n00biedoobiedoo +2quote:
Is het de tweelingbroer van Edwin Starr? (WAR!)quote:Op vrijdag 1 maart 2013 12:53 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Waar kennen we Maurice Starr toch vooral van?
Tupacquote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:08 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
OK, weinig animo voor deze vraag. Hij was de grote man achter New Kids On the Block. En New Edition.
Nieuwe:
Mag ik 5 namen uit de lijst 20 meest aangevraagde artiesten op National Prison Radio in de UK?
Alleen lijstjes van 5 gaarne.
Geheel niet gehinderd door enige voorkennis:quote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:08 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
OK, weinig animo voor deze vraag. Hij was de grote man achter New Kids On the Block. En New Edition.
Nieuwe:
Mag ik 5 namen uit de lijst 20 meest aangevraagde artiesten op National Prison Radio in de UK?
Alleen lijstjes van 5 gaarne.
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:13 schreef lubje25 het volgende:
queen i want to break free
johnny cash folsom prison bluese
George Michael Freedom
otis redding chain gang
ilse de lange the great escape
was garpjequote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:14 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Alleen artiesten, lubje. En geen juiste antwoorden. Ze kennen Ilse ook niet in de UK denk ik.
Ja, ik wist dit.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:15 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Dat MOET jij dus net gelezen hebben.
Lonaa + 2
http://www.thesource.com/articles/260440
Rap, R&B, Metal en Reggae. Ergens verbaast het me nietquote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:15 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Dat MOET jij dus net gelezen hebben.
Lonaa + 2
http://www.thesource.com/articles/260440
Ik vond het wel een bijzonder lijstje.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:17 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Rap, R&B, Metal en Reggae. Ergens verbaast het me niet
Macklemore krijgt nu toch van iedereen heel positieve reviews met z'n rap-die-ergens-over-gaat. Heeft ook nog NOOIT een andere rapper gedaanquote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:18 schreef BlueChicagoMoon het volgende:
Ja hoor, en dan krijgt hiphop weer een negatief imago en zegt iedereen: zie je wel, wat een slechte muziek dat is.
Da's codetaal. Kartelvorming in de cokebranche.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:19 schreef BlueChicagoMoon het volgende:
Wie zijn trouwens artiesten als Vybz Kartel en K Koke? Zitten die daar zelf in de bak en vragen ze hun eigen plaatjes aan of wat?
OVER 9000!quote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:23 schreef Lonaa het volgende:
Vraag
Hoeveel awards heeft Metallica gewonnen?
Foutmarge van 10% is toegestaan.
40 danquote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:26 schreef Lonaa het volgende:
Wow, wat zitten jullie hoog!
Ik had geen inspiratie, vandaar.
Ergens onder de 50.
24, maar ik wil het topic niet volmaken met getallen (had niet gezien dat we er al bijna waren)quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |