SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1 maart
WIE JOINT ONS, BESTE GEZELLIGE MENSEN OOIT
Meet Arnhem
Tamashii
Rokje
BobbyB (als alles het toelaat)
Vinniiee
Viro
Aldo (als zijn groepsgenoten hun focking huiswerk doen)Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Dat nummer ken ikquote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:28 schreef AldoTheApache het volgende:
But it was not your fault but mine
And it was your heart on the line
I really fucked it up this time
Didn't I, my dear?
Op mijn werk licht genoeg maar daar heb je nu niets aanquote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:31 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Superkoffieman!
Shit, vergeten koffie te halen -_-
Nah, ik ga eerdaags wel naar de supermarkt. En tot die tijd is koffie op rantsoen!quote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Op mijn werk licht genoeg maar daar heb je nu niets aan
Ik ook, maar ik drink toch meestal maar 1 bak per dag (meteen zodra ik wakker ben, gaat het koffie-apparaat meteen aanquote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:41 schreef AldoTheApache het volgende:
als ik geef koffie in huis heb word ik helemaal gek
ik minimaal 6quote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:42 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik drink toch meestal maar 1 bak per dag (meteen zodra ik wakker ben, gaat het koffie-apparaat meteen aan)
Vast welquote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:49 schreef LovelyLady het volgende:
Nou, zal mij benieuwen... Jurkje besteld, en voor dat geld mag het wel passen en ik er damn sexy uitzien
Voor een speciale gelegenheid?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:49 schreef LovelyLady het volgende:
Nou, zal mij benieuwen... Jurkje besteld, en voor dat geld mag het wel passen en ik er damn sexy uitzien
Je hebt behoorlijke skills als jij rond vliegende koffie kan drinkenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:43 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Gewoon niet meteen opdrinken Vin
Jij ziet er toch altijd damn sexy uit?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:49 schreef LovelyLady het volgende:
Natuurlijk welquote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:49 schreef LovelyLady het volgende:
Nou had je me gister moeten.zienquote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij ziet er toch altijd damn sexy uit?
Dat klinkt wel heet treurigquote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nou had je me gister moeten.zien
Een vaatdoek was nog geiler
Ga je nog een foto hier posten op Fok! in jouw nieuwe jurkjequote:
Op fok neequote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ga je nog een foto hier posten op Fok! in jouw nieuwe jurkje
Dat heb ik dagelijksquote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nou had je me gister moeten.zien
Een vaatdoek was nog geiler
Kep vroeger geoefend met koekhappenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je hebt behoorlijke skills als jij rond vliegende koffie kan drinken
Nee, alleen in mijn WA.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ga je nog een foto hier posten op Fok! in jouw nieuwe jurkje
Heb jij koffie aan een touwtje hangen dan?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:55 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Kep vroeger geoefend met koekhappen
Pure skillz Vinnie!
Lucky youquote:
Is dat die shit die wij toen hebben gekeken toen GvsE er ook was?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:53 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik lig echt te erg in een lachstuip om best of idols worldwide.
Sommige mensen.
Deze koffieman krijgt het onmogelijke voor mekaarquote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Heb jij koffie aan een touwtje hangen dan?
Maak me gekquote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Gister was het heul erg
joggingbroek
sweater
sjaal om
dekentje
snif snotter en een jank film
jankfilmfetishistquote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja wind dat je op?
Wat voor monster ben jij
Oke brotherquote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:56 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Just chillin my hot stuff
Kan ook soms heerlijk zijn!quote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Gister was het heul erg
joggingbroek
sweater
sjaal om
dekentje
snif snotter en een jank film
Nicequote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:56 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Deze koffieman krijgt het onmogelijke voor mekaar
Ik vind hem wel iets weg hebben van cookiemonster!quote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja wind dat je op?
Wat voor monster ben jij
OMNOMNOMNOM.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vind hem wel iets weg hebben van cookiemonster!
Ik ben toch helemaal niet blauw mutsquote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Down boy!quote:
Ik hou nie van monstersquote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat geloof ik hoor.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja ik kan ook wel zeggen dat ik leuk en aardig ben maar ja
Mij ook maar toen ik beter keek stond er koekhappen.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:04 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
dat doet me aan heel andere dingen denken...
Ach ja, waarom moet ik nu single zijn -_-
Soms blijf ik een woord verkeerd lezen en kom er dan jaren later soms pas achter wat er echt staat!quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:07 schreef sararaats het volgende:
[..]
Mij ook maar toen ik beter keek stond er koekhappen.
Dit is wel waar.quote:
Ook waar!quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja ik kan ook wel zeggen dat ik leuk en aardig ben maar ja
Geen idee hoe dan is. De keer dat ik bij hem heb geslapen heeft hij de hele nacht rondjes om het bed gelopen.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Als hij slaapt toch?
Zoals bij iedere man het geval is.
Wat een pussyquote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geen idee hoe dan is. De keer dat ik bij hem heb geslapen heeft hij de hele nacht rondjes om het bed gelopen.
Psst. Ik zal je een geheimpje verklappen. IEDERE vrouw kan van 0 naar bitch gaan in minder dan 3 seconden.quote:
Okéquote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
In de week voordat ik ongesteld ben moet even hier komen logeren voor een dag of 2
Dat heb ik gemerkt bij m'n ex jaquote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Psst. Ik zal je een geheimpje verklappen. IEDERE vrouw kan van 0 naar bitch gaan in minder dan 3 seconden.
Dat soort buien heb ik nooitquote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Psst. Ik zal je een geheimpje verklappen. IEDERE vrouw kan van 0 naar bitch gaan in minder dan 3 seconden.
Leugensquote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geen idee hoe dan is. De keer dat ik bij hem heb geslapen heeft hij de hele nacht rondjes om het bed gelopen.
Ik heb 1 rondje om het bed gelopen.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Waarom zou je rondjes om het bed lopen?
moest je d'r bewaken
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb 1 rondje om het bed gelopen.
Ze werkte mij het bed uit, en nu had ik haar natuurlijk gewoon een duw kunnen geven.
Maar aangezien ik lief en schattig ben, ben ik gewoon aan de andere kant het bed weer ingestapt.
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ze werkte mij het bed uit, en nu had ik haar natuurlijk gewoon een duw kunnen geven.
Maar aangezien ik lief en schattig ben, ben ik gewoon aan de andere kant het bed weer ingestapt.
Ghehe. Blijf het een mooie actie van mezelf vinden. En gewoon in mn slaap gedaan ook.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Slaap? Je bedoelt coma van de drankquote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ghehe. Blijf het een mooie actie van mezelf vinden. En gewoon in mn slaap gedaan ook.
En blijheid vanwege het kampioenschap!quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Slaap? Je bedoelt coma van de drank
Dat ook jaquote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En blijheid vanwege het kampioenschap!
Goedquote:
Interessant, hoeveel seconden ongeveer?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat heb ik gemerkt bij m'n ex ja
Te snelquote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:56 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Interessant, hoeveel seconden ongeveer?
Opsluiten een idee?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:02 schreef Huppelmuts het volgende:
Stofzuigen is best leuk als je een hond en een kat hebt die bang zijn voor de stofzuiger.
De effectiviteit gaat wel verloren omdat de haren in het rond vliegen doordat de beesten snel op en weg springen.
Dit leek me ook wel ff leuk. Was het ook.quote:
Hehequote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dit leek me ook wel ff leuk. Was het ook.
Neequote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De vraag stellen is hem beantwoorden.
Waarom niet?quote:
Omdat het kan, als er geen 'waarom niet' isquote:
- Lekkerquote:
Appelsap.quote:
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:11 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Omdat het kan, als er geen 'waarom niet' is
Frisdrank is ook frisquote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:11 schreef Fera het volgende:
[..]
- Lekker
- Fris
- Lekker
- Lekker
- Etc.
Ik drink bijna niet, zeker niet doordeweeks. In het weekend eigenlijk vaker een wijntje dan bier.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
[..]
Frisdrank is ook fris
LOL
Ik drink niet door de weeks, alleen tijdens vakantie![]()
Maar ach ja, waarom niet?
Daar is al jouw 'waarom niet'. Waarom niet? Omdat je doordeweeks niet drinkt. Maakt het een keer niet uit? Wederom de vraag; waarom niet?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
[..]
Frisdrank is ook fris
LOL
Ik drink niet door de weeks, alleen tijdens vakantie![]()
Maar ach ja, waarom niet?
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Daar is al jouw 'waarom niet'. Waarom niet? Omdat je doordeweeks niet drinkt. Maakt het een keer niet uit? Wederom de vraag; waarom niet?
Daar is je antwoord
hoiquote:
Huurhuis. Een koophuis vinden is niet zo moeilijk, het stikt ervan.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:27 schreef twi het volgende:
[..]
Ligt er aan, een random huis of moet íe ook te koop of te huur staan?
Je gaat al weer weg bij je moeder?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Huurhuis. Een koophuis vinden is niet zo moeilijk, het stikt ervan.Jammer dat ik niks kan kopen.
Hier, kijk, wat schattig: klik. Zo gevonden hoor!quote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Huurhuis. Een koophuis vinden is niet zo moeilijk, het stikt ervan.Jammer dat ik niks kan kopen.
Het is niet voor mij.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je gaat al weer weg bij je moeder?
Ja, hahaha. Nu nog een die binnen die prijscategorie valt en aan de eisen voldoet, in de woonplaats waar ik moet zoeken.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:29 schreef twi het volgende:
[..]
Hier, kijk, wat schattig: klik. Zo gevonden hoor!
jezus waar ligt datquote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:29 schreef twi het volgende:
[..]
schattig huiskequote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:29 schreef twi het volgende:
[..]
Wat let je om te verhuizen?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
jezus waar ligt dat
Wel een schattig huisje
Fryslanquote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
jezus waar ligt dat
Wel een schattig huisje
Heel goed daar wil je nog niet dood gevonden worden in Frylanquote:
Toedelski!quote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:55 schreef Huppelmuts het volgende:
Bier!
Fijne avond allemaal. Tot ooit enz.
Ik denk er zelfs over om een warm chocomelletje te maken. Gewoon voor de afleiding. Ik heb er helemaal geen trek in.quote:
Ik hou er niet van...quote:Op dinsdag 26 februari 2013 21:07 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik denk er zelfs over om een warm chocomelletje te maken. Gewoon voor de afleiding. Ik heb er helemaal geen trek in.
En bedankt....quote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:56 schreef LovelyLady het volgende:
Friesland heeft best mooie stukjesmaar om er nou te gaan wonen....
Weinig slaap gehad de laatste tijd?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:48 schreef muhahaha het volgende:
Goed hoor, beetje proberen bij te slapen.
Patser.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:48 schreef muhahaha het volgende:
Goed hoor, beetje proberen bij te slapen.
Heb ik ook gedaanquote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:51 schreef DaMook het volgende:
Ik besteed vooral veel tijd aan geld uitgeven op het momenten dan vooral twijfelen of ik het wel of niet moet doen
.
Lingeriequote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Heb ik ook gedaan
En als het binnen is
DAMN sexy
Als je het nog wil storten in een goed doel weet ik wel iets voor jequote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:51 schreef DaMook het volgende:
Ik besteed vooral veel tijd aan geld uitgeven op het momenten dan vooral twijfelen of ik het wel of niet moet doen
.
Ik ook, mijn spaarrekening die al tijden leeg isquote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:58 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Als je het nog wil storten in een goed doel weet ik wel iets voor je
quote:
ow, ik dacht aan iets andersquote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:59 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik ook, mijn spaarrekening die al tijden leeg is.
+1quote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:58 schreef muhahaha het volgende:
Is niet om te patsen. Ik slaap gewoon te weinig en ik werd vorige week een paar keer snachts wakker.
Ik kan mezelf gewoon niet motiveren vroeg te gaan slapen.
Dat vermoedde had ik alquote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:00 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ow, ik dacht aan iets anders
Ik ookquote:
Vanaf nu is er ook "help geek DaMook de winter door"quote:
* AldoTheApache doneert 50 centquote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:07 schreef DaMook het volgende:
[..]
Vanaf nu is er ook "help geek DaMook de winter door".
Wie nietquote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Alsof jij mij niet zou geven.
Dan doneer ik ook 50 cent aan jou goede doelquote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:08 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
* AldoTheApache doneert 50 cent
Wat is de vrouwelijke benaming dan ?quote:
* jouwquote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:13 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dan doneer ik ook 50 cent aan jou goede doel.
Ja dan nietquote:
Trustequote:
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mja daar zou ik me niet zo druk om maken
Ik heb troost nodig.quote:
D'r zijn vast wel Foksters die je willen troostenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Slaap lekker.
[..]
Ik heb troost nodig.
Hehe, vast wel.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:18 schreef Faxie het volgende:
[..]
D'r zijn vast wel Foksters die je willen troostenBehalve Loka dan
Slaap lekkerquote:
Ik heb een getuigen!quote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:53 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
uhuh zou ik ook zeggen als ik jou was
Oh dan geloof ik jequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 27 februari 2013 00:09 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Oh dan geloof jeJa logischSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
Do tell, als je het wel weet!quote:Op woensdag 27 februari 2013 00:10 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Nee is het niet, er klopt iets niet. Alleen ik weet niet wat
Daar mag ik toch zeker wel van uitgaan heh.quote:Op woensdag 27 februari 2013 00:11 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Zal ik zeker doen, jij bent de eerste die het hoort
Je mag daar van uitgaan maar of ik het daadwerkelijk doe is wat andersquote:Op woensdag 27 februari 2013 00:12 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Daar mag ik toch zeker wel van uitgaan heh.
Vast wel. Zo lief ben je welquote:Op woensdag 27 februari 2013 00:16 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Je mag daar van uitgaan maar of ik het daadwerkelijk doe is wat anders
In mijn bedje was het anders knus en warmquote:Op woensdag 27 februari 2013 08:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Tis koud en guur buiten.. niks geils aan
Ja in de mijne ook..quote:Op woensdag 27 februari 2013 08:49 schreef muhahaha het volgende:
[..]
In mijn bedje was het anders knus en warm.
anders knus?quote:Op woensdag 27 februari 2013 08:49 schreef muhahaha het volgende:
[..]
In mijn bedje was het anders knus en warm.
Aah germquote:Op woensdag 27 februari 2013 08:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja in de mijne ook..
Nu niet meer
Anders dan koud en guur.quote:
Maar nu wel aan een lekker ontbijtjequote:Op woensdag 27 februari 2013 08:50 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Aah germ.
[..]
Anders dan koud en guur.
Goed geregeld!quote:Op woensdag 27 februari 2013 08:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Maar nu wel aan een lekker ontbijtje
En ik heb koffie
Des te meer reden om de hele dag in bed door te brengen.quote:Op woensdag 27 februari 2013 08:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Tis koud en guur buiten.. niks geils aan
Jij kan datquote:Op woensdag 27 februari 2013 08:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Des te meer reden om de hele dag in bed door te brengen.
Het waren er meer.quote:
quote:
ahquote:Op woensdag 27 februari 2013 09:39 schreef Cryothic het volgende:
[..]
bij jou misschien,... hier is het gewoon een gure morgen... de rest is niet van toepassing hier hoor
Klopt, volgens de TS van dat topic in 2011 of 2012quote:Op woensdag 27 februari 2013 09:50 schreef Cryothic het volgende:
[..]
die is nog niet zo heel lang geleden geimporteerd gok ik
Om(laten)bouwen naar LPG. Ruimte genoeg in de kofferbak voor een tankje.quote:Op woensdag 27 februari 2013 09:51 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Klopt, volgens de TS van dat topic in 2011 of 2012. Vette bak alleen het verbruik
.
1 op een emmer zeker?quote:Op woensdag 27 februari 2013 09:51 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Klopt, volgens de TS van dat topic in 2011 of 2012. Vette bak alleen het verbruik
.
Nicequote:
Hahaha nee hoor. Het was er maar 1. Ok niet slaan.quote:
Muahaha. Ik heb jou afgericht.quote:Op woensdag 27 februari 2013 10:07 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hahaha nee hoor. Het was er maar 1. Ok niet slaan.
Ja vind je het gek.quote:
Damn.quote:
Ga maar weer ziek worden jij, toen kon ik je tenminste aan.quote:
Hahaha. Jaaaa jammur.quote:Op woensdag 27 februari 2013 10:14 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ga maar weer ziek worden jij, toen kon ik je tenminste aan.
De mijne ook, en toch moest ik er al weer vroeg uit.quote:Op woensdag 27 februari 2013 10:27 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Hahaha. Jaaaa jammur.
Mijn bed voelt zo fijn.
Juh dat dacht ik vanmorgen ook tot ik me herinnerde dat kleine naar school moestquote:
Ja kudo's voor je verantwoordelijkheidquote:Op woensdag 27 februari 2013 10:32 schreef BobbyB het volgende:
[..]
De mijne ook, en toch moest ik er al weer vroeg uit.
Naar hequote:Op woensdag 27 februari 2013 10:33 schreef fietsie het volgende:
[..]
Juh dat dacht ik vanmorgen ook tot ik me herinnerde dat kleine naar school moest
quote:Op woensdag 27 februari 2013 10:37 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja kudo's voor je verantwoordelijkheid
Naar school.quote:
Juh het uit bed komen en het op de fiets naar de bakker moeten was naar jaquote:
Ik kon er ook niet echt uit komen.quote:Op woensdag 27 februari 2013 10:43 schreef rival het volgende:
Dat gevoel heb ik elke morgen als de wekker gaat
Had je gister eerder naar bed moeten gaan.quote:Op woensdag 27 februari 2013 10:44 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik kon er ook niet echt uit komen.Heb 3 liedjes af gesluisterd terwijl ik normaal bij de eerste klanken al uit bed ga.
Pfff alsof dat helptquote:Op woensdag 27 februari 2013 10:45 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Had je gister eerder naar bed moeten gaan.
Eigenlijk wel, maar ik had het er voor over.quote:Op woensdag 27 februari 2013 10:45 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Had je gister eerder naar bed moeten gaan.
ik snooze sowieso altijd tot het laatste moment maar ben wel altijd paraat, want dat hoort gewoonquote:Op woensdag 27 februari 2013 10:44 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik kon er ook niet echt uit komen.Heb 3 liedjes af gesluisterd terwijl ik normaal bij de eerste klanken al uit bed ga.
Wow vroegquote:Op woensdag 27 februari 2013 10:47 schreef fietsie het volgende:
[..]
Pfff alsof dat helpt
Sinds ik afgekickt ben van de cafeine ben ik om 21:30 gesloopt....
Ik ook haha maar kon uitslapenquote:Op woensdag 27 februari 2013 10:47 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Eigenlijk wel, maar ik had het er voor over.
Hahaha leuk dezen!quote:Op woensdag 27 februari 2013 10:54 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Moet je nog doen, kom maar langs.
Komt helemaal goed dan, want ik ben een wilde kat!quote:Op woensdag 27 februari 2013 10:56 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, nu ben ik nog een wilde hond die naar bezoek bijt en overal tegenaan rijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |