkt leuk
En ziet er prima uit
Oh, tof!quote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:45 schreef ddx het volgende:
Hij zit in jury, mocht net ook paar woorden zeggen.
Zij dan??quote:
Ziet er wel stoer uit!quote:
Mannenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:55 schreef minthy het volgende:
[..]
Ziet er wel stoer uit!
Ik hou het toch maar bij mannen, anders wordt het me te ingewikkeld
Vaak wel. Soms heb je mazzel en dan loop je tegen iets leuks aan, maar dat is slechts zeldenquote:
Ja, datquote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:59 schreef ieniminimuis het volgende:
wat een faal asiel bij de rijdende rechter.
sowieso zijn asiels falend bij katten.
Slaap lekker jong, tot morgen!quote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:00 schreef SilentChaos het volgende:
Wolfje, Henkje, en alle andere mannen, nog eentje voor het slapen gaan
Slaap lekker allen
Nooit gehadquote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:00 schreef minthy het volgende:
[..]
Vaak wel. Soms heb je mazzel en dan loop je tegen iets leuks aan, maar dat is slechts zelden
Goede sport kan ik altijd waarderenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:00 schreef SilentChaos het volgende:
Wolfje, Henkje, en alle andere mannen, nog eentje voor het slapen gaan
Australische vrouwen in bikini die volleybal spelen
Slaap lekker allen
Trusten!quote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:01 schreef Evertjan het volgende:
mensen trusten!! lekker in slaap vallen met het Oog
Ook niet tegen een leuk wijf? Je komt alleen maar nare mensen tegen?quote:
Bahquote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:03 schreef ieniminimuis het volgende:
owja en mensen moeten katten eens gewoon rond laten huppelen...
Maar ik ben naar bed
tot morgen poepseks
Slaap lekker, scheetje!quote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:03 schreef ieniminimuis het volgende:
owja en mensen moeten katten eens gewoon rond laten huppelen...
Maar ik ben naar bed
tot morgen poepekes
Ja, dat wel, maar het ging over mannen hequote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:02 schreef minthy het volgende:
[..]
Ook niet tegen een leuk wijf? Je komt alleen maar nare mensen tegen?
Oh, gelukkig maar! Zat me al zorgen te makenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:04 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, dat wel, maar het ging over mannen he
Niet doen. tenminste, niet over mijquote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:05 schreef minthy het volgende:
[..]
Oh, gelukkig maar! Zat me al zorgen te maken
Genoeg leuke mannen. Maar die noem ik vriendenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:00 schreef minthy het volgende:
[..]
Vaak wel. Soms heb je mazzel en dan loop je tegen iets leuks aan, maar dat is slechts zelden
Hoe was driehoekje ?quote:
Ik noem ze "bezet"quote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:05 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Genoeg leuke mannen. Maar die noem ik vrienden
Ik vind het een topper, zouden we vaker moeten doenquote:
Neuh.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:19 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja mag Roos bellen, ze riep net zoiets op
Hallo!quote:
nee. flauwekulquote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:25 schreef wolfrolf het volgende:
Zit ieder1 klaar voor de ieboot hunt?!!!!1
Mooie oorbellen!!!!!!!!!!!!!111!!!1 rugzakkennn!!!!!!!!!1111111111111111111quote:
alleen maar zooi die ik niet nodig heb en ik moet zo snel kopen dat ik toch te laat ben. nee, laat maarquote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:26 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Mooie oorbellen!!!!!!!!!!!!!111!!!1 rugzakkennn!!!!!!!!!1111111111111111111
Hoi Rockje trouwens!!! Welke pizza heb je voor vrijdag in het vriesvak?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:26 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
alleen maar zooi die ik niet nodig heb en ik moet zo snel kopen dat ik toch te laat ben. nee, laat maar
weet ik uit mijn hoofd niet....en ik ben te lui om de trap naar de keuken te beklimmenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:27 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Hoi Rockje trouwens!!! Welke pizza heb je voor vrijdag in het vriesvak?
Let je dan vrijdag wel ff op, dat je hem eventueel wel eerst effe laat ontdooien!quote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:27 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
weet ik uit mijn hoofd niet....en ik ben te lui om de trap naar de keuken te beklimmen
niet zo bijdehand doen jijquote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:28 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Let je dan vrijdag wel ff op, dat je hem eventueel wel eerst effe laat ontdooien!
Hebben we er weer één? Ik volg dat hele iboot niet meerquote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:25 schreef wolfrolf het volgende:
Zit ieder1 klaar voor de ieboot hunt?!!!!1
ze hebben nog een leuk skype tabletquote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:29 schreef minthy het volgende:
[..]
Hebben we er weer één? Ik volg dat hele iBood niet meer
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:30 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
ze hebben nog een leuk skype tablet
zonder camera!
Ik heb een leuke tablet, met twee camera'squote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:30 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
ze hebben nog een leuk skype tablet
zonder camera!
dat zou je wel willen he! smeerpijp! nou, mooi niet!quote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:30 schreef wolfrolf het volgende:
Okee sorry
nu mogen jullie mij pakken
Nee, want daar geniet je van. Dat gun ik je niet.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:30 schreef wolfrolf het volgende:
Okee sorry
nu mogen jullie mij pakken
Je VBL vriendenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:32 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Niet gaan haten nu je er niet bij was he.
watdoejequote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:33 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Je VBL vrienden![]()
forum.fok.nl/topic/1940020
Ik snap het niet.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:33 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Je VBL vrienden![]()
TV / [Pauw & Witteman #271] Thieme jankbal
Topickaap van mensen met een chromosoompje te veelquote:
Ze gaan nog redelijk ontopic, mooi laten gaan. Houdt vanzelf opquote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:37 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Topickaap van mensen met een chromosoompje te veel
ALT-j op een Apple-tobo geeft een driehoekjequote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:38 schreef wolfrolf het volgende:
Maar Pino? Wat is "driehoekje"
Ik snap er geen zak van
bazenbandquote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:32 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Niet gaan haten nu je er niet bij was he.
Ik geef genen neuck.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:37 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Topickaap van mensen met een chromosoompje te veel
tobo?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:40 schreef minthy het volgende:
[..]
ALT-j op een Apple-tobo geeft een driehoekje![]()
Dat ik jou dan nog moet uitleggen. Jij, als Apple-fanboi, ik als fanatiek hater
Bij je pc heb je ook een toboquote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:41 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
tobo?
Ik heb een Windows 7 PC hoor poepescheet
Ben ik nou gvd een grotere geek dan jij?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:42 schreef wolfrolf het volgende:
Je zit me in de maling te nemen hm?
Wat de fuck is een tobo
Ja al die hippe afkortingenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:43 schreef minthy het volgende:
[..]
Ben ik nou gvd een grotere geek dan jij?![]()
Een toetsenbord, droplul!!1
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:44 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ja al die hippe afkortingen
Ik heb weken over GMTA gedaan om te ontcijferen hoor. Verdomme.
Nee ik blijfquote:
Zolang het daarbij maar blijftquote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:45 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Nee ik blijf
Ik leg hier mijn ziel en zaligheid op tafel ja![]()
ik vroeg me al af wat er zo stinkt...quote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:45 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Nee ik blijf
Ik leg hier mijn ziel en zaligheid op tafel ja![]()
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:46 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik vroeg me al af wat er zo stinkt...
slaap lekker allemaal
trusten!quote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:46 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik vroeg me al af wat er zo stinkt...
slaap lekker allemaal
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:46 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Hier moet nog iets in.
Henk, kan jij er een boomstam in laten gaan?
Niet haten op dikke kontenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:49 schreef minthy het volgende:
De muziek vind ik vanavond megadikke apekonten zuigen...
Ik haat niet op dikke konten, heb er zelf één. Ik haat op megadikke apekonten, dat is heel wat andersquote:
Slaap lekker!quote:
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:51 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik haat niet op dikke konten, heb er zelf één. Ik haat op megadikke apekonten, dat is heel wat anders![]()
Lastig, maar photoshop is aangeslingerdquote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:46 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Hier moet nog iets in.
Henk, kan jij er een boomstam in laten gaan?
Ja jong, de kerel die mij met al m'n humor strikt gaat z'n handen vol krijgen...quote:
Tof, daar blijf ik nog even voor onlinequote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:52 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Lastig, maar photoshop is aangeslingerd
Je hebt het origineel he ?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:52 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Lastig, maar photoshop is aangeslingerd
Nee!!quote:
Welke is de ander dan?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:57 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee!!![]()
Sta ik verdulleme in nóg een sig, mijn dag kan niet meer stuk
Ik stond een hele tijd in de sig van Oh-oh, geen idee of dat nog zo is. Ik heb haar al een poos niet meer gezien hierquote:
Wordt een pittigequote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:54 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Je hebt het origineel he ?
Nu blijf ik ook nog effe.
Anders zie ik het morgen wel. Baasje dat je bent
fapfapquote:Op woensdag 27 februari 2013 00:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Eindelijk een beetje lekkere muziek trouwens. Vorig uur was het echt pure ruk.
Ze is al aan het knagenquote:Op woensdag 27 februari 2013 00:06 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Je kan het.
Ik weet dat je het kan. Skills!!!
Nee!!!!!!! Maar gefelicitteerd!!!!!!!!quote:Op woensdag 27 februari 2013 00:15 schreef Andromache het volgende:
yeah net kaarten gewonnen, hebben jullie mijn ubervalse Mumford & sons-vertolking gehoord?
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 27 februari 2013 00:15 schreef Andromache het volgende:
yeah net kaarten gewonnen, hebben jullie mijn ubervalse Mumford & sons-vertolking gehoord?
Ik ben komend weekend vrij, ik zie je dan!quote:Op woensdag 27 februari 2013 00:24 schreef wolfrolf het volgende:
http://www.ibood.com/nl/n(...)t_lue_Katoenen_Tijk/
Besteld! Blij!
Ui is klaarquote:Op woensdag 27 februari 2013 00:24 schreef wolfrolf het volgende:
http://www.ibood.com/nl/n(...)t_lue_Katoenen_Tijk/
Besteld! Blij!
quote:
quote:Op woensdag 27 februari 2013 00:29 schreef henkde_j het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hij is wat slecht want ik heb even geen muis
Wanneer ik de kerstUI van Pino af heb kan ik wel een nettere versie makenquote:
Niet gehoord want geen radio aan, maar gratz.quote:Op woensdag 27 februari 2013 00:15 schreef Andromache het volgende:
twitter:EelcoDrost twitterde op dinsdag 26-02-2013 om 22:25:42Wtf, na 45 min al klaar??? Speel dan nrs 2x #alt-j #fail reageer retweet
twitter:EelcoDrost twitterde op dinsdag 26-02-2013 om 22:34:04Ik zeg: alt-del! Beetje 45 min spelen...voorprogramma duurde langer!!! @alt_j reageer retweet
Yup, weer zo'n irritante vrolijke bui... Je wordt er zo wakker vanquote:
Ja net aan. En ik moet om 8.40 weer bij de tandarts zijnquote:Op woensdag 27 februari 2013 01:16 schreef minthy het volgende:
[..]
Yup, weer zo'n irritante vrolijke bui... Je wordt er zo wakker van![]()
Inmiddels weer thuis zag ik?
Mooi op tijd, goed voor je ritmequote:Op woensdag 27 februari 2013 01:18 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja net aan. En ik moet om 8.40 weer bij de tandarts zijn![]()
quote:Op woensdag 27 februari 2013 08:22 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ja hoi, 's avonds een vent 's morgens ook en vent!
Ah de grote trots van Henk van gisterquote:Op woensdag 27 februari 2013 08:35 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Yes! Ze schuift een boomstam naar binnen
Blijft fijnquote:
quote:
Burdy op Radio Noordquote:
Hansquote:
Tof albumquote:
quote:Op woensdag 27 februari 2013 11:26 schreef Roel_Jewel het volgende:
Heeft Domien ook regelmatig een voortgangsgesprek ofzo? Kan degene die dat gesprek met 'm voert es een knal uitdelen voor elke keer dat ie zich weer afvraagt of een plaat een guilty pleasure is?
Mag ik dat doenquote:Op woensdag 27 februari 2013 11:26 schreef Roel_Jewel het volgende:
Heeft Domien ook regelmatig een voortgangsgesprek ofzo? Kan degene die dat gesprek met 'm voert es een knal uitdelen voor elke keer dat ie zich weer afvraagt of een plaat een guilty pleasure is?
Als we ons nou inschrijven voor het sjoelen gooien we gewoon die stenen tegen hem aanquote:Op woensdag 27 februari 2013 11:26 schreef Roel_Jewel het volgende:
blufquote:Op woensdag 27 februari 2013 11:29 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Als we ons nou inschrijven voor het sjoelen gooien we gewoon die stenen tegen hem aan
Nou daar wil ik ook wel sjoelstenen tegenaangooien jaquote:
Bluf? Nee, Bluf, dat wens je je ergste vijand nog niet toequote:
*Boksquote:Op woensdag 27 februari 2013 11:31 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nou daar wil ik ook wel sjoelstenen tegenaangooien ja
quote:Op woensdag 27 februari 2013 11:32 schreef ieniminimuis het volgende:
ik merk het al, het is weer veel zeggen en weinig doen
Is weer eens wat anders dan een Duitse SOA...quote:Op woensdag 27 februari 2013 11:47 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wat zo'n weekend in Frankfurt allemaal niet te weeg brengt!!!1!1!!!! Een muzikaal juweeltje!!1111!!
quote:Op woensdag 27 februari 2013 11:51 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Is weer eens wat anders dan een Duitse SOA...
Nogalquote:
Ik hoorde het!quote:Op woensdag 27 februari 2013 13:06 schreef Pino112 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De Rechter van Steenwijk in Steenwijk
Ommen ging heen, kwam over de N377.quote:Op woensdag 27 februari 2013 13:20 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik hoorde het!
Maar dat is te ver weg, word ik niet wakker van
Die had ik kunnen horen, maar das niet gebeurdquote:Op woensdag 27 februari 2013 13:21 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ommen ging heen, kwam over de N377.
Rokjes staan mij denk ik nietquote:Op woensdag 27 februari 2013 13:31 schreef minthy het volgende:
Zullen we binnen nu en twee weken rokjesdag hebben? Het gaat eindelijk de goede kant op komende week qua temperatuur
ik heb al rokje aan.quote:Op woensdag 27 februari 2013 13:31 schreef minthy het volgende:
Zullen we binnen nu en twee weken rokjesdag hebben? Het gaat eindelijk de goede kant op komende week qua temperatuur
Nee, het staat hem echt nietquote:Op woensdag 27 februari 2013 13:32 schreef minthy het volgende:
[..]
Komkom, niet zo negatief over jezelf
Vandaag toevallig wel!quote:Op woensdag 27 februari 2013 13:32 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
ik heb al rokje aan.
elke dag kan rokjesdag zijn...
maar ik verlang wel naar blote benen en voetjes!
en dan vooral de manier waarop het gezongen wordtquote:Op woensdag 27 februari 2013 13:34 schreef alors het volgende:
Beste lyric ever komt er weer aan mensen
Zei toch dat ik denk dat het mij niet staatquote:
Ik ook niet!!quote:Op woensdag 27 februari 2013 13:39 schreef SilentChaos het volgende:
Ik kan niet wachten
[ afbeelding ]
Ik heb geen lang haarquote:Op woensdag 27 februari 2013 13:38 schreef ieniminimuis het volgende:
ook mannen kunnen een rokje aan
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |