Bij deze serie welquote:Op dinsdag 26 februari 2013 12:34 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Mensen die hersenloos series kijken
Welke symboliek? Het was gewoon een poging tot wat extra emotie opwekken, maar de enige emotie die ik voelde was irritatie. Gelukkig kan je series op je pc gewoon een stukje overslaan.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 12:26 schreef ClapClapYourHands het volgende:
De symboliek in het zingen van Beth missen, godverdomme wat triest
Iemand?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 11:44 schreef Kadooosh het volgende:
Heb sinds het vorige seizoen niet meer gekeken omdat het te soapy werd. Is dat inmiddels veranderd of is het nog steeds een zombie soap?
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 12:44 schreef picodealion het volgende:
[..]
Welke symboliek? Het was gewoon een poging tot wat extra emotie opwekken, maar de enige emotie die ik voelde was irritatie. Gelukkig kan je series op je pc gewoon een stukje overslaan.
Nog steeds veel gezeik soms, al gaat het waarschijnlijk vanaf volgende week beter worden met meer actie enzo ( Hoop ik dan maarquote:
Mja dat hoopte ik al sinds seizoen 2. Nog steeds hetzelfde dusquote:Op dinsdag 26 februari 2013 12:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nog steeds veel gezeik soms, al gaat het waarschijnlijk vanaf volgende week beter worden met meer actie enzo ( Hoop ik dan maar)
Ja al dat gezeik van die irritante personages. Maar soms is het wel leuk om je lekker te ergeren, en af en toe nog zombiesquote:Op dinsdag 26 februari 2013 12:47 schreef Kadooosh het volgende:
[..]
Mja dat hoopte ik al sinds seizoen 2. Nog steeds hetzelfde dus
Seizoen 3 is way off meer action-packed dan seizoen 2, zeker wel gaan kijken, momenteel is het weer een beetje aan t inkakken, maar er gebeurt nog altijd veel meer dan op de boerderij. Je doet jezelf tekort om te stoppen na seizoen 2!quote:Op dinsdag 26 februari 2013 12:47 schreef Kadooosh het volgende:
[..]
Mja dat hoopte ik al sinds seizoen 2. Nog steeds hetzelfde dus
Ook bij the Governor thuis waren ze nog steeds overtuigd van the 'decency' van de groep in de gevangenis.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 13:00 schreef ace_eleven het volgende:
Dat groepje dat de gevangenis uitgeknikkerd werd, was toen al een muiterij aan t voorbereiden, terwijl ze nog goed behandeld werden. Toen was niet heel t groepje het er mee eens, maar t werd wel reeds besproken, dus het feit dat ze nu nog meer anti-Rick-groep zijn geworden is niet onlogisch.
En het zijn alleen die 2 blanke knuppels die al vanaf dat ze bij de gevangenis waren de boel over wilden nemen. Die andere 2 zie ik nog wel nog een keer tegensputteren, al is het maar om the governor.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 13:11 schreef EilandjeOnline het volgende:
[..]
Ook bij the Governor thuis waren ze nog steeds overtuigd van the 'decency' van de groep in de gevangenis.
Maar ze zullen snel genoeg bijdraaien wanneer ze the governor beter hebben leren kennen.
Dat is niet heel moeilijk natuurlijkquote:Op dinsdag 26 februari 2013 13:17 schreef GimmeGore het volgende:
Ik vind het nu wel weer stukken beter dan dat hele getreuzel toen op de boerderij.
In de hoop dat ze de governor neer zou steken.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 13:31 schreef Lunice het volgende:
Je bent in oorlog met een groep mensen. Je laat iemand van die groep binnen in jouw kamp rondkijken. En dan laat je haar doodleuk terug gaan en geeft d'r ook nog een auto mee, puur en alleen omdat je die persoon hebt gekend?
Ik heb vooral van een aantal dingen dat ik denk: Hoe kan het/waar halen ze het vandaan?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 13:26 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dat is niet heel moeilijk natuurlijk
Op een aantal tenenkrommende dingen na vind ik het best een tof seizoen!
Toen de apocapylse uitbrak was er natuurlijk een voorraad benzine die bedoelt is voor miljoenen mensen die gebruikt wordt door kleine groepjes survivors. Daar kunnen ze nog wel even mee doen, lijkt mij. Er wordt ook wel de indruk gewekt dat men regelmatig op supply runs gaat.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 13:44 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Ik heb vooral van een aantal dingen dat ik denk: Hoe kan het/waar halen ze het vandaan?
Zombie apocalypse, maar wel steeds nieuwe wapens en munitie en niet te vergeten... benzine!
Uhm.. genoeg wapenwinkels in de VS & benzine kun je zo uit alle auto's hevelen.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 13:44 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Ik heb vooral van een aantal dingen dat ik denk: Hoe kan het/waar halen ze het vandaan?
Zombie apocalypse, maar wel steeds nieuwe wapens en munitie en niet te vergeten... benzine!
Ik stoor mij meer in seizoen 3 aan het niet hoeven reloaden, geen recoil, auto aim bij zombies.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 13:52 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Toen de apocapylse uitbrak was er natuurlijk een voorraad benzine die bedoelt is voor miljoenen mensen die gebruikt wordt door kleine groepjes survivors. Daar kunnen ze nog wel even mee doen, lijkt mij. Er wordt ook wel de indruk gewekt dat men regelmatig op supply runs gaat.
Ja, daar heb ik ook wel eens last van. Alleen Rick zat opeens zonder kogels.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 14:24 schreef Skwish het volgende:
[..]
Ik stoor mij meer in seizoen 3 aan het niet hoeven reloaden, geen recoil, auto aim bij zombies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |