quote:
Inderdaad.quote:Op woensdag 27 februari 2013 09:14 schreef Ang3l het volgende:
Lammetjes
Zowel op het bord als naast het bord!
En baby hippo?quote:Op woensdag 27 februari 2013 09:14 schreef Ang3l het volgende:
Lammetjes
Zowel op het bord als naast het bord!
Nooit gegeten. Maar naast t bord doet het me... mwa... niet heel veel.quote:
Niet cute?quote:Op woensdag 27 februari 2013 09:21 schreef Ang3l het volgende:
Maar naast t bord doet het me... mwa... niet heel veel.
Ik die rat niet.quote:Op woensdag 27 februari 2013 09:54 schreef Nouk84 het volgende:
Baby animals
Ik kan er niets aan doen, ik vind ze allemaal cute
Ratten kunnen ook cute zijn. Als huisdier. Die staart is wel jammer ja.quote:
Daar ben ik het niet mee eens. Onder geen enkele voorwaardequote:Op woensdag 27 februari 2013 10:12 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ratten kunnen ook cute zijn. Als huisdier.
Mensen.quote:Op woensdag 27 februari 2013 10:17 schreef Godtje het volgende:
http://www.express.co.uk/(...)ine-from-their-bones
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Oooh jawelquote:Op woensdag 27 februari 2013 10:15 schreef Godtje het volgende:
[..]
Daar ben ik het niet mee eens. Onder geen enkele voorwaarde
Wanneer ga je entree vragen voor je dierentuin?quote:Op woensdag 27 februari 2013 10:25 schreef Tegan het volgende:
Bij mij op het werk loopt een zwerfkat rond sinds een paar weken. Het is echt nog een jonge kat (zeg ik als niet-kattenkenner). Als hij lastig wordt dan gaan we hem misschien vangen. Straks krijgen we allemaal baby-eendjes en misschien gaat hij die opeten. Misschien wil ik hem wel hebben dan
. Terwijl ik katten haat, maar waar komt hij anders terecht
.
quote:Op woensdag 27 februari 2013 10:26 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Wanneer ga je entree vragen voor je dierentuin?
Nee, dan vreet ie je konijnen opquote:Op woensdag 27 februari 2013 10:25 schreef Tegan het volgende:
Bij mij op het werk loopt een zwerfkat rond sinds een paar weken. Het is echt nog een jonge kat (zeg ik als niet-kattenkenner). Als hij lastig wordt dan gaan we hem misschien vangen. Straks krijgen we allemaal baby-eendjes en misschien gaat hij die opeten. Misschien wil ik hem wel hebben dan
. Terwijl ik katten haat, maar waar komt hij anders terecht
.
Owja, shitquote:Op woensdag 27 februari 2013 10:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, dan vreet ie je konijnen op
Om 17.00 pas he! Beetje oplettenquote:Op donderdag 28 februari 2013 10:06 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
De Paus? We hebben toch heul geen paus meer? (eventjes)
O ja, zijn die regels nu ineens officieel PLOEP anage[ast zodta ie gewoon af kan treden en zo?quote:Op donderdag 28 februari 2013 10:16 schreef Godtje het volgende:
[..]
Om 17.00 pas he! Beetje opletten
Het kon toch altijd al? Het was alleen niet gebruikelijk.quote:Op donderdag 28 februari 2013 10:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O ja, zijn die regels nu ineens officieel PLOEP anage[ast zodta ie gewoon af kan treden en zo?
inderdaad, en ze hebben/hadden er daardoor niet echt een draaiboek voor geloof ik.quote:Op donderdag 28 februari 2013 10:38 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het kon toch altijd al? Het was alleen niet gebruikelijk.
Ik typ altijd verrot hoorquote:Op donderdag 28 februari 2013 10:39 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik had het niet beter kunnen omschrijven.
Ja, als je iets 5 eeuwen niet doet zal het draaiboek inderdaad niet helemaal up 2 date zijnquote:Op donderdag 28 februari 2013 10:40 schreef Ang3l het volgende:
O ik geloof dat er wel iets aangepast moest worden wilde hij nu af kunne treden en de opvolger dan pas.... ja weet ik t, er was iets met regels
http://www.kerknieuws.nl/nieuws.asp?oId=24565quote:Op donderdag 28 februari 2013 10:41 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ja, als je iets 5 eeuwen niet doet zal het draaiboek inderdaad niet helemaal up 2 date zijn
En ik vind het een goeie ontwikkeling trouwens. Dat iemand het lef heeft om af te treden in tegenstelling tot die complete seniele paus van vorige keer die maar bleef zittenquote:Op donderdag 28 februari 2013 10:40 schreef Ang3l het volgende:
O ik geloof dat er wel iets aangepast moest worden wilde hij nu af kunne treden en de opvolger dan pas.... ja weet ik t, er was iets met regels
Ik heb er liever een seniele mongool zutten dan een verse pientere vanalles roepende pausquote:Op donderdag 28 februari 2013 10:42 schreef Godtje het volgende:
[..]
En ik vind het een goeie ontwikkeling trouwens. Dat iemand het lef heeft om af te treden in tegenstelling tot die complete seniele paus van vorige keer die maar bleef zitten
Een seniele mongool die roept dat alle homo's dood moeten?quote:Op donderdag 28 februari 2013 10:42 schreef Ang3l het volgende:
seniele mongool zutten dan een verse pientere vanalles roepende
Wat was de laatste keer dat we een "verse pientere paus" hadden?quote:Op donderdag 28 februari 2013 10:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb er liever een seniele mongool zutten dan een verse pientere vanalles roepende paus
Niet echt belangrijk dus. Ze willen gewoon een weekje eerder klaar zijn in verband met de mei vakantie.quote:Op donderdag 28 februari 2013 10:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
http://www.kerknieuws.nl/nieuws.asp?oId=24565
Beter dan iemand bij z'n volle verstandquote:Op donderdag 28 februari 2013 10:43 schreef Godtje het volgende:
[..]
Een seniele mongool die roept dat alle homo's dood moeten?
Good luck
Ja die wil ik nog gaag zien. Vond In Bruges nl ook wel leuk.quote:Op donderdag 28 februari 2013 10:48 schreef Godtje het volgende:
Gisteren trouwens Seven Psychopaths gekeken. Prima filmpje maar een flink aantal recensies die ik zag wel erg positief.
Het helpt waarschijnlijk niet dat ik Sam Rockwell niet prettig weg vindt kijken.
De verhalen gaan toch erg hard dat het misschien toch wel echt iemand uit Afrika of zuid/midden amerika gaat worden. En die zijn nog een stuk conservatiever.quote:Op donderdag 28 februari 2013 10:50 schreef Ang3l het volgende:
Zo'n nieuweling moet in het begin altijd vanalles gaan bewijzen, dus dan worden er weer rare bizarre sprongen gemaakt en dingen geroepen. Dan heb ik echt liever een man die nog amper "Bedankt voor die bloooeeeme" kan uitspreken, want die doet niet veel meer daarnaast.
Maar goed, dat ging over de vorige paus. Deze mummelt nog niet echtt. Deze is gewoon uberhaupt engAlleen ik vraag me af of "men" beter af is met wat er aan zit te komen.
Dat bedoel ik. Ook prima film maar hij..... ik kan gewoon niet goed tegen hem.quote:Op donderdag 28 februari 2013 10:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja die wil ik nog gaag zien. Vond In Bruges nl ook wel leuk.
Sam Rockwell vond ik in Moon wel erg mooi.
Sowieso Moon... die soundtrack
[ afbeelding ]
Ja I know. Dan kan er wel geroepen worden "Wow, een zwarte paus, wat liberaal", maar qua geloof en opvattingen ligt het toch nog 100 jaar achter daar hoorquote:Op donderdag 28 februari 2013 10:54 schreef Godtje het volgende:
[..]
De verhalen gaan toch erg hard dat het misschien toch wel echt iemand uit Afrika of zuid/midden amerika gaat worden. En die zijn nog een stuk conservatiever.
Ik vind hem een beetje viezig neurotig, dat wel.quote:Op donderdag 28 februari 2013 10:55 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Ook prima film maar hij..... ik kan gewoon niet goed tegen hem.
Dat is geheel geen discussie.quote:Op donderdag 28 februari 2013 10:55 schreef Ang3l het volgende:
Ja I know. Dan kan er wel geroepen worden "Wow, een zwarte paus, wat liberaal", maar qua geloof en opvattingen ligt het toch nog 100 jaar achter daar hoor Alleen al de hele condoom-dis
Godtje nee, ik heb je al gezegd: je mag me niet barebacken!!!quote:Op donderdag 28 februari 2013 10:56 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat is geheel geen discussie.
Door zo een rubber ding voel je minder dus die moet af
Jouw ster is inmiddels zo uitgelubberd na al je seksdates dat je beter een hele etos aan condooms om je lul kan doen.quote:Op donderdag 28 februari 2013 10:57 schreef Ang3l het volgende:
odtje nee, ik heb je al gezegd: je mag mee niet bareback
Alsof je een frikadel in de gang werptquote:Op donderdag 28 februari 2013 10:58 schreef Godtje het volgende:
[..]
Jouw ster is inmiddels zo uitgelubberd na al je seksdates dat je beter een hele etos aan condooms om je lul kan doen.
Alsof je je lul in een hangar legt.
Zondag heerlijke zondag snack bij de feboquote:Op donderdag 28 februari 2013 11:03 schreef KomtTijd... het volgende:
Zijn we nou van de paus via homofilie toch op frituur uitgekomen?!
quote:Op donderdag 28 februari 2013 11:05 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zondag heerlijke zondag snack bij de febo![]()
Patatje oorlog en broodje kroket
Zo noem ik dat!quote:Op donderdag 28 februari 2013 11:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]Heet het daar nog patatje oorlog?
Mja, ik vind Patatje Vrede ook maar stom hoorquote:Op donderdag 28 februari 2013 11:08 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zo noem ik dat!![]()
Irritant politiek correct gelul![]()
O, ik heb wel meer "luie flikker" in mijn vocabulaire, maar niet echt als lafaard.quote:Negerzoen![]()
Patatje oorlog![]()
Zwarte Piet![]()
En een lafaard is gewoon een flikker of een nicht.
Maar het patatje was lekkerquote:Op donderdag 28 februari 2013 11:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mja, ik vind Patatje Vrede ook maar stom hoor
[..]
O, ik heb wel meer "luie flikker" in mijn vocabulaire, maar niet echt als lafaard.
En iemand die vies doet, neus peutert, boert, scheet... daar roep ik gewoon "smerige hetero" naar
It works both ways. Geen last van.
Toch wel een vies slechte film?quote:Op donderdag 28 februari 2013 11:12 schreef CherryLips het volgende:
ren 127 Hours gekeken. Met hak- en snijwerk. Zo goor was
Patatje vredequote:Op donderdag 28 februari 2013 11:12 schreef KomtTijd... het volgende:
Hoe wouden ze Patatje Oorlog anders noemen?
Patatje conflictgebied? Patatje Arabische Lente? Patatje Kim Jong Un?
Ik vond het wel meevallen. Zo lang duurde ie nietquote:Op donderdag 28 februari 2013 11:15 schreef Godtje het volgende:
[..]
Toch wel een vies slechte film?
Dan liever nog Tom Hanks in zijn eentje op een eiland die 2 uur tegen een volleybal zit te praten
quote:
quote:Er is getracht een minder lugubere benaming in te voeren ('frietje feest' en 'friet vrede' o.a.), maar dit sloeg in het geheel niet aan.
Dat hete al jaren patatje vrede. Toen woonde ik volgens mij nog bij m'n ouders toen die discussie kwamquote:Op donderdag 28 februari 2013 11:12 schreef KomtTijd... het volgende:
Hoe wouden ze Patatje Oorlog anders noemen?
Patatje conflictgebied? Patatje Arabische Lente? Patatje Kim Jong Un?
Mensen die dat zo noemen mag je gewoon op de plek executerenquote:Op donderdag 28 februari 2013 11:22 schreef Ang3l het volgende:
Dat hete al jaren patatje vrede. Toen woonde ik volgens mij no
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |