SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1 maart
WIE JOINT ONS, BESTE GEZELLIGE MENSEN OOIT
Meet Arnhem
Tamashii
Rokje
BobbyB (als alles het toelaat)
Vinniiee
Viro
Aldo (als zijn groepsgenoten hun focking huiswerk doen)NIEUW: Foto's!
En dan zo FOK!meets verpestenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 13:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Misschien zijn het echte FOK!kers en durven ze niet face-to-face te praten.
Was cool, wij zeiden beide "vol", en ik had post #302quote:
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 13:44 schreef LovelyLady het volgende:
TT
[..]
Je bent gewoon jaloers omdat je de lapo niet had, je wordt traag![]()
Ja, awesomequote:Op dinsdag 26 februari 2013 13:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En dan zo FOK!meets verpesten![]()
Naja, succes met je rijles zo he.
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 13:44 schreef LovelyLady het volgende:
TT
[..]
Je bent gewoon jaloers omdat je de lapo niet had, je wordt traag![]()
verander shotgun met lapoquote:The Shotgun Gaper
Gapers (gey-pers) are people who prioritize Shotgun much more than a normal human being. These people will alter their usual behavior and even undermine their own ethics in order to gain the rights to Shotgun. They do this through legal means, however - such as sprinting for an exit - and therefore they cannot be Voided (see below). The term Gaper was coined after the most infamous Gaper of all, Will Henderson, rode Shotgun for 2 months straight. The advantage to being a Shotgun Gaper, of course, is that you always get Shotgun. Being a Shotgun Gaper, however, is frowned upon.
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 13:45 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
[..]
verander shotgun met lapo![]()
Nee, een JNG meet is nooit beter!!quote:Op dinsdag 26 februari 2013 13:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, awesomeKun je nog beter een JNG-meet hebben
Dank je
Das dubbel he...quote:Op dinsdag 26 februari 2013 13:45 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
[..]
verander shotgun met lapo![]()
quote:The Shotgun Gaper
Net als een kinderen-pedo... of een vuur-pyromaan, of een diefstal-kleptomaanquote:Gapers (gey-pers) are people who prioritize Shotgun much more than a normal human being.
Ik klik er niet op, het interesseert me namelijk nietquote:Op dinsdag 26 februari 2013 13:47 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
http://www.shotgunrules.com/
Maar van een JNG meet kun je nog iets maken, van geen meet nietquote:Op dinsdag 26 februari 2013 13:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee, een JNG meet is nooit beter!!
WTF ik snap best dat mn ma jaloers is op mijn nieuwe pc aangezien zij een barrel heeft met wel 20 gig schijfruimte
Doe jij nooit aan shotgun?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 13:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik klik er niet op, het interesseert me namelijk niet
Daar kon je niks van maken!!quote:Op dinsdag 26 februari 2013 13:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Maar van een JNG meet kun je nog iets maken, van geen meet niet
Whaha, past daar uberhaupt het besturingssysteem op?
Naja, rijles
In mijn auto gelden strikte shotgunregelsquote:
Ik niet nee, jij ongetwijfeld welquote:Op dinsdag 26 februari 2013 13:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Daar kon je niks van maken!!
Je wist niet hoe snel je naar mij moest vluchten![]()
Succes
Wij door kinderzitjes op de achterbankquote:Op dinsdag 26 februari 2013 13:50 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
In mijn auto gelden strikte shotgunregelsen ik promote shotgun in mijn auto door snoep en een vuile achterbank
Dat sowiesoquote:Op dinsdag 26 februari 2013 13:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik niet nee, jij ongetwijfeld wel.
Dankje
kan minder erg zijnquote:Op dinsdag 26 februari 2013 13:51 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Wij door kinderzitjes op de achterbank
Ghehe shotgunquote:Op dinsdag 26 februari 2013 13:50 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
In mijn auto gelden strikte shotgunregelsen ik promote shotgun in mijn auto door snoep en een vuile achterbank
Dat is toch standaard? Elke nieuwe auto moet ingewijd wordenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 13:52 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
kan minder erg zijnGewoon 1x de roddel de lucht ingooien dat je op de achterbank geneukt hebt en niemand wil er meer zitten
In mijn auto moet je echt je best doen om daar te neuken hoor, lig je zowat op elkaarquote:Op dinsdag 26 februari 2013 13:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat is toch standaard? Elke nieuwe auto moet ingewijd worden
En bij seks lig je normaal niet op elkaar?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 13:53 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
In mijn auto moet je echt je best doen om daar te neuken hoor, lig je zowat op elkaar
Gatver ook gewoonquote:Op dinsdag 26 februari 2013 13:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee gatver
gewoon shotglaasjes![]()
euhm ....quote:Op dinsdag 26 februari 2013 13:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En bij seks lig je normaal niet op elkaar?
Hai!!quote:Op dinsdag 26 februari 2013 13:54 schreef LovelyLady het volgende:
Hmmm the redmobiel moet ook nog ingewijd worden
liever andersomquote:
Hadden we met die Zafira wel eens kunnen doen ja... ruimte genoeg.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 13:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat is toch standaard? Elke nieuwe auto moet ingewijd worden
Red je hier maar even uit jaquote:
er moet wel een degelijke afstand zijn anders wordt het te intiemquote:
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 13:55 schreef Cryothic het volgende:
[..]
normaal zit hij. en staat z'n computer netjes op het bureau
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 13:55 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Want je lul in haar kut is niet intiem?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 13:55 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
er moet wel een degelijke afstand zijn anders wordt het te intiem
Heldquote:Op dinsdag 26 februari 2013 13:55 schreef Cryothic het volgende:
[..]
streepje?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 13:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
hij heeft een streepje haar.. in combi met drank is dat niet lekker hoor
Je bent welkom hoorquote:Op dinsdag 26 februari 2013 13:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zal ik zaterdag op de terugweg even langsrijden, ben in de buurt
moet dat nou weer zo grof?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 13:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Want je lul in haar kut is niet intiem?
Heb je überhaupt al wel ooit seks gehad?
gezoend met een 16-jarigequote:Op dinsdag 26 februari 2013 13:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Want je lul in haar kut is niet intiem?
Heb je überhaupt al wel ooit seks gehad?
Oh sorry hoorquote:
Die is te fout cryo!! Te fout!!quote:
nee hoor, zelfde zwarte ribbroek als gisteren.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 13:57 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]![]()
heb jij je lolbroek aan vandaag ofzo?
ribbroek?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 13:58 schreef Cryothic het volgende:
[..]
nee hoor, zelfde zwarte ribbroek als gisteren.
En ondertussen soppen bij de gedachte zekerquote:Op dinsdag 26 februari 2013 13:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die is te fout cryo!! Te fout!!
quote:
Jouw penis in haar vagina?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 13:57 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
moet dat nou weer zo grof?![]()
Ja
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 13:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
gezoend met een 16-jarige![]()
[..]
Oh sorry hoor![]()
Weet ik maar ik heb geen idee hoelaat het gaat worden, geen idee hoe dingen gaan lopen, hangt van de gezelligheid af enzulksquote:Op dinsdag 26 februari 2013 13:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je bent welkom hoor![]()
Heb toch niks meer te doen dit weekend![]()
Sterker nog mn plannen voor de hele week zijn compleet om zeep geholpen
Ik doe niet aan soppenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 13:58 schreef Cryothic het volgende:
[..]
En ondertussen soppen bij de gedachte zeker
Waar ga je gaan dan?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 13:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Weet ik maar ik heb geen idee hoelaat het gaat worden, geen idee hoe dingen gaan lopen, hangt van de gezelligheid af enzulks
het heet geslachtsgemeenschapquote:Op dinsdag 26 februari 2013 13:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jouw penis in haar vagina?
Jouw genotsknots in haar pleziergrot?
Ik geloof er niks van
[..]
grootheidswaanzinquote:Op dinsdag 26 februari 2013 13:58 schreef Cryothic het volgende:
[..]
En ondertussen soppen bij de gedachte zeker
[..]![]()
Wat?quote:
iemand moet het af en toe roepen... dat helpt me van m'n minderwaardigheidscomplex af zei de dokter.quote:
En is onmogelijk als je er een gepaste afstand bij wil bewarenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 13:59 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
het heet geslachtsgemeenschap
Oh Schiedam, dan kom je toch niet langs Gorinchem schatjequote:Op dinsdag 26 februari 2013 14:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
grootheidswaanzin
[..]
Wat?Ik gaat lopen te eten bij Rob, samen met Kally
Je snapt best dat ik een grapje maaktequote:Op dinsdag 26 februari 2013 14:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En is onmogelijk als je er een gepaste afstand bij wil bewaren
[..]
Oh Schiedam, dan kom je toch niet langs Gorinchem schatje
Geen angst dat ik je minderwaardigheidscomplex juist vergroot?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 14:02 schreef Cryothic het volgende:
[..]
iemand moet het af en toe roepen... dat helpt me van m'n minderwaardigheidscomplex af zei de dokter.
Ik ben blont, ik snap nietsquote:Op dinsdag 26 februari 2013 14:02 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Je snapt best dat ik een grapje maakte
Maar het ligt toch allemaal dicht bij elkaar?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 14:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En is onmogelijk als je er een gepaste afstand bij wil bewaren
[..]
Oh Schiedam, dan kom je toch niet langs Gorinchem schatje
ik ben vanavond ook in schiedamquote:Op dinsdag 26 februari 2013 14:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Maar het ligt toch allemaal dicht bij elkaar?![]()
Mooi precies op de dagen dat ik er niet benquote:Op dinsdag 26 februari 2013 14:04 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik ben vanavond ook in schiedamen donderdag én zondag
dat risico loop ik wel jaquote:Op dinsdag 26 februari 2013 14:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geen angst dat ik je minderwaardigheidscomplex juist vergroot?
Schiedam is nog ruim een half uurtje hier vandaan hoorquote:Op dinsdag 26 februari 2013 14:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Maar het ligt toch allemaal dicht bij elkaar?![]()
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 14:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mooi precies op de dagen dat ik er niet ben
Gelukkig vind ik je liefquote:
Wel de enige manier om tijdens de seks toch een soort van gepaste afstand te behoudenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 14:04 schreef Cryothic het volgende:
[..]
zo'n lange piemel heeft ie vast niet
quote:
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 14:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wel de enige manier om tijdens de seks toch een soort van gepaste afstand te behouden
jij snapt hetquote:Op dinsdag 26 februari 2013 14:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wel de enige manier om tijdens de seks toch een soort van gepaste afstand te behouden
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 14:07 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
jij snapt het
gewoon op 3 meter afstand de lans erin prikken![]()
Alleen -echte- nagels aub... niet dat je thuiskomt en je vrouw/vriendin vraagt zich af waarom er nog 2 kunstnagels in je rug hangen te bungelen....quote:Op dinsdag 26 februari 2013 14:09 schreef Huppelmuts het volgende:
Tijdens seks moet er gewoon veel lichamelijk contact zijn. Lichaamsdelen moeten elkaar raken en dan bedoel ik niet alleen een piemel en een kut.
Nagels moeten in ruggen gezet kunnen worden
Alledriequote:Op dinsdag 26 februari 2013 14:09 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
geneukt, gegeten, iets tofs gedaan?
Om de grap ja. Iedereen weet dat jij blij bent met 3cm!!quote:
Handen tegen billen gepetst wordenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 14:09 schreef Huppelmuts het volgende:
Tijdens seks moet er gewoon veel lichamelijk contact zijn. Lichaamsdelen moeten elkaar raken en dan bedoel ik niet alleen een piemel en een kut.
Nagels moeten in ruggen gezet kunnen worden
Met nieuwe meneer? Of met een tussendoortje?quote:
Denken dat ik nepnagels hebquote:Op dinsdag 26 februari 2013 14:09 schreef fietsie het volgende:
[..]
Alleen -echte- nagels aub... niet dat je thuiskomt en je vrouw/vriendin vraagt zich af waarom er nog 2 kunstnagels in je rug hangen te bungelen....
Oh yes pleasequote:Op dinsdag 26 februari 2013 14:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Handen tegen billen gepetst wordenharen getrokken enzulks
Met één van mn vaste friends with benefitsquote:Op dinsdag 26 februari 2013 14:10 schreef fietsie het volgende:
[..]
Met nieuwe meneer? Of met een tussendoortje?
Ik schreef meer autobiografisch...quote:
Van die goedkope kruidvatnepnagelsquote:Op dinsdag 26 februari 2013 14:11 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik schreef meer autobiografisch...
de eerste 2 vallen toch standaard onder de derde categorie?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 14:09 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
geneukt, gegeten, iets tofs gedaan?
Dat is altijd handig om die op voorraad te hebbenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 14:11 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Met één van mn vaste friends with benefits
3e categorie is brederquote:Op dinsdag 26 februari 2013 14:13 schreef Cryothic het volgende:
[..]
de eerste 2 vallen toch standaard onder de derde categorie?
Te breed is minder tofquote:
Neuken, terwijl je een zak chips eet en er ijshockey op tv isquote:Op dinsdag 26 februari 2013 14:14 schreef Cryothic het volgende:
[..]
maar niet tegelijkertijd denk ik
En dan van die kruimels die vallen, met die scherpe randjes... die dan aan je leuter plakken bij het neuken... zal ze blij mee zijnquote:Op dinsdag 26 februari 2013 14:14 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Neuken, terwijl je een zak chips eet en er ijshockey op tv is
Jij hebt teveel nagellakreclame's zitten kijken.... oownee, het ging om de sjips natuurlijk...quote:Op dinsdag 26 februari 2013 14:15 schreef Cryothic het volgende:
[..]
En dan van die kruimels die vallen, met die scherpe randjes... die dan aan je leuter plakken bij het neuken... zal ze blij mee zijn
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 14:15 schreef Cryothic het volgende:
[..]
En dan van die kruimels die vallen, met die scherpe randjes... die dan aan je leuter plakken bij het neuken... zal ze blij mee zijn
daarom ook in zo'n kekke tandartsstoel die naar achter kan, en dan met een tv aan het plafondquote:Op dinsdag 26 februari 2013 14:15 schreef Cryothic het volgende:
[..]
ja, lach maar... zitten opeens de scherven bolognese chips in je doos... dat zou wel eens kunnen snijdenquote:
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 14:16 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
daarom ook in zo'n kekke tandartsstoel die naar achter kan, en dan met een tv aan het plafond
Jij hebt een plafond van 4 meter hoog?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 14:16 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
daarom ook in zo'n kekke tandartsstoel die naar achter kan, en dan met een tv aan het plafond
Spreek je uit ervaring?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 14:16 schreef Cryothic het volgende:
[..]
ja, lach maar... zitten opeens de scherven bolognese chips in je doos... dat zou wel eens kunnen snijden
Ik weet niet wat jij voor tandarts hebt?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 14:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij hebt een plafond van 4 meter hoog?
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 14:14 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik heb al een keer een lichte elektrische schok gehad in mn doos en tijgerbalsem is ook geen aanrader.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 14:16 schreef Cryothic het volgende:
[..]
ja, lach maar... zitten opeens de scherven bolognese chips in je doos... dat zou wel eens kunnen snijden
Jij wil toch geen aanraking tijdens seks dus als jij op je rug op die stoel ligt moet er nog minstens 3 meter overblijven zodat je sekspartner als een ware trapeze-artiest(e) jouw lansje kan bewerkenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 14:17 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij voor tandarts hebt?
Kijk eens aanquote:Op dinsdag 26 februari 2013 14:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij wil toch geen aanraking tijdens seks dus als jij op je rug op die stoel ligt moet er nog minstens 3 meter overblijven zodat je sekspartner als een ware trapeze-artiest(e) jouw lansje kan bewerken
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 14:14 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
pijpen < seksquote:Op dinsdag 26 februari 2013 14:19 schreef rival het volgende:
[..]
gepijpt worden terwijl je met een biertje in de hand voetbal kijkt
De vrouwelijke variant daarvan heb ik wel een keer gedaanquote:Op dinsdag 26 februari 2013 14:19 schreef rival het volgende:
[..]
gepijpt worden terwijl je met een biertje in de hand voetbal kijkt
ow, ik dacht: gebeft worden terwijl je met wijn in de hand Grey Anatomy kijktquote:Op dinsdag 26 februari 2013 14:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De vrouwelijke variant daarvan heb ik wel een keer gedaan![]()
En toen scoorde Ajax en schopte ik hem per ongeluk en had hij door dat ik toch iets teveel aandacht voor het voetballen had en te weinig voor hem![]()
meer voetbalfans op de wereld dan hockey dus voetbal > ijshockey. ik winquote:Op dinsdag 26 februari 2013 14:20 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
pijpen < seks
Bier > chips
Voetbal < IJshockey
2-1 voor mij
Gebeft worden terwijl ik van bier en Ajax aan het genieten was.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 14:22 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ow, ik dacht: gebeft worden terwijl je met wijn in de hand Grey Anatomy kijkt
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 14:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gebeft worden terwijl ik van bier en Ajax aan het genieten was.
Ik kan dus niet multitasken
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 14:22 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ow, ik dacht: gebeft worden terwijl je met wijn in de hand Grey Anatomy kijkt
Las laatst iets over het uitschakelen van 1 hersenhelft wat heel even plaatsvind tijdens het vrouwelijk orgasme, en dat vrouwen die zeggen niet klaar te kunnen komen problemen hebben met het loslaten waardoor die uitschakeling wordt verhinderd....quote:Op dinsdag 26 februari 2013 14:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gebeft worden terwijl ik van bier en Ajax aan het genieten was.
Ik kan dus niet multitasken
Alles kan!!quote:Op dinsdag 26 februari 2013 14:24 schreef fietsie het volgende:
[..]
Las laatst iets over het uitschakelen van 1 hersenhelft wat heel even plaatsvind tijdens het vrouwelijk orgasme, en dat vrouwen die zeggen niet klaar te kunnen komen problemen hebben met het loslaten waardoor die uitschakeling wordt verhinderd....
Zou natuurlijk ook knnen zijn dat die helft bij jou flink met voebbel bezig was....
trage lowres feeds helaasquote:Op dinsdag 26 februari 2013 14:27 schreef Cryothic het volgende:
[..]
streamen? vanaf sport1? of die trage lowres feeds?
[..]
dan download ik 's avonds de torrent wel van de complete uitzending.quote:
quote:
Zekersquote:Op dinsdag 26 februari 2013 14:13 schreef fietsie het volgende:
[..]
Dat is altijd handig om die op voorraad te hebben
Lijkt me nietquote:Op dinsdag 26 februari 2013 14:14 schreef Cryothic het volgende:
[..]
maar niet tegelijkertijd denk ik
Ja klopt, vorig jaar heb ik ook 3/4 gedownload moet ik zeggen, dus zal deze keer niet anders zijn gok ikquote:Op dinsdag 26 februari 2013 14:30 schreef Cryothic het volgende:
[..]
dan download ik 's avonds de torrent wel van de complete uitzending.
En anders gewoon (als ie op een gunstige tijd uitgezonden gaat worden) de samenvattingen bij Veronica. Als die tenminste goed zijn.
En niet zoals de samenvattingen van de "nationale autoraces"... "henk komt goed uit de startblokken, maar later in de race zullen we zien dat ie daar weinig voordeel uit zou halen"
Geen live uitzendingen meer met Olav Mol.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 14:31 schreef Huppelmuts het volgende:
Waarom dit jaar geen F1 voor jou Lola?
Lullig weerquote:Op dinsdag 26 februari 2013 14:32 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Geen live uitzendingen meer met Olav Mol.
Alleen nog achter de decoder.
Vorig jaar elke race opgenomen, en 's avonds als de kinderen op bed lagen gekeken.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 14:32 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ja klopt, vorig jaar heb ik ook 3/4 gedownload moet ik zeggen, dus zal deze keer niet anders zijn gok ik
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 14:31 schreef Huppelmuts het volgende:
Waarom dit jaar geen F1 voor jou Lola?
Ik kan zelf antwoord geven hoorquote:Op dinsdag 26 februari 2013 14:32 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Geen live uitzendingen meer met Olav Mol.
Alleen nog achter de decoder.
wat vervelend. iemand helpt jequote:Op dinsdag 26 februari 2013 14:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
Ik kan zelf antwoord geven hoor
Hangt er vanaf waar mee?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 14:34 schreef rival het volgende:
[..]
wat vervelend. iemand helpt je
ik haat het als mensen mij helpen
sorry hoorquote:Op dinsdag 26 februari 2013 14:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
Ik kan zelf antwoord geven hoor
HOAX!!quote:Op dinsdag 26 februari 2013 14:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Met boos kijken, krijg je rimpels van
Kijk eens goed in de spiegelquote:Op dinsdag 26 februari 2013 14:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
HOAX!!
Ik kijk constant boos en ik heb zo goed als geen rimpels
welke?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 14:43 schreef Huppelmuts het volgende:
Gisteren heel seizoen van een serie gekeken. Ik vond het vet spannend!! Tot ik bij de laatste aflevering was en er een bug ofzo was waardoor ik de laatste 15/20 minuten van de laatste aflevering niet kon kijken
Volgende week weer, heb nu geen geld om een nieuwe spiegel te kopenquote:
Merlin!quote:
nou de boosheidsrimpels op mijn voorhoofd spreken je tegenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 14:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
HOAX!!
Ik kijk constant boos en ik heb zo goed als geen rimpels
Ik denk ook niet dat je het wat vindtquote:
Hmm is het dan mogelijk dat ik niet constant boos kijkquote:Op dinsdag 26 februari 2013 14:47 schreef rival het volgende:
[..]
nou de boosheidsrimpels op mijn voorhoofd spreken je tegen
Logisch wel!!quote:
Fijn he als je taxi moet spelen.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 15:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Logisch wel!!
Bluh ik haat het als plannen helemaal naar de knoppen gaan. Nu moet ik straks met mn moeder naar de Action, mn originele plan was echt veel leuker
Mn taxispeel dagen zijn voorbijquote:
Ach zo erg is de action ook nietquote:Op dinsdag 26 februari 2013 15:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mn taxispeel dagen zijn voorbij![]()
Ik maakte gewoon de fout om bij moeders op visite te gaan en nu moet ik mee naar de Action anders krijg ik geen eten en moet ik dus thuis zelf koken
Het gezelschap daarentegenquote:
Beetje laat... movember is al weer afgelopen (gelukkig... denkende aan mijn duitse pornosnorquote:Op dinsdag 26 februari 2013 15:26 schreef Huppelmuts het volgende:
Boh, mn zoon heeft een snor!!
Een schattig blond donshaarsnorretje maar toch
Zo'n fout jaren 80 porno snorretje?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 15:26 schreef Huppelmuts het volgende:
Boh, mn zoon heeft een snor!!
Een schattig blond donshaarsnorretje maar toch
Hij wil hem laten groeien, dus ik vroeg of hij dat wilde.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 15:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zo'n fout jaren 80 porno snorretje?
Daar heeft ie gelijk inquote:Op dinsdag 26 februari 2013 15:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij wil hem laten groeien, dus ik vroeg of hij dat wilde.
Hij heeft nu besloten dat zn moeder niet spoort
Well.... that's not the point!!quote:
Niet?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 15:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Well.... that's not the point!!
Ik weet even niet zo goed wanneer ik dat gezegd hebquote:
Ehm... bij ons thuis... omdat je baas alleen dacht dat je niks deed als ie je kon zienquote:Op dinsdag 26 februari 2013 15:39 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik weet even niet zo goed wanneer ik dat gezegd heb.
Zit op mijn werkplek, rondje buiten de deur gemaakt.
Oja, zo een mooi verhaal welquote:Op dinsdag 26 februari 2013 15:40 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ehm... bij ons thuis... omdat je baas alleen dacht dat je niks deed als ie je kon zien
Gheghe, ging wel aardig goedquote:Op dinsdag 26 februari 2013 15:49 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hoe was het? Nog iemand stukgereden?
Aah, af laten slaan is niet zo heeel erg imoquote:Op dinsdag 26 februari 2013 15:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Gheghe, ging wel aardig goedEen moment dat ik 'm 2x achter elkaar af liet slaan
Had andere schoenen aangedaan, dat scheelde wel in gevoel
Vanmorgen nog, dan wil ik te snel, motor koud en dan slaat ie afquote:Op dinsdag 26 februari 2013 15:52 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Aah, af laten slaan is niet zo heeel erg imo. Gebeurde mij ook nog nadat ik mijn rijbewijs had gehaald
.
Ingelopen schoenen zijn fijner dan nieuwe en stug vs flexibele zool wil ook uitmaken.
Ja daarom. Vorige keer had ik een stugge zool, voelde ik het pedaal niet echt. Nu flexibele zool, voelde ik het pedaal precies.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 15:52 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Aah, af laten slaan is niet zo heeel erg imo. Gebeurde mij ook nog nadat ik mijn rijbewijs had gehaald
.
Ingelopen schoenen zijn fijner dan nieuwe en stug vs flexibele zool wil ook uitmaken.
bij mij juist nadat ik hem haalde. niet tijdens lessen.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 15:52 schreef muhahaha het volgende:
[..]
.
Het is bij mij alweer een tijd gereden, ik rij er al zo lang meequote:Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Vanmorgen nog, dan wil ik te snel, motor koud en dan slaat ie af
Groot verschil jaquote:Op dinsdag 26 februari 2013 15:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja daarom. Vorige keer had ik een stugge zool, voelde ik het pedaal niet echt. Nu flexibele zool, voelde ik het pedaal precies.
goed voor mij, ik kan niet blind typenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 15:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja daarom. Vorige keer had ik een stugge zool, voelde ik het pedaal niet echt. Nu flexibele zool, voelde ik het pedaal precies.
Tevens:
[ afbeelding ]
Ja, dat was mijn probleem ook. Wisselende auto'squote:Op dinsdag 26 februari 2013 15:55 schreef rival het volgende:
[..]
bij mij juist nadat ik hem haalde. niet tijdens lessen.
vooral bij de hele dag in wisselende auto's rijden wil dat nog weleens gebeuren.....
zo kan ik bij mij gewoon de koppeling op laten komen zonder gas, dus dat is voor mij normaal.
een auto met weinig koppel kan dat niet, dus die laat ik vaak de eerste keer afslaan
IMHO zijn blote voeten juist het bestequote:Op dinsdag 26 februari 2013 15:55 schreef muhahaha het volgende:
Blote voeten is weer niet zo aan te raden en slippers ook niet.
Ik ken serieus iemand die ging in een tshirt, korte broek en juist ja.... MET SLIPPERS motor rijdenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 15:55 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Het is bij mij alweer een tijd gereden, ik rij er al zo lang mee.
[..]
Groot verschil ja.
Blote voeten is weer niet zo aan te raden en slippers ook niet.
Ik heb het geprobeerd en vond het best kut rijden, sowieso moet de stoel een tandje naar vorenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 15:56 schreef rival het volgende:
[..]
IMHO zijn blote voeten juist het beste
Ik kan dat wel, maar ik zeg gewoon dat ik het niet kanquote:Op dinsdag 26 februari 2013 15:55 schreef rival het volgende:
[..]
goed voor mij, ik kan niet blind typen
Haha jesusquote:Op dinsdag 26 februari 2013 15:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ken serieus iemand die ging in een tshirt, korte broek en juist ja.... MET SLIPPERS motor rijden
dat Tshirt en korte broek zijn minstens zo ergquote:Op dinsdag 26 februari 2013 15:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ken serieus iemand die ging in een tshirt, korte broek en juist ja.... MET SLIPPERS motor rijden
loop je op steunzolen dan?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 15:56 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik heb het geprobeerd en vond het best kut rijden, sowieso moet de stoel een tandje naar voren.
Awesome tshirtquote:Op dinsdag 26 februari 2013 15:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Tevens:
[ afbeelding ]
Ik niet. Ik deed wel eens 2km naar school in een lange broek, maar zeker niet zonder jas.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 15:57 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Haha jesus. Misschien tops 50 km/u zou ik het doen met laarzen
.
Klopt... maar schakelen met slippers doet al pijn voordat je op je bek ligtquote:Op dinsdag 26 februari 2013 15:57 schreef rival het volgende:
[..]
dat Tshirt en korte broek zijn minstens zo erg
Aah met 30 graden allichtquote:Op dinsdag 26 februari 2013 15:58 schreef Vinniiee het volgende:
Ik niet. Ik deed wel eens 2km naar school in een lange broek, maar zeker niet zonder jas.
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 15:58 schreef Vinniiee het volgende:
Klopt... maar schakelen met slippers doet al pijn voordat je op je bek ligt
O ja, helemaal geslaagd dus?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 15:59 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Aah met 30 graden allicht.
Gisteren mijn pak aan mijn vriendin laten zien, vond ze mooi.
Koop 'm in het blauwquote:Op dinsdag 26 februari 2013 15:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb niet zo'n tshirt.... En roze staat me niet...
Hij had idd teenslippersquote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:00 schreef rival het volgende:
[..]
wel met teenslippers.. je moet zo'n hele band over je voet hebben
en dan het stoplicht op rood.... sta je dan bovenop dat kacheltjequote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:00 schreef Vinniiee het volgende:
Tevens, ik had mijn motorpak aan met 30 graden (was zelfs nog warmer), dus wat tyfus warm. Dus ik reed te snel om verkoeling te zoeken, werd ik geflitst
Ja dag koop em zelfquote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Koop 'm in het blauw
[..]
Hij had idd teenslippers
Jaquote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
O ja, helemaal geslaagd dus?
Kijk en zo'n vriendin moet je hebben
Tevens, ik had mijn motorpak aan met 30 graden (was zelfs nog warmer), dus wat tyfus warm. Dus ik reed te snel om verkoeling te zoeken, werd ik geflitst
Inderdaad. Gelukkig geen last van fans die de lucht naar boven blazenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:01 schreef rival het volgende:
[..]
en dan het stoplicht op rood.... sta je dan bovenop dat kacheltje
Alleen als je 'm aan doet en ik mag typenquote:
Nice, goed bezigquote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:02 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja. Jas, broek, laarzen, helm en 2 paar handschoenen voor zowel de winter als de zomer
.
Het is wel losdelig op aanraden van de beste man, vind ik zelf ook fijner en het is textiel, geen leer.
Had ik gelezen ja, damn.
Ja ok, ik had met pak zo een leren pak in gedachte, dat is wel vaak 1 delig en dat leek me minderquote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:04 schreef Vinniiee het volgende:
Nice, goed bezig
Losdelig? Textiel is altijd een losse broek en jas, maar kan je vaak wel aan elkaar ritsen..
Hmm ja ik heb ook een 1-delig leren pak (heb je ook in 2-delig), maar dat is natuurlijk niks als je op het terras gaat zitten in de zon, of als je bijv. naar je werk gaat (voor jou niet van toepassingquote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:06 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja ok, ik had met pak zo een leren pak in gedachte, dat is wel vaak 1 delig en dat leek me minder.
Ik heb ook afritsbaren delen, ik kan de voering en een regenwerend deel afritsen, scheelt ook weer in de zomer. (zal ook wel standaard zijn
).
Ah ja, misschien dat ik er ooit 1 probeer, gewoon om te kijken hoe het zit en voeltquote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hmm ja ik heb ook een 1-delig leren pak (heb je ook in 2-delig), maar dat is natuurlijk niks als je op het terras gaat zitten in de zon, of als je bijv. naar je werk gaat (voor jou niet van toepassing)
Heb ik ook, wintervoering is meestal wel uitritsbaar, maar regenvoering niet altijd.
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Inderdaad. Gelukkig geen last van fans die de lucht naar boven blazen
[..]
Alleen als je 'm aan doet en ik mag typen
[..]
Nice, goed bezig
Losdelig? Textiel is altijd een losse broek en jas, maar kan je vaak wel aan elkaar ritsen..
Ik vind een leren pak veel veiliger aanvoelen.. Waarom weet ik niet preciesquote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:17 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ah ja, misschien dat ik er ooit 1 probeer, gewoon om te kijken hoe het zit en voelt.
Ik had serieus 2 uur rondgelopen en daarna ben ik gewoon een stand ingegaan, praatje met een verkoper gemaakt en zo alles gekocht daar. Qua prijs tevreden, vergelijkbaar met andere standjes. Hij had wel flink wat korting voor me geregeld bovenop de 'actie' prijzen
.
Ojaquote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Daarom wat... dan heb je toch ook geen tshirt nodig...
Dan vraag je het gewoon
raampjes openquote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:24 schreef Vinniiee het volgende:
De verwarming was trouwens kapot in de lesauto... was echt snikheet
Ja hoorquote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:25 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oja
Mag ik aan je tieten zitten?
Even screenshot makenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja hoor
je kan er niet bij he?
wtfquote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:24 schreef Vinniiee het volgende:
De verwarming was trouwens kapot in de lesauto... was echt snikheet
Leren pak is ook beter in die zin dat hij minder snel stuk gaat mocht je onderuit gaanquote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik vind een leren pak veel veiliger aanvoelen.. Waarom weet ik niet precies
Nice, dat soort verkopers moet je tegen komenZijn er genoeg die je ook het verkeerde aansmeren, dat had ik met m'n eerste (leren) pak
wou die instructeur zeker niet?quote:
True.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:26 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Leren pak is ook beter in die zin dat hij minder snel stuk gaat mocht je onderuit gaan.
In welke zin had hij je het verkeerde pak aangesmeerd?
Nu word ik jaloersquote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dit was voor nu, voor een andere keer moet je het opnieuw vragen![]()
Jawel, deed ie ookquote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:27 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
wou die instructeur zeker niet?![]()
wat voor auto les je trouwens?
Dat staat niet op de screenshotquote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dit was voor nu, voor een andere keer moet je het opnieuw vragen![]()
Ow, waardeloos dan. Hij vroeg wat ik ongeveer zocht en heeft vervolgens een jas uit het rek gevist na wat zoekwerk en daar heb ik de L en de XL van gepast, de L viel erg goed en even voor de spiegel gestaan en aan een vrouw gevraagd wat zij ervan vondquote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:28 schreef Vinniiee het volgende:
Pasvorm klopte voor geen meter"Ja, hij zit goed zo." Terwijl het pak veel te ruim zat.
Hmm, dit wordt een nieuwe uitdaging.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Waarom? Vin is zo verlegen die gaat dat echt niet in het echt vragen
Rijdt ie een beetje en heb je goed zicht? Dat is veel belangrijkerquote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jawel, deed ie ook
Een Golf 5 volgens mij. Ze hebben ook de Golf 6 en 7 (aller nieuwste)
[..]
Dat staat niet op de screenshot
Jij gaat teveel met met die vuige surinamer omquote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hmm, dit wordt een nieuwe uitdaging.
Lekker handig dat mensquote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:30 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ow, waardeloos dan. Hij vroeg wat ik ongeveer zocht en heeft vervolgens een jas uit het rek gevist na wat zoekwerk en daar heb ik de L en de XL van gepast, de L viel erg goed en even voor de spiegel gestaan en aan een vrouw gevraagd wat zij ervan vond. Dat was geen mode popje want ze ging alle gesps aantrekken om hem strakker te laten zitten terwijl ik ook een maatje terug kan
(ik had toen de XL aan).
Meestal neem ik mijn zusje mee, die heeft daar oog voor alleen ze kan voorlopig niet, babies.
Ja hoor, ding rijdt prima. Ik moet alleen wennen aan de A-stijlen, want die heb ik niet op de motorquote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:30 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Rijdt ie een beetje en heb je goed zicht? Dat is veel belangrijker
Whahaquote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jij gaat teveel met met die vuige surinamer om
opflikkeren
dit gesprek gaat de verkeerde kant op
En een helm waar je een jet helm van kan maken, zo geil is datquote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:32 schreef Vinniiee het volgende:
Lekker handig dat mens
Ik heb er inmiddels zelf ook wel oog voor![]()
Gheghe, stomme poepfabrieken.
whutquote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
WhahaHe's my brother from another mother
Ow, is het gewoon een kwestie van vragen?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Waarom? Vin is zo verlegen die gaat dat echt niet in het echt vragen
OMGquote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:34 schreef muhahaha het volgende:
[..]
En een helm waar je een jet helm van kan maken, zo geil is dat. Inclusief zonviziertje.
Ik ben zijn broer van een andere moederquote:
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:39 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ow, is het gewoon een kwestie van vragen?
Jethelm is voor de stoere kerelsquote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:40 schreef Vinniiee het volgende:
OMGZonnevizier heb ik wel, maar dat helpt ook niet altijd genoeg.
Nooit beseft dat het ZO gemakkelijk kon zijnquote:
Nou... dan moet ik aan die ouwe-lullen-BMW-rijders denkenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:41 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jethelm is voor de stoere kerels.
[..]
Nooit beseft dat het ZO gemakkelijk kon zijn.
Ik weet wat er stond, mijn engels is primaquote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
OMGZonnevizier heb ik wel, maar dat helpt ook niet altijd genoeg.
[..]
Ik ben zijn broer van een andere moeder.
Waarom vraag je dan 'whut' ?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik weet wat er stond, mijn engels is prima
ff sponsjes onderdoen en ze kan meteen de keuken schoonmakenquote:
Gastquote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nou... dan moet ik aan die ouwe-lullen-BMW-rijders denken
Gheghe, nog makkelijker is gewoon doen
Naisquote:
Tja, dan nietquote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:44 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Gast![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nou, daar ben ik dan weer niet voor.
Nou gewoon... wij hebben veel GMTA momenten dus we hebben het beestje een naam gegevenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wat het inhoud natuurlijk. Het slaat nergens op
Volgens mij hebben jullie vaker WA contact en dan grapjes maken van GMTA op fokquote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Tja, dan niet
[..]
Nou gewoon... wij hebben veel GMTA momenten dus we hebben het beestje een naam gegeven
me 2.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:48 schreef Fototoestel90 het volgende:
Ik wil niet koken. Ik staak vandaag.
Pizza it isquote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:48 schreef Fototoestel90 het volgende:
Ik wil niet koken. Ik staak vandaag.
Hij is leuk!!quote:
Uhuhquote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Volgens mij hebben jullie vaker WA contact en dan grapjes maken van GMTA op fok
Ik heb afgelopen 7 dagen al 3x pizza gehadquote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:52 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ga gewoon voor de diepvriespizza
Viro is actiever op WA dan op FOK! ja, dat kloptquote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Volgens mij hebben jullie vaker WA contact en dan grapjes maken van GMTA op fok
Pizzamonster dat je bentquote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:52 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik heb afgelopen 7 dagen al 3x pizza gehad![]()
ik ga voor paartenlasagna![]()
Fijn zo'n moederquote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:53 schreef Huppelmuts het volgende:
Dus mn moeder geeft mij een vacature waarvan ze denkt dat het wel iets voor mij is.
Laatste zin: deze functie is uitermate geschikt voor een gepensioneerde die zich wil vastbijten in bovengenoemde taken.thnx mom!!
slijmbalquote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij is leuk!!
Ik had dan ook niet anders verwacht van jou
Meh, aardappels. Die probeer ik meestal te vermijdenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:54 schreef Vinniiee het volgende:
Ik eet aardappels, sperziebonen en iets van vlees
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:53 schreef Fera het volgende:
Kip uit de zak met gebakken aardappeltjes en boontjes.
Erg handigquote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:53 schreef Huppelmuts het volgende:
Dus mn moeder geeft mij een vacature waarvan ze denkt dat het wel iets voor mij is.
Laatste zin: deze functie is uitermate geschikt voor een gepensioneerde die zich wil vastbijten in bovengenoemde taken.thnx mom!!
Ja, ik heb iets van je nodigquote:
Ik ookquote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:55 schreef AldoTheApache het volgende:
ik probeer al het kookwerk eigenlijk te vermijden
Wie is het slachtoffer?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:54 schreef LovelyLady het volgende:
Ah well zaterdag gaat er voor me gekookt worden![]()
slecht!! Waarom??quote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:55 schreef AldoTheApache het volgende:
ik probeer al het kookwerk eigenlijk te vermijden
Idem, ben er niet zo dol opquote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:54 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Meh, aardappels. Die probeer ik meestal te vermijden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |