abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_123362754

Gebaseerd op de gelijknamige stripboeken, zal de serie Rick Grimes - een sheriff in Georgia - volgen die terecht is gekomen in een zombie-apocalyptische wereld na het ontwaken uit een coma. De serie volgt bij aanvang het verhaal van de strips, maar de makers hebben toestemming om later hun eigen verhaal uit te stippelen.

De eerste afleveringen worden geregisseerd door Frank Darabont, bekend van o.a. de The Shawshank Redemption en The Mist verfilmingen.

Schrijvers van bekende series als Breaking Bad, The Shield, Battlestar Galactica, The Wire en 24 zullen afleveringen voor hun rekening nemen. Bear McCreary, vaste componist van de Battlestar Galactica serie, zal de muziek verzorgen.

Karakters

Links
Officiele site: http://www.amctv.com/shows/the-walking-dead/
Blog van AMC: http://blogs.amctv.com/the-walking-dead/

Aftellen
http://tvcountdown.com/s/the-walking-dead
pi_123362777
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 12:34 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Mensen die hersenloos series kijken :')
Bij deze serie wel :P
Oh.
pi_123362995
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 12:26 schreef ClapClapYourHands het volgende:
De symboliek in het zingen van Beth missen, godverdomme wat triest ;(
Welke symboliek? Het was gewoon een poging tot wat extra emotie opwekken, maar de enige emotie die ik voelde was irritatie. Gelukkig kan je series op je pc gewoon een stukje overslaan.
pi_123363020
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 11:44 schreef Kadooosh het volgende:
Heb sinds het vorige seizoen niet meer gekeken omdat het te soapy werd. Is dat inmiddels veranderd of is het nog steeds een zombie soap? _O-
Iemand?
pi_123363054
quote:
14s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 12:44 schreef picodealion het volgende:

[..]

Welke symboliek? Het was gewoon een poging tot wat extra emotie opwekken, maar de enige emotie die ik voelde was irritatie. Gelukkig kan je series op je pc gewoon een stukje overslaan.
_O_
Oh.
pi_123363076
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 12:45 schreef Kadooosh het volgende:

[..]

Iemand?
Nog steeds veel gezeik soms, al gaat het waarschijnlijk vanaf volgende week beter worden met meer actie enzo ( Hoop ik dan maar :') )
Oh.
pi_123363103
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 12:46 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Nog steeds veel gezeik soms, al gaat het waarschijnlijk vanaf volgende week beter worden met meer actie enzo ( Hoop ik dan maar :') )
Mja dat hoopte ik al sinds seizoen 2. Nog steeds hetzelfde dus :')
pi_123363136
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 12:47 schreef Kadooosh het volgende:

[..]

Ja al dat gezeik van die irritante personages. Maar soms is het wel leuk om je lekker te ergeren, en af en toe nog zombies :')
Oh.
pi_123363254
Het begon zo spannend in seizoen 1, nu is het eigenlijk gewoon een grap met slecht acteerwerk en een enorm ruk plot.
'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300
pi_123363268
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 12:47 schreef Kadooosh het volgende:

[..]

Seizoen 3 is way off meer action-packed dan seizoen 2, zeker wel gaan kijken, momenteel is het weer een beetje aan t inkakken, maar er gebeurt nog altijd veel meer dan op de boerderij. Je doet jezelf tekort om te stoppen na seizoen 2!
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_123363481
Dat groepje dat de gevangenis uitgeknikkerd werd, was toen al een muiterij aan t voorbereiden, terwijl ze nog goed behandeld werden. Toen was niet heel t groepje het er mee eens, maar t werd wel reeds besproken, dus het feit dat ze nu nog meer anti-Rick-groep zijn geworden is niet onlogisch. Verder zijn ze inderdaad gewoon op zoek naar shelter die gegeven wordt door Philip.

Ik ben wel benieuwd naar de volgende in ieder geval. Kijken hoe het astma-kind eraan gaat ;)
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_123363846
Wat een baggeraflevering. Werkelijk alle Amerikaanse clichés werden uit de kast gehaald, met als dieptepunt de Voice-auditie van Beth. Zum kotsen.
Amen.
pi_123363851
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 13:00 schreef ace_eleven het volgende:
Dat groepje dat de gevangenis uitgeknikkerd werd, was toen al een muiterij aan t voorbereiden, terwijl ze nog goed behandeld werden. Toen was niet heel t groepje het er mee eens, maar t werd wel reeds besproken, dus het feit dat ze nu nog meer anti-Rick-groep zijn geworden is niet onlogisch.
Ook bij the Governor thuis waren ze nog steeds overtuigd van the 'decency' van de groep in de gevangenis.
Maar ze zullen snel genoeg bijdraaien wanneer ze the governor beter hebben leren kennen.
pi_123364050
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 13:11 schreef EilandjeOnline het volgende:

[..]

Ook bij the Governor thuis waren ze nog steeds overtuigd van the 'decency' van de groep in de gevangenis.
Maar ze zullen snel genoeg bijdraaien wanneer ze the governor beter hebben leren kennen.
En het zijn alleen die 2 blanke knuppels die al vanaf dat ze bij de gevangenis waren de boel over wilden nemen. Die andere 2 zie ik nog wel nog een keer tegensputteren, al is het maar om the governor.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
  dinsdag 26 februari 2013 @ 13:17:56 #15
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_123364073
Ik vind het nu wel weer stukken beter dan dat hele getreuzel toen op de boerderij.
  dinsdag 26 februari 2013 @ 13:26:06 #16
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_123364354
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 13:17 schreef GimmeGore het volgende:
Ik vind het nu wel weer stukken beter dan dat hele getreuzel toen op de boerderij.
Dat is niet heel moeilijk natuurlijk ;)

Op een aantal tenenkrommende dingen na vind ik het best een tof seizoen!
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_123364584
Je bent in oorlog met een groep mensen. Je laat iemand van die groep binnen in jouw kamp rondkijken. En dan laat je haar doodleuk terug gaan en geeft d'r ook nog een auto mee, puur en alleen omdat je die persoon hebt gekend? _O-
  dinsdag 26 februari 2013 @ 13:32:44 #18
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_123364620
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 13:31 schreef Lunice het volgende:
Je bent in oorlog met een groep mensen. Je laat iemand van die groep binnen in jouw kamp rondkijken. En dan laat je haar doodleuk terug gaan en geeft d'r ook nog een auto mee, puur en alleen omdat je die persoon hebt gekend? _O-
In de hoop dat ze de governor neer zou steken.
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
  dinsdag 26 februari 2013 @ 13:44:32 #19
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_123365039
quote:
3s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 13:26 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Dat is niet heel moeilijk natuurlijk ;)

Op een aantal tenenkrommende dingen na vind ik het best een tof seizoen!
Ik heb vooral van een aantal dingen dat ik denk: Hoe kan het/waar halen ze het vandaan?
Zombie apocalypse, maar wel steeds nieuwe wapens en munitie en niet te vergeten... benzine!
  dinsdag 26 februari 2013 @ 13:52:58 #20
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_123365343
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 13:44 schreef GimmeGore het volgende:

[..]

Ik heb vooral van een aantal dingen dat ik denk: Hoe kan het/waar halen ze het vandaan?
Zombie apocalypse, maar wel steeds nieuwe wapens en munitie en niet te vergeten... benzine!
Toen de apocapylse uitbrak was er natuurlijk een voorraad benzine die bedoelt is voor miljoenen mensen die gebruikt wordt door kleine groepjes survivors. Daar kunnen ze nog wel even mee doen, lijkt mij. Er wordt ook wel de indruk gewekt dat men regelmatig op supply runs gaat.
pi_123366029
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 13:44 schreef GimmeGore het volgende:

[..]

Uhm.. genoeg wapenwinkels in de VS & benzine kun je zo uit alle auto's hevelen.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_123366480
Puike aflevering, geen moment verveeld. ^O^ Spanning zat er goed in tussen zowel de verschillende groepen als met zombies.
pi_123366504
Het duurt te lang voordat er weer een nieuwe aflevering is.
pi_123366535
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 13:52 schreef Ugjerke het volgende:

[..]

Toen de apocapylse uitbrak was er natuurlijk een voorraad benzine die bedoelt is voor miljoenen mensen die gebruikt wordt door kleine groepjes survivors. Daar kunnen ze nog wel even mee doen, lijkt mij. Er wordt ook wel de indruk gewekt dat men regelmatig op supply runs gaat.
Ik stoor mij meer in seizoen 3 aan het niet hoeven reloaden, geen recoil, auto aim bij zombies.
  dinsdag 26 februari 2013 @ 14:26:52 #25
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_123366623
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 14:24 schreef Skwish het volgende:

[..]

Ik stoor mij meer in seizoen 3 aan het niet hoeven reloaden, geen recoil, auto aim bij zombies.
Ja, daar heb ik ook wel eens last van. Alleen Rick zat opeens zonder kogels.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')