Was ff de weg kwijt, ja das Noahquote:
Ja gelezen het is toch wat of niet, lijkt wel een nieuwe trend om iemand zo in elkaar te schoppen, zag vanmorgen het filmpje.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 21:11 schreef Jian het volgende:
Verdachten mishandeling Oosterhout melden zich
OOSTERHOUT -
Drie verdachten van een schokkende mishandeling in Oosterhout hebben zich dinsdagmiddag gemeld op het politiebureau in Oosterhout. Het gaat om drie jongens uit Oosterhout van 17, 17 en 18 jaar met in hun kielzog ouders en advocaten. De jongens zijn gearresteerd. De politie verwacht ook de andere twee verdachten snel te achterhalen, zei een woordvoerder dinsdag.
http://www.telegraaf.nl/b(...)s_melden_zich__.html
Is dit het gevolg van de nieuwe "GS-Internet-zoekaktie? Dan maar liever snel melden i.p.v. aan de publiekelijke schandpaal .......
Nou, ik zou niet willen zeggen dat het nieuw is hoor, wat wel nieuw is, is de manier waarop ze nagejaagd worden via onder meer het Internet. Wat GS de vorige keer gedaan heeft," de publiekelijke schandpaal" is natuurlijk discutabel, maar als het, het effect sorteert, dat wanneer daders dit zien aankomen, ze zich maar snel gaan melden, dan zie ik toch wat positiefs aan zo'n "heksenjacht"quote:Op dinsdag 26 februari 2013 21:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja gelezen het is toch wat of niet, lijkt wel een nieuwe trend om iemand zo in elkaar te schoppen, zag vanmorgen het filmpje.
Fijn dat ze zich zelf gemeld hebben, en nu maar hopen dat ze voor lang achter de tralies blijven!
Dat massaal zo aanvallen en op het hoofd springen, hoor dat echt de laatste tijd pas.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 21:24 schreef Jian het volgende:
[..]
Nou, ik zou niet willen zeggen dat het nieuw is hoor, wat wel nieuw is, is de manier waarop ze nagejaagd worden via onder meer het Internet. Wat GS de vorige keer gedaan heeft," de publiekelijke schandpaal" is natuurlijk discutabel, maar als het, het effect sorteert, dat wanneer daders dit zien aankomen, ze zich maar snel gaan melden, dan zie ik toch wat positiefs aan zo'n "heksenjacht"
Eens hoor, dit gebeurde vroeger ook, ik heb in NWS lijsten gezien van gevallen vanaf de 70-jaren, maar inderdaad camera's, mobiele telefoons en het internet brengen dingen eerder en beter in beeld, met zijn voor- en nadelen.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 21:38 schreef Toverheks het volgende:
vroeger werd er al goed geknokt, boksbeugel en hoppa werd er zo eentje pardoes in elkaar gemept, het is van alle tijden, maar omdat nu iedereen wel een mobiele telefoon heeft en er vaak camera`s hangen wordt het nu geregistreerd, ik zeg lang leve internet
Wat een narigheidquote:Op dinsdag 26 februari 2013 21:55 schreef BendeBielzen het volgende:
Weet je wat pas erg is?
Kheb geen toetje meer
gebeurde hier massaal inclusief boksbeugels, ik weet nog de KB ( kinkerbuurt) die gingen gewoon voor de gein knokken, en je kon ze ook inhuren voor een klus, iemand uit een kraakpand halen, verbaal en als dat niet ging kwamen ze even binnen zonder kloppen.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 21:46 schreef Jian het volgende:
[..]
Eens hoor, dit gebeurde vroeger ook, ik heb in NWS lijsten gezien van gevallen vanaf de 70-jaren, maar inderdaad camera's, mobiele telefoons en het internet brengen dingen eerder en beter in beeld, met zijn voor- en nadelen.
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 21:50 schreef tonja het volgende:
Wat ik kwalijk vind is dat je op facebook soms een foto tegenkomt van iemand met de tekst wat hij of zij allemaal op de kerfstok zou hebben met het verzoek om te delen...
Da's een lekkere manier om iemand een hak te zetten. En er zijn dus altijd van die sukkels die dat klakkeloos delen..
Reden te meer om niet met je toeter op Facebook te gaan staan.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 21:50 schreef tonja het volgende:
Wat ik kwalijk vind is dat je op facebook soms een foto tegenkomt van iemand met de tekst wat hij of zij allemaal op de kerfstok zou hebben met het verzoek om te delen...
Da's een lekkere manier om iemand een hak te zetten. En er zijn dus altijd van die sukkels die dat klakkeloos delen..
Och je moet oppassen. Ik heb veel familie in het buitenland, vind het een prima medium om elkaars reilen en zeilen te volgen. Ik heb alleen mensen die ik in het echie ken op mijn FB en doe niet aan die spelletjes. Zet mijn posts niet op 'public' etc.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:06 schreef Jian het volgende:
[..]
Reden te meer om niet met je toeter op Facebook te gaan staan.Ik zie er in elk geval geen enkel nut van in, het interesseert met geen reet dat Bram nu zit te poepen en Truus net een heerlijk bakje thee heeft gezet.
Klinkt niet slechtquote:
Vind het toch het beste nummer van hem ha ha haquote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:44 schreef Jian het volgende:
[..]
Evlemmixma ...... , dit is echt te erg hoor
Het zou een Enigma kunnen zijn, ...... een hele slechtequote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vind het toch het beste nummer van hem ha ha ha![]()
Had gekund, wie weet een volgende keer beterquote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:49 schreef Jian het volgende:
[..]
Het zou een Enigma kunnen zijn, ...... een hele slechte
Beter? Johan? hahahaquote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Had gekund, wie weet een volgende keer beter
Ach, het is altijd nog beter dan beertje knutquote:
Yup en toen dacht de Vlem, heej, dat kan ik ook, de buurjongen heeft nog wat leuke sequencersoftware op zijn computer staan, hop een standaardbeat en een paar kreten met wat nagalm en een paar uur later heb ik een hit en loop ik binnenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:57 schreef Toverheks het volgende:
blijft een nummer dat nooit vervelen gaat
blijft prachtig, vooral dat gezang van de Indianen er tussen doorquote:
Ik kon deze niet , maar wat een mooi nr is dit zegquote:
Sterkte vandaag met je pootje!quote:Op woensdag 27 februari 2013 06:06 schreef selam het volgende:
[..]
Ik kon deze niet , maar wat een mooi nr is dit zeg![]()
Goede morgen allemaal
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
Morguh allquote:
Dus je vindt het ook niet belangrijk om hier te lezen wat voor weer het is bij de verschillende users, of hun buurman lawaai maakt, en hoe smaakvol ze wel niet zijn in hun muziek- en televisieserievoorkeuren?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:06 schreef Jian het volgende:
[..]
Reden te meer om niet met je toeter op Facebook te gaan staan.Ik zie er in elk geval geen enkel nut van in, het interesseert met geen reet dat Bram nu zit te poepen en Truus net een heerlijk bakje thee heeft gezet.
quote:Op woensdag 27 februari 2013 10:32 schreef Gert het volgende:
[..]
Dus je vindt het ook niet belangrijk om hier te lezen wat voor weer het is bij de verschillende users, of hun buurman lawaai maakt, en hoe smaakvol ze wel niet zijn in hun muziek- en televisieserievoorkeuren?
Belangrijk?, neuh, boeie zeg ..quote:Op woensdag 27 februari 2013 10:32 schreef Gert het volgende:
[..]
Dus je vindt het ook niet belangrijk om hier te lezen wat voor weer het is bij de verschillende users, of hun buurman lawaai maakt, en hoe smaakvol ze wel niet zijn in hun muziek- en televisieserievoorkeuren?
quote:Op woensdag 27 februari 2013 12:58 schreef Jian het volgende:
Uhhh, dat "uitlachen" in die ene post van mij is zeg maar sarcasme hè, ik zet het er maar even bij zodat jullie niet meteen verontwaardigd in een hoekje gaan zitten mokken. Jullie mogen ook best wat lulligs over mij zeggen nu.Ik beloof dat ik dan gewoon door blijf posten
Beter een beetje gelachen dan helemaal niet.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
That's the spirit!quote:Op woensdag 27 februari 2013 12:58 schreef Jian het volgende:
Uhhh, dat "uitlachen" in die ene post van mij is zeg maar sarcasme hè, ik zet het er maar even bij zodat jullie niet meteen verontwaardigd in een hoekje gaan zitten mokken. Jullie mogen ook best wat lulligs over mij zeggen nu.Ik beloof dat ik dan gewoon door blijf posten
Was toch hilarisch de samenvatting van Gert, kussie erop danquote:Op woensdag 27 februari 2013 12:40 schreef Jian het volgende:
[..]
Wat zit jij nou stom te lachen, Poezenwoest
Waarvan aktequote:Op woensdag 27 februari 2013 12:58 schreef Jian het volgende:
Ik heb er idd een paar keer voor gestaan om afgelopen winter het weer in Lvov (Lviv, Lwow, Lemberg, Leopolis) met wat fototjes naar Fok te mailen .. ik vind dat weeritem op de FP elke morgen best leukquote:Op woensdag 27 februari 2013 10:32 schreef Gert het volgende:
[..]
Eigenlijk ben je toch ook een heel gek mens, hè?quote:Op woensdag 27 februari 2013 12:37 schreef Jian het volgende:
Wat ik wel leuk vind is om me zo nu en dan lekker zonder enige terughoudenheid in een discussie te werpen, al dan niet recalcitrant, irritant, fanatiek, sarcastisch of hoe dan ook. Had je niet gedacht hè.... .
Wat is daar zo gek aan?quote:Op woensdag 27 februari 2013 18:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Eigenlijk ben je toch ook een heel gek mens, hè?
Niet noodzakelijkerwijs, de door jou gequote statement stond namelijk overduidelijk in relatie tot hetgeen erop volgende en kan ook niet los daarvan gezien worden ...quote:Op woensdag 27 februari 2013 18:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Eigenlijk ben je toch ook een heel gek mens, hè?
Verbeek gaat voor de beker, dit kon wel eens een moeilijk avondje worden ben ik bang.quote:Op woensdag 27 februari 2013 18:48 schreef Toverheks het volgende:
We hebben een A, we hebben een J, we hebben nog een A en we hebben een X.....vanavond AJAX-AZ voorzichtige voorspelling.............2-0Kwart voor 9 SBS6
Nu PEC Zwolle-PSV
zolang het geen knokkenquote:Op woensdag 27 februari 2013 18:50 schreef Jian het volgende:
[..]
Verbeek gaat voor de beker, dit kon wel eens een moeilijk avondje worden ben ik bang.
zegt Opa zeker hequote:Op woensdag 27 februari 2013 18:55 schreef Pearlbitch het volgende:
Het is wel toevallig dat Ajax in een week tijd drie keer mot aantreden voor een zware wedstrijd. De KNVB heb al beslist dat ze dit jaar geen kampioen mogen worden.(sic).
Hoor ik hier opa in?quote:Op woensdag 27 februari 2013 18:55 schreef Pearlbitch het volgende:
Het is wel toevallig dat Ajax in een week tijd drie keer mot aantreden voor een zware wedstrijd. De KNVB heb al beslist dat ze dit jaar geen kampioen mogen worden.(sic).
Oop heeft ze door, de scherpte van die man ...quote:Op woensdag 27 februari 2013 18:55 schreef Pearlbitch het volgende:
Meneer koekoek?quote:Op woensdag 27 februari 2013 19:00 schreef Toverheks het volgende:
Wie is deze koekenbakker van een commentator bij Pec=Psv, wat een ouwehoer met zijn randgebeuren om de wedstrijd heen
zo PSV een doelpuntje......oh dat is dus Meneer KoekKoek, wat een slappe ouwehoerquote:Op woensdag 27 februari 2013 19:01 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Meneer koekoek?
Kan niet op die naam komen van die vent!
quote:
Jullie ontgaat ook niks hè..quote:
Zit tie zich weer in te dekkenquote:Op woensdag 27 februari 2013 18:55 schreef Pearlbitch het volgende:
ttssssssssssssssssssssquote:Op woensdag 27 februari 2013 19:05 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Zit tie zich weer in te dekken![]()
Tegen AZ en dan ook nog in de Arena, gemiep weer.
Hebben ze niet eens verwarming in de Arena?quote:Op woensdag 27 februari 2013 19:07 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ttssssssssssssssssssssniks indekken, het is gewoon zo, gewoon zwaar voor onze jongens 3 wedstrijden in 1 week, en het is nog koud ook op dat veld.
Mot je hier int oosten komme jonguh, stuk kouderquote:Op woensdag 27 februari 2013 19:07 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ttssssssssssssssssssssniks indekken, het is gewoon zo, gewoon zwaar voor onze jongens 3 wedstrijden in 1 week, en het is nog koud ook op dat veld.
quote:Op woensdag 27 februari 2013 19:04 schreef beequeen het volgende:
Die ouwe kan zich sowieso niet voorstellen dat iemand werkt. Laat staan 3x in één week.
Muts op sjaal oorwarmers, hebben die jongen het niet koud, verwarmde balquote:Op woensdag 27 februari 2013 19:09 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Mot je hier int oosten komme jonguh, stuk kouderLopen zullen ze.
Tja, nu kan ik wel weer zeggen wat hij daar als antwoord op had, maar dan wordt er weer gezegd dat ik zijn spreekbuis ben...quote:Op woensdag 27 februari 2013 19:04 schreef beequeen het volgende:
Die ouwe kan zich sowieso niet voorstellen dat iemand werkt. Laat staan 3x in één week.
Kan jouw het schelen, zeg maar gewoon!quote:Op woensdag 27 februari 2013 19:13 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Tja, nu kan ik wel weer zeggen wat hij daar als antwoord op had, maar dan wordt er weer gezegd dat ik zijn spreekbuis ben...
..en dat ben je absoluut nietquote:Op woensdag 27 februari 2013 19:13 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Tja, nu kan ik wel weer zeggen wat hij daar als antwoord op had, maar dan wordt er weer gezegd dat ik zijn spreekbuis ben...
hoef je niet te zeggen hoor, weet zoal wat Opa zou gaan zeggenquote:Op woensdag 27 februari 2013 19:13 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik heb vandaag koeien zien rondlopen die stuk voor stuk minder voorspelbare geluiden uitbrachten dan die ouwe misgeboorte.quote:Op woensdag 27 februari 2013 19:16 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hoef je niet te zeggen hoor, weet zoal wat Opa zou gaan zeggen
Juist!quote:
Zeg je nu soms?quote:Op woensdag 27 februari 2013 19:16 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hoef je niet te zeggen hoor, weet zoal wat Opa zou gaan zeggensoms zegt die man echt van die wijze woorden
![]()
Ook aan de voor en de achterkant?quote:Op woensdag 27 februari 2013 19:18 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik heb vandaag koeien zien rondlopen die stuk voor stuk minder voorspelbare geluiden uitbrachten dan die ouwe misgeboorte.
Zelfs aan de achterkantquote:Op woensdag 27 februari 2013 19:23 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ook aan de voor en de achterkant?
Brengt de pot hem wel naar de ketel.quote:Op woensdag 27 februari 2013 19:27 schreef Jian het volgende:
Als de berg niet naar Oop komt, dan ..........
zou het niet durvenquote:Op woensdag 27 februari 2013 19:34 schreef pullup het volgende:
Zouden we hem hier wel Wilma mogen noemen ?
Ik houd het ook maar bij onbetekende randdebielquote:
HDNGMW heeft zo een hoog Harry Potter gehalte vind ik altijdquote:Op woensdag 27 februari 2013 19:34 schreef pullup het volgende:
Zouden we hem hier wel Wilma mogen noemen ?
Waaromquote:
quote:Op woensdag 27 februari 2013 19:18 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik heb vandaag koeien zien rondlopen die stuk voor stuk minder voorspelbare geluiden uitbrachten dan die ouwe misgeboorte.
Wat ben je onvriendelijk vandaag, door de koeienstront gebanjerdquote:Op woensdag 27 februari 2013 19:36 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik houd het ook maar bij onbetekende randdebiel
`Neequote:Op woensdag 27 februari 2013 19:40 schreef Margo37 het volgende:
[..]
[..]
Wat ben je onvriendelijk vandaag, door de koeienstront gebanjerd
Volgens nu.n wordt het Bertjequote:Op woensdag 27 februari 2013 19:41 schreef Toverheks het volgende:
Gert-Jan blijft dus bij AZ en gaat niet naar Twente als ik hem zo hoor tegen Hansjie
Was al bekend, heeft een contract tot 2015.quote:Op woensdag 27 februari 2013 19:41 schreef Toverheks het volgende:
Gert-Jan blijft dus bij AZ en gaat niet naar Twente als ik hem zo hoor tegen Hansjie
Ohquote:Op woensdag 27 februari 2013 19:41 schreef Toverheks het volgende:
idd ik zie hetquote:Op woensdag 27 februari 2013 19:40 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
ha ha wat lachen ben jij toch m'n mondhoeken scheuren ervan
Volgens Joop niet, maar ja dat zegt niksquote:
Volgens Fok ookquote:Op woensdag 27 februari 2013 19:42 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Volgens Joop niet, maar ja dat zegt niks
Als ze maar van Ronald afblijvenquote:Op woensdag 27 februari 2013 19:42 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Volgens Joop niet, maar ja dat zegt niks
Goeie bronquote:
ja maar contracten kunnen ook verbroken wordenquote:Op woensdag 27 februari 2013 19:42 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Was al bekend, heeft een contract tot 2015.
Neu, daar doe ik niet aan maar bij anderen herken ik het veelal wel met een toepasselijk plaatje erbijquote:
Ik voel liefde tussen julliequote:
Teveel commentaar op anderen duidt duidelijk op veel onzekerheidquote:Op woensdag 27 februari 2013 19:46 schreef ZOA het volgende:
[..]
Neu, daar doe ik niet aan maar bij anderen herken ik het veelal wel met een toepasselijk plaatje erbij
Twente heeft geen geld, hebben Steve ook al wat int jasje gestoptquote:Op woensdag 27 februari 2013 19:46 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja maar contracten kunnen ook verbroken worden
Dus je bent onzeker?quote:Op woensdag 27 februari 2013 19:47 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Teveel commentaar op anderen duidt duidelijk op veel onzekerheid
Waren zijn snipperdagenquote:Op woensdag 27 februari 2013 19:48 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Twente heeft geen geld, hebben Steve ook al wat int jasje gestopt
Ja klein beloninkje voor bewezen dienstenquote:
Heb je daar geen plaatje bij?quote:Op woensdag 27 februari 2013 19:52 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]ja hoor... Ga nu maar weer rukken
Handwerk levens gevaarlijk kan je doof van worden!quote:Op woensdag 27 februari 2013 19:54 schreef Toverheks het volgende:
rukken tjonge tjonge dat heet gewoon rekenstrekoefeningen
quote:Op woensdag 27 februari 2013 19:47 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Teveel commentaar op anderen duidt duidelijk op veel onzekerheid
I rest my casequote:Op woensdag 27 februari 2013 19:55 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
De master rukker vraagt mij de weg op internet?
ja en blind, als je op het gezicht richtquote:Op woensdag 27 februari 2013 19:55 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Handwerk levens gevaarlijk kan je doof van worden!
Ach... laat het frustraatje maar ff... Hij weet niet beterquote:Op woensdag 27 februari 2013 19:57 schreef Toverheks het volgende:
nou meisjes BendeB en Zoa, hou het gesjellig
quote:Op woensdag 27 februari 2013 20:00 schreef Toverheks het volgende:
Ik knal ze er vast in..............2-1
![]()
Bertje Doperwtje
de dorpsgek zal je bedoelenquote:Op woensdag 27 februari 2013 20:01 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]Alkmaar heeft ook een straat artiest
quote:Op woensdag 27 februari 2013 20:03 schreef Toverheks het volgende:
DJ Afrojack crasht met gloednieuwe Ferrari AMSTERDAM - DJ Afrojack heeft woensdagavond met zijn Ferrari een ongeluk gehad. De dj, wiens echte naam Nick van de Wall is, zette een foto van de auto die compleet in de prak zit op Twitter. „OK, that sucks, good thing were all ok!!!! Lesson in life: dont drive a ferrari in shit weather!”, schreef hij erbij. Hij en twee anderen staan lachend op de foto naast de auto.
Afrojack had net zijn nieuwe auto opgehaald, vertelde hij bij RTL Boulevard, toen hij op de A4 op een glad stukje wegslipte, draaide en vervolgens tegen de vangrail tot stilstand kwam. Hij reed naar eigen zeggen ongeveer 110, 120 kilometer per uur. De auto is volgens de wereldbekende dj, niet total loss en over 2 maanden gemaakt. Dat hij zonder deze auto zit is geen probleem; hij heeft nog een Audi, meldde hij. „Ik heb niets te klagen.”
Hij bood zijn excuses aan aan iedereen die door hem in de file is terechtgekomen.
Eerder op de dag had DJ Afrojack nog een foto op de berichtensite gezet waarop hij trots naast de nog onbeschadigde auto stond: „ I made a new friend!!“
kijk hem staan de patser, echt he ik zou me kapot schamen, net nieuw, pannenkoekquote:
Ik denk niet dat hij voor de grap een gloednieuwe Ferrari in elkaar rijdt lolquote:Op woensdag 27 februari 2013 20:06 schreef Toverheks het volgende:
[..]
kijk hem staan de patser, echt he ik zou me kapot schamen, net nieuw, pannenkoek
Dat valt best mee.quote:Op woensdag 27 februari 2013 19:57 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]Je begint onsamenhangend te worden
Mooiquote:
die jongen heeft geld zat, kan wel 10 ferrari`s kopen daar gaat het niet om, maar om er nog mee op de foto te gaan, ik zou stil in een hoekje gaan staan huilenquote:Op woensdag 27 februari 2013 20:08 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hij voor de grap een gloednieuwe Ferrari in elkaar rijdt lol
"Zelfreflectie" zei je toch? Ga ff verder met zuipenquote:Op woensdag 27 februari 2013 20:09 schreef ZOA het volgende:
[..]
Dat valt best mee.
Ik doe niet aan het onsmakelijk kenschetsen van users op Fok
Misschien doet ie dat ook wel stiekemquote:Op woensdag 27 februari 2013 20:09 schreef Toverheks het volgende:
[..]
die jongen heeft geld zat, kan wel 10 ferrari`s kopen daar gaat het niet om, maar om er nog mee op de foto te gaan, ik zou stil in een hoekje gaan staan huilen
Dat is wel een heel mooie cross-over van een klassiek reggae ritmequote:Op woensdag 27 februari 2013 20:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mooi
Ik was eigenlijk op zoek naar Wendell Wedding van BFE.
Maar helaas. Daarom deze:
Ook goed.
De allereerste 'zelfreflectie' hoorde bij het plaatje wat jij poste en was een vraag.quote:Op woensdag 27 februari 2013 20:10 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
"Zelfreflectie" zei je toch? Ga ff verder met zuipen
quote:Op woensdag 27 februari 2013 20:19 schreef ZOA het volgende:
[..]
De allereerste 'zelfreflectie' hoorde bij het plaatje wat jij poste en was een vraag.
Daar kon je blijkbaar niets anders mee dan een paar onnozele reacties met termen als 'rukker' plaatsen
Ik vond het plaatje ook erg grappig toen bleek dat het inderdaad zelfreflectie wasquote:
quote:Op woensdag 27 februari 2013 20:22 schreef ZOA het volgende:
[..]
Ik vond het plaatje ook erg grappig toen bleek dat het inderdaad zelfreflectie was
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook paardenvlees in Amsterdamse agenten gevonden.
Wat ik dan weer minder vond zijn de voorstellen wat jij vind dat ik doe, moet gaan doen of zou doenquote:
Dat zal me een grote rotzorg zijn wat jij wel of niet vindtquote:Op woensdag 27 februari 2013 20:28 schreef ZOA het volgende:
[..]
Wat ik dan weer minder vond zijn de voorstellen wat jij vind dat ik doe, moet gaan doen of zou doen
post het dan ook nietquote:Op woensdag 27 februari 2013 20:29 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Dat zal me een grote rotzorg zijn wat jij wel of niet vind
Volgens mij ziet hij de betrekkelijkheid van dat materieel wel in. Ik heb hem nu een paar keer in programma's gezien en ik moet zeggen dat ik het geen onaangename gast vind.quote:Op woensdag 27 februari 2013 20:09 schreef Toverheks het volgende:
[..]
die jongen heeft geld zat, kan wel 10 ferrari`s kopen daar gaat het niet om, maar om er nog mee op de foto te gaan, ik zou stil in een hoekje gaan staan huilen
Alleen zijn smaak qua vrouwen laat af en toe te wensen over heb ik begrepenquote:Op woensdag 27 februari 2013 20:32 schreef Jian het volgende:
[..]
Volgens mij ziet hij de betrekkelijkheid van dat materieel wel in. Ik heb hem nu een paar keer in programma's gezien en ik moet zeggen dat ik het geen onaangename gast vind.
Foute aanname (wederom) en als ik al aandacht nodig heb is het zeker niet van jouquote:Op woensdag 27 februari 2013 20:31 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Aandacht had je toch nodig? Dan krijg je het
Ik merk hetquote:Op woensdag 27 februari 2013 20:35 schreef ZOA het volgende:
[..]
Foute aanname (wederom) en als ik al aandacht nodig heb is het zeker niet van jou
quote:Op woensdag 27 februari 2013 20:26 schreef tonja het volgende:
Breaking news!Is dat de wraak van paarden omdat mensen paardenvlees etenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook paardenvlees in Amsterdamse agenten gevonden.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Hij heeft een foutje gemaakt met Amanda, maar die heeft hem er hoogst waarschijnlijk gewoon in laten tuinen, can happen. Dat uitstapje met Paris, waarom niet, het was deels zakelijk en deels heeft ie een leuke tijd gehad. Ze heeft het in elk geval niet om z'n geld gedaan. Ik vind het leuk zoals ie bijvoorbeeld over z'n oma praat en dat ie haar overal mee naar toeneemt in dat privévliegtuigquote:Op woensdag 27 februari 2013 20:34 schreef pullup het volgende:
[..]
Alleen zijn smaak qua vrouwen laat af en toe te wensen over heb ik begrepen
Topquote:
Dat werd tijd,quote:
Reageer dan niet op me, zo simpel kan het zijn... Rukkerquote:Op woensdag 27 februari 2013 20:42 schreef ZOA het volgende:
[..]
Dat werd tijd,
Kan je het nu voortaan achterwege laten iets over i.p.v. tegen mij te zeggen?
Pardon?quote:Op woensdag 27 februari 2013 20:42 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Reageer dan niet op me, zo simpel kan het zijn... Rukker
Jou posts zijn te mooi om te negeren... je reacties op de mijne zijn echter ronduit schofterigquote:Op woensdag 27 februari 2013 20:45 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Ik ga niet beginnen aan hij begon zij begon hunnie deden het, negeer me gewoon
Behandel de mensen zo jij graag behandeld wilt worden maar daar ben jij bij mij te laat mee en nou oprottuhquote:Op woensdag 27 februari 2013 20:57 schreef ZOA het volgende:
[..]
Jou posts zijn te mooi om te negeren... je reacties op de mijne zijn echter ronduit schofterig
Dit dus...quote:Op woensdag 27 februari 2013 20:59 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Behandel de mensen zo jij graag behandeld wilt worden maar daar ben jij bij mij te laat mee en nou oprottuhDit is mijn laatste reactie naar een stuk stront
Bagger.. kan je begrijpen dat niet iedereen die rotzooi hier horen wil? Ik snap best wel dat je mee wil in die zelfingenomen flow hier, maar er zijn grenzen!quote:
Ik wilde het van de week niet zeggen omdat Heks er zo liefdevol over begon te praten, maar ik heb een tyfshekel aan een accordeon. Ik ben geboren bij mijn Oma, in de Jordaan en daar stond de godganse dag Johnny Woodhouse te galmen. Ik denk met warmte aan mijn Oma en Opa terug, maar een accordeonquote:
Newsflash: je bent niet verplicht om erop te klikken en vervolgens te luisteren.quote:Op woensdag 27 februari 2013 21:13 schreef 5thencounter het volgende:
Bagger.. kan je begrijpen dat niet iedereen die rotzooi hier horen wil? Ik snap best wel dat je mee wil in die zelfingenomen flow hier, maar er zijn grenzen!
Ha, snel zeg...quote:Op woensdag 27 februari 2013 21:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
Newsflash: je bent niet verplicht om erop te klikken en vervolgens te luisteren.
Ik zou het gaan melden in de FBquote:Op woensdag 27 februari 2013 21:13 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Bagger.. kan je begrijpen dat niet iedereen die rotzooi hier horen wil? Ik snap best wel dat je mee wil in die zelfingenomen flow hier, maar er zijn grenzen!
Ja, ik ben redelijk snel van begrip en deel dat graag met minderbedeelden. Zo genereus ben ik.quote:
Het is voor jou nooit te laatquote:
Mwoah.quote:
De copyrights liggen meen ik bij een wat oudere indolente meneer met een snorquote:Op woensdag 27 februari 2013 21:24 schreef Jian het volgende:
[..]
Heej, heej, Zuur is mijn koosnaampje voor beequeen, hè, verzin je eigen troetelnaampjes
Waar ik niet mee wil zeggen dat je indolent bent of een snor hebt natuurlijkquote:Op woensdag 27 februari 2013 21:25 schreef pullup het volgende:
[..]
De copyrights liggen meen ik bij een wat oudere indolente meneer met een snor
Of dat je vele jaren jonger bent dan diegene waar het over gaatquote:Op woensdag 27 februari 2013 21:26 schreef pullup het volgende:
[..]
Waar ik niet mee wil zeggen dat je indolent bent of een snor hebt natuurlijk
Ik denk, ik zeg het maar even alvastquote:Op woensdag 27 februari 2013 21:27 schreef pullup het volgende:
[..]
Of dat je vele jaren jonger bent dan diegene waar het over gaat
J Woodhouse, die man kon er wat van, maar je had het rustig tegen me mogen zeggen hoorquote:Op woensdag 27 februari 2013 21:15 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik wilde het van de week niet zeggen omdat Heks er zo liefdevol over begon te praten, maar ik heb een tyfshekel aan een accordeon. Ik ben geboren bij mijn Oma, in de Jordaan en daar stond de godganse dag Johnny Woodhouse te galmen. Ik denk met warmte aan mijn Oma en Opa terug, maar een accordeon
Wat dacht je van Druiloor?quote:Op woensdag 27 februari 2013 21:24 schreef Jian het volgende:
[..]
Heej, heej, Zuur is mijn koosnaampje voor beequeen, hè, verzin je eigen troetelnaampjes
Staat Ajax al voor ?quote:Op woensdag 27 februari 2013 21:32 schreef Toverheks het volgende:
moeten sommige heren hier in de SC ongesteld worden
Dat is attent van je,maar zoals ik al ergens in dit of het vorige topic al zei, kan ik zowel gewelidge uitdelen als incasseren zonder te janken of te mokken. Bovendien heb ik geen snor, een bijna goddelijk lichaam en ben ik waarschijnlijk jonger dan degene waar jij het over hebt, al weet ik niet precies over wie je het hebt.quote:Op woensdag 27 februari 2013 21:28 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik denk, ik zeg het maar even alvast
Je zou het bijna denken.quote:Op woensdag 27 februari 2013 21:32 schreef Toverheks het volgende:
moeten sommige heren hier in de SC ongesteld worden
Dat is je troetelnaampje voor mij toch, we kunnen niet 2 druiloren hebben in één topic. Doe nou effe rustig, ik weet dat het een emotionele avond voor je is, maar rust nu even.quote:
nou vervelend vind ik het niet, zal ze vast ff een maandverband aanreikenquote:Op woensdag 27 februari 2013 21:36 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Je zou het bijna denken.
Heel vervelend.
Hoe herkenbaarquote:Op woensdag 27 februari 2013 21:35 schreef Jian het volgende:
[..]
Dat is attent van je,maar zoals ik al ergens in dit of het vorige topic al zei, kan ik zowel gewelidge uitdelen als incasseren zonder te janken of te mokken. Bovendien heb ik geen snor, een bijna goddelijk lichaam en ben ik waarschijnlijk jonger dan degene waar jij het over hebt, al weet ik niet precies over wie je het hebt.
Ik heb nu geen idee waar je het nu ineens over hebt behalve jezelf, maar wilde slechts beweren dat je spitsvondig uitgekozen koosnaampje voor BQ zijn roots vond in de bespiegelingen on stream van een opa die nauwelijks zijn stoel uitkomt.quote:Op woensdag 27 februari 2013 21:35 schreef Jian het volgende:
[..]
Dat is attent van je,maar zoals ik al ergens in dit over het vorige topic zei, kan ik zowel gewelidge uitdelen als incasseren zonder te janken of te mokken. Bovendien heb ik geen snor, een bijna goddelijk lichaam en ben ik waarschijnlijk jonger dan degene waar hij het over hebt, al weet ik niet precies over wie je het hebt.
Tsja, je heb altijd zó verschrikkelijk gelijk, dat het ook onmiddellijk dood slaat als een lauw biertje..zie je het dilemma?quote:Op woensdag 27 februari 2013 21:36 schreef Jian het volgende:
[..]
Dat is je troetelnaampje voor mij toch, we kunnen niet druiloren hebben in één topic. Doe nou effe rustig, ik weet dat het een emotionele avond voor je is, maar rust nu even.
Dat komt me bekend voor.quote:Op woensdag 27 februari 2013 21:40 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Tsja, je heb altijd zó verschrikkelijk gelijk, dat het ook onmiddellijk dood slaat als een lauw biertje..zie je het dilemma?
Kan je nagaan, ik heb Oop zover uit mijn gedachten gebannen, dat mijn 1e gedachten uitgingen naar Johan Derksen, maar die gedachte verwierp ik eigenlijk direct omdat ik daar geen chocolade van kon maken. De rest van mijn betoog ging over het feit dat je het maar "alvast" even zei, wellicht ter voorkoming van iets .....quote:Op woensdag 27 februari 2013 21:40 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik heb nu geen idee waar je het nu ineens over hebt behalve jezelf, maar wilde slechts beweren dat je spitsvondig uitgekozen koosnaampje voor BQ zijn roots vond in de bespiegelingen on stream van een opa die nauwelijks zijn stoel uitkomt.
Neuh, zie ik niet, maar als je tegen mij gaat lopen aan zeiken dan zeg ik nu meteen, zoek een ander want ik ben niet in de stemming voor je gejengelquote:Op woensdag 27 februari 2013 21:40 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Tsja, je heb altijd zó verschrikkelijk gelijk, dat het ook onmiddellijk dood slaat als een lauw biertje..zie je het dilemma?
Mooi, eindelijk een keer een duidelijk statement..quote:Op woensdag 27 februari 2013 21:49 schreef Jian het volgende:
[..]
Neuh, zie ik niet, maar als je tegen mij gaat lopen aan zeiken dan zeg ik nu meteen, zoek een ander want ik ben niet in de stemming voor je gejengel
Het is goed, als je er maar gehoor aan geeftquote:Op woensdag 27 februari 2013 21:51 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Mooi, eindelijk een keer een duidelijk statement..
Waarschijnlijk omdat je bijna voor goddelijk neergezet hebt, het overige herken ik.quote:
Of AZquote:Op woensdag 27 februari 2013 21:54 schreef Toverheks het volgende:
nou meisjes, is het eens afgelopen hier, laten we nu maar hopen dat AJAX er een goaltje intrapt
Bescheidenheid siert mij geen zins, ik kan er prima mee leven, ook met de jankzakjes die zich eraan ergeren, sterker nog ..........quote:Op woensdag 27 februari 2013 21:52 schreef ZOA het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat je bijna voor goddelijk neergezet hebt, het overige herken ik.
Ik voor mijzelf zou er aan toegevoegd hebben dat ik aardig, charmant, charismaties, cheil etc etc ben en bovenal woest aantrekkelijk...quote:Op woensdag 27 februari 2013 21:55 schreef Jian het volgende:
[..]
Bescheidenheid siert mij geen zins, ik kan er prima mee leven, ook met de jankzakjes die zich eraan ergeren, sterker nog ..........
volgens de statistieken zeg ik niks raarsquote:Op woensdag 27 februari 2013 21:55 schreef Toverheks het volgende:
[..]we gaan nou geen gekke dingen zeggen he
Er zullen er hier zijn van wie de tenen dan krommen, maar ik hou wel van een beetje eigendunk, dus bij mij kom je er gewoon mee weg.quote:Op woensdag 27 februari 2013 21:57 schreef ZOA het volgende:
[..]
Ik voor mijzelf zou er aan toegevoegd hebben dat ik aardig, charmant, charismaties, cheil etc etc ben en bovenal woest aantrekkelijk...
Tis niet eens eigendunk ....quote:Op woensdag 27 februari 2013 21:58 schreef Jian het volgende:
[..]
Er zullen er hier zijn van wie de tenen dan krommen, maar ik hou wel van een beetje eigendunk, dus bij mij kom je er gewoon mee weg.
Klopt, er is dan allang niemand meer omheen die het ruikt...quote:Op woensdag 27 februari 2013 22:00 schreef Toverheks het volgende:
en het spreekwoord luid........eigendunk stinkt niet
quote:Op woensdag 27 februari 2013 22:04 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Klopt, er is dan allang niemand meer omheen die het ruikt...
Ik ga niet posten 'zelfreflectie?' daar heb ik net al gelazer mee gehad...quote:
En dan zit hij de rest van de avond zo:quote:Op woensdag 27 februari 2013 22:04 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Klopt, er is dan allang niemand meer omheen die het ruikt...
Kan je rustig doen, ik ben lang niet zo aardig als Benquote:Op woensdag 27 februari 2013 22:09 schreef ZOA het volgende:
[..]
Ik ga niet posten 'zelfreflectie?' daar heb ik net al gelazer mee gehad...
Nee .. ik zeg het nietzelfreflectie?quote:Op woensdag 27 februari 2013 22:10 schreef pullup het volgende:
[..]
En dan zit hij de rest van de avond zo:
[ afbeelding ]
ik had m nog staan en hij staat je zo goed, dusquote:Op woensdag 27 februari 2013 22:10 schreef pullup het volgende:
[..]
En dan zit hij de rest van de avond zo:
[ afbeelding ]
Geen zelfreflectie dusquote:Op woensdag 27 februari 2013 22:11 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Tsja de relevantie met deze zielige meneer zie ik niet helemaal...
Och, nu kon ie prima hoorquote:Op woensdag 27 februari 2013 22:12 schreef ZOA het volgende:
[..]
Nee .. ik zeg het nietzelfreflectie?
Die kon ik nog nietquote:Op woensdag 27 februari 2013 22:13 schreef 5thencounter het volgende:
Tijd voor een Ben Debieltje.....
Ik zal je er verder niet in storenquote:Op woensdag 27 februari 2013 22:12 schreef Jian het volgende:
[..]
ik had m nog staan en hij staat je zo goed, dus![]()
[ afbeelding ]
Och je stoort mij in het geheel niet hoor, je jeukt nog niet eensquote:Op woensdag 27 februari 2013 22:14 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik zal je er verder niet in storen
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar het doet ze allemaal niks. Heus.quote:Op woensdag 27 februari 2013 22:16 schreef Lavenderr het volgende:
En dan zeggen ze dat vrouwen last hebben van pms. Dit is zeker de mannelijke variant
quote:Op woensdag 27 februari 2013 22:17 schreef tonja het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
Bij ons heet het pmd(piemeldrift)quote:Op woensdag 27 februari 2013 22:16 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En dan zeggen ze dat vrouwen last hebben van pms. Dit is zeker de mannelijke variant
Again, you're so wrong, my dearquote:Op woensdag 27 februari 2013 22:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar het doet ze allemaal niks. Heus.
Dit is niet het beste weekjequote:Op woensdag 27 februari 2013 22:18 schreef Jian het volgende:
[..]
ik had je al een beetje gewaarschuwd
Uhuh.quote:
zie het nu somber inquote:Op woensdag 27 februari 2013 22:18 schreef Jian het volgende:
[..]
ik had je al een beetje gewaarschuwd
hoop doet leven, we hebben nog 12 minutenquote:Op woensdag 27 februari 2013 22:23 schreef Jian het volgende:
[..]
Dat zag ik voor de wedstrijd al, maar ja, je hoopt hè ........
Ga gerust je gangquote:Op woensdag 27 februari 2013 22:27 schreef 5thencounter het volgende:
Gelukkig is deze beschamende hoeveelheid nietszeggende postings bijna over.. Wie helpt in Godsnaam meetellen naar verfrissende SC#1463?
Ik zou normaal zeggen ik, maar dan gaat pullup zeggen dat ik natuurlijk weer gelijk wilde hebben en daar zit ik toch wel mee, dus ik zeg in dit geval een keer ; IK niet hoor, echt nietquote:Op woensdag 27 februari 2013 22:31 schreef BendeBielzen het volgende:
Proest... wie had dat ooit gedacht van AZ
Het is ook niet zo dat je het niet al een post of drie al borst kloppend liep te verkondigen natuurlijk.quote:Op woensdag 27 februari 2013 22:33 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik zou normaal zeggen ik, maar dan gaat pullup zeggen dat ik natuurlijk weer gelijk wilde hebben en daar zit ik toch wel mee, dus ik zeg in dit geval een keer ; IK niet hoor, echt niet
Zeik toch een keertje niet zo, voor zeuren hebben ze ook een ander topic hier op FOKquote:Op woensdag 27 februari 2013 22:34 schreef 5thencounter het volgende:
Voetballen telt niet mee hier, daar zijn andere topics voor...
Nou, ik zie je graag daar dan...quote:Op woensdag 27 februari 2013 22:34 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Zeik toch een keertje niet zo, voor zeuren hebben ze ook een ander topic hier op FOK
relnichtquote:Op woensdag 27 februari 2013 22:35 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nou, ik zie je graag daar dan...
Voor de wedstrijd zei ik het al, staat in dit topic, maar daar ga ik me niet op beroepen hoor, ik blijf gewoon bij, dit had ik nooit gedacht, zie het maar als een beetje door jou afgedwongen nederigheidquote:Op woensdag 27 februari 2013 22:34 schreef pullup het volgende:
[..]
Het is ook niet zo dat je het niet al een post of drie al borst kloppend liep te verkondigen natuurlijk.
Zoals boeddhisten wel zeggen, "heb je er wat van geleerd, Ja?!, mooi! lekker slapen en morgen opnieuw beginnen"quote:Op woensdag 27 februari 2013 22:34 schreef ZOA het volgende:
En een nog mooier doelpunt ... de vernedering!
Toppie!quote:Op woensdag 27 februari 2013 22:36 schreef Jian het volgende:
[..]
Voor de wedstrijd zei ik het al, staat in dit topic, maar daar ga ik me niet op beroepen hoor, ik blijf gewoon bij, dit had ik nooit gedacht, zie het maar als een beetje door jou afgedwongen nederigheid![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |