Was ff de weg kwijt, ja das Noahquote:
Ja gelezen het is toch wat of niet, lijkt wel een nieuwe trend om iemand zo in elkaar te schoppen, zag vanmorgen het filmpje.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 21:11 schreef Jian het volgende:
Verdachten mishandeling Oosterhout melden zich
OOSTERHOUT -
Drie verdachten van een schokkende mishandeling in Oosterhout hebben zich dinsdagmiddag gemeld op het politiebureau in Oosterhout. Het gaat om drie jongens uit Oosterhout van 17, 17 en 18 jaar met in hun kielzog ouders en advocaten. De jongens zijn gearresteerd. De politie verwacht ook de andere twee verdachten snel te achterhalen, zei een woordvoerder dinsdag.
http://www.telegraaf.nl/b(...)s_melden_zich__.html
Is dit het gevolg van de nieuwe "GS-Internet-zoekaktie? Dan maar liever snel melden i.p.v. aan de publiekelijke schandpaal .......
Nou, ik zou niet willen zeggen dat het nieuw is hoor, wat wel nieuw is, is de manier waarop ze nagejaagd worden via onder meer het Internet. Wat GS de vorige keer gedaan heeft," de publiekelijke schandpaal" is natuurlijk discutabel, maar als het, het effect sorteert, dat wanneer daders dit zien aankomen, ze zich maar snel gaan melden, dan zie ik toch wat positiefs aan zo'n "heksenjacht"quote:Op dinsdag 26 februari 2013 21:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja gelezen het is toch wat of niet, lijkt wel een nieuwe trend om iemand zo in elkaar te schoppen, zag vanmorgen het filmpje.
Fijn dat ze zich zelf gemeld hebben, en nu maar hopen dat ze voor lang achter de tralies blijven!
Dat massaal zo aanvallen en op het hoofd springen, hoor dat echt de laatste tijd pas.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 21:24 schreef Jian het volgende:
[..]
Nou, ik zou niet willen zeggen dat het nieuw is hoor, wat wel nieuw is, is de manier waarop ze nagejaagd worden via onder meer het Internet. Wat GS de vorige keer gedaan heeft," de publiekelijke schandpaal" is natuurlijk discutabel, maar als het, het effect sorteert, dat wanneer daders dit zien aankomen, ze zich maar snel gaan melden, dan zie ik toch wat positiefs aan zo'n "heksenjacht"
Eens hoor, dit gebeurde vroeger ook, ik heb in NWS lijsten gezien van gevallen vanaf de 70-jaren, maar inderdaad camera's, mobiele telefoons en het internet brengen dingen eerder en beter in beeld, met zijn voor- en nadelen.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 21:38 schreef Toverheks het volgende:
vroeger werd er al goed geknokt, boksbeugel en hoppa werd er zo eentje pardoes in elkaar gemept, het is van alle tijden, maar omdat nu iedereen wel een mobiele telefoon heeft en er vaak camera`s hangen wordt het nu geregistreerd, ik zeg lang leve internet
Wat een narigheidquote:Op dinsdag 26 februari 2013 21:55 schreef BendeBielzen het volgende:
Weet je wat pas erg is?
Kheb geen toetje meer
gebeurde hier massaal inclusief boksbeugels, ik weet nog de KB ( kinkerbuurt) die gingen gewoon voor de gein knokken, en je kon ze ook inhuren voor een klus, iemand uit een kraakpand halen, verbaal en als dat niet ging kwamen ze even binnen zonder kloppen.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 21:46 schreef Jian het volgende:
[..]
Eens hoor, dit gebeurde vroeger ook, ik heb in NWS lijsten gezien van gevallen vanaf de 70-jaren, maar inderdaad camera's, mobiele telefoons en het internet brengen dingen eerder en beter in beeld, met zijn voor- en nadelen.
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 21:50 schreef tonja het volgende:
Wat ik kwalijk vind is dat je op facebook soms een foto tegenkomt van iemand met de tekst wat hij of zij allemaal op de kerfstok zou hebben met het verzoek om te delen...
Da's een lekkere manier om iemand een hak te zetten. En er zijn dus altijd van die sukkels die dat klakkeloos delen..
Reden te meer om niet met je toeter op Facebook te gaan staan.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 21:50 schreef tonja het volgende:
Wat ik kwalijk vind is dat je op facebook soms een foto tegenkomt van iemand met de tekst wat hij of zij allemaal op de kerfstok zou hebben met het verzoek om te delen...
Da's een lekkere manier om iemand een hak te zetten. En er zijn dus altijd van die sukkels die dat klakkeloos delen..
Och je moet oppassen. Ik heb veel familie in het buitenland, vind het een prima medium om elkaars reilen en zeilen te volgen. Ik heb alleen mensen die ik in het echie ken op mijn FB en doe niet aan die spelletjes. Zet mijn posts niet op 'public' etc.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:06 schreef Jian het volgende:
[..]
Reden te meer om niet met je toeter op Facebook te gaan staan.Ik zie er in elk geval geen enkel nut van in, het interesseert met geen reet dat Bram nu zit te poepen en Truus net een heerlijk bakje thee heeft gezet.
Klinkt niet slechtquote:
Vind het toch het beste nummer van hem ha ha haquote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:44 schreef Jian het volgende:
[..]
Evlemmixma ...... , dit is echt te erg hoor
Het zou een Enigma kunnen zijn, ...... een hele slechtequote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vind het toch het beste nummer van hem ha ha ha![]()
Had gekund, wie weet een volgende keer beterquote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:49 schreef Jian het volgende:
[..]
Het zou een Enigma kunnen zijn, ...... een hele slechte
Beter? Johan? hahahaquote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Had gekund, wie weet een volgende keer beter
Ach, het is altijd nog beter dan beertje knutquote:
Yup en toen dacht de Vlem, heej, dat kan ik ook, de buurjongen heeft nog wat leuke sequencersoftware op zijn computer staan, hop een standaardbeat en een paar kreten met wat nagalm en een paar uur later heb ik een hit en loop ik binnenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:57 schreef Toverheks het volgende:
blijft een nummer dat nooit vervelen gaat
blijft prachtig, vooral dat gezang van de Indianen er tussen doorquote:
Ik kon deze niet , maar wat een mooi nr is dit zegquote:
Sterkte vandaag met je pootje!quote:Op woensdag 27 februari 2013 06:06 schreef selam het volgende:
[..]
Ik kon deze niet , maar wat een mooi nr is dit zeg![]()
Goede morgen allemaal
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
Morguh allquote:
Dus je vindt het ook niet belangrijk om hier te lezen wat voor weer het is bij de verschillende users, of hun buurman lawaai maakt, en hoe smaakvol ze wel niet zijn in hun muziek- en televisieserievoorkeuren?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:06 schreef Jian het volgende:
[..]
Reden te meer om niet met je toeter op Facebook te gaan staan.Ik zie er in elk geval geen enkel nut van in, het interesseert met geen reet dat Bram nu zit te poepen en Truus net een heerlijk bakje thee heeft gezet.
quote:Op woensdag 27 februari 2013 10:32 schreef Gert het volgende:
[..]
Dus je vindt het ook niet belangrijk om hier te lezen wat voor weer het is bij de verschillende users, of hun buurman lawaai maakt, en hoe smaakvol ze wel niet zijn in hun muziek- en televisieserievoorkeuren?
Belangrijk?, neuh, boeie zeg ..quote:Op woensdag 27 februari 2013 10:32 schreef Gert het volgende:
[..]
Dus je vindt het ook niet belangrijk om hier te lezen wat voor weer het is bij de verschillende users, of hun buurman lawaai maakt, en hoe smaakvol ze wel niet zijn in hun muziek- en televisieserievoorkeuren?
quote:Op woensdag 27 februari 2013 12:58 schreef Jian het volgende:
Uhhh, dat "uitlachen" in die ene post van mij is zeg maar sarcasme hè, ik zet het er maar even bij zodat jullie niet meteen verontwaardigd in een hoekje gaan zitten mokken. Jullie mogen ook best wat lulligs over mij zeggen nu.Ik beloof dat ik dan gewoon door blijf posten
Beter een beetje gelachen dan helemaal niet.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
That's the spirit!quote:Op woensdag 27 februari 2013 12:58 schreef Jian het volgende:
Uhhh, dat "uitlachen" in die ene post van mij is zeg maar sarcasme hè, ik zet het er maar even bij zodat jullie niet meteen verontwaardigd in een hoekje gaan zitten mokken. Jullie mogen ook best wat lulligs over mij zeggen nu.Ik beloof dat ik dan gewoon door blijf posten
Was toch hilarisch de samenvatting van Gert, kussie erop danquote:Op woensdag 27 februari 2013 12:40 schreef Jian het volgende:
[..]
Wat zit jij nou stom te lachen, Poezenwoest
Waarvan aktequote:Op woensdag 27 februari 2013 12:58 schreef Jian het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |