quote:Op dinsdag 26 februari 2013 11:17 schreef Spewey het volgende:
Vond het wel fijn dat ze niet vroeg of ik drachtig was
Whehe, we schieten al op, maar hij is nog niet klaarquote:
Dat verdient een HOERA! Voor de knipperquote:Op dinsdag 26 februari 2013 11:51 schreef Babbel1 het volgende:
Laatste ego-update van deze kant..;-) We hebben zojuist een vrolijk kloppend hartje gezien en gehoord! Ik hoef pas over 3 weken weer terug te komen, dus ik kan als happy zwangere door het leven!!
Nu eerst naar de crematie van de oma van mijn vriend...and that's the end of the rollercoaster!
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 12:05 schreef Fieder het volgende:
Jipster gefeliciteerd![]()
Babbel wat een geweldig nieuws![]()
Hier is alles weer rustig
Morgenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 11:54 schreef milka82 het volgende:
Enne, had Zoya vandaag niet haar eerste echo?
Vanochtend nog even op de fiets naar de Babyplanet geweest, mutsje, speentje en muziekknuffel gehaald. Daarna nog even bij de drukker, lettertype veranderd op het geboortekaartje, toen nog even inde stad rondgescharreld en nu weer in de rust. Meneer is gezakt en dat is enerzijds een opluchting ( adem!) maar aan de andere kant auw!
En wat is dat met verrot slapen aan het einde van je zwangerschap? Je zou denken dat je lichaam zoiets heeft van: je moet er straks al meerdere keren per nacht uit, ik laat je nu nog even lekker slapen? Maar nee hoor, de mijne denkt: ik geef je alvast een voorproefje op wat komen gaat. Gelukkig slaapt peuter 's middagslaapje nog dus kan ik ook even tukken
Gewoon hoppa, in het park even van bilquote:Op dinsdag 26 februari 2013 12:35 schreef Juud79 het volgende:
Babbel, een kloppend hartje, wat fijn! Sterkte bij de crematie van de oma van je vriend.
Pessie, wat een beeldschoon meisje....![]()
Jipster, van harte gefeliciteerd en welkom! Ik hoop deze keer voor je op een rustige afloop vd zwangerschap tzt.![]()
Fieder, wandelen en batsen, wie weet doet het wat.....
Jipster, van harte gefeliciteerd en welkom! Ik hoop deze keer voor je op een rustige afloop vd zwangerschap tzt.quote:
Yep, die kreeg ik wel, maar volgens mij echt vlak voor mijn verlof.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 13:45 schreef XcUZ_Me het volgende:
Iets heel anders, krijg ik nog een brief van het UWV over wanneer mijn verlof nou officieel ingaat ofzo. Ik heb mijn zwangerschapsverklaring ingeleverd + voorkeur hoeveel weken van tevoren ik zou willen stoppen, maar sindsdien is het stil.
Ok. Heb ff mailtje gestuurd naar onze hrm-dame, maar die is er alleen op donderdag en dan ben ik ook niet altijd in huis. Wil het gewoon goed geregeld hebben, zeker omdat er er naar uitziet dat ik (gedeeltelijk) eerder ga uitvallen door de bi.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 13:46 schreef Skoap het volgende:
[..]
Yep, die kreeg ik wel, maar volgens mij echt vlak voor mijn verlof.
Ow sorry, ik ben niet helemaal op de hoogte geloof ik....quote:Op dinsdag 26 februari 2013 12:53 schreef Fieder het volgende:
Moet ik eerst ergens een vrijwilliger vinden
Dag heren... Iemand zin in een spelletje Slijmpropje prikje?
Dan moet je werkgever je ziekmelden en aangeven dat je zwangerschap de reden is, dan gaat de rest vanzelf. En dan zoekt het UWV ook contact met je (via een vast contactpersoon)quote:Op dinsdag 26 februari 2013 13:56 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ok. Heb ff mailtje gestuurd naar onze hrm-dame, maar die is er alleen op donderdag en dan ben ik ook niet altijd in huis. Wil het gewoon goed geregeld hebben, zeker omdat er er naar uitziet dat ik (gedeeltelijk) eerder ga uitvallen door de bi.
Als je eerder uitvalt gaan ze je vanuit het UWV vanzelf wel bellen.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 13:56 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ok. Heb ff mailtje gestuurd naar onze hrm-dame, maar die is er alleen op donderdag en dan ben ik ook niet altijd in huis. Wil het gewoon goed geregeld hebben, zeker omdat er er naar uitziet dat ik (gedeeltelijk) eerder ga uitvallen door de bi.
Dat laatste wist ikquote:Op dinsdag 26 februari 2013 14:16 schreef laziness het volgende:
[..]
Als je eerder uitvalt gaan ze je vanuit het UWV vanzelf wel bellen.
Je verlof gaat dan sowieso automatisch 6 weken van tevoren in.
Je kunt ook met jezelf euh batsenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 14:18 schreef Fieder het volgende:
Ow nee ik bedoelde gewoon dat mn man niet thuis is! Is aan t werk![]()
Wel jammer dat t niet doorgezet heeft, t begon echt ergens op te lijken. Verlies alleen nog wat slijm maar dat schijnt ook gewoon weer aan te groeien tussendoor. Geen zin in n week voorwerkZeker niet nu ik de kleine van Pessie gezien heb
Ik ben zoooo benieuwd naar die van mij
Gewoon de deobus pakken?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 15:00 schreef mignonne het volgende:
[..]
Je kunt ook met jezelf euh batsen![]()
![]()
zeg maar net zolang tot je baarmoeder ritmisch samentrekt enzo *kuch*![]()
whatever floats your boat in dezenquote:
ik van een oester (of mossel, misschien toepasselijkerquote:Op dinsdag 26 februari 2013 15:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nu heb ik een mental image van een deobus van 10 cm doorsnee.
och, it worked twice for mequote:Op dinsdag 26 februari 2013 15:11 schreef covie het volgende:
ja maar geloof dat je dan ongeveer 10 liter sperma nodig hebt om genoeg van het stofje waar het om gaat te verzamelen...
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 15:12 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik van een oester (of mossel, misschien toepasselijker) die zich weer sluit na aankloppen.
en dat je dan zo'n geirriteerde baby de boel weer ziet sluiten.quote:
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 15:14 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
en dat je dan zo'n geirriteerde baby de boel weer ziet sluiten.
Ja dat is die! Oké leukquote:Op dinsdag 26 februari 2013 15:24 schreef Suikertante het volgende:
Ik vond dat geloof ik wel de leukste (dat is die bij de Etos toch?)
Ja die heb ikquote:Op dinsdag 26 februari 2013 15:36 schreef mignonne het volgende:
Die dozen zijn best leuk, maar er zit niets essentieels in wat je anders echt mist
Ik geloof dat het 0 maanden I love Mama speentje alleen in zo'n doos verkrijgbaar is, en de mini-sudocrem is best handig maar verder... meh. Als je echt geen reclame wilt enzo zou k het gewoon laten zitten. En anders voor je mail iig een spam-account aanmaken?
bij de buren in de bus proppen?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 15:42 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja die heb ik. Spam in de mail kan ik daarmee redelijk ondervangen, maar post is hier de grootste issue aangezien we dus zelf moeten sjouwen met oud papier. /lui
Vraag hem of hij de boel z.s.m. oplost dan, dat lijkt me voor jullie gezin prettigerquote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:57 schreef asfalthooligan het volgende:
straks naar een of andere informatieavond
Pff me schoonpa blijft maar lastig ze zijn zo bang dat jeugdzorg de kleine vanwege het huis afpakt dat ie me de hele tijd bestookt met verhalen over de jeugdzorg en dat ze alleen maar de kinderen afpakken dit alles via de whatsap
En wij hebben er telkens woorden om omdat ik me zo langzaam aan opvreet door de stress en spanning
En nee erover praten helpt niet hij blijft er bij dat zijn dochter voorlopig met de baby bij hem in moet tot alles is opgelost
Ja! Ik ook!quote:
de bus deo?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:35 schreef Fieder het volgende:
voel gewoon iets tussen mn benen zitten
Dat heb ik nu ookquote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:35 schreef Fieder het volgende:
Niksaf en toe n harde buik en wat slijm
Hij ligt wel superlaag nu volgens mij, voel gewoon iets tussen mn benen zittenzitten en opstaan voelt ook niet fijn.
Straks lekker naar bed en dan zien we wel of t doorzet.
Ik ben niet sneaky genoeg om n suprisebaby te doen trouwensals ik me morgen niet meld ben ik bezig.
Ik de vorige keer een uur voor mn vliezen braken.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:46 schreef Kyara het volgende:
Ik ben die slijmprop een paar dagen voordat mijn vliezen braken verloren...
Zenuwen niet echt maar het blijft wel malen in mijn hoofd.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:53 schreef Suikertante het volgende:
Nog niet de zenuwen Tally? Ik zou al tien keer de vk gebeld hebben denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |