quote:
Inderdaad.quote:Op woensdag 27 februari 2013 09:14 schreef Ang3l het volgende:
Lammetjes
Zowel op het bord als naast het bord!
En baby hippo?quote:Op woensdag 27 februari 2013 09:14 schreef Ang3l het volgende:
Lammetjes
Zowel op het bord als naast het bord!
Nooit gegeten. Maar naast t bord doet het me... mwa... niet heel veel.quote:
Niet cute?quote:Op woensdag 27 februari 2013 09:21 schreef Ang3l het volgende:
Maar naast t bord doet het me... mwa... niet heel veel.
Ik die rat niet.quote:Op woensdag 27 februari 2013 09:54 schreef Nouk84 het volgende:
Baby animals
Ik kan er niets aan doen, ik vind ze allemaal cute
Ratten kunnen ook cute zijn. Als huisdier. Die staart is wel jammer ja.quote:
Daar ben ik het niet mee eens. Onder geen enkele voorwaardequote:Op woensdag 27 februari 2013 10:12 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ratten kunnen ook cute zijn. Als huisdier.
Mensen.quote:Op woensdag 27 februari 2013 10:17 schreef Godtje het volgende:
http://www.express.co.uk/(...)ine-from-their-bones
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Oooh jawelquote:Op woensdag 27 februari 2013 10:15 schreef Godtje het volgende:
[..]
Daar ben ik het niet mee eens. Onder geen enkele voorwaarde
Wanneer ga je entree vragen voor je dierentuin?quote:Op woensdag 27 februari 2013 10:25 schreef Tegan het volgende:
Bij mij op het werk loopt een zwerfkat rond sinds een paar weken. Het is echt nog een jonge kat (zeg ik als niet-kattenkenner). Als hij lastig wordt dan gaan we hem misschien vangen. Straks krijgen we allemaal baby-eendjes en misschien gaat hij die opeten. Misschien wil ik hem wel hebben dan
. Terwijl ik katten haat, maar waar komt hij anders terecht
.
quote:Op woensdag 27 februari 2013 10:26 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Wanneer ga je entree vragen voor je dierentuin?
Nee, dan vreet ie je konijnen opquote:Op woensdag 27 februari 2013 10:25 schreef Tegan het volgende:
Bij mij op het werk loopt een zwerfkat rond sinds een paar weken. Het is echt nog een jonge kat (zeg ik als niet-kattenkenner). Als hij lastig wordt dan gaan we hem misschien vangen. Straks krijgen we allemaal baby-eendjes en misschien gaat hij die opeten. Misschien wil ik hem wel hebben dan
. Terwijl ik katten haat, maar waar komt hij anders terecht
.
Owja, shitquote:Op woensdag 27 februari 2013 10:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, dan vreet ie je konijnen op
Om 17.00 pas he! Beetje oplettenquote:Op donderdag 28 februari 2013 10:06 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
De Paus? We hebben toch heul geen paus meer? (eventjes)
O ja, zijn die regels nu ineens officieel PLOEP anage[ast zodta ie gewoon af kan treden en zo?quote:Op donderdag 28 februari 2013 10:16 schreef Godtje het volgende:
[..]
Om 17.00 pas he! Beetje opletten
Het kon toch altijd al? Het was alleen niet gebruikelijk.quote:Op donderdag 28 februari 2013 10:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O ja, zijn die regels nu ineens officieel PLOEP anage[ast zodta ie gewoon af kan treden en zo?
inderdaad, en ze hebben/hadden er daardoor niet echt een draaiboek voor geloof ik.quote:Op donderdag 28 februari 2013 10:38 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het kon toch altijd al? Het was alleen niet gebruikelijk.
Ik typ altijd verrot hoorquote:Op donderdag 28 februari 2013 10:39 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik had het niet beter kunnen omschrijven.
Ja, als je iets 5 eeuwen niet doet zal het draaiboek inderdaad niet helemaal up 2 date zijnquote:Op donderdag 28 februari 2013 10:40 schreef Ang3l het volgende:
O ik geloof dat er wel iets aangepast moest worden wilde hij nu af kunne treden en de opvolger dan pas.... ja weet ik t, er was iets met regels
http://www.kerknieuws.nl/nieuws.asp?oId=24565quote:Op donderdag 28 februari 2013 10:41 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ja, als je iets 5 eeuwen niet doet zal het draaiboek inderdaad niet helemaal up 2 date zijn
En ik vind het een goeie ontwikkeling trouwens. Dat iemand het lef heeft om af te treden in tegenstelling tot die complete seniele paus van vorige keer die maar bleef zittenquote:Op donderdag 28 februari 2013 10:40 schreef Ang3l het volgende:
O ik geloof dat er wel iets aangepast moest worden wilde hij nu af kunne treden en de opvolger dan pas.... ja weet ik t, er was iets met regels
Ik heb er liever een seniele mongool zutten dan een verse pientere vanalles roepende pausquote:Op donderdag 28 februari 2013 10:42 schreef Godtje het volgende:
[..]
En ik vind het een goeie ontwikkeling trouwens. Dat iemand het lef heeft om af te treden in tegenstelling tot die complete seniele paus van vorige keer die maar bleef zitten
Een seniele mongool die roept dat alle homo's dood moeten?quote:Op donderdag 28 februari 2013 10:42 schreef Ang3l het volgende:
seniele mongool zutten dan een verse pientere vanalles roepende
Wat was de laatste keer dat we een "verse pientere paus" hadden?quote:Op donderdag 28 februari 2013 10:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb er liever een seniele mongool zutten dan een verse pientere vanalles roepende paus
Niet echt belangrijk dus. Ze willen gewoon een weekje eerder klaar zijn in verband met de mei vakantie.quote:Op donderdag 28 februari 2013 10:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
http://www.kerknieuws.nl/nieuws.asp?oId=24565
Beter dan iemand bij z'n volle verstandquote:Op donderdag 28 februari 2013 10:43 schreef Godtje het volgende:
[..]
Een seniele mongool die roept dat alle homo's dood moeten?
Good luck
Ja die wil ik nog gaag zien. Vond In Bruges nl ook wel leuk.quote:Op donderdag 28 februari 2013 10:48 schreef Godtje het volgende:
Gisteren trouwens Seven Psychopaths gekeken. Prima filmpje maar een flink aantal recensies die ik zag wel erg positief.
Het helpt waarschijnlijk niet dat ik Sam Rockwell niet prettig weg vindt kijken.
De verhalen gaan toch erg hard dat het misschien toch wel echt iemand uit Afrika of zuid/midden amerika gaat worden. En die zijn nog een stuk conservatiever.quote:Op donderdag 28 februari 2013 10:50 schreef Ang3l het volgende:
Zo'n nieuweling moet in het begin altijd vanalles gaan bewijzen, dus dan worden er weer rare bizarre sprongen gemaakt en dingen geroepen. Dan heb ik echt liever een man die nog amper "Bedankt voor die bloooeeeme" kan uitspreken, want die doet niet veel meer daarnaast.
Maar goed, dat ging over de vorige paus. Deze mummelt nog niet echtt. Deze is gewoon uberhaupt engAlleen ik vraag me af of "men" beter af is met wat er aan zit te komen.
Dat bedoel ik. Ook prima film maar hij..... ik kan gewoon niet goed tegen hem.quote:Op donderdag 28 februari 2013 10:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja die wil ik nog gaag zien. Vond In Bruges nl ook wel leuk.
Sam Rockwell vond ik in Moon wel erg mooi.
Sowieso Moon... die soundtrack
[ afbeelding ]
Ja I know. Dan kan er wel geroepen worden "Wow, een zwarte paus, wat liberaal", maar qua geloof en opvattingen ligt het toch nog 100 jaar achter daar hoorquote:Op donderdag 28 februari 2013 10:54 schreef Godtje het volgende:
[..]
De verhalen gaan toch erg hard dat het misschien toch wel echt iemand uit Afrika of zuid/midden amerika gaat worden. En die zijn nog een stuk conservatiever.
Ik vind hem een beetje viezig neurotig, dat wel.quote:Op donderdag 28 februari 2013 10:55 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Ook prima film maar hij..... ik kan gewoon niet goed tegen hem.
Dat is geheel geen discussie.quote:Op donderdag 28 februari 2013 10:55 schreef Ang3l het volgende:
Ja I know. Dan kan er wel geroepen worden "Wow, een zwarte paus, wat liberaal", maar qua geloof en opvattingen ligt het toch nog 100 jaar achter daar hoor Alleen al de hele condoom-dis
Godtje nee, ik heb je al gezegd: je mag me niet barebacken!!!quote:Op donderdag 28 februari 2013 10:56 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat is geheel geen discussie.
Door zo een rubber ding voel je minder dus die moet af
Jouw ster is inmiddels zo uitgelubberd na al je seksdates dat je beter een hele etos aan condooms om je lul kan doen.quote:Op donderdag 28 februari 2013 10:57 schreef Ang3l het volgende:
odtje nee, ik heb je al gezegd: je mag mee niet bareback
Alsof je een frikadel in de gang werptquote:Op donderdag 28 februari 2013 10:58 schreef Godtje het volgende:
[..]
Jouw ster is inmiddels zo uitgelubberd na al je seksdates dat je beter een hele etos aan condooms om je lul kan doen.
Alsof je je lul in een hangar legt.
Zondag heerlijke zondag snack bij de feboquote:Op donderdag 28 februari 2013 11:03 schreef KomtTijd... het volgende:
Zijn we nou van de paus via homofilie toch op frituur uitgekomen?!
quote:Op donderdag 28 februari 2013 11:05 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zondag heerlijke zondag snack bij de febo![]()
Patatje oorlog en broodje kroket
Zo noem ik dat!quote:Op donderdag 28 februari 2013 11:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]Heet het daar nog patatje oorlog?
Mja, ik vind Patatje Vrede ook maar stom hoorquote:Op donderdag 28 februari 2013 11:08 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zo noem ik dat!![]()
Irritant politiek correct gelul![]()
O, ik heb wel meer "luie flikker" in mijn vocabulaire, maar niet echt als lafaard.quote:Negerzoen![]()
Patatje oorlog![]()
Zwarte Piet![]()
En een lafaard is gewoon een flikker of een nicht.
Maar het patatje was lekkerquote:Op donderdag 28 februari 2013 11:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mja, ik vind Patatje Vrede ook maar stom hoor
[..]
O, ik heb wel meer "luie flikker" in mijn vocabulaire, maar niet echt als lafaard.
En iemand die vies doet, neus peutert, boert, scheet... daar roep ik gewoon "smerige hetero" naar
It works both ways. Geen last van.
Toch wel een vies slechte film?quote:Op donderdag 28 februari 2013 11:12 schreef CherryLips het volgende:
ren 127 Hours gekeken. Met hak- en snijwerk. Zo goor was
Patatje vredequote:Op donderdag 28 februari 2013 11:12 schreef KomtTijd... het volgende:
Hoe wouden ze Patatje Oorlog anders noemen?
Patatje conflictgebied? Patatje Arabische Lente? Patatje Kim Jong Un?
Ik vond het wel meevallen. Zo lang duurde ie nietquote:Op donderdag 28 februari 2013 11:15 schreef Godtje het volgende:
[..]
Toch wel een vies slechte film?
Dan liever nog Tom Hanks in zijn eentje op een eiland die 2 uur tegen een volleybal zit te praten
quote:
quote:Er is getracht een minder lugubere benaming in te voeren ('frietje feest' en 'friet vrede' o.a.), maar dit sloeg in het geheel niet aan.
Dat hete al jaren patatje vrede. Toen woonde ik volgens mij nog bij m'n ouders toen die discussie kwamquote:Op donderdag 28 februari 2013 11:12 schreef KomtTijd... het volgende:
Hoe wouden ze Patatje Oorlog anders noemen?
Patatje conflictgebied? Patatje Arabische Lente? Patatje Kim Jong Un?
Mensen die dat zo noemen mag je gewoon op de plek executerenquote:Op donderdag 28 februari 2013 11:22 schreef Ang3l het volgende:
Dat hete al jaren patatje vrede. Toen woonde ik volgens mij no
Voor de lol een pan heet frituurvent over je bakkesquote:Op donderdag 28 februari 2013 11:23 schreef CherryLips het volgende:
Je zou het voor de lol eens moeten bestellen.
Patatje zelfmoord?quote:Op donderdag 28 februari 2013 11:22 schreef Godtje het volgende:
[..]
Mensen die dat zo noemen mag je gewoon op de plek executeren
"Wie is hier nou de friettent?! Gij of ik?!"quote:Op donderdag 28 februari 2013 11:25 schreef Godtje het volgende:
[..]
Voor de lol een pan heet frituurvent over je bakkes
Ik ga echt niet helemaal naar kanaleneiland voor patat hoor.quote:Op donderdag 28 februari 2013 11:25 schreef Godtje het volgende:
[..]
Voor de lol een pan heet frituurvent over je bakkes
Niet?quote:Op donderdag 28 februari 2013 11:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ga echt niet helemaal naar kanaleneiland voor patat hoor.
Ik haal gewoon friet bij mij op de hoekquote:Op donderdag 28 februari 2013 12:22 schreef KomtTijd... het volgende:
Ja, voor Q zou ik ook wel een patatje gaan halen in kanaleneiland.
Ik haal nooit frietquote:Op donderdag 28 februari 2013 12:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik haal gewoon friet bij mij op de hoek
Ik ook nooit eigenlijk.quote:
frituurpanquote:Op donderdag 28 februari 2013 12:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ook nooit eigenlijk.
En m'n frietpan is ook al weer 2 maanden niet aangeweest denk ik.
Noemen jullie dan nou ook patatpan dan?
Ik had het over patat.quote:Op donderdag 28 februari 2013 12:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ook nooit eigenlijk.
En m'n frietpan is ook al weer 2 maanden niet aangeweest denk ik.
Noemen jullie dan nou ook patatpan dan?
Nee joh, wij hebben een frietpan voor de friet, een kroketpan voor de krotetten en een frikandelpan voor de frikandellen. Laatst had ik zin in een mexicano, maar ik kon nergens een mexicanopan vinden dus toen ben ik maar naar de snackbar gegaan.quote:Op donderdag 28 februari 2013 12:48 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik had het over patat.
En het heet een frituurpan. Want wat doe je er in? Juist. Frituren.
Ik vind t noch pot noch pan!quote:Op donderdag 28 februari 2013 12:51 schreef Memento-Mori het volgende:
in Limburg is het zelfs frietpot
Ja, alleen ik wilde het dus niet als snack, maar als avondeten. En die bar kon ik dan weer nergens vindenquote:Op donderdag 28 februari 2013 13:03 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Nee joh, wij hebben een frietpan voor de friet, een kroketpan voor de krotetten en een frikandelpan voor de frikandellen. Laatst had ik zin in een mexicano, maar ik kon nergens een mexicanopan vinden dus toen ben ik maar naar de snackbar gegaan.
En als je t nou met olijfolie doet en niet met frietvet... of frituurvet?quote:
Ik heb er 1 keer eentje gekocht. Na 1 keer gebruiken, 2 maanden niks doen moest dat ding schoongemaakt......quote:Op donderdag 28 februari 2013 13:07 schreef Ang3l het volgende:
En als je t nou met olijfolie doet en niet met frietvet... of frituurvet?
Of ben je dan nog steeds aan het frituren, maar dan in olie?
Poe poe poe, wat een gedoe!
Dat doet mijn poetsquote:Op donderdag 28 februari 2013 13:10 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik heb er 1 keer eentje gekocht. Na 1 keer gebruiken, 2 maanden niks doen moest dat ding schoongemaakt......
Gewoon weggeflikerd. Daar ging ik niet aan beginnen. Gadverdamme
Tsss daar betaal ik hem niet voor. Maar dat zeg ik. Ik eet het hooguit 2 keer per jaar dus dan ga ik wel naar de snackbar.quote:
Avondeten is ook zo'n ramp, laatst had ik bloemkool gekocht, kon ik de bloemkoolpan nergens vinden! Toen maar teruggegaan voor een broccoli, want de broccolipan stond gewoon vooraan.quote:Op donderdag 28 februari 2013 13:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, alleen ik wilde het dus niet als snack, maar als avondeten. En die bar kon ik dan weer nergens vinden
Daar betaal ik hem ook niet voor. Doet ie toch welquote:Op donderdag 28 februari 2013 13:12 schreef Godtje het volgende:
[..]
Tsss daar betaal ik hem niet voor. Maar dat zeg ik. Ik eet het hooguit 2 keer per jaar dus dan ga ik wel naar de snackbar.
quote:Op donderdag 28 februari 2013 13:12 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Avondeten is ook zo'n ramp, laatst had ik bloemkool gekocht, kon ik de bloemkoolpan nergens vinden! Toen maar teruggegaan voor een broccoli, want de broccolipan stond gewoon vooraan.
quote:Op donderdag 28 februari 2013 15:32 schreef Tegan het volgende:
Ik eet nog weleens friet bij 'gewone' groenten en vlees. Ook lekker. Op het balkon bakken voor de lucht en iedere twee jaar een nieuwe pan, kost toch niets.
Ja ik wil ook een nieuwe pan. De huidige is eigenlijk wel erg vertyft.quote:Op donderdag 28 februari 2013 15:32 schreef Tegan het volgende:
Ik eet nog weleens friet bij 'gewone' groenten en vlees. Ook lekker. Op het balkon bakken voor de lucht en iedere twee jaar een nieuwe pan, kost toch niets.
Iedere twee jaar een nieuwe pan? Why?quote:Op donderdag 28 februari 2013 15:32 schreef Tegan het volgende:
*mep*quote:
Omdat schoonmaken een hel is en het toch niets kost...quote:Op donderdag 28 februari 2013 16:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Iedere twee jaar een nieuwe pan? Why?
Voor een tientje per jaar afschrijving kun je er niet tegenop schoonmaken inderdaad.quote:Op donderdag 28 februari 2013 17:13 schreef Tegan het volgende:
[..]
Omdat schoonmaken een hel is en het toch niets kost...
quote:Op donderdag 28 februari 2013 17:15 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Voor een tientje per jaar afschrijving kun je er niet tegenop schoonmaken inderdaad.
Heb je dr ook gelijk een voor mij gescoord?quote:Op donderdag 28 februari 2013 17:19 schreef Tegan het volgende:
[..]. En mijn huidige was zelfs gratis
.
En dat schoonmaken komt maar 1x in de 2 jaar om de hoek kijken?quote:Op donderdag 28 februari 2013 17:13 schreef Tegan het volgende:
[..]
Omdat schoonmaken een hel is en het toch niets kost...
Ja gewoon iedere keer, maar echt schoon wordt het nooit. Dus na een tijdje liever een nieuwe.quote:Op donderdag 28 februari 2013 17:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En dat schoonmaken komt maar 1x in de 2 jaar om de hoek kijken?
Nee, dat kon niet.quote:Op donderdag 28 februari 2013 17:25 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Heb je dr ook gelijk een voor mij gescoord?
quote:Op donderdag 28 februari 2013 17:15 schreef Tegan het volgende:
Doen ze bij mij op het werk in de kantine ook. Ieder jaar gewoon een nieuw tosti-ijzer a tien euro ipv dat grondige schoonmaken wat onmogelijk is.
Ik wil wel maar ik durf niet.quote:Op donderdag 28 februari 2013 17:49 schreef KomtTijd... het volgende:
Als T. niet gaat ga ik ook niet.
Kom dan gezellig hierheen.quote:
Om je eerste huwelijkslustrum te vieren?quote:
Of had je al een ander lekker blondje als cadeau geregeld?quote:Op donderdag 28 februari 2013 18:44 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Om je eerste huwelijkslustrum te vieren?
Hoe lang?quote:Op donderdag 28 februari 2013 18:45 schreef Tegan het volgende:
Ik dacht dat jullie al langer getrouwd waren!
Ik regel niks voor jouquote:Op donderdag 28 februari 2013 18:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Of had je al een ander lekker blondje als cadeau geregeld?
Nee, dat regelt hij maar bij een blondje.quote:
Joehoe, CL?quote:Op donderdag 28 februari 2013 19:03 schreef MissMSX het volgende:
Nee, dat regelt hij maar bij een blondje.
Niet zo heel gek lang, gemiddeld.quote:
Ik droomde het eergisteren en ik vond het heerlijk. Gelukkig was het maar een droom, nu al meer dan 50 dagen gestoptquote:Op vrijdag 1 maart 2013 10:13 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb gedroomd dat ik rookte en nu heb ik een ontzettend vieze smaak in m'n mond
Ik nog heul lang nietquote:
Ik vind het knapquote:Op vrijdag 1 maart 2013 10:22 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik droomde het eergisteren en ik vond het heerlijk. Gelukkig was het maar een droom, nu al meer dan 50 dagen gestopt
docx en pptx, en dat moet ik ook in dat formaat kunnen opslaan. Openen gaat prima, maar daar heb ik vrij weinig aan.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 10:26 schreef KomtTijd... het volgende:
LibreOffice doet het prima met .doc's hoor
Maar dat hoeft ook niet, chocola is bij lange na niet zo ongezond als rokenquote:Op vrijdag 1 maart 2013 10:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vind het knapik zou geen 50 dagen zonder chocola kunnen. Of willen.
Die ook.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 10:42 schreef stbabylon het volgende:
[..]
docx en pptx, en dat moet ik ook in dat formaat kunnen opslaan. Openen gaat prima, maar daar heb ik vrij weinig aan.
Ja alleen heb je kans dat bij sommige documenten de marges en indeling anders is. Maar een testje kan je er zeker aan wagen. Vergeet nietnin de opties aan te vinken dat je alles als office doc wil opslaan.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 10:45 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En dan is het exact gelijk aan docx en pptx qua formaat opgeslagen in Office?
Echt wel. En wat voor éénquote:
Raaaawrquote:Op vrijdag 1 maart 2013 11:16 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Echt wel. En wat voor één
Vanavond pokeren, morgen Poker-brunch, gevolgd door 's middags pokeren, 's avonds snacken daar en dan nog wat pokeren. Zondag Head-NSO (Non skating official) en Penalty Tracker tijdens de eerste Co-ed scrimmage van Nederland in Wolvega
Ik ga de gok wagen, zal in de toekomst nog wel vaker nodig zijn.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 11:15 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja alleen heb je kans dat bij sommige documenten de marges en indeling anders is. Maar een testje kan je er zeker aan wagen. Vergeet nietnin de opties aan te vinken dat je alles als office doc wil opslaan.
Tenzij je hele moeilijke dingen erin hebt zitten wel ja.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 10:45 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En dan is het exact gelijk aan docx en pptx qua formaat opgeslagen in Office?
Nee, dat doe ik niet.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 11:17 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Tenzij je hele moeilijke dingen erin hebt zitten wel ja.
Maar opsturen doe je toch als PDF
Die optie heb ik juist bewust uit, zodat'ie het iedere keer vraagt. Weet ik ten minste zeker dat'ie het document opslaat zoals ik het wil, op het moment dat ik op opslaan druk.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 11:15 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja alleen heb je kans dat bij sommige documenten de marges en indeling anders is. Maar een testje kan je er zeker aan wagen. Vergeet nietnin de opties aan te vinken dat je alles als office doc wil opslaan.
En dan ook geen chocola maar wortel.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 13:02 schreef Ang3l het volgende:
Cupcakes van je vriendin in de pauze....
Waar is Babs en wat heb je met hem gedaan?!
Whut?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 11:16 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Echt wel. En wat voor één
Vanavond pokeren, morgen Poker-brunch, gevolgd door 's middags pokeren, 's avonds snacken daar en dan nog wat pokeren. Zondag Head-NSO (Non skating official) en Penalty Tracker tijdens de eerste Co-ed scrimmage van Nederland in Wolvega
1 Babs, 2 Cupcakesquote:Op vrijdag 1 maart 2013 13:02 schreef Ang3l het volgende:
Roller Derby, ik hou de penalties bij, en ben baas over alles buiten de track. En het is een co-ed, oftewel, gemengde, mannen en vrouwen, oefenwedstrijdquote:
Tieten?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 13:06 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Roller Derby, ik hou de penalties bij, en ben baas over alles buiten de track. En het is een co-ed, oftewel, gemengde, mannen en vrouwen, oefenwedstrijd
RIP aan de nabestaanden.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 13:02 schreef Ang3l het volgende:
Ja, zijn voornamelijk vrouwen op de track, in strakke pakjes, en ze beuken op elkaar in. It's all good.quote:
Nee.quote:
Ik kan nog prima over mij heen laten urineren EN cupcakes eten (alleen liever niet tegelijkertijd)quote:Op vrijdag 1 maart 2013 13:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee.
Ik mis de oude babs en zijn smerige verhalen
Tieten!quote:Op vrijdag 1 maart 2013 13:08 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, zijn voornamelijk vrouwen op de track, in strakke pakjes, en ze beuken op elkaar in. It's all good.
En bier?quote:
Nee het is klaar.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 13:09 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik kan nog prima over mij heen laten urineren EN cupcakes eten (alleen liever niet tegelijkertijd)
Kinderen die komen is dan weer niet legaal in combinatie met een seksverslaafde 30'erquote:Op vrijdag 1 maart 2013 13:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee het is klaar.
Nog even en er komen kinderen
Bij anderequote:Op vrijdag 1 maart 2013 13:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee het is klaar.
Nog even en er komen kinderen
Nee ik kan je zelfs al ooit betrappen op baby-posts Babs!quote:
Het spijt me...quote:Op vrijdag 1 maart 2013 13:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee ik kan je zelfs al ooit betrappen op baby-posts Babs!
Mogen dan wel niet die van jezelf zijn, maar toch!
En poezen.
Ik mis je pisje
On your knees boy!!!!!!!!!!!quote:
Als je binnenkort wordt voorgesteld aan de schoonfamilie kun je meteen ff Linux installeren.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:45 schreef KomtTijd... het volgende:
Waarom heeft zoiemand dan ook Windows op zijn computer
Meest gangbare shit enzo hequote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:45 schreef KomtTijd... het volgende:
Waarom heeft zoiemand dan ook Windows op zijn computer
ik zal wel weer een stomme fanboy zijn maar dit had 'm met ubuntu gewoon nóóit kunnen gebeuren.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als je binnenkort wordt voorgesteld aan de schoonfamilie kun je meteen ff Linux installeren.
Ja, maar jammer van het prijskaartje. Ik wil een nieuwe laptop en zat naar iBooks te kijken maar Jezus wat een geld.quote:
iTunes niet, wel compatibel programma's. HP-printer en camera hoef je niet te installeren, die doen het gewoon.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 01:16 schreef CherryLips het volgende:
Kun je op Ubuntu ook gewoon iTunes en een HP printer installeren zonder gezeik? En foto's van de camera halen? Ik wil er best mee kloten hoorals m'n vader de laptop in de plomp wil gooien red ik hem wel.
Rijke vent zoekenquote:Op zaterdag 2 maart 2013 01:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, maar jammer van het prijskaartje. Ik wil een nieuwe laptop en zat naar iBooks te kijken maar Jezus wat een geld.
Meer oude oma's overvallen, dan heb je genoeg geld.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 01:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, maar jammer van het prijskaartje. Ik wil een nieuwe laptop en zat naar iBooks te kijken maar Jezus wat een geld.
Er is in Ede een vrouw in elkaar gemept vanwege een opmerking over een hondquote:Op zaterdag 2 maart 2013 09:14 schreef Q. het volgende:
[..]
Meer oude oma's overvallen, dan heb je genoeg geld.
Mag ik een daderprofiel schetsen? Mag ik? Mag ik?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 11:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er is in Ede een vrouw in elkaar gemept vanwege een opmerking over een hond
En terecht.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 11:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er is in Ede een vrouw in elkaar gemept vanwege een opmerking over een hond
heb het zelf ook jaren met een wacom tablet gebruikt.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 19:16 schreef MissMSX het volgende:
Als ubuntu fatsoenlijk met m'n wacom werkt wil ik het wel weer eens proberen
Dual dan he...
Die moet ik echt hebben jaquote:Op zaterdag 2 maart 2013 20:02 schreef dawg het volgende:
er komen zelfs ubuntu-smartphones. kunnen jullie helemaal je hart ophalen!
Hai!quote:
Awwquote:
Beter likken de volgende keer.quote:Op zondag 3 maart 2013 17:59 schreef CherryLips het volgende:
Navigatie die al in de eerste bocht van het dashboard valt
Gelukkig was de weg niet moeilijk en had ik hem niet eens nodig, anders was ik niet vrolijk geworden.
Nee joh, het is een humanistische filosofie met de oorsprong in Afrika. Het betekent zoiets als 'ik ben omdat wij zijn'.quote:
En daar haken de meeste gebruikers al meteen op af.quote:Op maandag 4 maart 2013 09:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee joh, het is een humanistische filosofie met de oorsprong in Afrika. Het betekent zoiets als 'ik ben omdat wij zijn'.
Afrikaquote:Op maandag 4 maart 2013 09:13 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
En daar haken de meeste gebruikers al meteen op af.
Blijkbaar glijdt het wel.quote:
Ooooooooohquote:Op maandag 4 maart 2013 09:13 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Nee, pretentieus filosofisch gezeik.
Geef haar eens ongelijk.quote:Op maandag 4 maart 2013 09:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hij viel zo richting mijn kruisMet d'r geile Vlaamse stem
... zo op de volumeknop zodat ze de hele tijd zwoel 'harder... harder... harder...' bleef roepen.quote:Op maandag 4 maart 2013 09:15 schreef CherryLips het volgende:
Hij viel zo richting mijn kruisMet d'r geile Vlaamse stem
Ik ben niet omdat wij zijn. Ik ben omdat papa en mama waren.quote:Op maandag 4 maart 2013 09:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee joh, het is een humanistische filosofie met de oorsprong in Afrika. Het betekent zoiets als 'ik ben omdat wij zijn'.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
quote:Op maandag 4 maart 2013 10:25 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb afgelopen zaterdag in de kroeg een hetero heel erg blij gemaaktWas ze zo slecht dan? Dat ze tips moet krijgen van een homo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 4 maart 2013 10:25 schreef Ang3l het volgende:
...in het toilet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen enkele vrouw is zo goed dat ze geen tips van een homo nodig heeftquote:Op maandag 4 maart 2013 10:31 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Was ze zo slecht dan? Dat ze tips moet krijgen van een homo?
Nee daar raakte ik aan de praat met die jongen. En mijn vrienden maar zeggen "We zitten gvd in een homokroeg en jij pikt er weer de hetero uit hoor!!!!!"quote:
Je hebt in het verleden wel es met hem op het toilet gezeten?quote:Op maandag 4 maart 2013 10:40 schreef Ang3l het volgende:
Geen enkele vrouw is zo goed dat ze geen tips van een homo nodig heeft
Nee, was meer voor de gein dat ze me er over aansprak. "Ik hoor dat jullie dat zo gioed kunnen. Geef me eens tips dan!" En die gast maar glunderen. Die wist wat ie ging krijgen die avond!
quote:Op maandag 4 maart 2013 10:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je hebt in het verleden wel es met hem op het toilet gezeten?
Als 'ie een beetje gevoel voor humor heeft zegt 'ie na afloop tegen haar dat zij het nóg lekkerder deed dan jij.quote:Op maandag 4 maart 2013 10:44 schreef Ang3l het volgende:
Ja dus die dacht "Als het maar half zo goed wordt als toen dan ben ik een gelukkig man vanavond!"
Ongetwijfeld omdat de aanwezige valse nichten al van mijlenver zien dat het een hetero is, en wellicht hopen door zulke acties iemand lekker ongemakkelijk te laten voelen?quote:Op maandag 4 maart 2013 10:54 schreef Ang3l het volgende:
Hij had wel humor. Heb erg gelachen met 'mGesprek gehad over waarom "de hetero" in een gaykroeg nou altijd een extra doelwit was, aangezien ie al 3 voorstellen gehad had en tig keer in z'n kont geknepen was.
Daar zit idd een groot deel van de aandacht in ja, in die categorie.quote:Op maandag 4 maart 2013 11:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ongetwijfeld omdat de aanwezige valse nichten al van mijlenver zien dat het een hetero is, en wellicht hopen door zulke acties iemand lekker ongemakkelijk te laten voelen?
Het stopt nooit, niet vanzelf...quote:Op maandag 4 maart 2013 10:55 schreef Ang3l het volgende:
Ik stond trouwens vanochtend met m'n zonnebril op mijn ruiten ijsvrij te krabben. Ik vond het een vreemde gewaarwording. Mijn buren denk ik ook
Zonnebril op, gemept in het gezicht, huiselijk geweld en zo. Dus ik quote die belachelijke k-reclamequote:
Dat kon ik ook toen het buiten -12 was. Dat zegt niet heel veel, dat het centrale verwarmingquote:Op maandag 4 maart 2013 11:20 schreef Ang3l het volgende:
Ik kan hier trouwens al in een t-shirtje zitten, zo warm als dat het op kantoor is![]()
quote:Op maandag 4 maart 2013 11:24 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zonnebril op, gemept in het gezicht, huiselijk geweld en zo. Dus ik quote die belachelijke k-reclame
Nou, ik zit op een hoek, met overal ramen. Die verwarming is inmiddels uit hier.quote:Op maandag 4 maart 2013 11:24 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat kon ik ook toen het buiten -12 was. Dat zegt niet heel veel, dat het centrale verwarming
Gisteren nieuwe TV gekocht. Full-HD shizzle. Maar digi kaart werkt voor geen fuck, hdmi de laptop eraan stottert, sucks. Maar ws. weet ik de oplossing alquote:Op maandag 4 maart 2013 11:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]O, ik kijk nooit tv, dus reclames gaan vrijwel altijd aan me voorbij.
Probleem dus opgelost, lijkt me.quote:Op maandag 4 maart 2013 11:31 schreef CherryLips het volgende:
Een oproep missen van een geblokkeerd nummer, mensen die geen voicemail inspreken
Gisterenavond deed alleen Ned1 het digitaal (nog wat gezeur met het kaartje, komt wel goed), maar dat zag er echt gelikt uit. Jammer genoeg was er voetbalgelul opquote:Op maandag 4 maart 2013 11:30 schreef Ang3l het volgende:
Yay for full HD
Ik merk t alleen op de playstation, want mijn TV is digitenneDat werd alleen maar lelijker op deze tv
Maar goed, zoals ik al zei: ik kijk nooit tv-tv. Alleen WIDM.
Reclame, vrijwel 100% zeker.quote:Op maandag 4 maart 2013 11:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wil weten wie het was!
Ik ben nieuwsgierig
Voetbal is het enige wat ik op tv kijk.quote:Op maandag 4 maart 2013 11:33 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Gisterenavond deed alleen Ned1 het digitaal (nog wat gezeur met het kaartje, komt wel goed), maar dat zag er echt gelikt uit. Jammer genoeg was er voetbalgelul op
99% zeker een callcenter. Telefoontjes die je prima kunt missen!quote:Op maandag 4 maart 2013 11:31 schreef CherryLips het volgende:
Een oproep missen van een geblokkeerd nummer, mensen die geen voicemail inspreken
Niet de flauwe grap gemaakt dat je thuis kunt 'echt werken'?quote:Op maandag 4 maart 2013 12:07 schreef stbabylon het volgende:
Ik moet echt regelen dat ik iig een paar dagen in de week thuis mag werken, maar ja, dan kun je niet goed 'netwerken'... schijnt...
thuis echt kunnen werken is ook een utopie.quote:Op maandag 4 maart 2013 12:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niet de flauwe grap gemaakt dat je thuis kunt 'echt werken'?
Ik heb actieve dagen en minder actieve dagen jaquote:Op maandag 4 maart 2013 12:24 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
thuis echt kunnen werken is ook een utopie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |