SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1 maart
WIE JOINT ONS, BESTE GEZELLIGE MENSEN OOIT
Meet Arnhem
Tamashii
Rokje
BobbyB (als alles het toelaat)
Vinniiee
Viro
Aldo (als zijn groepsgenoten hun focking huiswerk doen)De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
Dat doe ik tijdens het werken nog.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 09:50 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jawel, dan kan je even fokken en facebooken.
Taart afzeggen is heul nietquote:
Nieuwe werkgever of ben je freelancer oid?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 09:53 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Dat doe ik tijdens het werken nog.
Vanaf vrijdag zit ik bij een werkgever waar ik gewoon 8 uur op kantoor ben, incl 45 minuten pauze.
nieuwe werkgeverquote:Op dinsdag 26 februari 2013 09:54 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nieuwe werkgever of ben je freelancer oid?
goodmorning vietnam englandquote:Op dinsdag 26 februari 2013 09:54 schreef ErwinRommel het volgende:
Goedemorgen Nederland, groetjes uit Engeland
Hebben ze daar wel sneeuw? Of ook niet?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 09:54 schreef ErwinRommel het volgende:
Yes greetings back to the othersidelingsquote:Op dinsdag 26 februari 2013 09:54 schreef ErwinRommel het volgende:
Gefeli! Wat ga je doen?quote:
Ik lust het niet dus ben best blij dat ik niet zit opgescheept met een taart die ik toch niet eet.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 09:53 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Dat doe ik tijdens het werken nog.
Vanaf vrijdag zit ik bij een werkgever waar ik gewoon 8 uur op kantoor ben, incl 45 minuten pauze.
[..]
Taart afzeggen is heul niet![]()
Geen sneeuw gelukkig, maar wel dit, en laten we daar nu net zittenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 09:56 schreef fietsie het volgende:
[..]
Hebben ze daar wel sneeuw? Of ook niet?
hehequote:Op dinsdag 26 februari 2013 09:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Yes greetings back to the othersidelings
Precies hetzelfde als ik nu doe... websites/apps makenquote:
ahquote:Op dinsdag 26 februari 2013 09:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik lust het niet dus ben best blij dat ik niet zit opgescheept met een taart die ik toch niet eet.
Woohoo terreinwagen bij de hand? (Of een boot?)quote:Op dinsdag 26 februari 2013 09:57 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Geen sneeuw gelukkig, maar wel dit, en laten we daar nu net zitten![]()
Flood Warning
Tuesday 26th February
There are flood warnings in force in the following regions:
SOUTHWEST (1)
Geen van beiden, anders ga ik wel ff car-jackenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 09:57 schreef fietsie het volgende:
[..]
Woohoo terreinwagen bij de hand? (Of een boot?)
bij mij?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 09:57 schreef fietsie het volgende:
Pfff ik heb nu nog taart over van zaterdag... denk dat ik het toch echt ga dumpen vanavond...
ze is agent... die hebben elke 2 uur pauzequote:Op dinsdag 26 februari 2013 10:01 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nu al?? De dag is pas net begonnen
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 10:01 schreef Cryothic het volgende:
[..]
ze is agent... die hebben elke 2 uur pauze
Ik werk al twee uur hahahaquote:Op dinsdag 26 februari 2013 10:01 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nu al?? De dag is pas net begonnen
Dat klopt wel. Maar half uur eigen pauze hoor!quote:Op dinsdag 26 februari 2013 10:01 schreef Cryothic het volgende:
[..]
ze is agent... die hebben elke 2 uur pauze
Ik zit lekker met m'n luie kadaver in een hotelkamer, vakantiequote:
Ongelofelijk en dan wat zeiken op mij he!!!quote:Op dinsdag 26 februari 2013 10:03 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik zit lekker met m'n luie kadaver in een hotelkamer, vakantie
Ach, ik blijf Nederlander hè?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 10:04 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ongelofelijk en dan wat zeiken op mij he!!!
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 10:06 schreef Cryothic het volgende:
[..]
idd, was om 10 uur
[ afbeelding ]
Begrijpelijk!quote:Op dinsdag 26 februari 2013 10:05 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ach, ik blijf Nederlander hè?
Dat is sowieso terecht.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 10:04 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ongelofelijk en dan wat zeiken op mij he!!!
en dan 12 de lunch en om 15 uur weer aan de koffie theequote:Op dinsdag 26 februari 2013 10:06 schreef Cryothic het volgende:
[..]
idd, was om 10 uur
[ afbeelding ]
Nee. En als helemaal niet als jij het zo zegt.quote:
Dan niet joh. Blijf k je lastig vallen!quote:Op dinsdag 26 februari 2013 10:07 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee. En als helemaal niet als jij het zo zegt.
Doe je toch wel. Met je WA mij wakker makenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 10:08 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dan niet joh. Blijf k je lastig vallen!
hè? wat waar?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 10:07 schreef Huppelmuts het volgende:
Het valt me op dat bijna alle moeders bij toddlers & tiaras gewoon moddervet zijn.
Nee joh, je was al wakker.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 10:08 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Doe je toch wel. Met je WA mij wakker maken
Niet. Naja half ik werd pas echt wakker door de phonequote:
Is goed voor je!quote:Op dinsdag 26 februari 2013 10:12 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Niet. Naja half ik werd pas echt wakker door de phone
Cupcakes is toch met versieringen en muffins zonder?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 10:12 schreef LovelyLady het volgende:
Morgen weer cupcakes bakken.. of muffins.. ik weet nooit echt het verschil eigenlijk
Hou toch je bek man.quote:
Zo lief dit. Ik ga maar weer aan het werk hoor. Met chocolademelk.quote:
Ja, dikke doei!quote:Op dinsdag 26 februari 2013 10:14 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Zo lief dit. Ik ga maar weer aan het werk hoor. Met chocolademelk.
Ja dat dacht ik eerst ook maar volgens mij ook de ingredientenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 10:13 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Cupcakes is toch met versieringen en muffins zonder?
Zal jouw muffin eens versieren.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 10:13 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Cupcakes is toch met versieringen en muffins zonder?
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 10:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik eerst ook maar volgens mij ook de ingredienten
Ik was idd ook al bezig.. nou dan wordt het een cupcakeappelkaneelmuffinquote:Op dinsdag 26 februari 2013 10:17 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]![]()
http://www.cupcakesenmuff(...)pcake-en-een-muffin/
Oh lol, geeeeen idee. Jij bent bakkoninigin toch!quote:Op dinsdag 26 februari 2013 10:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik eerst ook maar volgens mij ook de ingredienten
Succesquote:Op dinsdag 26 februari 2013 10:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik was idd ook al bezig.. nou dan wordt het een cupcakeappelkaneelmuffin
nou eerder lakei ofzo.. onderaan beginnen he?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 10:18 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Oh lol, geeeeen idee. Jij bent bakkoninigin toch!
Hehehe. Bak wat voor mij!quote:Op dinsdag 26 februari 2013 10:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nou eerder lakei ofzo.. onderaan beginnen he?
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 10:17 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]![]()
http://www.cupcakesenmuff(...)pcake-en-een-muffin/
Kom bij ons werken dan.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 10:44 schreef Tamashii het volgende:
Leertraject van 6 maanden.Dit werk.
Zoveel strenge eisen hebben we niet voor de functie koffiejuffrouw. En onze auto's wassen in bikini tijdens de zomer.quote:
Dan wil ik wel koffiejuf worden... wordt meer gewaardeerd denk ik...quote:Op dinsdag 26 februari 2013 10:55 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zoveel strenge eisen hebben we niet voor de functie koffiejuffrouw. En onze auto's wassen in bikini tijdens de zomer.
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 11:04 schreef Cryothic het volgende:
[..]
ga jij ff lekker fototoestel plagen met dat frans
heel goed... stond de kassiere je niet raar aan te kijken?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 11:08 schreef AldoTheApache het volgende:
Ik heb vandaag een appeltaart gekocht
Ze vroeg of ik jarig wasquote:Op dinsdag 26 februari 2013 11:08 schreef Cryothic het volgende:
[..]
heel goed... stond de kassiere je niet raar aan te kijken?
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 11:08 schreef AldoTheApache het volgende:
Ik heb vandaag een appeltaart gekocht
studenten nietquote:Op dinsdag 26 februari 2013 11:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]appeltaarten koop je niet
Die maak je zelf
kunnen kannen kennenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 11:16 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik ken echt wel zelfgemaakte appeltaart hoor
Ik kan vet goed chili makenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 11:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
kunnen kannen kennen
(mannelijke)Studenten en koken/bakken
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 11:17 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik kan vet goed chili maken![]()
en dat is het dan ook wel zo'n beetje
Ja hoor. Eenmalig! Voor het goede doel.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 10:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dan wil ik wel koffiejuf worden... wordt meer gewaardeerd denk ik...
Mag tammie wel in bikini de auto's wassen
Pfffft. No way.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 10:55 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zoveel strenge eisen hebben we niet voor de functie koffiejuffrouw. En onze auto's wassen in bikini tijdens de zomer.
Weetjewat, ik stuur jou het boodschappenlijstje en dan kom ik bij jullie eens studentenchili makenquote:
Dan niet. Zeg niet dat ik niks heb aangeboden.quote:
Nee dank jequote:Op dinsdag 26 februari 2013 11:20 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Weetjewat, ik stuur jou het boodschappenlijstje en dan kom ik bij jullie eens studentenchili maken
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 11:20 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dan niet. Zeg niet dat ik niks heb aangeboden.
Dan moet je ook niet zeggen dat ik niet koken kenquote:
Ik snap er werkelijk niks meer van.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 11:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gelukkig mag ik geen steken onder water maken
Ik ben weg hier. Tot ooit, of niet.
Hey, ik zeg niet dat je dit altijd moet doen. Maar je moet ergens beginnen. Daarna mag je mijn manager worden.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 11:21 schreef Tamashii het volgende:
[..]Is toch totaal niet relevant of ook maar geevenaard aan wat ik nu doe!
Ik weet niet wat er allemaal aan de hand is, de helft krijg ik ook niet mee natuurlijk, maar reageer je niet wat overdreven?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 11:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gelukkig mag ik geen steken onder water maken
Ik ben weg hier. Tot ooit, of niet.
Ik heb nog wel een functie als secretaresse beschikbaarquote:Op dinsdag 26 februari 2013 11:21 schreef Tamashii het volgende:
[..]Is toch totaal niet relevant of ook maar geevenaard aan wat ik nu doe!
Bij deze zal ik mijn CV insturenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 11:23 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een functie als secretaresse beschikbaar
ik kijk er naar uit om die te lezenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 11:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Bij deze zal ik mijn CV insturen
Ja?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 11:25 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik kijk er naar uit om die te lezen
Ja serieus, ik kan mijn agenda niet meer aan en heb het veels te druk met allemaal afspraken. Een secretaresse zou een uitkomst zijnquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
nou die is toch al aardig klote dus ik snap er niets vanquote:Op dinsdag 26 februari 2013 11:25 schreef Tamashii het volgende:
Geen discussie meer over die posts aub. Sfeer wordt er niet beter op.
Sticks & Co.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 11:26 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ja serieus, ik kan mijn agenda niet meer aan en heb het veels te druk met allemaal afspraken. Een secretaresse zou een uitkomst zijn
en ik ben directeur van een BV dus het zou nog kunnen ook
Mee eens. Volgens mij snapt niemand er iets vanquote:Op dinsdag 26 februari 2013 11:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nou die is toch al aardig klote dus ik snap er niets van
Goh verrassendquote:Op dinsdag 26 februari 2013 11:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mee eens. Volgens mij snapt niemand er iets van
Toedelsquote:Op dinsdag 26 februari 2013 11:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Goh verrassend
Ik ga naar school lopen
Succesquote:Op dinsdag 26 februari 2013 11:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Goh verrassend
Ik ga naar school lopen
* Cryothic meldt zichquote:Op dinsdag 26 februari 2013 11:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mee eens. Volgens mij snapt niemand er iets van
Zwei Stunden geschlafen, jawohl!quote:Op dinsdag 26 februari 2013 11:36 schreef Fototoestel90 het volgende:
Wtf, ik heb gewoon twee uur geslapen ofzo
slapen na de ochtendseks?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 11:36 schreef Fototoestel90 het volgende:
Wtf, ik heb gewoon twee uur geslapen ofzo
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 11:37 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Zwei Stunden geschlafen, jawohl!
schöne*quote:Op dinsdag 26 februari 2013 11:39 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Wie geht es dir, schönen Frau?
Grammar naziquote:Op dinsdag 26 februari 2013 11:41 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
schöne*
Goed wel he. Met jou?
Krijg vandaag of morgen punt terug van werkstukje
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 11:41 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
schöne*
Goed wel he. Met jou?
Krijg vandaag of morgen punt terug van werkstukje
quote:
Jep. Ik heb 'm niet gemaaktquote:Op dinsdag 26 februari 2013 11:45 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ook echt 'Das war ein taalfout' he
Beloof me dat aub. Zo klaar met deze winter.quote:
Plakseksquote:Op dinsdag 26 februari 2013 11:58 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Beloof me dat aub. Zo klaar met deze winter.
Ik heb met mijn werkgever geregeld dat ik 17.30 klaar ben.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 12:00 schreef Tamashii het volgende:
Euh man, met mijn werkgever geregeld dat ik vrijdag 19.00 klaar ben!
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 12:00 schreef Tamashii het volgende:
kom ook naar de meet danquote:
Is die nu vrijdagquote:Op dinsdag 26 februari 2013 12:02 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
[..]
kom ook naar de meet dan
Flikker op met je randstadquote:Op dinsdag 26 februari 2013 12:08 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
En anders gewoon in Rotterdam
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 12:10 schreef BobbyB het volgende:
Rotterdam is wel nice.
Als je levensmoe bent.
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 12:10 schreef BobbyB het volgende:
Rotterdam is wel nice.
Als je levensmoe bent.
Alsof iemand in dat hok wilt komenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 12:10 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]![]()
kleine FOK!meet bij mij thuis
genoeg mensen laten komen hier hoorquote:Op dinsdag 26 februari 2013 12:12 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Alsof iemand in dat hok wilt komen
Plakkerige vloer nu zeker?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 12:13 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
genoeg mensen laten komen hier hoor
Alsof jij seks hebt.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 12:13 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
genoeg mensen laten komen hier hoor
Nicequote:Op dinsdag 26 februari 2013 12:00 schreef Tamashii het volgende:
Dus nu zit je met een lekkende poes achter de pc?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 12:15 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Een uur of vijf geleden nog ja
quote:
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 12:16 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Dus nu zit je met een lekkende poes achter de pc?
Ja toooooch. Ik weet niet of het voor sommige mensen handiger is om ergens anders af te spreken oid?quote:
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 12:16 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
In dat geval moet ik mijn motor maar eens in orde gaan makenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 12:16 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
[..]![]()
Altijd positief blijven
Utrecht? Wat de neuk moet je in Utrechtquote:Op dinsdag 26 februari 2013 12:17 schreef AldoTheApache het volgende:
Zou het voor rokje (en andere mensen) een probleem zijn om vrijdag naar utrecht te gaan ipv arnhem?
Stationshal?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 12:17 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja toooooch. Ik weet niet of het voor sommige mensen handiger is om ergens anders af te spreken oid?
Vanaf utrecht gaat snachts elk uur een trein naar Rotterdam. Aangezien ik geen slaapplek maar bij Huppel heb en ik om 11 uur een afspraak in Rotterdam heb zou dat wel mega veel chiller zijn dan in arnhemquote:Op dinsdag 26 februari 2013 12:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Utrecht? Wat de neuk moet je in Utrecht
Auto Aldo, auto..quote:Op dinsdag 26 februari 2013 12:19 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Vanaf utrecht gaat snachts elk uur een trein naar Rotterdam. Aangezien ik geen slaapplek maar bij Huppel heb en ik om 11 uur een afspraak in Rotterdam heb zou dat wel mega veel chiller zijn dan in arnhem
Dat weet ik niet. Ligt eraan tot hoe laat het duurt indd. Met auto geen alcohol en kost meer geld. Met trein gebonden aan tijden.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 12:17 schreef AldoTheApache het volgende:
Zou het voor rokje (en andere mensen) een probleem zijn om vrijdag naar utrecht te gaan ipv arnhem?
Had ik maar een privéjetquote:Op dinsdag 26 februari 2013 12:20 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Ligt eraan tot hoe laat het duurt indd. Met auto geen alcohol en kost meer geld. Met trein gebonden aan tijden.
Slapen toch bij Tamashii dan?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 12:19 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Vanaf utrecht gaat snachts elk uur een trein naar Rotterdam. Aangezien ik geen slaapplek maar bij Huppel heb en ik om 11 uur een afspraak in Rotterdam heb zou dat wel mega veel chiller zijn dan in arnhem
Ben op mn werk ja!quote:Op dinsdag 26 februari 2013 12:23 schreef AldoTheApache het volgende:
ff deze discussie houden in tc?
Ja dat was handig geweest. Za ben ik vermoedelijk in dh, maar weet niet hoe dat voor andere mensen daar is?quote:
ik kan zaterdagavond sowieso nietquote:Op dinsdag 26 februari 2013 12:24 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja dat was handig geweest. Za ben ik vermoedelijk in dh, maar weet niet hoe dat voor andere mensen daar is?
Ligt eraan of rokje al bij me slaapt en offff ik ander bezoek heb, ouderlijk bezoek zeg maarquote:
Rokje > Aldo?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 12:25 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ligt eraan of rokje al bij me slaapt en offff ik ander bezoek heb, ouderlijk bezoek zeg maar
Dus als Rokje bij jou slaapt kunnen wij niet bij jou slapen?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 12:25 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ligt eraan of rokje al bij me slaapt en offff ik ander bezoek heb, ouderlijk bezoek zeg maar
Dan weet je vast wat er gaat gebeurenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 12:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dus als Rokje bij jou slaapt kunnen wij niet bij jou slapen?
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 12:27 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Dan weet je vast wat er gaat gebeuren
Dat wist ik ook wel zonder dat ze dat gezegd had hoorquote:Op dinsdag 26 februari 2013 12:27 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Dan weet je vast wat er gaat gebeuren
Aldo mag alleen als er ouderlijk bezoek bij is?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 12:25 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik ben inderdaad het type perfecte schoonzoonquote:Op dinsdag 26 februari 2013 12:28 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Aldo mag alleen als er ouderlijk bezoek bij is?
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 12:29 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik ben inderdaad het type perfecte schoonzoon
onder de brugquote:Op dinsdag 26 februari 2013 12:30 schreef Vinniiee het volgende:
Ik neem slaapspullen mee en ik zie wel waar ik terecht kom
Nee, dan juist niet.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 12:28 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Aldo mag alleen als er ouderlijk bezoek bij is?
Pfft ja. Niemand komt bij mij als mijn ouderlijk toezicht er is hoor. Dat kan ik niet verkroppenquote:
Je hebt eigenlijk gewoon ouderlijk toezicht nodig? :pquote:Op dinsdag 26 februari 2013 12:32 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Pfft ja. Niemand komt bij mij als mijn ouderlijk toezicht er is hoor. Dat kan ik niet verkroppen
Dat sowieso.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 12:37 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Je hebt eigenlijk gewoon ouderlijk toezicht nodig? :p
Begrijp ik. Ik ga het overleggen, kom vanavond met een antwoord. Ik vind het ansich prima als er mensen bij mij slapen, desalniettemin wel op de bank c.q. grond.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 12:37 schreef AldoTheApache het volgende:
Desalniettemin, als de meet in arnhem is ga ik even serieus overwegen of het zinvol is voor mij om te komen zonder iedereen een last te bezorgen en over mijn terugvervoer, slapen etc
*mitsquote:Op dinsdag 26 februari 2013 12:38 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Begrijp ik. Ik ga het overleggen, kom vanavond met een antwoord. Ik vind het ansich prima als er mensen bij mij slapen, desalniettemin wel op de bank c.q. grond.
Pfft. Ik wilde jouw woord gebruiken. Zo leuk.quote:
Desalniettemin klinkt stoer he?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 12:39 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Pfft. Ik wilde jouw woord gebruiken. Zo leuk.
Oh, dan kom ik niet.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 12:38 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Begrijp ik. Ik ga het overleggen, kom vanavond met een antwoord. Ik vind het ansich prima als er mensen bij mij slapen, desalniettemin wel op de bank c.q. grond.
Desalwelteplusquote:
Ja.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 12:40 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Desalniettemin klinkt stoer he?
Dat lijkt me vanzelfsprekendquote:Op dinsdag 26 februari 2013 12:38 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ah wel, als ik mijn best doe heb ik 2 logeerbedden.quote:
Ja euh, ik ga niet op de grond liggen. Ben geen hond.quote:
Heb je dat nu nog niet opgeruimd?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 12:43 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ah wel, als ik mijn best doe heb ik 2 logeerbedden.
boven en onder zeker?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 12:43 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Doe es flexibel man. Luchtbedje erbij! Gezellig toch.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 12:43 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja euh, ik ga niet op de grond liggen. Ben geen hond.
Dat lijkt me genoegquote:Op dinsdag 26 februari 2013 12:43 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee.quote:
Nee nee, een stapelbed en een los bed. Maar bovenste bed is bezet. Nu eigenlijk alle drie bezet.quote:
Ik vind jou grappig vandaag....quote:Op dinsdag 26 februari 2013 12:43 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja euh, ik ga niet op de grond liggen. Ben geen hond.
Ik dacht dat je daar zondag mee bezig wasquote:Op dinsdag 26 februari 2013 12:44 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee.Moet wel als mijn ouders komen.
Deze moet in je fobo Bobby!quote:Op dinsdag 26 februari 2013 12:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik vind jou grappig vandaag....
Graag gedaan
boven en onder dusquote:Op dinsdag 26 februari 2013 12:44 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee nee, een stapelbed en een los bed. Maar bovenste bed is bezet. Nu eigenlijk alle drie bezet.
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 12:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik vind jou grappig vandaag....
Graag gedaan
Nee, toen was ik gewoon mijn kleding aan het opruimen!quote:Op dinsdag 26 februari 2013 12:44 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik dacht dat je daar zondag mee bezig was
gaat dit over de positie van Tamashii vrijdag?quote:
Ik zal jou eens in mijn foboquote:
over de 'logeerbedden'quote:Op dinsdag 26 februari 2013 12:45 schreef BobbyB het volgende:
[..]
gaat dit over de positie van Tamashii vrijdag?
Oh, die matras.quote:
Je gaat verdomme geen Spezza'tje doenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 12:37 schreef AldoTheApache het volgende:
Desalniettemin, als de meet in arnhem is ga ik even serieus overwegen of het zinvol is voor mij om te komen zonder iedereen een last te bezorgen en over mijn terugvervoer, slapen etc
Ja Vin, als ik om 11 uur in Rotterdam moet zijn, en ik moet om 7 uur de trein vanuit arnhem pakken (stel, ik ga om 5 uur naar bed) dan ben ik toch helemaal naar de klote voor die afspraak?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 12:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je gaat verdomme geen Spezza'tje doen
Sorry, maar dat wist je van te voren ook al.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 12:48 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ja Vin, als ik om 11 uur in Rotterdam moet zijn, en ik moet om 7 uur de trein vanuit arnhem pakken (stel, ik ga om 5 uur naar bed) dan ben ik toch helemaal naar de klote voor die afspraak?
als ik die dan al haal, want ik zie mezelf dan nog wel verslapenof ik ben dan nog steeds dronken
![]()
Gewoon niet zo laat makenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 12:48 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ja Vin, als ik om 11 uur in Rotterdam moet zijn, en ik moet om 7 uur de trein vanuit arnhem pakken (stel, ik ga om 5 uur naar bed) dan ben ik toch helemaal naar de klote voor die afspraak?
als ik die dan al haal, want ik zie mezelf dan nog wel verslapenof ik ben dan nog steeds dronken
![]()
Ja, maar dan zit ik dus in Arnhem en de trein naar Rotterdam gaat om 12 uur (en die duurt 3 uurquote:Op dinsdag 26 februari 2013 12:51 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Gewoon niet zo laat makenDan doe je andere keer een afterparty oid.
Nee!quote:
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 12:45 schreef BobbyB het volgende:
[..]
gaat dit over de positie van Tamashii vrijdag?
Oh wowquote:Op dinsdag 26 februari 2013 12:52 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ja, maar dan zit ik dus in Arnhem en de trein naar Rotterdam gaat om 12 uur (en die duurt 3 uur__!!), of pas weer om 5:46
Whut is dezen?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 12:52 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ja, maar dan zit ik dus in Arnhem en de trein naar Rotterdam gaat om 12 uur (en die duurt 3 uur__!!), of pas weer om 5:46
Staat erin hoorquote:
Als het in Arnhem zou zijnquote:
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 12:53 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Oh wowNja dan is het misschien toch makkelijker om Utrecht te doen. Maar goed ik ga me nergens mee bemoeien verder, ik weet nog niet eens of ik ga.
Dit dusquote:Op dinsdag 26 februari 2013 12:56 schreef Vinniiee het volgende:
Als iedereen af gaat haken dan kunnen we beter een andere datum prikken.
Lunch? Terwijl je om 11 uur een afspraak in R'dam hebt?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 12:59 schreef AldoTheApache het volgende:
zaterdag lunchmeet in Den haag?
Ja, dan kan ik om 2 uur in Den Haag zijnquote:Op dinsdag 26 februari 2013 12:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Lunch? Terwijl je om 11 uur een afspraak in R'dam hebt?
Voordat je dan wat te eten hebt is het 3 uur.. dan is het geen lunch meerquote:Op dinsdag 26 februari 2013 13:00 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ja, dan kan ik om 2 uur in Den Haag zijn
late lunchmeet danquote:Op dinsdag 26 februari 2013 13:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Voordat je dan wat te eten hebt is het 3 uur.. dan is het geen lunch meer
Beter je rooster dan je drinken, dat geeft zo'n rommel.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 13:05 schreef Tamashii het volgende:
Jonheh, ik ben er vrijdag gewoon. Heb me rooster omgegooid!
Jezus wat een nare kinderachtige opmerkingen. Dit moet nu echt ophouden hoor.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 13:09 schreef Huppelmuts het volgende:
![]()
Het is wel veilig om te zeggen dat die afterparty een wel heel goed plan was.^O^
ik stelde geen Ap voorquote:Op dinsdag 26 februari 2013 13:16 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik vraag me wel af waarom Aldo een ap voorstelde terwijl hij het niet eens laat kan maken.
Toch wel een voorstel wat de hele meet goed heeft verziekt.
Zo jammer allemaal dit. Het originele plan was gewoon goed, nu is er een hoop gezeik.
Jij vond 2 uur wel vroeg dat de kroeg dicht ging. Aan de hand daarvan is er een AP voorgesteld.quote:
Het is toch zo. Ik lees net dat de hele meet nu is afgeblazen. En waarom? Om een fucking overbodige afterparty.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 13:13 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Jezus wat een nare kinderachtige opmerkingen. Dit moet nu echt ophouden hoor.
Is toch ook vroeg voor een kroeg?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 13:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jij vond 2 uur wel vroeg dat de kroeg dicht ging.
Aan de hand daarvan is een AP voorgesteld. Zie hier het resultaatquote:Op dinsdag 26 februari 2013 13:18 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Is toch ook vroeg voor een kroeg?
Jaa maar je kan er wel leuke dingen door doen.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 13:25 schreef fietsie het volgende:
Goedemiddag....
Dat werken is wel weer overrated
Niet te veel lucht meehappen bij het slikken he?quote:
En het houd je bezig.. ik kan niet wachten om weer aan het werk te gaanquote:Op dinsdag 26 februari 2013 13:25 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jaa maar je kan er wel leuke dingen door doen.
Hoiquote:Op dinsdag 26 februari 2013 13:26 schreef LovelyLady het volgende:
Gezelligheid kent geen tijd
[..]
Hey foto
Geef die boer een stoel
Okquote:Op dinsdag 26 februari 2013 13:26 schreef fietsie het volgende:
[..]
Niet te veel lucht meehappen bij het slikken he?
Ik besef best dat dat soms lastig is hoor, als het er heftig aan toe gaatquote:
Ik zal de volgende keer wat beter proberen op te lettenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 13:28 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik besef best dat dat soms lastig is hoor, als het er heftig aan toe gaat
We zullen je het niet echt kwalijk nemen hoorquote:Op dinsdag 26 februari 2013 13:29 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik zal de volgende keer wat beter proberen op te letten
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 13:26 schreef LovelyLady het volgende:
Gezelligheid kent geen tijd
[..]
Hey foto
Geef die boer een stoel
Maar het was zo lekkerquote:Op dinsdag 26 februari 2013 13:31 schreef fietsie het volgende:
[..]
We zullen je het niet echt kwalijk nemen hoor
Jammerquote:Op dinsdag 26 februari 2013 13:30 schreef Huppelmuts het volgende:
Toch leuk om je posts zo voor je ogen te zien verdwijnen![]()
Op die manier krijg ik echt wel zin om toch nog van gedachten te veranderen![]()
Even iets heel anders, clubhuis hups is dicht, buren vonden het niet zo gezellig en zijn lekker gaan klagen![]()
_!
Hmz waren dat die plaatjes in het topic "Tough Love" die ik tegenkwamquote:
Lullig vooral dat ze direct naar de woningbouw zijn gegaan ipv eerst bij mij aankloppenquote:
Dat is inderdaad wel heel lulligquote:Op dinsdag 26 februari 2013 13:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Lullig vooral dat ze direct naar de woningbouw zijn gegaan ipv eerst bij mij aankloppen
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 13:35 schreef fietsie het volgende:
[..]
Hmz waren dat die plaatjes in het topic "Tough Love" die ik tegenkwam
Dat is wel een beetje jammer jaquote:Op dinsdag 26 februari 2013 13:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Lullig vooral dat ze direct naar de woningbouw zijn gegaan ipv eerst bij mij aankloppen
ohquote:Op dinsdag 26 februari 2013 13:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat is wel een beetje jammer jahier zegt de woningbouw juist dat je het EERST zelf moet gaan oplossen (verbaal dan he?
)
En dat ze anders wel willen bemiddelen...
Hier gaan ze gewoon direct naar de woningbouw om te zeuren die dan heel boos gaat doen enz.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 13:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat is wel een beetje jammer jahier zegt de woningbouw juist dat je het EERST zelf moet gaan oplossen (verbaal dan he?
)
En dat ze anders wel willen bemiddelen...
fixedquote:Op dinsdag 26 februari 2013 13:37 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
oh
* AldoTheApache legt teleurgesteld de honkbalhuppel weer neer![]()
Grapjasquote:
Misschien zijn het echte FOK!kers en durven ze niet face-to-face te praten.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 13:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hier gaan ze gewoon direct naar de woningbouw om te zeuren die dan heel boos gaat doen enz.
Lijkt mij ook zeer bevorderlijk voor de goede verstandhouding tussen buren
gewoon de knokploeg inhurenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 13:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Misschien zijn het echte FOK!kers en durven ze niet face-to-face te praten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |