quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:35 schreef Bos81 het volgende:
Heeft Lydia Rood ook niet een boek geschreven met de titel het BOek Job? Over haar broertje met autisme?![]()
Ja. Verdronken bij surfen in San Sebastian en het lichaam is kwijt. En hij is de vader en heeft er nu een boek over geschreven.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:35 schreef Pedroso het volgende:
Heb even gemist waar het over gaat. Zijn zoon verdronken ?
Lichaam nooit gevondenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:36 schreef alors het volgende:
Samenvatting dan maar, vakantie in Spanje, hij ging zwemmen met vrienden in de zee en is verdronken.
Job Cohen?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:35 schreef Bos81 het volgende:
Heeft Lydia Rood ook niet een boek geschreven met de titel het BOek Job? Over haar broertje met autisme?![]()
Afsluiten is dan echt heel moeilijkquote:
Zijn zoon? En de vrienden merkten niks?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:36 schreef alors het volgende:
Samenvatting dan maar, vakantie in Spanje, hij ging zwemmen met vrienden in de zee en is verdronken.
Het lijkt me dat je dan altijd blijft hopen.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:37 schreef Uccie het volgende:
[..]
Afsluiten is dan echt heel moeilijk
Kan niet met een open einde.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:37 schreef Uccie het volgende:
[..]
Afsluiten is dan echt heel moeilijk
Ja. zo'n raar verhaal dat iemand ergens aanspoelt met geheugenverliesquote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Het lijkt me dat je dan altijd blijft hopen.
Jawel er was nog een vriend bij hem, maar die kon hem ook niet vinden.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:37 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Zijn zoon? En de vrienden merkten niks?
Wat is dit kut geïntroduceerd.
Cast Awayquote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:38 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja. zo'n raar verhaal dat iemand ergens aanspoelt met geheugenverlies
Ik ben zelf autistisch en in 2010 was ik bij een congres in Antwerpen waar Lydia Rood te gast was, toen vertelde ze kort daarover...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |