http://www.powned.tv/nieu(...)gers_meer_in_vs.htmlquote:Op dinsdag 26 februari 2013 11:45 schreef rechtsom het volgende:
Dus ze mogen zichzelf ook niet meer Neger noemen?
Hoe noemen ze dan mensen uit Afrika? "Arfo-Africans"quote:Op dinsdag 26 februari 2013 13:00 schreef HaywoodJablome het volgende:
en dan krijg je dat ze bijvoorbeeld negers uit Engeland Afro-Americans gaan noemen, ook altijd zo mooi dat.
Zou me niks verbazenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 13:02 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Hoe noemen ze dan mensen uit Afrika? "Arfo-Africans"
Say what, sinds wanneer?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 11:38 schreef Aldo-MC het volgende:
Negerzoenen bestaan al jaren niet meer man, leef jij onder een steen?
Wat een onzin. Straks mag de zwarte piet niet meer zwart zijn omdat hij op een neger met grote lippen lijkt.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:01 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Al jaren
ONZ / Het einde van de negerzoen, en andere lekkernijen
Straks het woord "Afro" ook verboden, als je het in combinatie met een persoon gebruikt. Of krijg je termen als "De man waarvan zijn huiidskleur niet overeenkomt met het noord Europese gemiddelde."quote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:46 schreef speciaal het volgende:
Negerzoenen bestaan dan ook al lang niet meer. Ze heten voortaan Buys zoenen.
Dan is dat liedje van K3 straks illegaalquote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:59 schreef smitjew het volgende:
Straks willen ze nog kleuren gaan verbieden.
Dit ja.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 11:38 schreef Aldo-MC het volgende:
Negerzoenen bestaan al jaren niet meer man, leef jij onder een steen?
Of bruin en wit broodquote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:55 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Straks het woord "Afro" ook verboden, als je het in combinatie met een persoon gebruikt. Of krijg je termen als "De man waarvan zijn huiidskleur niet overeenkomt met het noord Europese gemiddelde."
Noem mij een blanke, en een Afrikaan een neger. waarom zo moelijk doen vraag ik me af.
Dat inderdaad. Je kunt je afvragen wie nou eigenlijk gediscrimineerd wordt. Een of andere minderheid roept iets, en de grote boze blanke is per definitie de dader en moet zich maar weer excuseren. Ook al gaat het nergens om.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:22 schreef HCFeestbeest het volgende:
En (kanker)kaaskop, spook, white trash etc. mag dan wel, want racisme kan alleen van blanken komenOverigens is de juiste term eigenlijk rassenhaat, racisme is het onderscheiden van verschillende mensenrassen.
Jij discriminaziquote:Op dinsdag 26 februari 2013 11:43 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ik zeg nog zo. geen discriminasie
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |